بیوگرافی ، همسر و فرزندان شهاب حسینی +عکس و فیلمها

153

شهاب حسینی Shahab Hosseini چطور عاشق همسرش پریچهر قنبری شد

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، مجری و گوینده ایرانی است.

او اولین فرزند خانواده‌اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseiniinstagram Shahab Hosseini

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی رادیو آغاز کرد، سپس در برنامه‌ای به نام “اکسیژن” درتلویزیون ظاهرشد.

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

در چند برنامه دیگر هم مانند بر پا بر پا، به رنگ صبح، سایه روشن و… به عنوان مجری حضورداشت، با سریال خانواده پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه و درباره الی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. حسینی به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند. تا کنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده‌است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و درآلبوم سه و چهار خوانندگی کرده‌است. در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ وفرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

«شهرزاد» این روزها روی بورس است، به خصوص آقای شهاب حسینی با نقش «قباد» که داستان ترحم برانگیزی دارد. همیشه احساسات مردم جایی جلب می شود که روابط انسانی در میان است؛ نفرت، غم شادی و عشق همه در زندگی ما جاری اند و هر جا آینه ای از آن باشد ما را ناخودآگاه به سوی خود می کشد. 

شاید هم همه ما شهرزادی داریم که در اتمسفر او تمام این احساسات را تجربه می کنیم. شهاب حسینی هم با همه سوپراستار شدن و شهرت و محبوبیتی که دارد باز هم یکی از ماست. او هم مثل ما شهرزادی دارد که پریچهر است. شهاب حسینی از دسته ستاره هایی است که باوجود رسیدن به مواهب بازیگری از عشق به خانواده و همسر غافل نشده است. او همیشه همراهی داشته که در کنار او نقاط عطف زندگی اش را صعودی کرده و چیزی نتوانسته او را پایین بکشد. زندگی چنین آدمی دیدنی است و شنیدنی و البته که خواندنی! 

این مطلب روایت زندگی شهاب حسینی با همه بالا و پایین هاست. این پرونده چکیده ایست از گفت و گوهای او و همسرش با مجله زندگی ایده آل و رادیو هفت.

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

عکس پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

صحبت های خواندنی شهاب حسینی از زندگی شخصی اش

نوزاد نیمه شب زمستان
متولد زمستان هستم. درست بعد از ۹ ماه متولد شدم، حین تولد ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم وزن داشتم. ساعت به دنیا آمدنم هم ۳ و ۳۰ دقیقه نیمه شب بود. پدر و مادرم در جوانی ازدواج کردند، آنها وقتی مرا به دنیا آوردند که سرگرم جمع و جور کردن زندگی شان بودند. 

سرشکستگی های کودکی
دوران کودکی من به شیطنت های مختلف با پسربچه ها گذشت. مادرم می گفت تو پسر شری بودی. روزی که به خاطر سر بازی سرم را با نمره ۴ اصلاح کردم، دیدم سرم از ۹ ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه زمان وقوع ۵-۴ مورد از این شکستگی ها را به خاطر نمی آورم، باید آنها را به دوران کودکی ام نسبت داد. جز سر از نواحی دیگری همچون صورت و دست و پا هم بارها دچار جراحت های مختلف شدم. 

توپ چرمی عید
در خانواده پدری نوه اول بودم. ا رتباط ما با فامیل مادرم بیشتر بود تا با اقوام پدر. دوست ندارم از نقطه نظر مهر و محبت کسی را برتر از دیگری بدانم. هر دو خانواده به اندازه وسع خودشان محبت می کردند. یادم می آید که مادر پدرم بهترین عیدی ها را می داد. یک بار از او یک توپ چرمی فوتبال عیدی گرفتم. آن موقع این هدیه بسیار گرانبها بود و هر کسی توپ چرمی نداشت. 

دوستان بزرگ تر از من
دوستی بخش مهمی از روند شکل گیری نگاه و بزرگ شدن همه ماست. دانش عمومی من تا حدودی خیابانی است و محصول رفاقت با هم محلی ها. کودکی من در حد فاصل میان دو خیابان هاشمی و سپه غربی گذشت. دوستی داشتم به نام رضا که هم خیلی صمیمی بودیم و هم به صورت متوالی با هم کتک کاری می کردیم. ضمن آنکه اهل دوستی با بزرگ تر از خودم بودم، ولی مایلم از رفقا به خصوص در مسائل مختلف درس بگیرم؛ براساس این رویه حالا اکثر دوستانم بالای ۴۰ سال سن دارند. 

از دست دادن رفیق قدیمی
دوست نداشتم قلدر محل باشم. با این حال همیشه در جمع بچه محل ها به حساب می آمدم. نوجوانی من حول و حوش خیابان فاطمی گذشت. هرقدر بزرگ تر می شدم، دایره ارتباطاتم گسترش می یافت. درنتیجه به تمایل برخی بچه ها برای انجام کارهای خلاف پی بردم. در آن دوره یکی از بهترین دوستانم را به خاطر اعتیاد به مواد مخدر از دست دادم. 

کلکسیون ماشین های من
در مرور خاطرات هر پسربچه ای انگار وجود اسباب بازی اتومبیل، امری ناگزیر است. مادر من هم برایم از این ماشین های کوچک اسباب بازی می خرید. مجموعه ای جمع کرده بودم که در آن ۱۵۰ ماشین کوچک به چشم می خورد. هنگام اسباب کشی، اسباب بازی ها را جا گذاشتم. ۲ هفته بعد که فهمیدم کیسه حاوی ماشین ها نیست، از این موضوع بسیار ناراحت شدم.

زندگی شخصی شهاب حسینی

دور ایران با مادر امدادگر
اول دبستان را در مدرسه بامداد نو گذراندم. سال بعد به خاطر کار مادرم به خرم آباد نقل مکان کردیم؛ او امدادگر سیار بود. سال های دوم، سوم و چهارم را در خرم آباد خواندم. دوران بسیار بدی بود. از جنگ تحمیلی خاطرات ناراحت کننده ای در ذهنم باقی مانده است. آن موقع این طور احساس می کردم که عراقی ها با کشتن مردم بی سلاح تفریح می کنند. 

شاگرد گوشه گیر کلاس
حضور در یک محیط جنگی، دوری از تهران و اکثریت فامیل به انضمام نگرانی هایی که به خاطر شغل مادرم در آنجا متوجه ما بود، باعث شد تا در بازگشت به تهران احساس غریبی کنم و در کلاس پنجم شاگردی آرام و گوشه گیر باشم. معلمی که بیشتر از بقیه معلم های دوره ابتدایی دوستش داشتم، معلم کلاس پنجم من بود. در ابتدایی دانش آموز متوسطی بودم و هیچ گاه مبصری را تجربه نکردم. 

تجدید شدن مبصر کلاس
دوران راهنمایی بود، از کودکی درآمده بودیم و می خواستیم شبیه بزرگ ترها رفتار کنیم. همین تغییر وضعیت به شدت روی درس خواندنم تاثیر گذاشت و باعث شد افت کنم. سال دوم راهنمایی بودم که در درس های ریاضی، علوم و عربی کارم به شهریورماه کشید. در راهنمایی نیز ورزشم فوتبال بود و این بار طعم مبصری را چشیدم. سال سوم مرا مبصر کلاس مان کردند. 

دیپلم با اعمال شاقه
نزدیک امتحانات ثلث سوم سال سوم دبیرستان بود که به شدت دچار بیماری یرقان شدم. حالم به قدری خراب بود که نمی توانستم از خانه خارج شوم. معده ام حتی 
آب خوردن را هم پس می زد. به خاطر بیماری نتوانستم در امتحانات شرکت کنم. به همین خاطر سال سوم را دوبار خواندم و سرانجام دیپلم را با معدل تقریبا خوبی گرفتم. 

یک روانشناس در راه کانادا
آنقدر به خودم اطمینان داشتم که فقط در کنکور سراسری شرکت کردم. مطمئن بودم که قبول می شوم، اما نشدم. سال بعد در دانشگاه آزاد جواز ورود به رشته بازیگری را 
به دست آوردم. اما آن موقع چون این حرفه برایم مطرح نبود، صبر کردم تا نتایج سراسری هم مشخص شود. با قبولی در رشته روانشناسی به دانشگاه سراسری نقل مکان کردم. دو سال درس خواندم و بعد انصراف دادم. عمویم مقیم کانادا بود. قصد داشتم هرچه سریع تر به او برسم و در کانادا ادامه تحصیل بدهم. همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه کاره رها کنم. حالا که به گذشته ها فکر می کنم، می بینم درس شیرینی را رها کردم. 

راننده پرمسوولیت ارتش
برای سفر به خارج یک سال تلاش کردم. وقتی نشد، رفتم سربازی؛ به این امید که بعد از پایان خدمت بروم. افتادم ارتش. در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه خدمت، کردم و راننده بودم. رانندگی در خدمت، کار سخت و پرمسوولیتی است. 

معافیت به خاطر بیماری
بعد از ۱۸ ماه خدمت دچار خونریزی معده شدم. مرا به بیمارستان ۵۰۲ منتقل کردند. آنجا به من گفتند تو نباید به خدمت می آمدی. تو به خاطر وضع معده ات می توانستی از معافیت پزشکی استفاده کنی. باتوجه به اضافه هایی که خورده بودم ترجیح دادم معاف شوم. این گونه بود که سر ۱۸ ماه با خدمت خداحافظی کردم.

شهاب حسینی و همسرش چطور عاشق هم شدند

در سربازی عاشق پریچهر شدم
راستش در دوران سربازی بود که عاشق شدم. عاشق همسرم. همین موضوع تحمل سربازی را برایم سخت می کرد. افسری که نمی خواهم اسمش را ببرم متوجه این ماجرا شد و تا می توانست به پر و پایم پیچید تا آزارم دهد. راننده ها در زمان استراحت شان نباید نگهبانی بدهند، با این حال او مرا می فرستاد سر پست تا نتوانم مرخصی بگیرم و از پادگان خارج شوم. همسرم (پریچهر) را در دانشگاه دیدم. یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم. دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب هایش است. هرچه خواستم با او ارتباط برقرار کنم، نشد که نشد. با این حال در نگاهش چیزی دیدم که تشویقم کرد به ادامه راهی که منجر به ازدواج شد. 

خانواده یا بازیگری
کار ما به قدری سخت است و دوری از خانواده در آن به چشم می خورد که گاهی می بینم چقدر بابت این موضوع شرمنده زن و بچه هایم شده ام. یک بار وقتی پسرم را دیدم غرق حیرت شدم. لحظه ای فکر کردم او چقدر بزرگ شده و من این را ندیده ام. خانواده من در این سال ها از این مسائل بسیار آسیب دیده اند و خوب که فکر می کنم از خودم می پرسم واقعا این کارها ارزش این آزار ناخواسته خانواده را داشت یا نه؟! 

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

روشن شدن تکلیف تجرد
شماری از جوان ها می گویند تا جوانی باید جوانی کنی، بنابراین باید با تاخیر تن به ازدواج داد. هرگز این اعتقاد را قبول نداشته و ندارم. همیشه مایل بودم تکلیفم خیلی زود مشخص شود، به همین دلیل من هم مثل پدر و مادرم در ابتدای دوران جوانیازدواج کردم. 

ازدواج بدون سنگ اندازی
خانواده من و همسرم از نظر تقسیم بندی های اجتماعی هم گروه بودند؛ به همین خاطر به سرعت با هم صمیمی شدند طوری که پدرخانمم می گفت ما دخترمان را با پسر شما عوض کردیم. هیچ کدام سنگی جلوی پای ما نگذاشتند. مهریه هم به میزانی تعیین شد که من و همسرم روی آن توافق داشتیم. من و همسرم در همه زمینه ها با هم توافق داریم. او مشکلات کاری مرا خیلی خوب درک می کند. همسرم مدتی در فرهنگسراهای بانو و شفق گریم درس می داد. در ضمن نقاش خوبی هم هست. 

اتودهای باستان شناس اسبق
زمانی دوست داشتم باستان شناس شوم. این حس به مرور از بین رفت و جایش را به بازیگری داد. بین سال های ۷۱ تا ۷۲ بود که در کلاس های استاد سمندریان شرکت کردم. ضمن دستیابی به فنون بازیگری، این کلاس ها محاسن دیگری هم برای ما داشت. به خاطر شرکت در کلاس های بازیگری استاد بود که جرات کردم کارهای مختلف را اتود بزنم. ترسم از بازی در حضور جمعیت ریخت و صاحب اعتمادبه نفس شدم. 

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

ستاره ها در دانشگاه
در دانشگاه با بچه های دانشکده هنر، تئاتر کار می کردم. از آن جمع پارسا پیروزفر و یوسف تیموری به بازیگرانی مطرح تبدیل شدند. اولین کار تصویری من برنامه زنده اکسیژن بود که در آن مجری بودم. این برنامه زمان خودش مخاطبان زیادی را جذب کرد. برای اجرا در شبکه های ۲ و ۳ و حتی جام جم صاحب برنامه شدم. البته در آن دوره و در اجراهایم بیشتر یک مجری بازیگر بودم که برایم جذابیت زیادی داشت. وقتی تماشاگر از کارم راضی است لذت می برم، اما هیچ وقت کاری که انجام داده ام به نظرم آرمانی و ایده آل نیست. به نظرم همیشه می توان بهتر بود.


پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی از او می گوید 

همسر شهاب بودن، چه حسی دارد؟ 

اگر نگاهی به گفت وگوها، مصاحبه های چاپ شده و نقل قول های شهاب حسینی داشته باشید خواهید دید که او همواره از پریچهر قنبری به عنوان یکی از بزرگ ترین حامیان و همراهانش یاد می کند. نیم نگاهی کوتاه به زندگی این زوج به سادگی نشان می دهد که پریچهر قنبری تنها همسر سوپراستار دوست داشتنی ما نیست و بیشتر دوست، همدم و نزدیک ترین فرد در دنیا به اوست.

 پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

شهاب همیشه به صورت علنی قدردان زحمات همسرش بوده و هر موقع توانسته در مجامع عمومی از او تشکر کرده است. او حتی یکی از کلیدی ترین نقش های فیلمش را به او داد تا برای همیشه این تشکر در تاریخ ثبت شود. اما اگر می خواهید بدانید پریچهر قنبری چه ناگفته هایی از زندگی مشترک شان دارد، گزیده حرف هایش در سال های اخیر در گفت و گو با مجله زندگی ایده آل و نشست خبری و رونمایی از فیلم ساکن طبقه وسط، ساخته شهاب حسینی را برای تان جمع کرده ایم. 

شهاب واقعا چه کاره است؟ 
شهاب هیچ وقت کافه دار نبوده است. بعد از تولد محمدامین مدتی در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضای دوستانه و صمیمانه ای را برای گپ وگفتمان ایجاد کند؛ فضایی سالم و خانوادگی و بیشتر به خاطر ما کافه را راه انداخت. در مورد مجری گری هم باید بگویم او بیان خیلی شیوایی داشته و بانک کلمات زیادی در ذهنش دارد. من هم به عنوان همسرش همیشه از این توانایی او لذت می برم و گاهی اوقات هم غبطه می خورم که چطور نمی توانم مانند او حرف بزنم. در مورد بازیگری هم دیگر حرفی نزنم بهتر است؛ استاد است دیگر. (خنده) در مورد کارگردانی هم باید بگویم به عنوان تجربه اول خیلی خوب بود؛ تجربه ای که خودش هم در بازی و کارگردانی شریک بود. 

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini
بهترین پدر دنیاست 
به جرات می توانم بگویم او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می کنم که شهاب بیشتر از من و عجیب تر به آنها علاقه مند است. با تمام سختی های شغلی شهاب همیشه کنار ما بوده است. خیلی وقت ها پیش می آید که برای تمرکز کردن احتیاج به سکوت دارد. حس و حال بازیگری شبیه کارهای دیگر نیست که درست مانند بقیه از خواب بلند شوید، به مغازه یا اداره بروید و … . باید روح را بسازید که بتوانید نقشی را ایفا کنید. شاید جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم، رابطه مان را محکم تر می کرد. 

دیگر برخورد مردم اذیتم نمی کند
برخوردهای مردم خیلی عجیب است. این عجیبی آنقدر زیاد است که هیچ خاطره واضحی از آنها را به خاطر نمی آورم اما خیلی زیاد است. قبل از این خیلی بیشتر اذیت می شدم اما همیشه می گویند هر قدر سن بالاتر می رود، تجربه ها بیشتر می شود و در برخورد با اتفاقات جامعه برخورد پخته تری را می توانیم از خودمان نشان دهیم. 

پسران هنرمند ما
پسر کوچکم، امیرعلی چهار ساله است و البته خیلی هم بازیگر است. در یک لحظه می تواند عصبانی باشد و با عصبانیت حرف بزند و در همان لحظه می خندد و جواب می دهد. درواقع یک صحنه را به راحتی با دو زاویه و دو شخصیت تحویل ما می دهد. (خنده) از طرفی دیگر محمدامین استعداد زیادی در زمینه نقاشی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد. به نظرم یک استعداد هنری ذاتی در زندگی آنها وجود دارد و ما نمی توانیم منکر آن شویم.

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

شهاب حسینی و پدرش

با اوج گرفتن شهاب خودم را می بینم
اینکه شاهد باشی همسرت با سرعت و شتاب، همه سرازیری ها را طی می کند و تو در حاشیه ای ـ یعنی با وجود اینکه همسرش بودی و هستی و شاید نزدیک ترین فرد زندگی او درست مثل دیگران که از بیرون شاهد رشد او هستند باید از پشت صحنه تماشاگر صعودش باشی ـ در ظاهر سخت به نظر می رسد اما این تنها یک بخش از ماجراست؛ یعنی چیزی که شاید از بیرون قابل دیدن و تصور و قضاوت است. اما یک بخش دیگر ماجرا تصویری است که من و شهاب خودمان از زندگی مشترک مان داریم. خیلی ها حتی با نگاه شان بارها از من پرسیدند که تو چطور نشستی تا شهاب روزبه روز محکم تر بایستد اما حقیقت برای من چیز دیگری است. با اوج گرفتن شهاب من خودم را می بینم که رشد می کنم. 

در مراحلی از زندگی احساس کردیم اینجا آخر خط است 
ما با هم بزرگ شده و با گذشت زمان با همه کم و کیف روحیات هم آشنا شده ایم. در طول تمام این سال ها زیروبم صدای یکدیگر را به خوبی احساس می کنیم؛ بنابراین حتی در مراحلی از زندگی که احساس می کردیم اینجا و این بار دیگر آخر خط است، همان حس آشنایی که در وجود هر دوی مان بود، ما را به صبر و مدارا دعوت می کرد. من خودم را از شهاب جدا نمی دانم. در این ۱۸ سال زندگی مشترک ما با هم بزرگ شدیم. هر اتفاقی که برای او می افتاد من در کنارش بودم و از همراهی با او لذت می بردم.

داستان آشنایی شهاب حسینی و همسرش بسیار بامزه‌ است:‌

«۲۲ساله بودم که با بچه‌های تئاتر دانشگاه تهران کار می‌کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه ‌متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت.

تا قبل از این‌که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این‌که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما‌ همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی‌ها و آشنایی‌ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش‌ دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم‌ و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه‌ دوم زندگی‌ام را پیدا کرده بودم.

بعد از صحبت‌های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می‌شود، بعد از ۴-۳ ماه نامزدی، عقد کردیم ‌اما‌ شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

ما هم مثل زن و شوهرهای دیگر در مواردی توافق نداشتیم؛ در گذرگاه‌هایی به بن‌بست برخوردیم و در جاهایی به «مو» می‌ر‌سیدیم اما در انتهای هر ماجرا وقتی می‌ایستادیم و به همدیگر نگاه می‌کردیم، احساس می‌کردیم ‌‌واقعا یکدیگر را دوست داریم.» امروز «شهاب حسینی» یا همان «حجت» فیلم اصغر فرهادی‌، صاحب ۲ پسر به نام‌های «محمد امین» و «امیر علی» است و در کنار همسرش، در کافه‌ای که در لواسان در اطراف تهران افتتاح کرده‌اند، زندگی آرام و لذت‌بخشی دارند.

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini فیلمها و سریال و نمایشهای تلویزیونی شهاب حسینی

حسینی در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ در فیلم‌های واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی و این زن حرف نمی‌زند به کارگردانی علیرضا امینی و زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی و رستگاری در هشت و بیست دقیقه به کارگردانی سیروس الوند ایفای نقش کرد و به عنوان یک بازیگر بیش از پیش مطرح شد و توانست برای بازی در شمعی در باد و رستگاری در هشت و بیست دقیقه دو سال پیاپی کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شود.

او سال‌های بعد برای بازی در فیلم‌های شمعی در باد، محیا و دل شکسته در سال ۱۳۸۶ مورد توجه قرار گرفت. حسینی در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. سال ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ دو سال درخشان برای وی بود. او در دل شکسته ساخته علی روئین‌تن، درباره الی ساخته اصغر فرهادی، سوپراستار ساخته تهمینه میلانی و پرسه در مه ساخته بهرام توکلی بازی‌های متفاوت و قابل توجهی را به نمایش گذاشت و با سوپر استار به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

حسینی برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه و درباره الی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما شد. نیلوفر ساخته سابین ژمایل در سال ۲۰۰۸ اولین کار او با کارگردان غیر ایرانی بود. حسینی در سال ۱۳۸۹ بار دیگر با اصغر فرهادی همکاری کرد و در فیلم جدایی نادر از سیمین به ایفای نقش پرداخت. این فیلم برای او اولین دست‌آورد بین‌المللی اش را به ارمغان آورد و توانست خرس نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه دیگر بازیگران مرد این فیلم به دست آورد.

همسر شهاب حسینی نامزد شهاب حسینی فیلم و سریال های شهاب حسینی فرزند شهاب حسینی شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زن شهاب حسینی خواهر شهاب حسینی خانواده شهاب حسینی پسر شهاب حسینی بیوگرافی پریچهر قنبری بیوگرافی پریچهر حسینی بیماری پسر شهاب حسینی برادر شهاب حسینی اینستاگرام شهاب حسینی ازدواج شهاب حسینی Shahab Hosseini

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در سال ۱۳۹۰، هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، حوض نقاشی و تعبیر خواب در سال ۱۳۹۱ از دیگر آثار قابل توجه او در چند سال اخیر به شمار می‌رود. حسینی در سال ۱۳۹۳ به بازی در فیلم دوران عاشقی پیوست. شهاب حسینی در نظرسنجی برنامه هفت سال ۱۳۹۲ به عنوان بهترین بازیگر دهه هشتاد ایران و بالاتر از بازیگرانی چون پرویز پرستویی، خسرو شکیبایی، بهرام رادان، حمید فرخ‌نژاد و حامد بهداد قرار گرفت. شهاب حسینی در سال ۲۰۱۶ به موفقیت بزرگی دست یافت و توانست با ایفای نقش در فیلم فروشنده جایزه بهترین بازیگر مرد فستیوال فیلم کن را به دست آورد. این سومین همکاری وی با اصغر فرهادی به شمار می آید.

تلویزیون

حسینی در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. رخساره در سال ۱۳۸۰ اولین تجربه سینمایی او بود وی در همین سال در سریال پلیس جوان به ایفای نقش پرداخت. وی در سال ۱۳۸۵ در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود.

مدار صفر درجه ساخته حسن فتحی محصول مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است. حسینی در سال ۱۳۸۸ در نقش عباس بابایی در سریال شوق پرواز ظاهر شد و این سریال نیز به موفقیت در نزد مخاطبین دست یافت. شهرزاد در سال ۱۳۹۳ اولین کار رسانه خانگی و دومین همکاری او با حسن فتحی است.

اجرا

حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد. وی در چند برنامه دیگر هم مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری اجرای این برنامه‌ها را برعهده داشت. وی همچنین در برنامه رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخته است.

موسیقی

شهاب حسینی به همراه چند تن از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کردند. تاکنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده است.

کارگردانی

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۲ کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ فیلم بیا با من را به همراه علیرضا نسایی و سینا آذین کارگردانی نمود. فیلم بیا با من مجموعه‌ای از سه داستان متفاوت است.

تهیه کنندگی

خورشید نیمه شب نخستین فعالیت شهاب حسینی در زمینه تهیه کنندگی به کارگردانی شبیر شیرازی است که در مهرماه سال ۱۳۹۴ اتفاق افتاد.

سینمایی

سال نام فیلم نقش کارگردان توضیحات
۱۳۹۴ برادرم خسرو احسان بیگلری
۱۳۹۴ فروشنده عماد اصغر فرهادی
۱۳۹۴ امتحان نهایی عادل یراقی
۱۳۹۴ بیا با من شهاب حسینی
سینا آذین
علیرضا نسایی
۱۳۹۳ چهارشنبه سروش محمدزاده
۱۳۹۳ سایه‌های موازی اصغر نعیمی
۱۳۹۳ دوران عاشقی علیرضا رئیسیان
طعم شیرین خیال کمال تبریزی
۱۳۹۲ ساکن طبقه وسط شهاب حسینی
پنج ستاره رضا مهشید افشارزاده
۱۳۹۱ تعبیرخواب سرگرد رضا دادویی
آشغال‌های دوست‌داشتنی محسن امیر یوسفی
حوض نقاشی رضا مازیار میری
۱۳۹۰ یکی می‌خواد باهات حرف بزنه مصطفی منوچهر هادی
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند بازپرس پوران درخشنده
من و زیبا فریدون حسن پور
۱۳۸۹ آفریقا شهاب هومن سیدی
جدایی نادر از سیمین حجت اصغر فرهادی
همین یک ساعت پیش مرد سینا آذین
خانه پدری ناصر کیانوش عیاری
برف روی شیروانی داغ بهمن محمدهادی کریمی
سوت پایان سامان نیکی کریمی
۱۳۸۸ پرسه در مه امین بهرام توکلی
حوالی اتوبان پاشا سیاوش اسعدی
آناهیتا عزیزالله حمیدنژاد
۱۳۸۷ گزارشگر ایاز سایالوف
درباره الی احمد اصغر فرهادی
سوپر استار کوروش زند تهمینه میلانی
۱۳۸۶ تنهایی حمید حجت قاسم‌زاده اصل
پرچم‌های قلعه کاوه صادق محمد نوری‌زاد
دل‌شکسته امیر علی علی روئین‌تن
محیا جاوید اکبر خواجویی
نیلوفر عزیز سابین ژمایل
۱۳۸۵ ایستگاه بهشت سروش نادر مقدس
تنگنا هادی علیرضا بذرافشان
بچه‌های ابدی ایمان پوران درخشنده
غیرمنتظره سالک محمدهادی کریمی
قصه عشق بیژن بیرنگ
۱۳۸۴ باغ آلوچه بهروز شعیبی
پیشنهاد ۵۰ میلیونی برمک مهدی صباغ‌زاده
قتل آنلاین کامران مسعود آب‌پرور
۱۳۸۳ رستگاری در هشت و بیست دقیقه فواد سیروس الوند
گرداب همایون حسن هدایت
۱۳۸۲ الهه زیگورات بهرام رحمان رضایی
شمعی در باد بابک پوران درخشنده
۱۳۸۱ زهر عسل شاهین ابراهیم شیبانی
این زن حرف نمی‌زند مانی احمد امینی
واکنش پنجم مجید تهمینه میلانی
۱۳۸۰ آدمک‌ها مراد علی قوی‌تن
رخساره ماهان امیر قویدل

سریال

سال نام مجموعه نقش کارگردان توضیحات
۱۳۹۵ شهرزاد (فصل دوم) قباد دیوانسالار حسن فتحی شبکه نمایش خانگی
۱۳۹۴ شهرزاد قباد دیوانسالار حسن فتحی شبکه نمایش خانگی
کلاه قرمزی ۹۳ میهمان برنامه ایرج طهماسب شبکه دو سیما
۱۳۸۹ سرزمین کهن رهی کمال تبریزی شبکه سه سیما
۱۳۸۸ شوق پرواز عباس بابایی یدالله صمدی شبکه یک سیما
۱۳۸۵ رقص پرواز دکتر وحید مولایی احمد مرادپور شبکه دو سیما
مدار صفر درجه حبیب پارسا حسن فتحی شبکه یک سیما
۱۳۸۲ تب سرد شهاب کیانفر علیرضا افخمی شبکه سه سیما
۱۳۸۰ پلیس جوان یونس بهگر سیروس مقدم شبکه سه سیما
همسفر قاسم جعفری شبکه سه سیما
۱۳۷۹ پس از باران علی احمدی سعید سلطانی شبکه سه سیما
۱۳۷۷ خانواده محبوب حسین فرخی

تئاتر

  • برکرانه باد
  • افسانه
  • ملاقات

جوایز شهاب حسینی

  • جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده ۲۰۱۶
  • تندیس طلایی بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۴
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دوران عاشقی ۱۳۹۳
  • نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم حوض نقاشی ۱۳۹۳
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی ۱۳۹۲
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم‌های پلیسی مسکو برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۲۰۱۳
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم‌های ویدئویی یاس برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۲
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره جام جم برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۲
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره میلاد سرخ برای بازی در فیلم تعبیرخواب ۱۳۹۲
  • دریافت دیپلم افتخار جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی ۱۳۹۲
  • برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۱۳۹۰
  • برنده خرس نقره‌ای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بهترین گروه بازیگران مرد برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۲۰۱۱
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۱۳۹۰
  • برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد جشن تصویر دنیای هنر برای بازی در فیلم‌های سوپراستار و دربارهٔ الی ۱۳۸۹
  • تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن منتقدان و نویسندگان ایران برای فیلم پرسه در مه ۱۳۸۹
  • تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای فیلم‌های پرسه در مه و درباره الی ۱۳۸۹
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین ۱۳۸۹
  • نامزد تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم دربارهٔ الی و سوپراستار ۱۳۸۸
  • تقدیر شده به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم درباره الی ۱۳۸۷
  • دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم محیا ۱۳۸۷
  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سوپر استار ۱۳۸۷
  • یاس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم‌های تلویزیونی برای بازی در فیلم تنهایی ۱۳۸۶
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم شمعی در باد ۱۳۸۳
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم رستگاری در هشت و بیست دقیقه ۱۳۸۳
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شمعی در باد ۱۳۸۲
  • کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم واکنش پنجم ۱۳۸۲
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم واکنش پنجم ۱۳۸۱
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 153 )
  1. nilo می گوید

    موفق باشید

    1. شادی می گوید

      خیلی اطلاعات خوبی در این گزارش بود و خانم قنبری خیلی به شهاب حسینی میاد وچشمهای افسونگری داره وانتخابش بعنوان همسر شهاب حسینی نشانه ذکاوت آقای شهاب است بجای دخترهای داغون رنگ و روغنی با یک خانم واقعا جذاب ازدواج کرده امیدوارم پیر وشاد شوند

  2. باران می گوید

    چه همسر باشخصیتی ! اسم بچه هاش هم خیلی قشنگه. فقط زنش نسبت به شهاب یکم سن بالا میزنه!

    1. mahdi...pax می گوید

      اره واقن!!!!!!!!!!!!

    2. امیر علی می گوید

      خدا شانس بده شهاب حسینی به این قشنگی و نازی رفته یک زن چاقالو و نا بازیگر گرفته ، انگار با مادرش ازدواج کرده ، آخه زنش سن بالا می زنه ، چقدر شهاب حسینی تو انتخاب زن بد سلیقه است ، تازه کلی هم دلش بهش خوشه ، هر کس دبگر جای شهاب بود از دست این زن فرار می گرد ، امیدوارم که خانم قنبری از دست من ناراحت نشوند ولی واقعا این شهاب حسینی می بایست با یه زن تحصیل کرده و باسواد و روشنفکر ازدواج می کرد . می بایست خانم ترانه علیدوستی همسر شهاب حسینی می بود نه خانم قنبری چون شهاب و زنش به هم نمیاند . تو این دنیا هیچ چیز سر جاش نیست .

      1. الوان کار می گوید

        تازه نشنیدی ننه قنبری رفته تو فیلم شهاب ایفای نقش کرده کسی نیست بگه آخه زن ترا چه به بازیگری ، برو توی مطبخ خانه آش درست ، آخه جای تو که جلوی دوربین رفتن نیست که .

      2. اسرا می گوید

        اقای امیر علی و الوان کار ،خدا را خوش نمیاد در مورد خانم قنبری اینجوری حرف می زنید ، ایشون یک خانم خوب و نجیب و مهربان هستند ، حتما لیاقت داشته که همسر آقای شهاب حسینی شده ، چرا به همین سادگی با آبرو و زندگی مردم بازی می کنید ، مگر خانم قنبری به شما چه بدی کرده که دارید مسخره اش می کنید ، شما می گویید که می بایست ترانه علیدوستی زن شهاب حسینی می بود ، آخه این حرفهای زشت چیه که می زنید ، هر کی می خواد زن یا شوهر هر کس باشه ، باشه ، به شما چه مربوطه که توی زندگی مردم دخالت می کنید ، خانم ترانه خودشون یه همسر خوب دارند و آقای شهاب هم یه زن خوب داره ، آخه یعنی چی گه می گید ، که هیچ کس جای خودش نیست مگر استغفرالله شما خدا هستید که جای آدم ها را تعیین می کنید ، هر کسی توی این دنیا شغل خودش را دارد یکی مثل ترانه بازیگر است ، یکی مثل خانم قنبری خانه دار است ، یکی نقاش است ، یکی شاعر است یکی هم مثل آقای اصغر فرهادی نویسنده و کارگردان هستند و هر شغلی هم ارزش خودش را دارد ، خوب خانم قنبری اگه خانه دار باشه و توی مطبخ خانه برای همسر و فرزندانش آش درست بکنه ، این شغل هم یک شغل انسانی و شریف است ، همه که نباید مثل خانم ترانه علیدوستی ، بازیگر باشند .

      3. مائده می گوید

        چرا باید شهاب از دست زنش فرار بکنه ، زن به این خوبی .

      4. مهتاب می گوید

        با قطعیت میتونم بگم که شما یکی تز احمق ترین موجودات روی زمین هستید.خانم شهاب هم خانم و هم با شخصیته و به شهاب میاد.شهابم که حرف نداره.شنا برو مشکلات روحیتو درمان کن و و بفهم چی داری میگی.حسود .هیچکی جای خودش نیست منظورت اینه که تو باید جای اون میبودی

      5. فریبا می گوید

        فک کردی ترانه علیدوستی باشخصیته یا روشنفکره؟؟چیزی رو به قیافه نسبت ندید.ترانه قیافه نداره فقط بزکیه که زده خخخخخخخخخخخخخ اصلا ازش خوشم نمیاد

      6. نیلوفر می گوید

        دقیقا حرف دل منو زدید. تا حالا فکر میکردم فقط من اینجوری فکر میکنم.

      7. یک آذری از تبریز می گوید

        میرعلی قربونش برم خدارو تورو واسه چی خلق کرده!از مردایی که خانواده دوستن خیلی خوشم میاد آفرین بهشون.امثال میر علی اگه شلوارشون ۲تابشه…….درود به سید شهاب یاشیسز(زنده باشین)خدارو شکرکه زنش بازیگر نیست.متاسفانه زوجهای بازیگرمعمولا تا آخرش نمیتونن باهم همسفربشن.

      8. علی می گوید

        واقعا باهات موافقم زنش اصلا خوب نیس نه هیکل خوبی داره نه چهره خوبی خیلی معمولی و عام هس

  3. فارسه می گوید

    ممنون عالی بود

  4. هلیا می گوید

    چرابازیگران باید الا مد باشند چرا

  5. mahdi...pax می گوید

    شهاب خیلی جزاب تراز زنشه!

  6. شیان می گوید

    زنش اصل و نصب داره…………….

    1. پدیده کاظمی می گوید

      بله چهره و اندام واقعا مهم نیست عشق این چیزا سرش نمیشه من خودم روزی که عشقمو دیدم گفتم این پسر زشت ترین ادم ذنیاست اما وقتی گذشت فکر میکردم خدا ساعتها برای جذاب افریدنش وقت گذاشته

  7. ترخ نسا می گوید

    زنش یه کم اضافه وزن داره

    1. نوشین می گوید

      ب تو چه عزیز من نظر میدی درمورده زن مردم علف باید ب دهن بزی شرین بیاد ک اومده زشته به خدا با این حرفاتون سطح فهنگی و شعور تونو نشون میدنین .ااااااااااقای حسینی واقعا ب بازی شما افتخار میکنم و امید وارم همیشه موفق پیروز سلامت در کنار خانوادتون باشین و تبریک برای جایزه کن

  8. زری می گوید

    زن قحطی بود!؟ حتما چشم بسته انتخاب کرده@

    1. شاهین می گوید

      حیف تو تو دست بالش نبودی.و الا میومد تو رو میگرفت….

      1. گلنار می گوید

        چه بی مزه .

    2. نگار می گوید

      به عامو شهاب میگم بیاد تو رو بگیره…با چشم باااااااااز

    3. الوان کار می گوید

      آره واقعا ، این چه زنی است که گرفته . آدم مور مور می شه وقتی چشمش بهش می افته .

      1. اسرا می گوید

        االوان کار از این حرفت خجالت بکش ، آدم وقتی حرف تو را می شنوه مورمور می شه ، نه خانم قنبری را ، احتمالا خودت هم خیلی زشت باشی .

    4. mobina می گوید

      مگه همه چی به قیافست؟مهم درک و فهمه که حتما داره لطفا این ظاهر بینیو کنار بذارید

    5. مهدی می گوید

      تو فکر کنم یه جاییت میسوزه و الا زن اقا شهاب هم زیبا هستن و هم با شخصیت

  9. هاجر می گوید

    خیلی به هم میان
    ایشاا… که همیشه خوشبخت باشن

  10. فاطمه می گوید

    عشق یعنی شهاب حسینی وخانمش

  11. هانیه صالحی می گوید

    اتفاقاً خیلی کم سن وسال میاد وشهاب خیلی به نظرم ازنظراختلاف سنی از زنش بزرگتره و زنش مثل عروسک می مونه. ببینید هز می کنید. افرین شهاب
    حسن وسلیقه ات عالیه.

    1. ارش می گوید

      بی سواد حظ رو اون جوری مینویسن !!

    2. علی می گوید

      اره از این عروسک چاقای دماغ دراز???? حرفت خ خنده دار بود …عروسکککک خخخخخخ بیشتر شبیه خرس پانداس

  12. ساناز می گوید

    به جای اینکه درباره نوع و سبک بازی کردنش صحبت کنید درباره قیافه و اضافه وزن زنش حرف میزنید.واقعا براتون متاسفم .حیف این بازیگر که شما دربارش نظر میدید

    1. جوجو می گوید

      دمت گرم

  13. فاطمه می گوید

    من بادیدن قاب عکس شهاب حسینی و همسرش زن و مردی رو دیدم که سعی کرده اند در کنار هم زندگی رو با تمام مشکلاتش عاشقانه بسازند و این اصل و اساس یک زندگی خوب . خداوند پشت و پناهشون…

  14. Rasoul می گوید

    کسی از صحت وسقم بیماری سرطان پسربزرگ آقاشهاب خبرداره؟؟؟؟

  15. مهدیه می گوید

    اوخـــــــــی الــــــــهی چقد خانومشون خوشگـــــله…خوشبخت باشن الـــــهی:) ولی چرا پسر بزرگشون یجوریه:(

    1. محمد می گوید

      فکرکنم مریض باشه.خدا شفا بده

    2. گلنار می گوید

      این بچه های شهاب حسینی به زنش رفتن خیلی ماسیده و ناجور هستند و اصلا شبیه باباشون نیستند این بچه بزرگ شهاب چرا موها و ابروهایش ریخته ، یه جوریه .

      1. مائده می گوید

        این که بجه های شهاب به کی رفتند کار خداست ، در کار خدا فضولی نکنید ، اگه موها و ابروهای بچه بزرگ شهاب کم است ، شاید به دلیل یه بیماری باشه ، شما به جای این که برای سلامتیش دعای خیر بکنید ، دارید مسخره می کنید ، واقعا که !

      2. ترانه می گوید

        پسرشون مشکل خونی داره
        ولی رو قیافش یکم تاثیر گذاشته
        خود آقای حسینی هم بازیگر فوق العاده ای هستن

  16. اتریسا می گوید

    وایییی چقدرنازه خانمش

    1. گلنار می گوید

      ناز نه گازه

  17. زهره می گوید

    از اینکه میبینم انقدر خوب و زیبا کنار همسر و بچه هاشه کیف میکنم
    واقعا بازیگر قابلی هست و پیداست که پدر و همسر خوبی هم هست

  18. مهندس می گوید

    آقا زنش شبیه سرخ پوستاس،…

    1. شاهین می گوید

      خب به تو چه.قیافیه خودتو تو آینه دیدی؟

    2. امیر علی می گوید

      آره قیافه ننه قنبری شبیه همنه که گفتی .

  19. خورشیدخانم می گوید

    شهاب حسینی یک مرد به تمام معناست ویه الگوی خوب برای تمام هنرپیشه ها ومردا میتونه باشه ومطمعنم ملاکش برای انتخاب زنش نجابت وسادگیش بوده موفق باشن

  20. رضا غلامی می گوید

    با سلام خدمت هنرمند محبوب عرصه تلوزین وسینما جناب اقای محمد عباس حسینی بنده رضا غلامی همخدمتی شما در یگان ویژه شیراز بوده ام خیلی دوست دارم شما رو دوباره زیارت کنم امان جان

  21. KosarR می گوید

    بابا به شما چه ربطی داره که زنش چه جوریه؟
    زنش خیلی هم خوبه خیلی هم بهم میان

  22. آيلار می گوید

    خانموش خیلی هم خوشگله……خیلی بهم میان…..مهم اینه که داداش شهاب عاشقشه….بععععععععله…

  23. محمد می گوید

    داداش شهاب از خودم بیشتر دوستت دارم جونمیییییی خیلی بزرگی با مرام

  24. یه نفر می گوید

    مهم اینکه خانمشون خوشبخت ترین خانوم جهان هستن ………………………..پری جووووووووووووون دوست دارم

    1. الوان کار می گوید

      آره ننه قنبری ننه مطبخی است و باید آش درست کنه برای شوهر جونش .

      1. زینب می گوید

        ببخشیدشماچرا اینقدر حسود هستید؟؟

      2. گلبهار می گوید

        الوان کار ، به نظر شما آش درست کردن کار بدی است ، من که دست کسی را که برام آش درست بکنه می بوسم . مخصوصا اگر خوشمزه باشه ، مثل آش های مادرم که خیلی خوش مزه و خوش بوست . اگر خانم قنبری افتخار بدهند و برای من هم آش درست کنند ، دست ایشون را هم می بوسم ، احتمالا آش های ایشون باید خیلی خوشمزه باشه ، خوش به حال شهاب حسینی ، به شهاب می گم به جای ما هم آش بخوره .

      3. ناشناس می گوید

        خاک تو اون سرت با اون فرهنگت

  25. ترنم می گوید

    شهاب حسینی و خانمش واقعا خوبن .دوسسستتوونننن داررممممممممم.تنهابازیگری که دوسش دارم.

  26. ترنم می گوید

    بازیگر فقط شهاب حسینی .

  27. ریحانه افشار می گوید

    شهاب حسینی کاقعا بهترین بازیگره .

  28. مریم m می گوید

    اقا شهاب کارش درستههههههههههههههههههههههههههههههههه .

  29. سبحان نجفی می گوید

    شهاب حسینی اسطوره بازیگران ایرانی است خیلی دوستش دارم

  30. نیلو می گوید

    هر دو عالی مو فق باشین کناره دو تا پسملایه گلتون

  31. سجاد می گوید

    سلام آقای حسینی من عاشق پرو پای شما هستم . نه تنها تو فیلماتون بهترین نقشرو ایفا میکنید عکساتونم تو هر صفحه جذابیت خاصی دارن موفق باشید.

  32. farnaz می گوید

    فکرنمیکردم انقدربدسلیقه باشه.دخترنبوووووووووودبهترازاین؟؟؟ولی زن خوبیه خوشبت باشین همیشه.

    1. گلبهار می گوید

      فرناز جون هر چی قسمت بشه همون می شه ؛ خانم شهاب هم حتما زن خوبی است ، ان شاالله کنار همسر و فرزندانش خوشبخت بشوند .

  33. توکلی می گوید

    شهاب حسینی. بازیگر موردعلاق منه انشاءالله همیشه پیروز باشی.

  34. محبوبه می گوید

    آقای شهاب حسینی من به عنوان ی خواهر کوچکتر به شما افتخار می کنم واقعا قابل ستایشید همچنین به همسرتون کاش کاش پسرای امروزی یکم غیرت ومردونگی شما رو داشتن در تشکیل زندگی دوستدار همیشگی شما … موفق وسربلند باشید

    1. ghasem می گوید

      اگه پسرای امروزی غیرت ندارن بخاطر وجود دخترایه دریه پیتی مثل شماس

      1. مینا می گوید

        دریه پیت خواهرته

      2. گلبهار می گوید

        آقای قاسم چرا گناه خودتان را گردن دیگران می اندازی ، هر کسی مسئول اعمال خودش است و قرار نیست که اشتباهات خودمان را گردن این و اون بیندازیم ، درست نیست در مورد خانمها این جور توهین آمیز حرف می زنید .

      3. ارش می گوید

        تو هم خودت سر دسته ی بی غیراتی که به بانوان سرزمینت توهین میکنی نفهم . ما با کیا شدیم ۸۰ میلیون !! تو مایه ننگی

  35. میثم می گوید

    اصلان به هم نمیان شهاب حسینی …

  36. سامان می گوید

    دمت گرم ازت خوشم میاد

  37. جواد می گوید

    سلام اقای حسینی شما محبوبترین هنرمند برای من هستین انشاالله شما و خانوادت خوشبخت باشدن و خوشبخت بمانین خوشبختی واقعی نه چیزی که اکثر مردم فکر میکنن

  38. رجب علی می گوید

    زوج خوبین

    ب پای هم پیر شن

  39. پهلواني مشهد می گوید

    خیلی برای آقای شهاب حسینی متاسفم با این وضع زننده خانمش که در انظار عمومی ظاهر میشه ؟مردم از شما بازیگران الگو می گیرند.بدانید که شما هم در گناه افراد جامعه با این سهل انگاری در مورد رعایت نکردن حجاب اسلامی شریک هستید.آیا واقعا پوشش یک زن مسلمان اینگونه است؟چرابایدحجاب خانمش انقدر افتضاح باشد و………

    1. سحر می گوید

      عزیزم بی حجاب ندیدی به این بدبخت میگی بی حجاب

    2. مرسانا می گوید

      آقای یهلوانی مشهد شما اگر واقعا بهلوانی مشهد بودید به خودتان اجازه نمی دادید در مورد همسر دیگران کلمات زشتی مثل زننده و افتضاح را بکار بگیرید ، من نمی دونم حتما زنها باید چادر چاقچول سیاه به تن کنند تا شما مردهای چشم چران تحریک نشوید ، شما مردها گناه می کنید که دائم چشمتان دنبال زنهاست تا ببینید زن مرد مردم چطور لباسی به تن کرده ، اصلا نجابت و سادگی توی وجود زن شهاب هست ، حالا که شما مردها به جای توجه به نجابت زنها به طرح اندام و آرایش یک زن توجه می کنید ، یعنی اینکه بیماری جنسی دارید و باید نزد دکتر روانشناس بروید و مداوا شوید .

    3. مهدی خاتم گویا می گوید

      با سلام به اقای شهاب حسینی من مهدی خاتم گویا هستم از دست این هرزه گویان بی اصل ونسب خاطر بلندت به اندازه ذره ای گرد ی نگیرد .اهای ادم های احمق بی شعوری که راجع به زن و شوهر مردم نظر میدهید دهان کثیف تان را ببندید چه زن باشی چه مرد چه دختر باشی چه پسر هر کدامتان راست میگوید …

  40. زهرا می گوید

    براتون ارزوی خوشبختی دارم باهم خیلی تفاهم دارین

  41. پویا می گوید

    آخه به شما چه خانوم شهاب حسینی چطوره راست گفتن فوضولو بردن جهنم گفت هیزمش
    شهاب جون هم خودت هم بازیهات هم خانومت هم بچه هات بیسته بیستن
    بهت افتخار میکنم باره دیگه ی فردین دیگه تو عرصه بازیگری ظهور کرد
    من خودم به عنوان خوانواده پیشکسوت سینمایی بهت افتخار میکنم

  42. مریم می گوید

    بعضی از مردم ایران واقعا حالشون خوب نیست به شما چه که همسر آقای حسینی خوشکله یا زشته ایشون این خانم ودوست داشتن هرکس حق انتخاب داره چه بسا دخترایی هستند هزار بار زیبا تر از پری دریایی اما همون زیباییشون باعث کثافت کاریاشونه خانم شهاب حسینی ام از نظر ایشون زیباست به کسی ربطی نداره دخترایی که بد وبیراه میگید خیلی دوست دارید جا خانمش بودید امانیستید اقای حسینی امیدوارم در کنارخانوادتون خوش باشید………
    یا حق……………………….

  43. زندگی می گوید

    با سلام احترام!

    آقای شهاب حسینی به شما تبریک میگم که خانمی به این خوبی داریدکسی که عاشقانه دوستش دارید.عشق فراتر از زیبایی است.اگه زیباترین دختر دنیا کنارت باشه و دوستش نداشته باشی اون وقت زندگی معنایی ندارد.پیروز و سربلند باشید…..

  44. یاسمن می گوید

    شهاب حسینی خیلی خوبه بازیش همه چیش خانوادش

  45. سامان می گوید

    خانواده محجوبی هستن. خدا نگه دارشون باشه.

  46. reza می گوید

    درموردبازیگری وکارش نیازی به تعریف نداره.انتقادمن به همسرشه خدایی این چه سرو وضعیه که داره توعکس حتی گوشاش معلومن .بدحجابی به شهرهاحتی روستاهم سرایت کرده.بازیگرا خواننده ها وهنرمندا باخانواده هاشون الگوی مردمن .امابایداعتراف کنیم الگوی خوبی نبودن تایکی هم مثل خانم الهام چرخنده به حجاب رو میارن موردانتقادوحمله وحشیانه قرارمیگیرن پس معلومه یه دستایی پشت پرده زندگی هنرمنداقرارداره که موجب این بدحجابیاشده.

    1. حجاب واقعی می گوید

      حجاب نشانه ی ایمان نیست.خیلی وقتا آدمای باحجاب بی ایمان ترین افراد هستند.حجابی هم که برای خودنمایی باشه از بی حجابی بدتره.

  47. reza می گوید

    اینم بایدبگم که حجاب بین زنان ایرانی قبل ازاسلام بوده وحالادارن نسبتش میدن به اسلام اسلام کاملش کرد واقعا این برام یه سوال بزرگ شده بودکه چراهنرمندا وخانواده هاشون اینقدبدحجابن تاواکنشهارونسبت به خانم چرخنده دیدم فهمیدم هنرمنداتحت فشارن نسبت به رعایت حجابشون وفقط یه دلشیرویه شیرزنی مثل خانم چرخنده میتونه رواعتقاداتش وایسه .بقیه هم بخاطراینکه موردانتقادقرارنگیرن یاکارشونوازدست ندن اقدام به بدحجابی میکنن .منم یه جوون عادی ام که دوس ندارم ارزشی به نام حجاب که ریشه چندهزارساله بین اقوام ایرانی داره ازبین بره.ممنون ازهمتون

    1. بانو نفس می گوید

      ممنونم حرف حقه

  48. فاطی می گوید

    زن نبود بگیره؟این چیه توروخدا؟تازه پسر بزرگشم به زنش رفته و اصلا شبیه خودش نیست.واقعا حیفه.اون هم برای جذاب ترین مرد سینمای ایران

    1. نگین می گوید

      میخواستی تو رو بگیره؟تو چیکار داری زنش چ شکلیه…ب فکر خودت باش

      1. مینا می گوید

        شما به فکر درست کردن حرف زدن خودت باش به جای نظر دادن.

  49. ایوب می گوید

    با سلام.مهمترین بنای زندگی عشقه.از تصاویر آقای حسینی و همسرش خیلی خوب میشه این مطلب رو حس کرد.ظاهر مهم نیست.

    1. نگار می گوید

      مهم تفاهم و علاقه است که ربطی به قیافه نداره در ضمن خانمش جذابه و با شخصیت

  50. مینا می گوید

    من عاشق شهاب حسینی هستم.واقعا خوش به حال خانومش.
    خوشبخت باشن.اما کاش خانومش بازیگر بود!!!

  51. سعید می گوید

    دختر جماعت فقط از کاه کوه میسازن!!
    کی گفته شهاب حسینی جذابترین بازیگره!! خوبه یه سر به سایتهای خارجی بزنین و عکسهای بازیگراشونو ببینید.

    1. مرسانا می گوید

      سعید لابد تو خیلی جذاب هستی ، جاتو با شهاب عوض کن .

      1. مرسانا می گوید

        سعید ، خود مردها می گن شهاب جذاب است .چرا گردن ما دخترها میندازی .

    2. ارش می گوید

      نه لابد تو جذاب ترین مردی !! یه نگاه به خودت و یه نگاه به شهاب بنداز بعد الکی نظر بده

      1. سارا می گوید

        چه حسودین شماپسراآره منم میگم جذابترین بازیگرمردسینمای یرانه.ازهرکی میخوای بپرس.هم بین دختراوهم پسراهم خیلی طرفدارداره.مطمئناخیلی زشتی که انقدرحسودی.خودمرداهم به جذابیتش اعتراف کردن.

  52. ابی می گوید

    من نمیدونم چرا بعضی ها سر قیافه ایراد میگیرن ،،یا خودشونو خوشگل میبینن یا فکر میکنن خوشگلی حرف اخره ،،توش حرفی از محبت رو راستی نباشه //بدرد نمیخوره //خوشگلی مصیبت خودشو داره // طرف از زنش یه چیزایی دیده که خوشگلترین زن دنیا نداره

  53. وحید می گوید

    امان از دست این ایرانیا، قیافشون دو قرون نمی ارزه، هیچ کس رو هم نمیپسندن، لطفا برین تو اینه یه نگاهی به خودتون بندازین بعد اظهار نظر کنین

  54. محمدی نوری می گوید

    بجای اینکه بیاییم پای مجری یک برنامه ای مانند خندوانه که سه همسرش را طلاق داده بنشینیم یا اینکه زندگی هنرمندانی که به زندگیشان پابند نیستند و آنها را در فضای مجازی انتشار دهیم چرا از این دست هنرمندان که به اصول زندگی و سبک زندگی ایرانی دینی خودشان پابند هستند به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم عزیزان از شکل و شمایل این عزیزان عیب گیری نکنیم که چرا پاق یا لاقر یا کوچک و بزرگ از هم هستند بلکه به اصل موضوع یعنی تفاهم در زندگی و پابند بودن در زندگی را مورد توجه قرار دهیم که امروز در بین اهالی سینما به یک بازی و سرگرمی مبدل شده است بنده نیز برای بازیگر خوش اخلاق سینما آقای حسینی و همسرش آرزوی موفقیت و سلامتی را دارم.

    1. محمدی نوری می گوید

      اصلاح می کنم دو همسرش را طلاق داده و با همسر سومش زندگی می کند

    2. مرسانا می گوید

      محمدی نوری ، ایشون دو تا زن طلاق داده نه سه زن .

  55. نیلوفر می گوید

    سلام
    با محمد نوری موافقم شدید

  56. پرستو می گوید

    شهاب خیلی دوست دارم عشقم

  57. پرستو می گوید

    یه زنت خیلی زیاد حسودیم میشه

  58. ژاله می گوید

    همسرتون بسیار زیباست,چشمهای مورب وروشنش ولبهای غنچه ای وصورت پهنش وپوست سفیدش منو یاد یاد ی دوستی میندازه که ترکمن بود اصالتأ,خوشم اومد از سلیقه ات که آخرشی وحالم از این دخترای عمل کرده ی الان بهم میخوره,دماغ ودهن وگونه وهمه چی,پس چیت مال خودته عمو جوووووون

    1. ندا می گوید

      بنظر من هم خانومش واقعا خوشگله،،،یه خوشگلی خاص، یه چیزی که با بقیه فرق داره،یه خوشگلی ساده و معصوم،یه خوشگلی که ساختگی نیست،،آقای شهاب انتخابتون مثل هنرتون عالیه عالیه

    2. مرسانا می گوید

      البته لبهای زن شهاب ، غنچه ای نیست و یک مدل دیگری است ، بوستش هم سفید نیست ، سبزه است ، ولی این که گفتی قیافه اش شبیه ترکمن هاست آره شبیه زنهای مغول و ترکمن هست ، قیافه اش برای زن شهاب خوبه دیگه ، حتما نباید که همه الیزابت تیلور و مادونا باشند ، قیافه زن شهاب هم اینه ، به نظرم انسانیت خیلی بیشتر از قیافه مهم است ، ان شالله کنار همسر و فرزندانش خوشبخت باشند .

  59. علی می گوید

    چرا عکس از مادرش نیست

    1. ارش می گوید

      دیگه به مادرش چی کار داری همین عکسای خانومش هم از سرت زیاده

  60. محمد می گوید

    این همه بیوگرافی شهاب حسینی رو خوندم اما آخر نفهمیدم ایشون تنکابنی هستن یا نه؟

  61. ابی می گوید

    هنرمندبه این خوبی.چراانقدربه قدرت کرنش میکنه…شهاب جان تودیگه مال خودت نیستی.زبان وچشم ودست مردم هستی.خجالت رو هجا کن…

  62. ابی می گوید

    بهت پیشنهادمیکنم اگه وقت نداری موقع خواب یه ۱۵دقیقه کتاب بخون…نذارلاکتاب!!ازذهن مردم فراموش شی.

  63. سحر می گوید

    چیکار دارین زنش چه شکلیه زورش که نکرده بودن خودش انتخاب کردش آخه همه که نباید خوشگل باشن شاید خانمش شخصیت و انسانیتش خیلی بهتر و بیشتر از صد تا از این خوشگلا باشه تازه به نظر من چهره خانمش یه معصومیت خاصی داره

  64. امین می گوید

    آقای حسینی جایزه کن بر شما و خانواده ی گرمیتان مبارک. منتقدان همیشه در مورد زندگی هنرمندان لاف ها می زنند کسی که وارد جعبه ی جادویی و داخل همه ی خانه ها می شه و میتونه نقشهای متفاوت را ماهرانه بازی کنه در وافغ موفقه ومن امیدواریم همیشه موفق باشید و به درجات بالای هنری برسید.

  65. حبیب الله می گوید

    سلام آقای شهاب حسینی جایزه کن بر شما و خانواده گرامیتان مبارک انشاءالله به درجات بالای هنری برسی و آن فیلم که نقش خلبان بازی کردی واقعا عالی بود

  66. محمد ناظمی از اردبیل می گوید

    بسم تعالی

    با سلام خدمت همه عزیزانی که در این بخش یادداشت و نظر گذاشته اند

    (هیچ گاه در مورد چهار چیز فرد دیگری را مورد قضاوت و مسخره قرار ندهید ۱- قیافه فرد ۲-پدر ومادر فرد ۳- شهر ی که در آن متولد شده ۴- با کسی که ازدواج کرده است .

    متاسفانه در کشور ما “البته نسبت به کشورهای اروپایی تا جایی که اطلاع دارم “خیلی بیشتر به ظاهر ادم ها توجه می کنند و اهمیت می دهند تا به شخصیت نوع صحبت نوع برخورد نوع خانواده نوع تحصیلات و و و . همین باعث شده است که میزان طلاق در کشور ما روز به روز افزایش یابد .درست است که زیبا پسند باید باشیم ولی زیبایی در رده بندی معیارهای ازدواج باید در رده نه و ده قرار بگیرد نه اول .جوانی دختر زیبایی را در خیابان می بیند و سریع شیفته جمالش می شود و زود پیشنهاد ازدواج داده و بدون توجه به معیارهای اصلی سریع هم ازدواج می کنند .متاسفانه بعد از ازدواج که فقط عشق به زیبایی باعث این وصلت شده بود معیارهای اصلی به میان می آیند نوع شخصیت نوع آداب و معاشرت نوع رفتار نوع تحصیلات و عدم هم خوانی خانواده ها و و و که با بوجود آمدن این معیارها و مشکلات ، زیبایی به تدریج رنگ خود را از دست می دهد و جای خود را به موضوعات مهم می دهد .

    1. بانو نفس می گوید

      اینم ممنوون

  67. سجاد می گوید

    سلام زندگی به خشگلی نیست

  68. گرد و خاک می گوید

    واقعا من متاسفم برای سطح فکرتون… هر انسانی با اخلاق و فکر و اندیشه اش ارزیابی میشه و این جور صحبت کردن درباره مردم نشاندهنده سبک مغز بودن شماست… جای نظر دادن راجع به مردم کمی هم به نوع زندگی و افکار خودتون توجه کنید…

    1. بانو نفس می گوید

      ممنووون عالی بود حرف منو زدین دیگه من نظر نمیدم

  69. سعید می گوید

    شماهای که میگید خانم قنبری ال بل تا حالا خودتون رو تو آینه نگاه کردید که چقدر شبیه گودزیلا هستید بعد رو ناموس مردم عیب میزارید

    1. بارانا می گوید

      تو مگه قیافه ما را دیدی که می گی شبیه گودزیلا هستیم ، از کجا معلوم شاید ما خیلی خوشگل باشیم .

  70. خانم می گوید

    خانم قنبری قالی کرمونه هر چی میگذره خوشگل ترم میشن

    1. حسن طاری می گوید

      آره جونه ننه ات .

  71. زهرا16 می گوید

    سلام عزیزان طاعاتتون موردقبول درگاه حق…عشق وقتی که مهمونی دل میشه از زشت ترین موجودکره زمین هم آدم بهش دل میسپره وازتموم آدما کنده میشه وفقط اون حوری که درافکارش زیباترین زنه بهش آرامش میده وفقط یاداون تسلی بخش وجودشه…آقای حسینی که قربون جدشون بشم ایشون فوق العاده عالی هستن وامیدوارم خدا بهشون عمر با عزت بده…مصداق همین جمله ایه که گفتم مگه لیلی ومجنون هردوشون زیبا بودن…نه!!!!! همیشه دیده وفکرتونو مثبت کنین تا بهتون خوبیها روی بیارن….——-
    در پناه خدای سبــــــــــــحان…..

  72. بانو نفس می گوید

    اگه خوندین خاهشا تا آخر بخونین..ممنون میشم

    میدونین چیه؟؟؟…
    ایراد شما اینه که از دیگران ایراد میگیرین….
    بدون اینکه از نزدیک دیده باشینشون…یا…. به مقایسه بیجا میپردازین…..
    همه نظرهارو خوندم …ولی هیچ کدوم از شماها یه نظرم نداره بود که…آقای شهاب حسینی خودشون چجورین؟؟؟…
    چرا به همسرش گیر دادین؟؟؟مگه چجوریه؟؟؟
    خدارو شکر ازین عملیا خیلی بهترن و شاید من دوتا عکس با آرایششونو دیدم…بقیش بدون آرایش بود…اگه دروغ میگم بگین دروغ میگی….
    هرقیافه ای هم باشه خدا داده..در این شکی نیست…نباید تو کار خدا دخالت کرد…
    و..مشکل ما اینه که مانتوی این بازیگر چجوریه..شالش..پیرهنش..چی میخوره…. و……
    اینارو سرزبونا داریم…
    مگه خودتون مغز ندارین؟؟؟مگه نمیتونین فکر کنین؟؟؟پس چرا از دیگران کپی میکنین؟؟؟اینهمه منم منم میکنین من که از شما من نمیبینم یه موجود فاقد ابتکار میبینم چون …از دیگران کپی پیست میکنین خب اگه عاقل باشین میتونین خودتون مدبسازین نه از بازیگرا و نه هیچکس دیگه ای تقلید کنین…و مد اصلی هم این مانتو و شلوارپاره پاره و…نیست
    مد فقط چادره
    مد ذکر خداس…که قربون خدا بررم هیچچکسی یادش نیس حتی خود من…ایشالله خدا از همه تقصیراتمون بگذره..آمین…
    فقط میخاستم همینو بگم که..همرو خدا آفریده چه زشت باشه چه خوشگل و روزی هودشم اینارو ازبین میبره …
    حالا خود دانی تو کار خدا سرک بکشو مسخرش کن

    1. نوشین می گوید

      لایک عزیزم خوب گفتی

  73. بانو نفس می گوید

    و ممنون از افرادی که بالا بالاها همنظر من بودن ممنون

  74. کبرا می گوید

    خدااین دوتا روبرای همدیگه افریده وان شاءالله که خوشبخت بشن…………

  75. raziyeh می گوید

    آقای شهاب حسینی یکی از بهترین بازیگران ایرانی و مایه افتخار ما ایرانی ها در همه جای دنیا هستند من کارهای ایشون و تحسین میکنم و براشون ارزوی موفقیت های بیش تر و عمر بابرکت همراه با خوشبختی و سرافرازی دارم.
    و همچنین برای دریافت جایزه کن به ایشون تبریک میگم.در کنار خانواده سلامت و سرافراز باشید. (:

  76. مهتاب می گوید

    اتفاقا خانمشون هم خیلی هم باشخصیتن و شهاب اینو فهمیده و باهاش ازدواج کرده.اصلا باورم نمیشه که بعضیا اینقدر احمق باشن و این حرفارو در مورد زن شهاب بزنن.چطور به خودتوت اجازه میدید تا این حد گستاخ باشید.آخه ابله بودنم حدی داری.خانمایی که همه زندگیتون ظاهر و عمل و دماغ و ایناست باید خدمتتون عرض کنم که……….خیلی از مرحله پرتیت .آقا شهاب برای خودت و خانم بسیار جذابت و ۲ تا پسر گلت آرزوی موفقیت میکنم

  77. طرفدار پروپاقرص شهاب !! ! می گوید

    سلام جناب آقای حسینی
    من از طرفدار های پروپاقرص شما هستم حالا فرقی نمی کنه نقش شما توی سریال ها یا فیلم سینمایی ها خوب باشه یا بد.
    ما هوای شما رو داریم.

  78. طرفدار پروپاقرص شهاب !! ! می گوید

    در ضمن این شخصیت آدمهاست که چهره ی اونها رو زیبا میکنه نه چیز های مادی مثل لباس یا قیافه یا ….
    من به حسن سلیقه ی شما در مورد انتخاب همسر تبریک میگم

  79. solomon می گوید

    سلام آمار فو العاده است یاحق

  80. Arezoo می گوید

    سلام

  81. Farnazjooon می گوید

    باباطفلی انقداام زشت نیس بخودش برسه خوشکل میشه نگین گناه داره

  82. سيد می گوید

    اصل مطلب نجابت است عزیزان قضاوت بی مورد چرا مگر شما حق انتقاد ویا انتخاب برای مردم دارید
    البته فرهنگ پایین تاثیر دارد مقصر ما نیستیم!!!

  83. بهزاد می گوید

    واقعا که جای تاسف داره راست میگن فضولوبردند جهنم گفت هیزمهاش تره اخه یکی نیست به این جماعت فضول همیشه درصحنه بگه به شماچه مربوطه که توزندگی خصوصی دیگران دخالت میکنید
    اخه ماایرانیهاکی بایدادم بشیم کی باید فرهنگ وتمدن پیداکنیم واقعاکه ملت ایران هنوزتوزمان ملانصرالدین والاغش زندگی میکنندواقعاکه فقط ادعای تمدن وفرهنگ سه هزارساله داریم درحالیکه هیچ بویی ازفرهنگ نبرده ایم توروزعاشوراواسه یه بشقاب غذا حاضریم حول بدیم وسروکله همه روبشکنیم تایه ظرف غذابگیریم پشت فرمون میشینیم انگارکه داریم سرمیبریم چراغ وبوق واگه کنارنرفت فحش وبدوبیراه نثارماشین جلوئیمون میکنیم واگه اعتراض کردیه بس کتک هم نثارش میکنیم تواینترنت میریم توهمه چیزسرک میکشیم واظهارنظرمیکنیم هرچندکارشناس هم نباشیم باباجون بس کنید سرتون توی کاروزندگی خودتون باشه نه توی زندگی مردم . بدرود

  84. درودبرایشان،هم خودش وهم خانمس بسیارجذاب بافرهنگ ومتشخص هستندبارزوی پیروری برای انها

  85. نوشین می گوید

    پریچهری خداییش,چه تپلی نازززیه,شهاب حسینی خیلی زرنگه که قاپیده اینو,میخواستی بیاد یکی از این عمل کرده های الان رو بگیره که درب وداغونن,چقدر سفیده وچه چشای خماری داره

  86. حسن می گوید

    خیلی ملت مخ تعطیلی داریم خداییش اخه به یعضیاباید گفت به شما چه ربطی داره زنش چجوری به نظرم بهترین زن دنیاروداره بعدش علفه بایدبه دهن بزه شیرین بیاد لعنت به ملت فضول بشه که هیچ شعوری ندارن درهیچ عرصه

  87. Jafari می گوید

    من یکی و طرفداران پرو پاقرص آقا شهاب هستم .هم خیلی جذاب هست هم خیلی عالی بازی میکنن.موفق باشید ❤

  88. دختری با حجاب روسری می گوید

    خدا به داد ما برسه. چه حرفایی .چه نظرایی. چه آدمایِ عجیب وغیرِ عادیی. بجز چند نفر آدمِ باشخصیت، بیشتر افراد دنبال فوضولی و حرف وحدیث درآوردنن. چقدر علاف وبیکار. اون الوان کار و امیرعلی که همون اوایل نظر دادن که دستِ هرچی آدمِ بی شخصیت ونفهم رو از پشت بستن. اونایی هم که ادعا کردن خیلی خوشگلن، بترسن از روزیکه یه حادثه کلِ صورت وهیکلشونو تحتِ تاثیر قرار بده. یه کم، فقط یه کم آدم باشین، بیشترم نه.

    همون که آمار افراد مجرد انقدر زیاده . نگو یه سری دخترو پسرا سطح شعورشون به قدری پایینه که هیچ بشری رغبت نمیکنه ریسک کنه وبرایِ یه عمر زندگی انتخابشون کنه ، حتی اگه از نظر خودش خوشگلترین دختر یا پسر به حساب بیاد. خدا به آدما عقل وشعور وفرهنگ بده. از یه مشت دختر
    بی تربیت ومغرور که صبح تاشب خیابونو با محل زندگیشون اشتباه گرفتن ، و یه مشت پسر که پس فردا نمیتونن یه زندگیو اداره کنن و همش ول میچرخن، پیش از این انتظار نمیره، از بس عادت کردن راجع به تیپ وقیافه ی همدیگه نظر بدن، دیگه نمیتونن از این صفتا وعادتای زشتشون دست بردارن .

  89. دختری با حجاب روسری می گوید

    به تمام شماهایی که انقدر خوشگل وخوش تیپین وبه یه نوع حالتِ خودشیفتگی رسیدین وهیچ آدمی به پایِ شماها نمیرسه و درِ آسمون باز شده و شماها افتادین پایین وخلاصه در زیبایی وخوشگلی وخوش هیکلی تَکین، باید بگم اینهمه غرور وتکبر شماها که سربه فلک زده و تَوَهُمِ خوشگل بودن و خوش تیپ بودنی که بهتون دست داده ، خیلیم بی دلیل نیست، اینکه انقدر زیاد به چهره یِ مردم دقیق میشین و کلِ اجزایِ صورتشو تحلیل وبررسی میکنین و بعدم به نتیجه هایِ دلخواهِ خودتون میرسین، بی علت نیست. این خصلت وصفتِ انسانه((چه دختر وچه پسر، چه زن وچه مرد)) که وقتی زیبایی و آراستگی خودشو که فقط باید به یک نفر اختصاص داشته باشه ، در مقابلِ هزاران نفر به نمایش میزاره ، کم کم و به تدریج حس میکنه از دماغِ فیل افتاده و به خودش اجازه میده هر نظری بده و قیافه ی آدما رو نقد وبررسی کنه و به قیافه وتیپ و ظاهر مردم نمره بده. تویی که انقدر در زیبایی بی نظیری بدون زیباییت زمانی میتونه باعث خوشبختی وآرامشت بشه که اینهمه تعریف وتمجید از قیافه و زیباییتو بزاری برای همون یک نفری که قراره شوهرت بشه. نه اینکه وقتی تنها وتنها باید درمقابل مردِ زندگیت اینطوری به خودت میرسیدی،(( با هفت قلم آرایش ولباسایی که مناسبِ محیطِ خونه س، نه بیرون از خونه )) ،وصرفاً حق همسرته که تورو به این شکل ببینه ، بیای توی خیابونا وبعدم از سمت مردا وپسرایی که چشمای تربیت نشده ای دارن، نگاهای خریدارانه دریافت کنی و باورت بشه که انقدر همه چی تمومی که تونسی اینهمه نگاهو به خودت جذب کنی ، بنابر این وقتی تَوهُمِ کاذبِ زیبایی وخوش تیپی پیدا کردی ، حالا دیگه نوبتِ چشم وهم چشمیه واینکه نگاهتو زوم کنی روی دیگران که آیا زیباییِ اون خانوم یا آقا مورد پسندِ شخص شما ، تشریف داره یا نه؟

  90. دختری با حجاب روسری می گوید

    به اون چندتا دختری که خودشونو زری وفاطی و الوان کار معرفی کردن و نظر دادن وهمینطور اون پسر به نامِ امیرعلی، عرض کنم که ؛
    اگه عددی پایینتر از صفر وجود داشت که بتونم برای تعریف از شخصیت وشعور وانسانیت والایِ شما ازش استفاده کنم ، حتتتما اون عددو توی این جمله مینوشتم ولی متاسفانه این عدد وجود نداره و بنابر این تنها چیزی که میتونم بگم اینه که : شعور وانسانیت تک تکتون زیرِ صفره. اگر مادرو پدرتون درست تربیتتون کرده بودن، حالا یه چنین موجوداتِ مُزَخرفیو تحویلِ اجتماع نمیدادن. یه مشت بچه نونورِ لوس تن پرورین که احتمالا جز خوردن وخوابیدن و ول چرخیدن توی خیابونا هنرِ دیگه ای ندارین .الوان کار مساله اینجاس که من بعید میدونم یه نفری با طرز فکر و شخصیتِ بییینهایت پایین تو حتی بلد باشه پس فردا توی زندگی مشترک یه نیمرو یا املت ساده توی مطبخ درست کنه ، شماها حتی انقدر معرفت وشعور ندارین که بفهمین با مریضی وبیماری یه بچه نباید شوخی کرد، پس چی یاد گرفتین تو زندگی شماها؟؟!!!

  91. دختری با حجاب روسری می گوید

    همیشه فکر میکردم والبته درحالِ حاضرهم اینطوری فکر میکنم که عشق ومحبت آفرینشِ زیبایِ خداست که برایِ پایبندشدنِ هرچه بیشتر دونفری که قصد ازدواج وزندگیِ مشترک باهم دارن ، خلق شده و از نظر من دلبستگیی که بین یه زن ومرد برای ازدواج بوجود میاد خودش کلیدِ محکمی برای عدمِ وروود افرادی غیر از اون شخص مورد علاقه به قلب، میتونه باشه اما به هرحال تویِ جامعه با انواع واقسامِ متفاوتی از ابراز عشق وعلاقه روبرو شدم ؛
    شماها که توی این سایت واون سایت از زیبایی وجذابیت خودتون تعریف کردین ، تویِ کوچه وخیابونم که از هیچ آرایش وخودنمایی فروگذار نکردین و خداییش چنانکه باید درمقابلِ همسرِ آینده تون سنگِ تموم میزاشتین در مقابلِ چشم کلِ افراد جامعه ظاهر شدین و همینم انقدر شماها رو به خودتون مغرور و از خود مُتِشکر کرد. درِ قلبتونم که ماشالا به رویِ همه بازه، از راننده و فروشندگانِ محل وکوچه وخیابون گرفته تا هنرپیشه و خواننده و… همه وهمه تویِ قلبِ شماها جا دارن، فقط کافیه به نظرِ شماها بسیار شیک وجذاب باشن والبته اگه دارایِ این خصیصه و ویژگیِ مهم نباشن، این افتخار شاملِ حالشون نمیشه که در لیستِ افراد موردعلاقتون، به قلبِ پُر احساستون راه پیدا کنن. قلبی که از شدتِ عشق فَوَران کرده و هیچ قفل و زنجیری قادر به بستنش نیست. توی هر سایتی هم که عکس یه هنرپیشه رو دیدین، قربونش رفتین و تویِ اون یکی سایت فداش شدین و برای خواننده ها خودتونو کُشتین و تیکه تیکه کردین وبرا
    تَک تَکِشون مُردین.
    با تمامِ این توصیفات ، میشه بگین برایِ اون همسرِ احتمالیتون در آینده چه سهمی از زیبایی و علاقه واحساسِ شما وجود داره ؟ و اصلاً یه نفر (چه دختر یا پسر ، و چه زن یا مرد ) که تا این حد شیفته ی ظاهرِ مردم میشه ، چه تضمینی وجود داره که بعد ازدواج با دیدنِ شخص یا اشخاصی زیباتر از همسرش، دوباره و صدباره ضمنِ داشتن همسر عاشق نشه ؟!!!
    بنابر این بهتر نیست، بجایِ دقیق شدن توی زندگیِ شخصیِ افراد و تجزیه وتحلیل چهره وصورت وظاهر افراد، یه کم خودتونو تربیت کنین و به خودتون درست زندگی کردنو یاد بدین ؟ بهتر نیست عشق ومحبت وعلاقه رو از ابتدا و از نو برایِ خودتون تعریف کنین و به خودتون یاد بدین که دیدنِ تمامِ هنرنمایی هایی که در کوچه وخیابون راه انداختین ، فقط وفقط حقِ همسرتون بود نه حقِ مردای غریبه ؟

  92. مژگان می گوید

    به به بازم نظرات یه سری هموطن مزخرف منو وادار کرد ک نظر خودمو ن در مورد شهاب حسینی بلکه در مورد بی فرهنگ های عزیز و شفا نیافته ای مثل عقده ای های ک در مورد همسر شهاب نظر دادید بگم…..واقعا در عجبم چقد نفهمی میشه در مغز جا بگیره ک انقد راحت قیافه کسی رو مسخره کرد ؟ هر انسانی صد البته ک کامل نیس و شما انسان عقده ای صد البته ک خودت سرتاپا مشکلی ک انقد راحت دیگران رو مسخره میکنی بجای اینکه انقد راحت تو گوگل پخش بشی و نظرات چرتت رو ب بقیه نشون بدی بشین دوتا کتاب بخون کمی فرهنگتو ارتقا بده کمی ب شعورت اضافه کن کمی ب خودت دقیق شو و رفتارای خودت رو درست کن و خجالت بکش از خودت