‎ماجرای ‎ازدواج‎ حمید عسکری و ‎‎همسرش آنا +عکس فرزندش کارن

1

عکس حمید عسکری با همسرش آنا آرمیته و پسرش کارن ،حمید عسکری و سحر قریشی ، آهنگها و دانلود آهنگ بسیار زیبای age be to nemiresam اگه به تو نمیرسم

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askariحمید عسکری میهمان امشب (۳۱ شهریور ۹۵) برنامه دورهمی مهران مدیری

حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ در اینستاگرام خود از بهترین روز زندگی اش صحبت کرد.

حمید عسکری خواننده ترانه هایی چون گریه نکن، وقت رفتن، بارون، خاطره و قسمت در اینستاگرام خود اینگونه نوشت: سلام. امروز بهترین روز زندگیمه. عضو جدید خانواده رو بهتون معرفى میکنم. کارن عسکرى کوچیک همه شما.

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askariinstagram hamid askari

حمید عسکری (متولد ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان) خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است.

وی تا کنون ۵ آلبوم رسمی و دارای مجوز منتشر کرده‌است. او همچنین چند کنسرت نیز در ایران اجرا کرده‌است. اولین آلبوم او به نام کما در زمستان سال ۱۳۸۵ منتشر شد و شباهت صدای او به شادمهر عقیلی باعث شد خیلی‌ها گمان کنند شادمهر آلبوم جدیدی داده است. کما در آن سال به پرفروش‌ترین آلبوم سال و یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های بعد از انقلاب اسلامی در ایران تبدیل شد.

او که زمانی صدایش با خواننده پاپ دیروزی و مهاجرت کرده امروزی شباهت های کم و بیش زیادی داشت مدتی است از سایه سنگین او بیرون آمده و برای خود طرفداران پروپاقرصی را محیا کرده است. آقای خواننده گرچه نسبت به هم مسلکانش کمی از فعالیت های خود کاسته اما او برنامه های زیادی برای آینده دارد که دوست دارد بیشتر و بهتر از اینها در عرصه موسیقی فعالیت کند.

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askari
حمید عسکری و پسرش کارن

ازدواج و همسر حمید عسکری

حمید عسکری در سال ۱۳۹۱ با آنا آرمیته ازدواج کرد ولی تاکنون عکسی رسمی از همسر این خواننده منتشر نشده است. این خواننده آهنگ خواهش که می‌کنم که سرآلبومی آلبوم از عشق است را به همسرش تقدیم کرده است.

چه بخواهیم و چه نخواهیم خواننده مجموعه آلبوم های «کما» را خیلی ها دوستش دارند و با صدایش خاطره بازی می کنند. او خوب می داند روی صحنه چه کار کند که به مذاق تماشاگرانش خوش بیاید.

حمید عسگری خواننده ای برای یک نسل است که بعد از انتشار تازه ترین تک آهنگ خود با عنوان «اسمم هنوز روته» در این گفتگوی ویژه آخر هفته حرف های جالبی برای طرفدارانش زد.

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askariحمید عسکری و سحر قریشی

حمید عسگری : من در مقایسه با قبل، حسابی آرام‌ شده‌‌ام و الان به ندرت کسی می‌تواند من را عصبانی کند. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر است که به اعتماد به نفس بیشتر در مواجهه با مسائل رسیده‌ام و به این باور دست پیدا کرده‌‌ام که هر کسی نظر خودش را دارد. رسیدن به این خودباوری که بخش مهمش به خاطر شناخت درست خودم از توانایی‌هایم بوده، باعث شده مسائل را به راحتی آنالیز کنم و هر موضوعی من را برآشفته نکند. همان‌طور که در سئوال اول هم به این موضوع اشاره کردم. بخشی از این موضوع به خاطر بالا رفتن سنم و بخش دیگرش هم به خاطر وجود همسرم است.
* شاید بعضی‌ها فکر می‌کنند با اعلام این موضوع که متاهل شده‌اند از میزان محبوبیت‌شان کم می‌شود، در حالی که غالب مردم ما این بینش را دارند که زندگی شخصی سلبریتی از زندگی حرفه‌ای‌اش جداست و او هم عاشق می‌شود و ازدواج می‌‌کند.

از طرفی، نمی‌توان با این ترس که ممکن است هواداران یک هنرمند با ازدواج او کم شوند تا آخر عمر مجرد ماند! من هیچ‌وقت نخواسته‌ام از سلبریتی‌‌هایی باشم که ازدواج کردن و بچه‌دار شدنشان را از مردم پنهان می‌کنند. در میان سلبریتی های دنیا هم شاهد این هستیم که آنها به راحتی این مسائل را با مردم در میان می‌گذارند و اتفاقا هوادارانشان از این موضوع استقبال هم می‌کنند.

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askari

به نظرم، این تصور غلط که ازدواج هنرمند باعث ریزش مخاطبش می‌شود باعث ایجاد این رفتار اشتباه در کشور ما شده است. در هر حال، من به قدری همسرم را دوست دارم که حتی اگر می‌دانستم اعلام ازدواجم باعث کم شدن میزان هوادارانم می‌شود، باز هم این موضوع برایم اهمیتی نداشت و در موردش حرف می‌زدم؛ چون به این موضوع معتقدم که افراد مسائلی را پنهان می‌کنند که باعث کسر شأن‌شان می‌شود.

مگر می‌شود آدم این طرز فکر را در مورد همسر و یا فرزندش داشته باشد؟ در هر حال، مردم ما اتفاقا از اینکه می‌‌بینند هنرمندانشان زندگی شخصی خوب و موفقی دارند خوشحال می‌شوند و اگر بفهمند هنرمندی در مورد زندگی شخصی‌اش پنهان‌کاری می‌کند، در مقابل او گارد می‌گیرند.

* از حمید عسگری روزهای زیادی است که خبری نیست. چیزی شده یا احساس می کنید کمتر در محافل رسانه ای حضور داشته باشید بهتر است؟

– اگر منظورتان بحث انتشار آلبوم باشد که از تاریخ انتشار آخرین آلبومم مدت زمان کمی گذشته اما اگر بحث اجرا باشد باید بگویم فعالیت‌های مربوط به اجرای کنسرت‌هایم نسبت به سال‌های اخیر بیشتر شده. ولی در پاسخ شما شاید بهتر باشد بگویم که در چند وقت گذشته حواشی‌ها کمتر شده است.

*در این چند سالی که از فعالیت های شما می گذرد آیا شده که از شغلی که برای خودتان انتخاب کردید پشیمان شده باشید؟

– گاهی اوقات به خاطر سختی کار فشار زیادی روی خودم احساس می‌کنم که البته برخی از سوالات رسانه ای و دوستان خبرنگار که پرسش های جالبی ندارند باعث می‌شود این احساس را پیدا کنم. در حقیقت حالا که حرف از این شد بهتر است بدانید که من پیش از این خیلی دوست داشتم دکتر باشم و حتی برای آن تلاش زیادی کردم و اگر در جریان باشید آن زمان قبولی در دانشگاه آزاد به راحتی‌های الان نبود و من تلاش زیادی کردم و تا نزدیکی‌های انتخاب رشته هم رفتم اما در ‌‌نهایت این اتفاق میسر و نشد و من وارد عرصه ای شدم که هم اکنون از حمید عسگری به عنوان خواننده و آهنگساز پاپ یاد می کنند.

* بی‌حال‌ترین کنسرتی که تا به امروز اجرا کردید کی و کجا بود؟ و البته بر عکس آن؟

– تا آنجا که در خاطر دارم حتی در اجراهای ارگانی و دولتی هم ما همیشه با انرژی‌ترین کنسرت‌ها را داشتیم و همیشه هیجان زیادی در کنسرت‌ها از طرف مردم به ما منتقل می‌شود و البته همینطور هم که می‌دانید بهترین شرایط برای یک خواننده این است که در کنسرت‌هایش مردم تک تک قطعات را با خواننده همراهی کنند که این اتفاق همیشه در کنسرت‌های ما افتاده و بعد از آن با گروه ارکستر جو زده شدیم و بعد از هر اجرا گفتیم که این بهترین و با حال‌ترین کنسرتمان بود!

* از اینکه در برخی موارد به شما خواننده تین ایجر‌ها می‌گویند چه حسی به شما دست می‌دهد؟

– ما کلا کشور جوانی داریم و اینکه می بینم اغلب طرفداران بیشتر جوان و نوجوان‌های کم سن وسال هستند برای من جای خوشحالی دارد و واقعا می گویم که به وجود آن‌ها در کنسرت هایم می‌بالم. از طرفی اینطور که شما می گویید هم به طور کامل نیست چرا که در اجراهای ما از هر رده سنی حضور دارند و این تنها به آن قشر سنی محدود نشده است.

* آیا هنوز هم برای افزایش معلومات موسیقایی خود مطالعه می‌کنید یا تصور می‌کنید در جایی که ایستاده‌اید دیگر نیازی به اطلاعات بیشتر ندارید؟

– شاید به جرات بگویم که رفت و آمدهای من بیشتر با موزیسین‌ها بوده تا خواننده‌ها و ما همیشه در این برخورد‌ها وقتمان را صرف گوش دادن به موسیقی‌ها و تحلیل و تفسیر آن کردیم. همیشه بحث‌های تخصصی کردیم و اتفاقا به نتیجه‌های خوبی رسیدیم.

*اگر یک روزی بگویند حمید عسگری به عنوان خواننده اصلی ارکستر ملی ایران انتخاب شده چه می‌کنید؟

– به طور حتم قبول نمی‌کنم چرا که کار و بیزینس من چیز دیگری بود. به طور کلی فیلد کاری‌ام متفاوت است و ارتباطی با این موضوع در خودم پیدا نمی‌کنم.

*آیا خاطره‌ای از مواجه رو در رو با خوانندگان موسیقی ایرانی از جمله همایون شجریان، علیرضا قربانی، محمد معتمدی، سالار عقیلی یا هر هنرمند دیگر دارید؟

– خیر متاسفانه شرایط این گونه نبوده که تا به حال برخوردی با خواننده‌هایی که نام بردید داشته باشم.

*در زمان حضور شما در کشور آمریکا برای برگزاری کنسرت چه نکاتی شما را جذب خود کرد؟

– آنها بیشتر از هر چیز به امکانات موسیقی اهمیت زیادی می دادند و این موضوع واقعا من را جذب خود می کرد. به عنوان نمونه داشتن تالارهای پیشرفته و آکوستیک یا صدابرداری‌های حرفه‌ای همه و همه برایم جالب بود از طرف دیگر در آنجا فروشگاه های ساز فراوانی وجود داشت که بسیار عالی بودند و من خریدهای زیادی از آن‌ها کردم.

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askari

*می‌گویند برخی از تهیه کنندگان دوست ندارند خواننده ها در مصاحبه‌های خود اعلام کند که متاهل است، این موضوع صحت دارد؟

– نه قبول ندارم چون خود من همیشه و همه جا این مساله را به راحتی اعلام کردم و حتی در یکی از مجلات که الان نام آن خاطرم نیست از این داستان به عنوان تیتر اصلی خود استفاده کرد. آنها حتی از من خواستند که عکس دو نفره‌ای داشته باشیم که همسرم موافقت نکرد. من همین جا اعلام می کنم که مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با بود. بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد.

*می گویند خواننده ها دست پخت خوبی در عرصه آشپزی دارند. آیا حمید عسگری میانه ای با آشپزی دارد و اگر دارد با کدام غذا لذت بیشتری به شما دست می‌دهد؟

– اصولا در این زمینه بی‌استعدادم و خیلی کم پیش می‌آید که آشپزی کنم. من همه غذا‌ها را دوست دارم اما قورمه سبزی برایم لذت بیشتری دارد. البته پیش از ازدواجم دست پخت مادرم برایم بهترین بود اما الان با همسرم این مساله در رقابت قرار گرفته است.

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askariحمید عسکری و امضا به دخترهای شیرازی

*تعطیلات آخر هفته حمید عسکری چه تفاوت‌هایی با دیگران دارد؟

– تفاوت عمده آن این است که خیلی ها آخر هفته استراحت می‌کند اما من اکثرا آخر هفته‌ها یا مشغول کار در استودیو هستیم و یا اجرا داریم.

*خاطره‌ای از تیم فوتبال مورد علاقه‌تان دارید؟

– بله یک بار که استقلال به جام حذفی ورود پیدا کرد نشستی برگزارشد که من نیز به عنوان مهمان ویژه در این نشست حضور پیدا کردم و اتفاقات خوبی برایم افتاد. یک بار هم در نشستی خصوصی افتخار هم صحبتی با زنده یاد ناصر حجازی را پیدا کردم که در این جلسه صحبت و خاطرات زیادی از فوتبال و مسائل دیگر مطرح شد که برای بی نهایت شیرین و به یاد ماندنی بود.

*آقای عسگری این چه ایپیدمی است که خوانندگان علاقه مند به حضور در قاب سینما هستند؟ بد نیست برای پاسخ به این پرسش از تجربه های بازیگری خود بگویید؟

– بازیگری برای من تجربه جالب و هیجان انگیزی بود، گرچه طی سال های اخیر پیشنهادهای زیادی داشتم و البته به چند پیشنهاد نیز جواب مثبت دادم که تازه‌ترین کارم اکران فیلم «عشق، شانس، تصادف» بود که وقتی در اکران خصوصی فیلم با طرفدارانم مواجه شدم تجربه لذت بخشی را از سر گذراندم که برایم فراموش نشدنی است. از طرفی می توانم به این نکته نیز اشاره کنم که وقتی نام خودم یا تصویرم بر سر در سینما‌ها می بینم برایم خیلی اتفاق خوبی است.

همسر خوانندگان همسر حمید عسکری مهمان دورهمی امشب کنسرت حمید عسکری کارن عسکرى عکس آنا آرمیته دانلود آهنگ جدید حمید عسکری بیوگرافی حمید عسکری hamid askariحمید عسکری و همسرش در آغوش هم

* باز هم فیلم تازه‌ای برای اکران دارید؟

– بله، یک فیلم با نام «دو دوست» ساخته محمد بانکی با بازی سحر قریشی، الهام حمیدی، پوراندخت مهیمن را دارم که به زودی اکران خواهد شد و دارای فضایی رمانتیک است. من در این فیلم چند قطعه اجرا کردم و تصور می کنم این فیلم به خاطر فضای احساسی برای هوادارانم جذاب خواهد بود.

دانلود آهنگ اگه به تو نمیرسم حمید عسکری ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی سفری می گوید

    این همه خواننده از این خواننده تعریف میکنین واقع براتون متاسف هستم یه مشت خوانده هایی رو نشون میدین که سرشون به تنشون نمی ارزه موفق و ماید