بنیامین بهادری به رکورد ۱۰۰ کنسرت رسید

1

ساتین : بنیامین بهادری خواننده پاپ ایران درباره صدمین کنسرت خود که قرار است جمعه ۱۲ مهر در دریاچه شهدای خلیج فارس تهران اجرا کند به خبرنگار مهر گفت: من چندین‌بار گفته‌ام که صدمین کنسرت خود را متفاوت برگزار خواهم کرد و حالا با توجه به اینکه حدود یک سال است در تهران کنسرتی نداشته ام خواستم به این بهانه با تعداد زیادی از مردم ارتباط برقرار کنم و خاطره‌ای از آهنگ هایم را به همراهی آنها مرور کنم.

هفته عشق بنیامین مصاحبه بنیامین بهادری کنسرت بنیامین بهادری رکورد بنیامین بهادری درآمد بنیامین بهادری ثروت بنیامین بهادری بنیامین بهادری البوم جدید بنیامین بهادری آهنگ بنیامین بهادری

این خواننده جوان پاپ ایران در توضیح خود از اجراهایش در سایر شهرهای ایران یادآور شد: اولین آلبوم من قبل از نوروز ۸۵ منتشر شد و من اولین کنسرت خود را در سال ۸۹ برگزار کردم. از آن زمان تاکنون در شهرهای مختلف جهان که در آنها فارسی‌زبانان زیاد هستند کنسرت‌هایی داشتم و آرزوی من همیشه این بوده است که این تور را بتوانم در شهرهای ایران هم به سرانجام برسانم که حالا با اجرای فردا شب در گرگان به ۹۹ اجرا خواهم رسید و خوشحالم که جمعه ۱۲ مهر صدمین اجرای من در تهران خواهد بود.

هفته عشق بنیامین مصاحبه بنیامین بهادری کنسرت بنیامین بهادری رکورد بنیامین بهادری درآمد بنیامین بهادری ثروت بنیامین بهادری بنیامین بهادری البوم جدید بنیامین بهادری آهنگ بنیامین بهادری

بنیامین درباره جزییات این اجرا اظهار کرد: این یک اجرای یک ساعته است و برنامه ای است که شهرداری تهران آن را در قالب “از عید تا عید” برگزار می کند و از من دعوت شد که این اجرا را داشته باشم. این پیشنهاد چندین بار دیگر به من شده بود و حالا من به دلیل تقارن با صدمین اجرای خود آن را قبول کردم چون پیش از این اعلام کرده بودم که صدمین اجرایم متفاوت خواهد بود و امیدوارم بتوانم با ترکیبی از قطعات آلبوم‌های سال ۸۵ و ۸۸ و همچنین چند قطعه که اخیرا منتشر شده اند مثل “هفته عشق”، در یک برنامه رسمی و وسیع یک خاطره‌سازی بزرگ ترتیب دهم.

وی ادامه داد: من آبان سال گذشته در کنسرت خود در تهران به هوادارانم گفتم تا قبل از اینکه آلبوم سوم ام منتشر نشود در تهران دیگر کنسرتی اجرا نخواهم کرد و حالا از این اجرا استقبال می کنم.

بنیامین با اشاره به آلبوم سوم خود، جزییات آن را به دو هفته دیگر موکول و بیان کرد: آلبوم سوم من در راه است و من می خواهم بعد از انتشار، آن را به صورت کنسرت در بخشی از شهرهای ایران به نمایش بگذارم تا ذهنیت مخاطب نسبت به کار ما یکدست شود و معتقدم اجرای زنده به واکنش ها و شناخت بهتر آهنگ های آلبوم کمک می کند.

افکارنیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فاطیمه می گوید

    عاشق آلبوما و آهنگآتم…. 🙂

    تبریک جناب آقآی عشـق :*