جزییات آدمکشی بخاطر علاقه به زن شوهردار

2

ارتباط پنهانی مردی با زن متاهل به قتل شوهر زن منجر شد. متهم در جلسه دادگاه ادعای بی‌گناهی کرد.

۳۱ خرداد ۹۱ جسد اصغر ۴۵ ساله در یکی از باغ‌های اطراف شهریار کشف شد. کارآگاهان به همسر مقتول مشکوک شدند و او را دستگیر کردند.

اکرم در همان بازجویی‌های ابتدایی به ارتباط پنهانی با مردی غریبه به نام داوود و قتل شوهرش توسط او اعتراف کرد تا داوود نیز تحت تعقیب قرار گیرد و دستگیر شود. مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: از مدتی قبل با اکرم ارتباط داشتم. روز حادثه به باغ رفته بودیم اما هنگام خوردن خربزه، ناگهان اصغر سر رسید. با هم درگیر شدیم و من با چاقو او را کشتم.

با ثبت این اعترافات، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. صبح دیروز، داوود در مقابل درخواست قصاص اولیای دم، اظهار بی‌گناهی کرد و گفت: «من هیچ ارتباطی با اکرم نداشتم و اعترافاتم تحت فشار بود. آن روز در باغ بودم که اکرم زنگ زد و گفت لوله آبرسانی شان نشت کرده است. برای کمک به او رفتم اما هیچ درگیری بین من و شوهرش اتفاق نیفتاد.»

متهم پیامک‌های رد و بدل شده بین خود و اکرم را نیز رد کرد و گفت: «نمی‌دانم این پیامک‌ها چیست و از کجا آمده است.» این در حالی است که اکرم بار دیگر بر قتل شوهرش توسط داوود تاکید کرد و گفت: «آن روز همراه داوود در باغ بودیم. او مرا برای آوردن خربزه فرستاد. در همین لحظه شوهرم سر رسید و با داوود درگیر شد. داوود هم با چاقو او را کشت.»

حکم دادگاه بزودی صادر می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. عدو مبین می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    وَمِنَ الْأَنْعَامِ حَمُولَهً وَفَرْ‌شًا ۚ کُلُوا مِمَّا رَ‌زَقَکُمُ اللَّـهُ وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ ﴿١۴٢﴾ «انعام» و [نیز] از دامها، حیوانات بارکش و حیوانات کرک و پشم‌دهنده را [پدید آورد]. از آنچه خدا روزیتان کرده است بخورید، و از پى گامهاى شیطان مروید که او براى شما دشمنى آشکار است. (۱۴۲)

  2. حرمت می گوید

    وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاءِ …﴿٢۴﴾ «نساء» و زنان شوهردار [نیز بر شما حرام شده است‌] … (۲۴)