عکس کمتر دیده شده از مهناز افشار در خیابان های تهران

27
همسر مهناز افشار مهناز افشار عکس مهناز افشار عکس بازیگران بیوگرافی مهناز افشار بیوگرافی بازیگران بیوگرافی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 27 )
  1. باران می گوید

    گشت ارشاد به اینا گیر نمیده واسه خودشون جولان میدن مملکتو به گند کشیدن….

    1. هادی می گوید

      داره با این سبک بازی و جلف بازیش تو خیابون داد میزنه اهااااااای ملت من … …. فریب خورده ی جنگ نرمم .. خدا به خاطره مال بیت المال و حق الناس (بدحجابی) … کنه و ….

    2. مهناز ازتهران می گوید

      دلم برای مادرشوهرش می سوزه بسیار خانم محترمی هس درعجبم پسرش چرا این کارراکرد !!!!!!!

  2. سامیار می گوید

    اخه بعضی مردا دوست دارن زنشونو مردای دیگه حسابی دید بزنن هر چند این دختره که هیکل میکلش مردونس به غی

  3. فریماه می گوید

    بس که امثال منو شما بهشون رو میدن با این اعتماد بنفس میان برامون zhest میگیرن وگرنه من و شما ازینا خیلی سرتریم…..

  4. جلوه می گوید

    بلاخره هم مهناز افشار زن دوم شد هر چی تو خیابون جلف گشت یه پسر نیومد بگیرتش آویزون یه مرد متاهل شدو براش شرط طلاق تازه عروسش رو گذاشت و با بی ابرویی رفت سر خونه بختش . حالا هم که پدر شوهرش تو رسانه ها گفته ب خاطر مخالفتشون با این ازدواج باهاش نرفتن برا خطبه عقد ش.

  5. رهام می گوید

    با این کارا میخواد چی رو ثابت کنه دقیقا؟!

  6. زهــــــــــــــــــرا می گوید

    مهناز خانوم !
    در حیرتم در پی اثبات چی بودی با این جلف بازیهات
    اوایل بازیگری تو یادته ؟
    سال ۷۷ رو میگم که دقیقا ۲۱ سالت بود و سریال گمشده رو بازی کردی
    چقد معصومانه به دل نشستی خیلی اون سریالو نقشتو که اسمش ” نازنین ” بود دوست داشتم اما حالا بعد ۱۶ سال باورم نمیشه این مهناز افشار همون مهناز افشار سال ۷۷ باشه

    ” گمشده ” رو برای اولین بار از شبکه آی فیلم همین آبان ماه دیدم
    هنرمند هنرش باید در تمام جنبه های زندگیش نمود کنه
    اما انگاری بعضی ها هنرش در جلوه گریست
    بدا به حال آینده ی سینمای ایران عزیز

  7. یلدا می گوید

    خوش بحال پدری که پسری تربیت میکنه که عاشق این طور افراد … میشه .بدبختی اینجاست که این پدری که از پس پسرش برنمیاد تو امورات مملکت دخالت میکنه وبرای مردم خط مشی تایین میکنه .شرمتون بیادوکلاه ..تونو بالاتر بگذارید.

  8. لیلا می گوید

    حالام که حامله شده چپ و راست از شکم باردارش پرده برداری میکنه!!
    زن دوم یه آقازاده انقلابی شده و دستش رفته تو کیسه بیت المال دیگه خدا رو هم بنده نیست
    پول گرونی داروهای شیمی درمانی و ام اس و…….خرج قر و فر این خانم و مارکها لباس آقازاده رامین میشه. راه میگن طرف تا پولدار شد شلوارش دوتا شد نمونش این آقازاده رامین
    که تا ظرف دوسال از گرفتن سمت با پارتی باباش پولدار شد تو ایام تاهل از مهناز افشار اوکی گرفت و زنش رو طلاق داد.مال حروم زندگی میپاشند. و الهی از گلوشون با بلا و درد و مرض و مصیبت پایین بره.ملت راضی نمیشه پولش خرج قرتی بازی و خوش گرونی و مارک های لباس این تازه به دوران رسیده ها بشه!

    1. ttt می گوید

      آخه به توچه که دخالت میکنی؟ هر کاری میخواد بکنه چرا تو حرص میخوری عین این بدبختایی که به هیچ جا نرسیدن دارن سر بقیه خالی میکنن؟????
      اسکل! !!

  9. پرستو می گوید

    مهناز غربزده و عقب مانده. خجالت هم نمیکشه…..

  10. سارا می گوید

    دوستان خواهشا خودتونو کنترل کنید لطفا حالا مگه آی شده زن آقا زاده شده که شده به ماآه ربطی داره پول مارو مگه میخورن دوت میده بهشون،ولی لیلا جون یکم با نظرت موتافقم من خیلی مهناز افشارو دوس دارم ولی نمیتونم باور کنم که داره غرب نمایی میکنه خو که چی بشه مثلا…..

    1. بیتا می گوید

      معلومه که مال ملت رو دارن ارتزاق می کنن .آخه کی از منصب دولتی ظرف ۲ سال تریلاردر میشه.همش بیت الماله که مال مردمه افتاده زیر دست این آقازاده پ ن پ ارث پدرش بوده!!!!!

  11. محمد می گوید

    حساب اموالشون که روبشهو و…ملت دیگه کاری نداره زنش بازیگره!
    خود گوگوشم باشه از تو حلقومشون بیت المال رو می کشند بیرون

  12. لیلا می گوید

    واقعا اینجور نظر دادن زشته، این چه طرزه انتقاد از یک هنرمنده، هرکس هر جور دوس داره لباس میپوشه و رفتار میکنه، شما ها اگه واقعا انقدر مومنید انقدر در مورد دیگران قضاوت و توهین نکنید، این طرز صحبت با یک هموطن و یک هنرمند نیست، من نمیگم ک طرفدار ایشونم ولی هیچ وقت به جای دیگران قضاوت نمیکنم. زشته این رفتار واقعا زشته
    خانم مهناز افشار من عذر خواهی میکنم.

  13. شقایق می گوید

    وای عزیزم چقدر خوشگله

  14. یلدا می گوید

    خوشگلو خوب اومدی.خخخخ

  15. آرزو می گوید

    اینقدر بدم میاد از بازیگرایی که فک میکنن الگوی جامعه هستن ! وای به حال کشوری که همچین الگو هایی داشته باشه فاتحش خوندس

  16. sina می گوید

    نمی دونم ایشان بر چه اساسی دچار این وهم شدن و با زور گریم اصرار داشتن خودشون رو شبیه یکی از خوانندگان قدیمی جلوه بدن!!!!
    چشمان فوق العاده زیبای این ستاره کجا و چشمان ورقلمبیده ایشان کجا!!!!!

  17. زینب می گوید

    انگار آدم بد حجاب کمه که شما اینقدر غیرتی شدین….خیلی حسودین.پس جلوی جامعه جهانی پپه باشه خوبه….بعد میشه مسلمان واقعی؟زمانی که فیلم هاشو که میبینین که خوب کیف میکنین.از بازی خیلی قویش!حالا دیگه اه شد؟

  18. مجتبی می گوید

    چیکارش دارین بذا واس خودش بگرده مگه بازیگر دل نداره
    من عاشق نقشش تو فیلم دوستان تولید ۷۸ هستم زنده باااد مهناز

  19. یک خانم متعصب می گوید

    کار مهناز افشار یا امثالش رو که توجه به ظاهر و تجمل گرایی رو خواسته و ناخواسته تبلیغ میکنن تایید نمیکنم،اما برای مردمم تاسف میخورم که از دین و دین داری حتی در این حدش رو هم برداشت نکردن که ادم اعتقادشو حتی اگر درست هم باشه با زور و عقده و لحن نامحترم حقنه نمیکنه…این ادم یا دخترای دیگه حاصل برداشت سطحی و کورکورانه ی دینی هستند که در نهایت قداست و پاکی ،داره از کسایی ضربه میخوره که مدعی سردمداری و پیرویه خالصانه اش هستن!!!یاد بگیریم که با رفتارمون و با محبتمون تفکر درست رو تبلیغ کنیم..
    ….

  20. یک خانم متعصب می گوید

    وای از مردمی که دغدغه شون جای گرفتن دست یتیم و همسا یه ی گرسنه …بدحجابی یه زنه که تموم سهمش از دنیا نهایتا خرید و کافی شاپ و بازیگریه…خدا یه روز از تک تکمون میپرسه که آیا صدای بنده ی منو که از گرسنگی و استیصال فریاد میزد و کمک میخواست نشنیدی؟؟؟بیاید از محبت کردن و عشق ورزیدن لذت ببریم…نه از توهین و تخلیه عاطفی و عقده های خودمون رو اعصاب بقیه…همین کمیته ی امام خمینی که کلی هم مذهبیه و راستی گزینه ی بدیه؟؟؟بیاید قلب و وجدانمونو با بد نشون دادن بقیه آروم نکنیم و خودمون خوب باشیم…تو بیمارستانی که من کار میکنم داریم جوونی که واسه ۳۰۰هزار تومن عمل قلبش داشت عقب میافتاد…یا مادرایی که واسه نداشتن سرپناه بچه هاشونو بعد زایمان میفروختن…امیرالمومنین با نوشتن نهج البلاغه حجت رو تموم کردن واز هممون سوال میکنن که تنها دغدغه ی اسلام حجاب بود…

  21. @R@H می گوید

    ای خدا من چرا انقد از این بدم میاد
    چه وضعشه
    واقعا میخوای چیو ثابت کنی با این بدحجابیت
    چرا فکر میکنی با بی حجابی بهتر دیده میشی

  22. زهره می گوید

    واقعا انقدر بیکارید که نشستید درباره دیگران قضاوت میکنید شماها که دم از شیعه میزنید و قران و خدا ..همون قران و خدا گفته قضاوت نکنید ….خوشبحالتون که تو زندگیاتون اصلا مشکل ندارید و بیکارید که وقت این کارارو دارید…خودتونو درست کنید هر کسی رو تو قبر خودش میذارن اخه به شماها چه…

  23. عادل می گوید

    مگه کشه این عکسا ،خیلی معمولی وعادیه،،،اونایی چه بااین عکسا حالی به حالی میشن هرچه سریعتر خودشونو به روانشنای مجرب وکاوبلد سریعااااااااانشون بدن،،،،،اخه بد جوری مریضن،،،،،اونم ازنوع روحی وروانیشششششش