شیلاد خداداد از ماجرای بازداشت موقت و دلیل وضع حمل در آمریکا می گوید

6

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دید در شب که از تارنمای آپارات پخش می شود مهمان رضا رشید پور بود و به سوالات جنجالی این مجری پاسخ داد.

همسر شیلا خداداد گرین کارت آمریکا زیبایی نیوشا ضیغمی زایمان بازیگران جراحی زیبایی بازیگران پسر شیلا خداداد بیوگرافی فرزین سرکارات بیوگرافی شیلا خداداد بیوگرافی رضا رشیدپور ازدواج شیلا خداداد

شروح گفت و گو به شرح زیر است:

در گذرنامه شیلا خداداد به صورت مکرر مهر خروج به مقصد آمریکا دیده می شود، شما در آمریکا چه می کنید؟

من برای سفر به آمریکا می روم و آمریکا را دوست دارم آن هم نه برای زندگی بلکه برای تفریح و سفر، البته پدر بنده در آنجا سکونت دارد و یکی از دلایل سفرهای مکرر دیدار ایشان است.

همسر شیلا خداداد گرین کارت آمریکا زیبایی نیوشا ضیغمی زایمان بازیگران جراحی زیبایی بازیگران پسر شیلا خداداد بیوگرافی فرزین سرکارات بیوگرافی شیلا خداداد بیوگرافی رضا رشیدپور ازدواج شیلا خداداد

چه چیزی در ذهن خانم شیلا خداداد آمریکا را با سایر کشورها متفاوت کرده است که می گوید آنجا را دوست دارم؟

شاید شرایط زندگی ما موجب این حالت شده است یک زمانی می خواستیم مهاجرت کنیم که در دوره ای به دلیل مخالفت  من و مادرم چون دوست داشتیم در ایران زندگی کنیم این اتفاق نیافتاد و همیشه به صورت سفر و رفت و آمد بود .

ولی گرین کارت آمریکا را دارید؟

بله.

شما به آمریکا سفر می کنید و شایعه پناهندگی شما مطرح می شود و شما می روید برای پایان دادن به این شایعه ها با تلویزیونی که از نظر کشور شبکه مجازی نیست با شخص علیرضا امیر قاسمی مصاحبه می کنید؟

من یک دوره ای برای ادامه تحصیل به آمریکا رفتم .از آنجایی که  آنها عادتشان است که هر هنرمند یا خواننده ای را که می بینند از ایران آمده به سرعت می خواهد قضیه را سیاسی کنند و بگویند فلانی آمده که بر خلاف رژیم کشورش مبارزاتی بکند ، من هم چون اصلا آدم سیاسی نیستم و نمی دانستم موضوع از چه قرار است ،برای مصاحبه رفتم. در آن زمان هم چند شبکه بیشتر نبود یکی علیرضا امیر قاسمی، شب خیز و چند شبکه برای موزیک بود که من با پوشش اسلامی با علیرضا امیر قاسمی مصاحبه کردم ولی خب….

ولی خب چی؟  

هنگام بازگشت به فرودگاه مهر آباد یک ساعتی را در یک اتاق بودم و بعد از آن برای پاره ای از توضیحات من را به همراه پاسپورتم به یک ساختمان سنگی فرستادند ولی در نهایت به این نتیجه رسیدند که شما آدم سیاسی نیستید و فعالیت سیاسی نمی کنید .

چه طور شما آدم سیاسی نبودید ولی اولین هنرمندی بودید که با عنوان سی تا فهرست انتخاباتی دادید و کمپینی با این نام تشکیل دادید؟

من اولین کار تلویزیونی ام به  نام سی تا بود و می توان گفت با آن کار به شهرت رسیدم اما در جریان کمپین سی تا نیستم و اساسا من آدم سیاسی نیستم .

آیا می توان گفت انصراف از فیلم ده نمکی و بازی در فیلم حاتمی کیا یک اتفاق سیاسی است؟

این دو آدم هر دو سیاسی هستند اما از لحاظ تفکر سیاسی تفاوت بسیاری با هم دارند اما دلیل اصلی انصراف من  از کار آقای دهنمکی هیچ ارتباطی به مسائل سیاسی نداشت و دلیلش این بود که آقای ده نمکی قرار بود بیست و پنج اردیبهشت کار را استارت بزند و قرار بود من ده تیر به سرکار آقای حاتمی کیا بروم ولی کار آقای ده نمکی در تاریخ مقرر کلید نخورد و به دلیل تداخل زمان و اینکه من به آقای حاتمی کیا قول داده بودم ایشان را برای کارم انتخاب کردم .

شما که در خانواده مرفهی زندگی می کنید و همسرتان از لحاظ وضعیت اجتماعی در رده بالایی قرار دارد چه گونه می شود که هم در فیلم مسعود ده نمکی بازی می کنید و هم مقابل دوربین حاتمی کیا، آیا برای خودتان ایده یا ایدئولوژی خاصی ندارید؟

من در پنج ساله گذشته پیشنهاد های زیادی را به دلیل اینکه فیلم نامه آن را دوست نداشتم رد کردم اما بازی در فیلم آقای ده نمکی به معنی آن است که من فیلمنامه رسوایی دو را واقعا دوست داشتم همون طور که اخراجی های دو فیلمنامه خوبی داشت .

بهترین فیلمی که بازی کردین چه بود؟

ازدواج به سبک ایرانی و سن پترزبورگ بادیگارد حاتمی کیا.

شما بعد از ازدواج با دکتر فرزین سرکارات به مدت پنج سال از سینما دور بودید آیا خواسته ایشان بود؟

خیر  ، من یکی دو ساله اول زندگی دوست نداشتم کار بکنم و میخواستم بیشتر به زندگیم برسم و بعد زمان بارداری ام بود و الان پسرم سامیار نزدیک دو ساله است و فوق العاده استقلالی است.

همسر شیلا خداداد گرین کارت آمریکا زیبایی نیوشا ضیغمی زایمان بازیگران جراحی زیبایی بازیگران پسر شیلا خداداد بیوگرافی فرزین سرکارات بیوگرافی شیلا خداداد بیوگرافی رضا رشیدپور ازدواج شیلا خداداد

سامیار در آمریکا به دنیا آمده است؟

بله

مگر بیمارستان ها تهران چه ایرادی داشت ؟

دلم خواست پسرم در امریکا به دنیا بیاید دوست داشتم پسرم بدون اینکه بخواهد ویزا بگیرد  بتواند به جاهای مختلف دنیا سفر کند.  البته در سال ۹۲ شرایط آب و هوایی تهران بسیار ناسالم بود  .

پسر شما پاسپورت آمریکایی پاسپورت اولش است؟

بله من این موقعیت رو داشتم و خواستم به پسرم هم بدهم و نمیخواستم بعدا به من بگوید تو که میتوانستی این امکان را برای من فراهم کنی چرا نکردی و در حقم کوتاهی کردی .

بسیاری از مردم مشکل یخچال و اجاق گاز برای زندگی اشان دادند و آن زمان شیلا خداداد برای به دنیا آوردن بچه اش به آمریکا می رود که فقط هزینه رفت و برگشت آن حدود چهل میلیون است آیا این مسئله برای یک هنرمند درست است؟

من در این مدت انقدر یخچال و اجاق گاز  هدیه دادم و آنقدر به جز سامیار بچه دارم  که این را برای سامیار روا می دانم من هفت بچه تحت سرپرستی دارم  .

نظر شما در مورد برجام چیست؟

من نمی دانم برجام چیست. دو روز پیش از همسرم پرسیدم او هم گفت :ندانی برای تو بهتر هست ، واقعا من آدم سیاسی نیستم البته دکتر ظریف را به طور کامل می شناسم  .

برخی از همکاران شما می گویند از زمان ازدواج شما با دکتر سرکارات که جراح و فک دهان هستند ایشان هشت عمل جراحی کردند؟

واقعا دست همکارانم درد نکند آنقدر لطف دارند من فقط و فقط بینیم را عمل کردم .

نیوشا ضیغمی چقدر در ازدواج شما با فرزین سرکارات نقش داشت؟

نیوشا بینی اش را پیش دکتر سرکارات عمل کرده بود و من هم چون از شکل و زیبایی بینی اش خوشم آمد آدرس دکتر را گرفتم و پیش اورفتم و ما بقی ماجرا  …

آیا شما به خاطر پول ازدواج کردین ؟
نه .

وضع مالی تون بعد ازدواج خیلی بهتره شده؟

بله من با یک جراح و استاد دانشگاه ازدواج کردم طبیعی است که وضعیت مالی ام بهتر شود.

پول چه نقشی در زندگی دارد ؟

همسرمن استاد دانشگاه است اوایل ازدواج وضعیت ایده الی نداشتیم و در یک آپارتمان شصت متری در خیابان اندرزگو زندگی مان را  شروع کردیم .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 6 )
  1. هنگامه می گوید

    خوشبخت باشی عزیزم

  2. هانا می گوید

    زشت و شیر برنج

  3. عسل می گوید

    واقعا این سوالها چیه میپرسین ؟؟چقدر پیش پا افتاده .خب این بنده خدا هم آدمه .الان که این همه مردم عادی میرن هزارتا کشور و میچرخن خوب اینم یکی از اینها. اگه حتی هنرمند هم نبود میتونست با درآمد شوهرش بره آمریکا که هیچی بره فضا زایمان کنه .درد ما … هنرمندانه واقعا ؟؟!!!!

  4. نیکلاس می گوید

    خوشبخت باشی،
    اما خودنمایی کار خوبی نیست. البته تعجبی نداره!!!!!!!!!!!
    غیر علمی با آدم علمی!!!!!!!!!!!!

    1. کیمیا می گوید

      غیر علمی با علمی رو خوب اومدی ازین جور آدما زیادن بعد اینقدر که اون غیر علمی به مدرک طرف می‌ندازه خود طرف اینطور نیست

  5. رسول خادمی می گوید

    شوخی میفرمایید ماشین وخونه .هیچی ن.پول هزاران ملیارد شاباش فقط من رایمو خوستم بدم.ممنون از اقای روحانیخصوصا وقالیباف