پلیس تصویر خانم خلافکار تهران را منتشر کرد +عکس

0

ساعت ۱۳:۰۰ شنبه ۱۱ دی ماه سال جاری به مأموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه دروازه دولت اطلاع داده شد که دو تن از مسافران خانم ایستگاه با یکدیگر درگیر شدند.

با حضور مأموران پلیس مترو و انجام تحقیقات اولیه، یکی از دو خانم به مأموران اعلام داشت که محتویات کیفش شامل مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه به شیوه جیب بری، توسط خانمی که با وی درگیر شده مورد سرقت قرار گرفته است.

با توجه به اظهارات این خانم، مأموران پلیس مترو با رعایت تمامی موازین حقوق شهروندی هر دو خانم را به اتاق پلیس منتقل و در بازرسی از کیف خانم «سمیه.م» (متولد ۱۳۶۰) موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر شدند.

پرونده در اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی

با انتقال «سمیه.م» به اداره هفدهم پلیس آگاهی، کارآگاهان با بررسی اسناد و مدارک شناسایی کشف شده از کیف متهم اطمینان پیدا کردند که تمامی این اموال به شیوه جیب بری و در داخل ایستگاه های مترو سرقت شده است.

همچنین بررسی سوابق «سمیه.م» نشان داد که او در سال ۱۳۸۹، در محدوده میدان تجریش و به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و مجددا سال ۱۳۹۴، در خیابان لشگر به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه تحقیقات، «سمیه.م» با طرح ادعای بیگناهی مدعی شد که سرقتی انجام نداده و مدارک کشف شده از وی توسط افراد دیگری در داخل کیفش قرار داده شده است!!؛ همچنین متهم در ادامه اظهارات متناقض خود مدعی شد که از مبدأ خیابان پیروزی قصد رفتن به منزل یکی از بستگانش در منطقه لویزان را داشته که اشتباها سوار قطار خط ۴ مترو شده است!.

عکس دزد واقعی زن جیب بر حوادث تهران اخبار سرقت

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ