مصاحبه با “باران کوثری” و شرط عجیب او برای حضور در تلویزیون + عکس

3

باران کوثری بازیگر مشهور ایرانی (متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران)  که چند سالی است در سینما فعالیت می کند برای حضور در تلویزیون شرط جالب و البته عجیب گذاشت .

به گزارش ساتین :  باران کوثری بازیگر سینما درباره جشنواره فیلم فجر و فیلم‌هایی که در این دوره دارد، گفت: من فقط فیلم‌هایی را که خودم در آنها بازی کرده‌ام دیدم اما فکر می‌کنم فضای جشنواره سی و دوم مثبت است و حضور مردم و منتقدان و کارگردانان بزرگ نشان‌دهنده این است که شاهد برگزاری جشنواره خوبی هستیم.

همسر باران کوثری مصاحبه باران کوثری عکس لو رفته باران کوثری عکس زیبا باران کوثری عکس خصوصی باران کوثری شوهر باران کوثری بیوگرافی باران کوثری ازدواج باران کوثری

وی در پاسخ به اینکه آیا فیلم‌هایش را همراه با مردم هم دیده است؟ توضیح داد: تقریبا سعی کردم در همه سینماها یا ابتدای فیلم یا انتهای فیلم حضور داشته باشم.

فرزند جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد درباره تیم داوری جشنواره نیز تصریح کرد: خدارا شکر بعد از ۸ سال تیم داوری مستقلی داریم که می‌شود به رأی‌هایشان اعتماد کرد و مطمئن بود آنها به هیچ چیز جز نظرشان درباره فیلم‌ها فکر نمی‌کنند. همگی در کارشان استاد و درجه یک هستند و باعث افتخار هرکسی است که از این هیأت داوری نامزد دریافت جایزه شود یا سیمرغ بگیرد.

همسر باران کوثری مصاحبه باران کوثری عکس لو رفته باران کوثری عکس زیبا باران کوثری عکس خصوصی باران کوثری شوهر باران کوثری بیوگرافی باران کوثری ازدواج باران کوثری

کوثری در این باره که چقدر به نامزدی خود در جشنواره امیدوار است، گفت: برای خودم نه اما برای فیلم‌هایم هم «قصه‌ها» و هم «عصبانی نیستم» با توجه به بازتاب‌هایی که از مردم و منتقدان گرفته‌ام به شدت امیدوارم.

حضور تئاتری‌ها در سینما و بالعکس مثبت است

وی در خصوص حضور بازیگران تئاتر در سینما و بالعکس خاطرنشان کرد: به نظر من اگر بخواهیم از هر دو طرف به این قضیه نگاه کنیم آن را مثبت می‌بینیم. اینکه بازیگران سینما در تئاتر حضور داشته باشند و بالعکس. این یک رابطه مثبت است که در هیچ کجای دنیا در خصوص آن خط کشی وجود ندارد، همه بازیگران ممکن است مدتی در تئاتر یا سینما حضور داشته باشند و صرفا در ایران چنین خط کشی پررنگی وجود دارد.

کوثری در این خصوص که حتی اگر این حضور درخصوص بازیگران تئاتر به نحوی باشد که کم کم فعالیت تئاتری آنها کمرنگ شود باز هم آن را مثبت می‌دانید، یادآور شد: در کنار چنین بازیگرانی، هنرمندان دیگری چون پانته آ بهرام یا امیر جعفری هم هستند که حضور آنها در تئاتر نه تنها کمتر نشده بلکه در سالهای اخیر افزایش هم پیدا کرده و سینما و تئاتر را در کنار هم پیش می‌برند. بنابراین به نظر من بازی در سینما برای تئاتری‌ها ممانعتی ندارد.

امیدوارم «کلاه قرمزی» نوروزی ساخته شود

بازیگر سریال «صاحبدلان» درباره حضور در تلویزیون و کارهای تازه در این حوزه گفت: پیشنهاد عجیب و غریبی ندارم. امیدوارم «کلاه قرمزی» برای عید ساخته شود و اگر این اتفاق بیفتد حتما دلم می‌خواهد در آن حضور داشته باشم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ایرانی می گوید

    اینها فقط و فقط به خاطر اینکه بابا مامانشون بازیگر یا اهل سینما بودند از دوران قدیم(از قبل انقلاب) حالا تونستند بازیگر بشوند و این مافیا اینها رو کمک کرد پیشرفت کنند. وگرنه هیچ کاری نداره اینهمه بازیگر و اینهمه استعداد…
    متاسفانه حجاب و دین و اخلاقش رو هم افتضاحه !!!

    1. bit می گوید

      فازت چیه؟

  2. سیامک رشنو می گوید

    ناخدا

    موی کوتاه مثل خواب بلند است
    اما دست آخر یا لنگ ظهر است یا پا در هوا
    که بیداری و بریدن موی نوح از کشتی جدا
    که این همه جانور و جای خالی شما
    که من هنوز هم دوست دارم قایق و پارو مثل حرف های آن یارو
    که کشتی و جای امن این ماها
    اما این حرف ها سرد است و چای گرم چاقالو
    اما من فقط می فهمم خواب است این شرم کوچولو
    تا واقعیت مثل خیس خوردن عطر گرم نفس ما با پارو
    اما تا آخر شب این هم قصه من و اخم در هم
    مثل حرف های کم
    اما باور کنید من هم عمر نوح
    تا وقت رسیدن سیب سرخ چاقالو
    انکار این رابطه با ابرو
    اما من لابد کور و کوچولو
    ای کاش عزتالله نبود و من هنوز هم در آغاز راه
    که بگویم دایی جان کجا
    اما این هم ملوان هلو
    که سلام کاپیتان جوان
    اما گرم است انگار یارو
    و ببخشید جای من هنوز هم زیر چکش و داس گرمای تنور
    حالا هنوز هم می شود گفت سلام اما با آبرو
    یا چیزی مثل این کوچولو
    که قصه بود آن همه اما تف به ذات این آب و هوا
    که همه رفتند و ما تنهای تنها
    حالا لابد جواب سربالا
    اما زور است و این من و این خدا
    که فردا تا کجا
    اما هنوز هم به دنبال ماجرا
    مثل جزیره گنج و این حضرت شما
    که اگر خوابید من هنوز هم در راه
    که فقط کمی از لبخند شما
    و پایان همه ماجرا
    با چیزی مثل ازدواج ناخدا
    ای کاش زیر خاک نبود اما جای خالی شما
    تا دست آخر همان فاتحه به حال من و ما
    که هنوز هم از دور صدا
    ناخدا ناخدا …

    سیامک رشنو
    بیست ویکم اسفند ماه هزار و سیصد ونود وچهار …