دستگیری عامل جنایت فجیع و هولناک در تهران / پدر را سر بریدند و دختر را دار زدند

0

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مظنون اصلی جنایت شب گذشته خیابان ایتالیا که طی آن یک دختر ۲۸ ساله و پدر ۶۵ ساله‌اش به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند،‌ خبر داد.

در ساعت ۲۰ شب گذشته (یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴)، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کشف اجساد متعلق به دو نفر از اعضای یک خانواده به کلانتری ۱۰۷ فلسطین اعلام شد.

قتل دختر جوان حوادث واقعی حوادث تهران اخبار حوادث اخبار جنایی اخبار تهران

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که اجساد متعلق به پدر ( ۶۵ ساله ) و دختر ( ۲۶ ساله ) یک خانواده است که مقتول ( پدر خانواده ) بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه قفسه سینه و مقتوله ( دختر خانواده ) نیز بر اثر انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم، تیم بررسی صحنه جرم، پزشکی قانونی و قاضی مربوطه در محل جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که یکی از  افراد مرتبط با مقتول و مقتوله با آنها درگیری داشته است که بلافاصله این شخص دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات به عمل آمده از فرد دستگیر شده، این شخص صراحتاً به درگیری خود با مقتول و مقتوله اعتراف اما تاکنون منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده است.

وی در پایان این خبر اعلام داشت: در حال حاضر و به دستور بازپرس محترم پرونده، فرد دستگیر شده با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قر ار گرفته و تحقیقات در خصوص این جنایت ، به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ