فریدون زندی و همسرش در بیمارستان + عکس

4

خانه ورزش: زمانی که برای انجام مصاحبه با فریدون زندی راهی بیمارستان اسپیتار دوحه بودیم، انتظار داشتیم بازیکن ایرانی را بعد از آن مصدومیت شدید و انجام عمل جراحی در وضعیت روحی نامناسبی ببینیم اما هنگامی که وارد اتاق شماره ۳۲۳ بیمارستان شدیم، چهره زندی از برگزار کنندگان اروپایی لیگ ستارگان قطر برای اعطای جایزه بهترین بازیکن میدان به جورج جیکانوویچ بازیکنی که وی را مصدوم کرد، ناراحت است.

ورزش 3 همسر فریدون زندی نامزد فریدون زندی مصدومیت فریدون زندی مصاحبه فریدون زندی فریدون زندی زن فریدون زندی خانواده فریدون زندی بیمارستان اسپیتار دوحه ازدواج فریدون زندی

* در ابتدا از وضعیت جسمانی ات برای ما بگو.

– خدا را شکر جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتم. اوضاع به نسبت دو-سه روز گذشته بهتر شده و فکر می کنم که حداقل شش ماه برای بازگشت به میادین زمان لازم دارم.

* از لحظه وقوع مصدومیت تا انتقال به بیمارستان و انجام عمل جراحی صحبت کن.

– برای تصاحب یک توپ با جورجی بازیکن تیم معیذر برخورد کردم و هنگام سقوط به زمین درد شدیدی را احساس کردم. در لحظه وقوع برخورد متوجه شدت مصدومیت نشدم اما وقتی پایم را دیدم، خیلی متأثر شدم و تا انتقال به بیمارستان مرتب گریه می کردم. پزشکان باشگاه الاهلی به خوبی اقدامات اولیه را برایم انجام دادند و در بیمارستان اسپیتار شاهد رسیدگی و تلاش فوق العاده پزشکان بودم که سریعاً مرا برای انجام عمل جراحی آماده کردند.

ورزش 3 همسر فریدون زندی نامزد فریدون زندی مصدومیت فریدون زندی مصاحبه فریدون زندی فریدون زندی زن فریدون زندی خانواده فریدون زندی بیمارستان اسپیتار دوحه ازدواج فریدون زندی

ورزش 3 همسر فریدون زندی نامزد فریدون زندی مصدومیت فریدون زندی مصاحبه فریدون زندی فریدون زندی زن فریدون زندی خانواده فریدون زندی بیمارستان اسپیتار دوحه ازدواج فریدون زندی

* آیا دچار هراس از احتمال عدم ادامه فوتبال نشدی؟

– از شما پنهان نمی کنم که در ساعات اولیه پس از آسیب دیدگی دچار یأس و افکار ناامید کننده شدم. خصوصاً که اکثر سایت ها از احتمال تمام شدن فوتبالم خبر می دادند. ساعات اولیه خیلی سخت گذشت اما در نهایت تصمیم گرفتم که بمانم و بجنگم تا به میادین فوتبال برگردم.

* و احساست بعد از اتمام عمل جراحی؟

– حضور همسرم، مسئولان و اعضای تیم الاهلی و دوستانم در بیمارستان باعث شد تا روحیه بگیرم. ابتدا فکر می کردم که باید حداقل یک ماه روی تخت بیمارستان باشم اما بعد متوجه شدم که طی چند ساعت می توانم مرخص شوم و روزانه برای ادامه مراحل درمان به بیمارستان بیایم.

* آیا فکر می کنی که جورجی بازیکن تیم معیذر به عمد تو را مصدوم کرد؟

– نمی توانم بگویم به عمد مرا مصدوم کرد، چون صحنه برخورد به شکلی بود که هر دو نفر برای زدن توپ تلاش کردیم و این طبیعت فوتبال است. فکر می کنم این مصدومیت ناشی از قسمت بود.

* و نظرت درباره انتخاب جورجی به عنوان بازیکن برتر میدان چیست؟!

– راستش خیلی ناراحت شدم. با آن اتفاقی که برای من افتاد، حتی اگر آن بازیکن دیه گو مارادونا بود، نباید جایزه بهترین بازیکن میدان را به او می دادند. فکر می کنم مسئولان برگزاری بازی تصمیم درستی نگرفتند و هر کس در ورزشگاه بود و صحنه را دید، با من هم عقیده است.

* آیا رسیدن شما به سن ۳۴ سالگی تأثیر منفی در تصمیمت برای بازگشت به میادین نمی گذارد؟

– مطمئنم هیچ تأثیری ندارد. من می خواهم چند سال دیگر فوتبال بازی کنم و پزشکان به من گفته اند که شرایط پایم بسیار امیدوار کننده است. من در دوره درمان به خوبی خودم را آماده بازگشت به میادین می کنم.

* در سال های گذشته بازیکنانی مثل جبرئیل سیسه و هنریک لارسن با مصدومیت های مشابه روبرو شده اما به میادین بازگشتند.

– آن ها اراده ای قوی داشتند و ثابت کردند که با روحیه قوی می توان به میادین بازگشت. اراده من هم کمتر از آن ها نیست و انشاءالله به زودی مرا در میادین می بینید.

* برخورد باشگاه الاهلی بعد از مصدومیت شما چگونه بود؟

– برخوردی بسیار خوب داشتند. آن ها به من گفته اند تمام مبلغ قراردادم را می پردازند و تا روز پایان آسیب دیدگی ام کنارم هستند. راستش از سال گذشته که به باشگاه الاهلی آمدم، حس می کردم در خانه خودم هستم و جو باشگاه فوق العاده خوب است.

* کیفیت لیگ قطر را چگونه می بینی؟

– هفته های ابتدایی لیگ امسال عالی بوده و فکر می کنم با هماهنگ شدن تیم ها بهتر هم خواهد شد. شخصاً از نمایش تیم الوکره در چند هفته ابتدایی خیلی خوشم آمد و فکر کنم امسال یقه بزرگان را می گیرد.

* و در پایان دوست داری مصاحبه را با چه جمله ای تمام کنی؟

– از همسرم، مسئولان باشگاه الاهلی و پرسنل بیمارستان اسپیتار نهایت سپاس را دارم. همچنین از تمامی دوستانی که به عیادتم امدند یا تلفنی جویای حالم شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. سينا می گوید

    چه زن خوشگلی داره

    1. لنا می گوید

      چه زن خوشگلی داره!!!!!!!!!توجهتون به فریدون وبیماریش چقدر نمود داشت تو این یک جمله آقا!!

    2. ناشناس می گوید

      مرد ایرانی همینه دیگه .به حرف مقابل توجه نداره به …. دقت میکنه

  2. نوشین می گوید

    ایشالله زودترخوب شه