ماجرای کتک خوردن علیرام نورایی از باران کوثری چیست؟!+عکس همسرش

25

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران قد : ۱۹۰، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است. وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

وی تا کنون در سریال‌ های آسپرین (سینمای خانگی) پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی، بعضی آرزوها بازی کرده است.

او همچنین مربی ورزش پارکور است.

همسر علیرام نورایی همسر باران کوثری قلاده‌های طلا فتنه 88 طرفداران محمد خاتمی سران فتنه بیوگرافی کمال تبریزی بیوگرافی علیرام نورایی بیوگرافی باران کوثری بیوگرافی ابوالقاسم طالبی بازیگران قلاده‌های طلا اصلاح طلبان چه کسانی هستند alirum nurai instagraminstagram alirum.nurai

علیرام نورایی در گفتگویی درباره اینکه عنوان می شود مظلوم ترین بازیگر سینما به شمار می رود، گفت: به صورت حرفه ای به کارم نگاه کرده ام و اصلا خودم را مظلوم نمی بینم، بلکه در برخی موارد ایستاده ام و با تمام حواشی و اتفاقاتی که افتاد اصلا عقب نشینی نکردم، البته قبول دارم که در حرفه ام کمی بدشانس بوده ام.

وی ادامه داد: اتفاقی که سال های پیش منتظر آن بودم، با کمی شانس می توانست در بسیار زودتر از این رخ دهد؛ من دقیقا زمانی وارد سینما شدم که دوران چشم رنگی ها بود که البته بسیار هم زود گذشت، البته وقتی الان به آن سال ها نگاه می کنم خدا را شکر می کنم که قدم به قدم و با نقش های کوچک پیشرفت کردم چرا که اگر زود ار این اتفاق می افتد زود هم خارج می شدم

بازیگر «قلاده های طلا» اظهار داشت: مسیر سخت و طولانی بود ولی به لحظه به لحظه آن افتخار می کنم؛ چرا که خیلی یاد گرفتم؛ البته شاید دوست داشتم در سن ۲۵ سالگی به طور مثال اسمم در سر در سینماها قرار بگیرد، ولی خوشحالم که این اتفاق نیفتاد؛ چرا که اگر اینگونه می شد، الان باید دنبال شغل دیگری می گشتم.

نورایی تصریح کرد: بازیگران زیادی بودند که با سریال های پرطرفداری وارد سینما شدند، ولی الان دیگر نامی از آنها نیست.

همسر علیرام نورایی همسر باران کوثری قلاده‌های طلا فتنه 88 طرفداران محمد خاتمی سران فتنه بیوگرافی کمال تبریزی بیوگرافی علیرام نورایی بیوگرافی باران کوثری بیوگرافی ابوالقاسم طالبی بازیگران قلاده‌های طلا اصلاح طلبان چه کسانی هستند alirum nurai instagram
علیرام نورایی و همسرش

وی درباره حضورش در فیلم «قلاده های طلا» و تبعات آن با وجود آگاه بودن از حاشیه های فیلم «پایان نامه» گفت: اصلا فیلم قلاده های طلا قابل مقایسه با پایان نامه نیست و از سوی دیگر در جریان تبعات بازی در «قلاده های طلا» بودم و ترس هم داشتم که باید با یکسری مسائل روبه رو شوم؛ ولی وقتی با ابوالقاسم طالبی قبل از کلید خوردن کار صحبت کردم و بیشتر به انگیزه ساخت این فیبلم در آن زمان پی بردم، باری خودم هم انگیزه شد.

بازیگر «قلاده های طلا» تصریح کرد: ما با هر دیدگاه فکری و سیاسی باید همدیگر را به عنوان خواهر و برادر قبول داشته باشیم و وقتی متوجه این انگیزه کارگردان شدم بیشتر جذب فیلم شدم.

نورایی افزود: دغدغه طالبی این بود که یادمان نرود که همه ما هموطن و خواهر و برادر هستیم و یادمان نرود که تفاوت دیدگاه سیاسی باعث نشود که دشمن درجه یک همدیگر شویم در زمانی که تمام دنیا برایمان چنگ و دندان نشان می دادند و البته این انگیزه شخصی ام هم بود.

وی در پاسخ به این سوال که در سال ۸۸ به کدام جناح سیاسی رای داده اید، تصریح کرد: این سوال بسیار شخصی است، البته من وارد بازی های سیاسی شدم  علی رغم میل باطنی ام؛ البته دوست داشتم به کارم حرفه ای نگاه کنم و نقش ام در قلاده های طلا پتانسیل زیادی برای پیشرفتم داشت.

بازیگر «قلاده های طلا» گفت: کار اکشن در سینمای ما گم است ولی من می توانستم این کار را در نقشم در این فیلم به نمایش بگذارم، البته قبل از بازی در «قلاده های طلا» برای سال ها هیچ پیشنهاد بازی سینمایی نداشتم؛ البته تله فیلم و نقش های کوتاه در سریال ها داشتم، ولی در این مدت یک فیلمساز با من تماس نگرفت که نقشی را به من پیشنهاد دهد.

نورایی با بیان اینکه بعد از بازی در «قلاده های طلا» کار سینمایی انجام دادم، افزود: این مسئله که فلان بازیگر برای یک پروژه ای شرط بگذارد که اگر فلان بازیگر در فیلم بازی کند، من در پروژه حضور نخواهم داشت و به نظرم این مسئله در هنر و در حرفه سینما جایگاهی ندارد؛ چرا که وظیفه بازیگران بازی نقش است و این شرط گذاشتن ها اصلا وجهه خوبی نیست و اینگونه اتفاقات بعد از بازی ام در «قلاده های طلا» برایم خیلی اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیگری که چنین شرطی را گذاشته بود در محافل سینمایی روبه رو شده اید یا خیر، اظهار داشت: خیلی در محافل سینمایی حضور ندارم و شاید خیلی هم دیگران دوست ندارند که من حضور داشته باشم.

بازیگر «قلاده های طلا» درباره اخراجش از یک محفل سینمایی توسط کمال تبریزی گفت: داستان قشنگی نبود آن شب و آن زمان هم مصاحبه های زیادی انجام دادم ولی بعد از مدتی به این نتیجه رسیده ام که این مسائل درون سینمایی است و بهتر است که دیگر مصاحبه نکنم.

همسر علیرام نورایی همسر باران کوثری قلاده‌های طلا فتنه 88 طرفداران محمد خاتمی سران فتنه بیوگرافی کمال تبریزی بیوگرافی علیرام نورایی بیوگرافی باران کوثری بیوگرافی ابوالقاسم طالبی بازیگران قلاده‌های طلا اصلاح طلبان چه کسانی هستند alirum nurai instagramعلیرام نورایی و همسرش

نورایی در ادامه صحبت هایش درباره بایکوت شدنش بعد از حضور در «قلاده های طلا» گفت: فکر نمی کردم تا این اندازه بی رحمانه با این نقش برخورد شود.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از بازی در قلاده های طلا حاشیه های ایجاد شده برای بازیگران فیلم «پایان نامه» را دیده  بودید، گفت: باز هم می گویم که قلاده های طلا اصلا با پایان نامه قابل مقایسه نیست، حداقل از لحاظ ساختاری و قصه قابل مقایسه نیستند و معتقدم «قلاده های طلا» یک سینمای قابل دفاع بود.

بازیگر «قلاده های طلا» گفت: این فیلم یک تریلر سیاسی و جاسوسی بود، ولی می توان زمان و مکان فیلم را حذف کرد و در بسیاری از کشورها آن را به نمایش گذاشت؛ به عبارت دیگر می توان در کشورهای دیگر آن را به نمایش گذاشت و اصلا هم عنوان نکنیم که قصه مربوط به کشور ایران است.

نورایی در پاسخ به این سوال که برای بازی در این فیلم گول خوردی، افزود: من نقشی که در این فیلم بازی کردم را دوست دارم و تبعات آن را هم پذیرفتم و نقش ام ارزش این کار را داشت؛ البته پول خوبی هم نگرفتم و شاید دستمزدم در این فیلم کمتر از دستمزدم در فیلم قبلی ام بوده است و اصلا اینگونه نبود که بعد از بازی در این فیلم خانه خریده باشم و یا ماشین گرانقیمتی بخرم.

وی با بیان اینکه برخی افراد به صورت معنوی از من حمایت کردند، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه تهران شدیدا از من حمایت معنوی کردند و وقتی در فضای مجازی به من توهین می شد، این دانشجویان از من حمایت کردند.

بازیگر «قلاده های طلا» تصریح کرد: مسیری که بعد از قلاده های طلا طی کردم، مسیر بدی نیست و الان هم راضی هستم و افتخار می کنم که در پروژه قلاده های طلا بازی کنم.

همسر علیرام نورایی همسر باران کوثری قلاده‌های طلا فتنه 88 طرفداران محمد خاتمی سران فتنه بیوگرافی کمال تبریزی بیوگرافی علیرام نورایی بیوگرافی باران کوثری بیوگرافی ابوالقاسم طالبی بازیگران قلاده‌های طلا اصلاح طلبان چه کسانی هستند alirum nurai instagram

نورایی درباره کتک خوردن از باران کوثری بعد از بازی در «قلاده های طلا» گفت: اینگونه نبود داستان و شاید عده ای دوست داشتن اینگونه القا کنند، البته با گروهی که در کنار وی بودند به صورت لفظی درگیر شدیم این اتفاق به قدری کدر است که فقط حال آدم را بر هم می زند.

وی گفت: ما مثلا کار هنری می کنم و اینگونه رو در روی یکدیگر قرار گرفتن فقط برای اینکه اختلاف عقیده داریم، کار زشتی است. البته از برچسب هایی مانند وطن فروش را به من زده اند. البته در آن زمان هجمه زیادی علیه من در فضای مجازی ایجاد شد البته من در این جامعه زندگی می کنم و واقعا عکس العمل افراد در جامعه آن عکس العمل هایی نبود که برخی در اینستاگرامم انجام می دادند.

بازیگر «قلاده های طلا» تصریح کرد: نمیخواهم بگویم بازیگر محبوبی هستم ولی آنقدری که برخی دوستان تلاش کردند نشان دهند بازیگر منفوری نیستم؛ چرا که بین مردم زندگی می کنم و عکس العمل ها را می بینم ولی عده ای دوست داشتند مرا منفور نشان دهند.

نورایی در پاسخ به اینکه شاید به خاطر سکوتت این همه هجمه علیه تو راه افتاد، خاطر نشان کرد: من سعی می کنم به هدفی که برای خودم در بازیگری تعیین کرده ام، برسم و با وجود گذشت سال های زیادی هنوز در تلاش هستم که به آن هدفم برسم و می خواهم این کار به شکل درست و بدون پارتی و پول برایم رخ دهد.

وی افزود: من در مقابل حاشیه ها سکوت کردم ولی وقتی کار به جایی رسید که افراد فحش ناموس به من دادند، دیگر گفتم که حرف می زنم و تعداد زیادی از رسانه ها در طول روز با من مصاحبه می کردند که این مسئله را داغ تر کنند، البته برخی خودشان حرف هایی را از قول من مطرح می کردند و حاشیه ها در حال بزرگ تر شدن بود، تا جایی که تصمیم گرفتم دیگر صحبت نکنم و تنها می خواستم به حرفه ام فکر کنم.

همسر علیرام نورایی همسر باران کوثری قلاده‌های طلا فتنه 88 طرفداران محمد خاتمی سران فتنه بیوگرافی کمال تبریزی بیوگرافی علیرام نورایی بیوگرافی باران کوثری بیوگرافی ابوالقاسم طالبی بازیگران قلاده‌های طلا اصلاح طلبان چه کسانی هستند alirum nurai instagram

وی گفت: در پارک شهر هم رو دررویی اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به درگیری فیزیکی شد ولی من در آن درگیری کتک نخوردم.

«باران کوثری»  با همراهی دو نفر از عوامل پشت صحنهٔ سینما، ابتدا اقدام به توهین به «نورایی» کرده و در ادامه حتی قصد درگیری با او را داشته‌اند که البته موفق هم نشده‌اند.

به هر حال «باران کوثری» با برخورد فاشیستی اخیر خود در تئا‌تر شهر نشان داد که هنوز روحیات پری بلنده ها و «شعبان‌بی‌مخ‌ها» و «جاهل مسلک‌ها» ی دههٔ بیست و سی تهران قدیم زنده است و در عین ناباوری، این بار در نزدیکی یکی از مراکز به اصطلاح فرهنگی تهران و جایی که آن را مرکز روشنفکری پایتخت می‌نامند و حتی جالب‌تر، در میان هنرمندانی که داعیهٔ «فرهنگی» بودن آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، این روحیات خشن و بدوی، دوباره بروز و ظهور پیدا کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 25 )
  1. سام می گوید

    برام خیلی عجیبه من اینا رو نمیشناسم کی بازیگر شدند اونوقت میگن برای ما محبوب بودن یا نبودن مهم نیست؟؟؟؟؟؟؟ کاربرد همین کلمه برایشون چقدر راحته مگه کسی شما ها رو میشناسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/که محبوب باشید یا نباشید.

  2. یه دخترایرونی می گوید

    وای چقدزنش بانمکه ..درضمن من میشناسمش همه فیلماشم دیدم .نه اینکه طرفدارش باشم کلن از هیچ بازیگری خوشم نمیاد وبرام فرقی ندارن ولی اوقات بیکاری فیلم زیاد میبینم…فیلم ایرانیرو به فیلمای بی سروته وبی محتوای فیلمای خارجی ترجیح میدم

  3. محمدعلی می گوید

    عشق است نورایی

  4. یاس می گوید

    سلام
    ایشون و بازی هاشون برای من قابل احترامه
    درسته زیاد اهل فیلم بازی نیستم ولی اگثر فیلم های ایشون رو دیدم و براسون آرزوی موفقیت می کنم.

  5. یه ایرونی می گوید

    متاسفم برای امثال خام کوثری ها ادعای وطن پرستی شون گوش دنیا رو کر کرده ولی ذره ای بویی از انسانیت هم نبردن.

  6. رحمانی می گوید

    آقای نورائی، بد راهی رو برای معروف شدن انتخاب کردی.

    1. امین می گوید

      اوکی تو خوب راهی رو پیدا کردی.
      امثال تو فقط حرف های تو خالی ان.

      1. Afsari mohammad می گوید

        دوستان شما که از قضیه خبری ندارید لطفا قضاوت عجولانه والکی نکنید.

    2. مصطفی می گوید

      کلا اصلاح طلبان فکر میکنن عقل کلن، باباجون هر کی یه عقیده ای داره دیگه.

  7. دانلود فیلم می گوید

    ما که خبر نداریم پشت پرده چه خبر !؟
    نمیتونم قضاوت کنیم.

  8. سارا می گوید

    برو بابا خائن قلاده های طلا یکی از مزخرف ترین فیلمها بود من با درگیری کتک و اینا مخالفم ولی نورایی پول و شهرت اونقد ارزش نداره امثال تو زیاد موندنی نیستن بی استعداد بی هنر بی مایه…

    1. محسن می گوید

      من نیز با حرف شما کاملا موافقم… کلیه بازیگرانی که در فیلم قلاده های طلا بازی کردند از چشم مردم افتادند…

      1. عیار می گوید

        از جانب خودت … بخور بی….
        لعنت بر فتنه‌گر

    2. احمد می گوید

      جمع کن بابا ،کی به کی میگه خائن!!

    3. یک اریایی می گوید

      … نزن امثال تو اون بارون کوثری یک وحشی به تمام معنایین

    4. فاطمه می گوید

      قشنگ لحنت معلومه چه جور آدمی هستی فقط خودت ببین یه نفر اینجوری جوابتو بده چه حالی میشی

  9. وحید می گوید

    اولا بازیگرا هرنقشی بازی میکنن یعنی کسی که نقش شمر یا ابن ملجم بازی کرده باید متهم بشه دشمن امامه? کوته نگری وبچگانس این فکرا جناب نورایی یک مسلمان وایرانی وطن دوسته بنده مربی ورزش رزمی هستم وبخاطر میکنم ایشون ورزشکاره وبااخلاقه اگه آتش ازآسمآن اومد زنجیر اسلام وایرانی بودن بین ما ازبین نمیره یادتون نره شب خوش

    1. فاطمه می گوید

      خدا رو شکر تو این دنیای مجازی یکی پیدا شد با منطق برخورد کنه دیگه داشتم نا امید می شدم

  10. فاطمه می گوید

    راستش خانم کوثری معلوم نیست چکاره عالمه تو هیچ جای دنیا هنرمندا انقدر تو مسائلی که بهشون مربوط نیست دخالت نمی کنند ایشون خیلی حاشیه داره جوری که شاید این خود ایشونن که ممکنه از چشم مردم بیفتن

  11. محسون می گوید

    اینا فقط ژست بافرهنگ رو میگیرن وگرنه پاش بیوفته اینطوری رفتار میکنن که به یک بازیگر محترم به خاطر کار هنریش توهین یا حتی ضرب وشتم کنن.تا اونجا که دیدم کسی زیاد این خانم رو دوست نداره وباید هر از گاهی یک جوری بگه منم هستم.خانم کوثری اقای نورایی جزو چند بازیگر اول ایران هستند که جز بازیگری ورزش کار حرفه ای هستند اینو درفیلم هاشم دیدید شما چی شماهم واسه اینکه نقش معتاد بازی کنی رفتی معتاد شدی تا بگی من درکم بالاس.بیا برو بابا امثال شما فقط نوک دماقتون رو میبینید و از جلو روتون خبر ندارین

  12. محسون می گوید

    یه چیزی میگم خدایش این وطن فروش ها که عاشق بارانن فکر کنم بدجور بسوزن ولی چون جوابی ندارن مثل بازیگرشون چنگ میندازن.جایی نوشته بود باران کوثری کف گرگی زده به علیرام خواستم بگم اخه باران کوثری که قدش تا زیر ناف علیرام عزیز هستش چطور دستش رسیده به صورت این بازبگر باشعورمون.البته از کف گرگیش فقط چنگ انداختن وتوحش برای ایشون به حساب میاد.وگرنه اگه حرف حساب دارید بزنبد کسی که کم میاره فحاشی میکنه خانمی که همیشه ژست با شعورهارو میگیری ولی….ـ.درضمن چرا انقدر همه جیزروو مخفی میکنی خوب بگو عاشق سینه چاک گروهک تروربستی مجاهدین خلق هستی و بدت اومده تو این فیلمم هلاک شدن بگو تا مردم وطن فروش رو بشناسن.گروه تروریستی که هفده هزار نفر از دخترو پسر جوان تا بچه سه ساله وپیرمرد بقال رو سلاخی کردن…باران جان سواد که داری هفده هزار نفر ببین چقدر میشه یعنی هفده هزار خانواده رو داغدار کردن وتو بدت اومده چهره واقعی دوستات رو نشون دادن نترس چهره واقعی توهم نشون میدن فکر کنم توهم میخوای کیس پناهندگی بگیری داری این اراجیف ها رو هر روز میگی

  13. سحر می گوید

    الان سال ۹۸ هست و چند سال از این مصاحبه گذشته.خانم کوثری و مهناز افشار و امثال اینا که عقده مطرح شدن دارن و به خاطرش دست به هر کاری میزنن جزو گمنام ترین بازیگرا هستن و کسی هم دوستشون نداره.اما اقای حیایی و شریفی نیا و نورایی و همه کسایی که تو قلاده های طلا بازی کردن جزو محبوبترین بازیگرانن و خیلی طرفدار دارن.مثلا عصر جدید رو اگه ببینین متوجه میشین کل جذابیتش به خاطر امین حیاییه

    1. A می گوید

      کاملا موافقم

  14. باران کوثری (Fan Forever) می گوید

    اگر چه من تا ابد و برای همیشه طرفدار باران کوثری عزیز هستم و صفر تا صد آثارش رو میبینم اما آقای نورایی رو هم دوست دارم

  15. مهدی صفرزاده می گوید

    باسلام من کارشناس سینما نیستم ولی همه ما میدونیم بازیگرها نقش بازی میکنن وبرمبنای فیلمنامه ونقش ودیالوگی که بهشون میدند اون نقشو انجام میدندحالا نمیدونم بعضیها چرا به بازیگرا کلی بد وبیراه بخاطر نقشها میزنند ابازیگر حرفشه وباید نقشو به نحو احسنت انجام بده وواقعا اون شخصیت نیست حالا من نمیدونم یا اینا نمیدونند اینا یاخودشونا به نفهمی زدند واینارو اذیت میکنند نمونش نورایی سیدجوادهاشمی و….