علی ضیاء قافیه را به احسان علیخانی باخت

21
با کنار رفتن برنامه امشب علی ضیا که قرار بود ماه رمضان در کنار ماه عسل بر آنتن رسانه ملی جای گیرد، عرصه برای یکه‌تازی ماه عسل و احسان علیخانی در شب‌های ماه مبارک رمضان مهیا شده است.

آنتن رمضانی رسانه ملی در کنار سریال‌های پرمخاطب چند سالی است که میزبان ویژه برنامه‌هایی است که در «ماه عسل» احسان علیخانی پرمخاطب‌ترین این برنامه‌ها تا به امروز بوده است. هرچند سال اولی که علیخانی با برنامه ماه عسل بر آنتن ماه رمضانی شبکه سوم سیما جای گرفت، کمتر کسی تصور این اقبال را از سوی مخاطبان داشت، اما مدت زمان کوتاهی پس از آغاز برنامه به ناگاه آمارهای مخاطبان رسانه ملی در ساعت پخش ماه عسل با تغییر چشمگیری روبه‌رو شد.

همسر علی ضیا همسر احسان علیخانی بیوگرافی علی ضیا بیوگرافی احسان علیخانی

علیخانی و گروهش توانستند در میان غم‌ها و غصه‌های مردم به دنبال ردپاهایی از امید بگردند و با دعوت از اقشاری که پیش از این کمتر در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشتند، موج تازه‌ای را در برنامه‌سازی‌های رسانه ملی کلید بزنند. ماه عسل اما به مدد اقبال مخاطبان، جای پای خود را در آنتن رمضانی شبکه سوم سیما ثابت کرد و هر با حضور ساله خود رنگ تازه‌ای بر آنتن رمضانی سیما زد. ماه عسل علیخانی، اما در کنار طرفداران پرو پا قرص، مخالفان سرسختی هم داشت؛ مخالفانی که برنامه علیخانی را سوگواره‌ای برای مشکلات زندگی این روزهای مردم می‌دانستند و به این باور بودند که ماه عسل در مشکلات اقتصادی و معیشتی این روزهای جامعه، باعث افزایش غم و غصه مردم می‌شود و به اصطلاح مردم را یاد بدبختی‌ها و بدهکاری‌هایشان می‌اندازد.

به هر روی اما انگار زور موافقان ماه عسل بیشتر از موج مخالفان بود و در نهایت ماه عسل حیات خود را در شبکه سوم سیما ادامه داد. در کنار ماه عسل اما هر ساله ویژه برنامه‌های رمضانی دیگری هم روی آنتن دیگر شبکه‌های تلویزیونی جای می‌گرفت که البته در قیاس با میزان مخاطبان ماه عسل همواره در رتبه‌های دوم به بعد قرار داشت.

شبکه اول سیما امسال برای آنتن رمضانی خود برنامه‌ای با نام امشب و با اجرای علی ضیا در نظر گرفته بود و برای آشنایی بیشتر مردم با این برنامه از اواسط شعبان پخش آن را در آنتن ساعت ۲۳ این شبکه آغاز کرد. انتقادات به دکور برنامه «امشب» در کنار عدم اقبال مخاطبان به این برنامه باعث شد که در نهایت برنامه علی ضیا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان از کنداکتور شبکه اول سیما خداحافظی کند. با وجود کنار رفتن امشب علی ضیا، این روزها تنها گزینه مطرح برای اجرای ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی احسان علیخانی است که امسال بی‌رقیب‌تر از سال‌های گذشته راه آنتن رسانه ملی را در پیش گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 21 )
  1. باران می گوید

    متاسفانه یا خوشبختانه تم برنامه ماه عسل و نحوه اجرای علیخانی مرا به یاد برنامه ی(اوپرا) میندازه . …..

  2. .. می گوید

    گوشت جفتشون بجوم!

  3. samira می گوید

    من عاشق احسانم ماه عسلم عالیه

  4. samira می گوید

    احسان علیخانی تواجرابی نظیره علی ضیاهم اجراش خوبه ولی به احسان نمیرسه

    1. safinah می گوید

      خوب معلومه علیخانی تو اجراش نظیر نداره
      چون هیشکی عین اون بد اجرا نمیکنه
      مهمونا رو ضایع نمیکنه
      پرحرفی نمیکنه
      توحرف مهمون نمیپره
      اینا رو بقیه انجام نمیدن
      که علیخانی میده.
      به خاطر همین فرق داره با بقیه.
      شماهاهم به خاطر قیافه اش طرفدارشین بهتره بگم عاشقشین
      علی ضیا خیلی هم از اون جذاب تره
      هم اجراش بهتره.

  5. شکیبا(عطرباران) می گوید

    به نظر من که اجرای آقای ضیا هزاران مراتب بهتر ازآقای علیخانیه…آقای علیخانی توی اجراهاشون خیلی بی پروان واصلا مصلحت مخاطب رو در نظر نمیگیرن ولی آقای ضیا خیلی بهتر ازآقای علیخانی در برخورد بامهموناشون عمل میکنن…اگر آقای ضیا به اصطلاح شما قافیه رو می باخت این همه برنامه ی سال تحویل وقتی که مقابلش آقای علیخانی درشبکه دیگه داشت و اجرا نمیکرد…پس لطفا با منطق حرف بزنین..

  6. محمد می گوید

    علی ضیا خیلی سعی داره تو اجراش از احسان علیخانی تقلید کنه و به اصطلاح مهمون و مخاطب رو با سوالاتش جو گیر کنه ولی موفق نیست و گاهی مشاهده میشه از اغلب مهموناش چیزایی رو میپرسه که نباید بپرسه. مثلااز دعوای ۳ سال پیش تو با ورزشکار که دیگه الان اوتا با هم دوست و هم تیمی ان. یا از راز های خصوصی افراد مشهور که نمیخوان تو رسانه ها گفته بشه. به طور کلی علی ضیا خیلی بیشتر از متن به حاشیه ها می پردازه. احسان ولی خیلی محشره

  7. رودابه می گوید

    برنامه ماه عسل باوجودتمام مخالفتهایی که افراد مغرض وحسود میکنند تنها برنامه پر مخاطب وزیبای تلوزیون است واحسان علیخانی با ید خیلی صبر وتحمل داشته باشد تا این برنامه پابر جا بماند وضعیت علیخانی چون بند بازی است که از هر طرف بسویش سنگ پرتاب میشود

    1. دختر می گوید

      علیخانی حرف نداره

  8. سحر می گوید

    فقط احسان .ضیا خیلی خشک اجرا میکنه

  9. سميرا می گوید

    دم همه ابانیا جیز …

    1. سحر می گوید

      سمیرا جون توهم آبانی هستی?
      من که آبانیم

    2. سحر می گوید

      دستم خورد اشتباهی منفی دادم

  10. شقایق از زاهدان طرفدار سید علی ضیا می گوید

    سحر جان برعکس حرف میزنی درهرصورت هرکس نظری داره علی ضیا چه بد چه خوب هرچی که هست الا مجریه وپر طرفدار هواداران احسان علیخانی لطفا خواهشا دس از سر علی ضیا بردارید بزارید اجرا کنه مهم اینکه پر طرفداره واگرهم نبود واجراش مضخرف می بود هیچ وقت نمیتونست اجرا کنه درهرصورت هرکس یه نظری داره در ضمن اگر هم دوس ندارید اجرای علی ضیا رو کسی برایی شما کارت دعوت نفرستاده که نگاه کنید طرفدار احسان علیخانی هستی باش فقط برنامه علیخانی رو ببین درمورد بقیه نظر ندید درضمن به مجری محبوب ما لطفا توهین نکنید احترام علیخانی رو نگه دارید بهش بی احترامی نشه

    1. سحر می گوید

      چشم شقایق جون منم نظر خودمو گفتم نظرشماهم محترمه

  11. safinah می گوید

    دریک کلمه بگم
    علیخانی به درد لای جرز هم نمیخوره

  12. سمانه می گوید

    آخرین نفری که کامنت گذاشته خیلی بی تربیته.بعضیا صفات بی ادبانه علی ضیا رو به آقای علیخانی نسبت دادند.اگرچه علی ضیا هم استانی منه اما در برابر احسان علیخانی مثل یه قطره اس برابر دریا…هرکاری هم بکنه به گرد پای علیخانی نمی رسه.علی ضیا کدوم کارش مثل علیخانی واسه مردم خیر داشته و مرهم رو زخمشون گذاشته؟؟؟خیلی هم با مهموناش بی ادبانه و بد رفتار میکنه و هرطور دلش بخواد باهاشون حرف می زنه،انگار که برنامه ارث باباشه.درعوض آقای علیخانی همش قربون صدقه مهموناش میره و…درواقع بزرگواریشو نشون میده.

  13. یامین می گوید

    نه یزد باشه نه کاشون فقط خدای هر دو تا شون

  14. یامین می گوید

    چرا دعوا

  15. یامین می گوید

    ماه عسل به دلیل کیس هاش معروفه

  16. یاس می گوید

    علی ضیا رو عشقه