عکس جالب ترانه علیدوستی در کنار همسر و دخترش + مصاحبه

59

شهرزاد اولین سریال علیدوستی ۳۲ ساله است که البته برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است.

عکس زیبا و دیدنی از ترانه علیدوستی به همراه همسر و دخترش :

به گزارش ساتین : ترانه علیدوستی بازیگر فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»  این عکس را از خودش در شبکه اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

همسر ترانه علیدوستی همسر بازیگران لو رفته ترانه علیدوستی دختر ترانه علیدوستی خصوصی ترانه علیدوستی خانواده ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی (متولد ۲۲ دی ۱۳۶۲) بازیگر سینما و تئاتر و مترجم  است.پدر او، «حمید علیدوستی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال ایران است.

همسر ترانه علیدوستی همسر بازیگران لو رفته ترانه علیدوستی دختر ترانه علیدوستی خصوصی ترانه علیدوستی خانواده ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی بیوگرافی ترانه علیدوستی

این بازیگر چندی پیش در مصاحبه با ماهنامه «همشهری ۲۴» گفت:

برداشته‌اند تیتر زده‌اند ترانه زن یک تاجر مقیم انگلیس شد و الان هم لندن است. دوستان‌مان به شوخی سربه سر همسرم می‌گذارند و اسم همسرم را گذاشته اند تاجر ونیزی! من و همسرم هم‌سن هستیم و او تا ماه پیش دانشجو بود و درسش تازه تمام شده

کمتر پیش می‌آید بازیگری بی آنکه در تلویزیون حضور داشته باشد مورد توجه و محبوبیت مردم واقع شود. ترانه علیدوستی، چنین ویژگی‌ای دارد. او ۱۴ سال پیش با بازی در نقش ترانه فیلم «من ترانه ۱۵ سال دارم / رسول صدرعاملی» دیده شد و در همان ۱۸ سالگی، سیمرغ گرفت. او در این سال‌ها با انتخاب‌های درست، در فیلم‌های ماندگاری مانند شهرزیبا، درباره‌ الی،چهارشنبه سوری، کنعان و …  بازی کرده و در سه تئاتر محمدرحمانیان (مانیفست چو، روز حسین و فنز) روی صحنه رفته است.
دختر حمید علیدوستی، فوتبالیست نام آشنای، علاوه بر سینما و تئاتر، دستی بر آتش ترجمه هم دارد و چهار سال پیش کتاب رویای مادرم نوشته آلیس مونرو را ترجمه کرد. او این روزها در حالی که بیشتر از دو سال است، مادر شده، نقش اول سریال شهرزاد را برعهده دارد.

این، اولین سریال علیدوستی ۳۲ ساله است که البته برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است. با او درباره این تجربه جدید گفت‌وگو کرده‌ایم.

کار در شبکه خانگی ریسک بزرگی است و از ‌آن‌جایی که کار تاریخی دشواری‌های خاص خودش را دارد و همچنین ۲۶ قسمت زمان زیادی از بازیگر می‌گیرد به نحوی که ممکن است چند پیشنهاد فیلم سینمایی را رد کند، چطور حاضر به قبول بازی در شهرزاد شدید؟
من تابه حال با آقای فتحی همکاری نداشتم ولی از قبل ایشان را می‌شناختم. از کارهایشان شناخت داشتم و پیش از اینها صحبت همکاری بین ما اتفاق افتاده بود ولی شرایطش مهیا نشد.

نکته جالبی که درباره آقای فتحی وجود دارد این‌ است که آدم اهل مطالعه و با معلوماتی در زمینه ادبیات نمایشی و تاریخی هستند و این از کارهایشان مشخص است. همیشه سریال‌های‌شان را دنبال می‌کردم و برایم جالب بود.

وقتی به من پیشنهاد دادند که نقش شهرزاد را بازی کنم، با تصور اینکه سر این کار نخواهم رفت و همکاری نخواهم داشت، حس خوبی نداشتم چون چیز تجربه شده‌ای نبود.

دیدگاهم این بود که تابه حال با تلویزیون کار نکردم و اینکه به نظرم شبکه نمایش خانگی مختص آیتم‌های طنز است! تجربه نشان داده بود که کارهای شبکه خانگی کارهای موفقی نیستند و عمدتا به نتیجه نمی‌رسند و این گزینه هم امتحان خودش را پس نداده بود و واقعا کار ریسکی بود.

بعید می‌دانستم این کار را بکنم منتهی قصه را که خواندم،‌ وسوسه شدم و قرار بر این شد که باهم صحبت کنیم.

خوشبختانه نه فقط من و آقای فتحی بلکه همه گروه عوامل و بازیگرها فهمیدیم که دنبال یک چیز واحدی هستیم؛ دنبال یک جنس خاصی از کار.

همسر ترانه علیدوستی همسر بازیگران لو رفته ترانه علیدوستی دختر ترانه علیدوستی خصوصی ترانه علیدوستی خانواده ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی بیوگرافی ترانه علیدوستی

از کجا فهمیدید که جنس کار متفاوت است و با اقبال عمومی‌مواجه خواهید شد؟
نمی‌خواهم بگویم کار بی‌عیب و نقص است، ولی اول اینکه متن قوی داشت. دوم اینکه از شیوه پیشرفت کار مشخص است که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

البته همه اینها به شرط این بود که کار خوب دیده شود. با این حال کار شبکه نمایش خانگی شبیه هندوانه دربسته است و نگرانی ما بیشتر از این جهت بود، واقعا نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد.

با توجه به اینکه بیشتر بازیگر سینما هستید و تا الان در سریال ایفای نقش نکرده‌اید و بچه کوچک هم داشتید، چطور با این قضایا کنار آمدید؟
گروه ساخت شهرزاد انعطاف‌پذیری زیادی با من داشتند. اگر تا الان توانستم ۲۴ ساعته در خدمت پروژه‌هایی باشم و سر این کار این موقعیت را نداشتم، به خاطر فرزندم با من همه جوره کنار آمدند و من تمام  آخر هفته‌ها کنار خانواده بودم. در اواسط کار هم خیلی هوای من را داشتند و همه اینها قبل از شروع کار مطرح و برنامه‌ریزی شده بود.

وقتی کار را شروع کردید دخترتان چند سالش بود و بعد از اتمام چقدر؟
شهرزاد ۲۳ آذر ۹۳ کلید خورد که دخترم یک‌سال و سه ماهه بود. اتمام کار شهرزاد دقیقا مصادف شد با دو سالگی دخترم که الان دقیقا دو سال و سه ماهه است و من در این‌مدت در تمام لحظه‌های فیلمبرداری شاهد بزرگ شدنش از نزدیک بودم.

تا به حال با جوان‌ها کار کرده بودید، بازی در کنار آقای نصیریان چگونه بود؟
شاید اولین بار در زندگی بود که من اینقدر حیرت‌زده بودم. وقتی بازی ایشان را نگاه می‌کردم از فضای ذهنی خودم بیرون می‌آمدم. برایم باور نکردنی بود و الان خیلی خوشحالم از این اتفاق. این سریال بهانه‌ای شد که به یاد بیاورم ایشان چه بازیگر بزرگی هستند.

فکر می‌کنم از این هنرمندان بی‌نظیر کم نداریم اما گاهی از خاطرمان می‌روند که هستند. آقای نصیریان برای بازی به من کمک می‌کردند  و من واقعا لذت می‌بردم. جمله معروفی داشتند که می‌گفتند: «‌بازیگری است».

ایشان واقعا با این زندگی می‌کنند. برای من تمام صحنه‌هایی که با آقای نصیریان بازی داشتم خیلی خیلی لذت‌بخش بود. پیشکسوت‌های زیادی داریم که من تابه حال شانس این را نداشتم که کنارشان بازی کنم و متاسفانه گاهی فرصت‌ها به‌راحتی از دست می‌روند.

تاریخ ما بیشتر مردانه است تا زنانه؛ الگوهای مشخص زنانه‌ای برای بازی در کار تاریخی آن برهه وجود ندارد،  شما از چه منابعی استفاده کردید؟
در این زمینه الگوی سینمایی نداریم ولی ادبیات کمک بزرگی به من کرد. بالاخره همه ما اشرافی به اطلاعات آن زمان که خیلی هم دور نیست، داریم.

هم در مدرسه درباره‌اش خوانده‌ایم، هم در مجلات و روزنامه‌ها درباره‌اش نوشته‌اند. کودتای ۲۸ مرداد و مصدق هنوز بحث‌اش بین مردم در جریان است و مساله فراموش شده‌ای نیست و با آن فضا بیگانه نیستیم.

ولی درباره الگوی زنانه تمام تخیل من به ادبیات برمی‌گردد و سعی کردم از کلمات خاص آن دوره استفاده کنم. ولی به طور مشخصی از یک شخصیت زن تاریخی الگو نگرفتم و همه شخصیت شهرزاد یک تخیل و تصور است.

همسر ترانه علیدوستی همسر بازیگران لو رفته ترانه علیدوستی دختر ترانه علیدوستی خصوصی ترانه علیدوستی خانواده ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی بیوگرافی ترانه علیدوستی
وقتی فیلمبرداری یک کار سینمایی تمام می‌شود، کار بازیگر با آن پروژه هم تمام می‌شود. اما داستان پروژه‌های نمایش خانگی متفاوت است. بازیگران باید در نشست‌ها، مراسم رونمایی، پرسش و پاسخ‌های رسانه‌ای حضور مداوم و مستمر داشته باشند. این کار شبیه نوعی بازاریابی یا بیزنس است… این حضور در مجامع و محافل شما را اذیت نمی‌کند؟
نه! البته من در پروژه‌های سینمایی که حضورم نیاز بوده همیشه انجام وظیفه کرده‌ام و در این قبیل مراسم شرکت کرده‌ام، از اکران مردمی‌گرفته تا در مراسم نشست و پرسش و پاسخ. به نظرم بازیگری که کارش را دوست دارد باید در مرحله عرضه کار به مخاطب هم حضور داشته باشد.

این کار هم با طیف گسترده‌تری از قشرهای متفاوت روبروست که اقتضائات خاص خودش را دارد برای عرضه و فروش. به نظرم دردسری نیست. من با کمال میل این کار‌ها را انجام می‌دهم.

چیزی که عجیب است این است که چقدر عوامل این کار خوشحال و راضی‌اند…
امیدوارم در انتقاد از این طریق به روی ما بسته نشود که چون ما این کار را دوست داریم ، معنی‌اش این است که این کار بدون نقص است. من خودم دوست دارم انتقاد‌های سازنده و به درد بخور را از مردم بشنوم. ولی نمی‌شود گفت که خوشحال نیستم.

نظرتان درباره جشنواره امسال چیست؟ از اینکه فیلمی‌ندارید ناراحت نیستید؟
نه! اصلا ناراحت نیستم. راستش را بخواهید چون چند سالی است فیلم‌هایی که بازی کردم اکران نمی‌شود، در نتیجه خیلی ناراحت این قضیه نیستم. من قبلا جشنواره را خیلی دوست داشتم به خاطر دورهمی‌هایش. فضایی که برای دیدن همدیگر وجود داشت ضمن اینکه ارزیابی کلی برای کارنامه یک سال کار سینمایی ایران بود.

می‌شد درباره فیلم‌ها صحبت کرد، نقد و بررسی وجود داشت. خوب مسلما ما هم دل‌مان می‌خواهد کاری که یک سال برایش زحمت کشیدیم دیده شود و بحث و بررسی‌هایش را هم بشنویم. منتهی چند سالی است که جشنواره از این فضا خارج شده است.

فکر نکنید منظورم فقط فیلم‌هایی است که خودم در آن بازی کردم. من فیلم‌های دیگران را هم دیدم و این فاصله گرفتن را حس کردم. چیزی که بیشتر در فضای جشنواره وجود دارد، حواشی فیلم‌هاست تا خود فیلم‌ها. در نتیجه ترجیح می‌دهم درباره کاری صحبت کنم که مردم آن را می‌بینند و درباره‌اش صحبت می‌کنند.

منبع : همشهری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 59 )
  1. رباب تمیزی می گوید

    سلام گلم خوبی فدات بشم من شماراخیلی دوست دارم خداحفظ کن دخترخیلی خوشگل هستش

    1. سوسك می گوید

      منم شمارا دوست دارم????
      خخخخخخ

  2. صبا می گوید

    خیلی گلی خانمی عاشق خودتوفیلمهاتم با فیلم شهرزادم
    که شاکار کردی …دوستت دارم امیدوارم همیشه موفق پیروزباشی دخترگلتم نازه

    1. فائزه می گوید

      منم خیلی ترانه جون و دوس دارم همینطور در فیلم شهرزاد واقعا فوق العاده بود. دوست دارم

  3. سامان می گوید

    خانم ترانه علیدوستی هم خوشگله هم بیش از حد بانمک و دوست داشتنی و خیلی خوب فیلم بازی میکنه و با استعداده وحتی میشه گفت تو جوون ها بهترین بازیگر زن ایران از لحاظ استعداده نه مثل بعضی بازیگرها که هیچی بلد نیستن و فقط بلدن عمل کنن و خودشون رو مثل مدل ها درست کنن و چون از لحاظ بازیگری چیزی تو بساط ندارن فقط بلدن با صورتشون ور برن و با هزار تا حاشیه تو صدر خبرها باشن…بازیگر اگه بازیگر باشه با هنرش خودشو به رخ میکشه والا من قیافه طبیعی و خیلی ناز ترانه علیدوستی رو ترجیح میدم به اون عروسکای مصنوعی که همشون شبیه هم شدن از بس عمل کردن…

    1. پناه می گوید

      ببخشید شوهرش که باید ترجیح بده نه تو سامان خان به شما ربطی داره که نازه ؟؟ مردم چه قدر پررو شدن به خدا ناز و خوشگل و بانمک رو برو به دوس دختری رنگارنت بگو حتما داری دیگه تف به این جور مردا

      1. المیرا می گوید

        ایول از نظرت پناه خانم

      2. حانی می گوید

        نمیری از حسودی
        نه تو خوشگلی

      3. زهرا می گوید

        ایول

      4. غلام می گوید

        داری از حسادت ور می قلمبی خواهر جان

    2. Nastaran می گوید

      واقعا من هم از قیافه ی خانم ترانه علیدوستی خیلی خیلی خوشم می آید طبیعی و شیک و ناز است

    3. مبینا می گوید

      واقعا که اقا سامان نشنیدی که میگن ادم شعور خودش رو از راه حرف زدن به ادم ها انتقال می ده ما متوجه شدیم شعورت چقدره!!!!!!!!!!!!!!?

      1. یاسی می گوید

        ایول مبینا واقعا راست میگی

      2. غلام می گوید

        حسود هرگز نیاسود
        ترانه خیلی قشنگ و طبیعی هست و نازه

    4. فاطمه می گوید

      حالااگه دختراازیه پسرتعریف کنن هی این پسرا مسخره میکنن واقعا خوشحالم که روی این پسرو ی پرررررررررررررروووروگرفتین خواهرادمتون گرم

    5. زهره می گوید

      واقعا ک شرم کن پسررررر

    6. سحر می گوید

      خجالتم خوب چیزیه

    7. اصغر می گوید

      امان از این مطالب بی مایه. امروزه جای هرزه گی هنر عوض شده است. هنرمند کسی است که به تمام ظواهر ظاهری و باطنی دنیا بگوید نه. امروز لخت بودن، هرزه بودن، …. شد است هنر. کدامیک از هنرمندان زن و مرد ما …..؟حیف حیف

  4. ابول مرغ می گوید

    خانم ترانه جووووووووووووووووون عاجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببا ححححححححححححححححححححححححححاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    ایــــــــــــــــــول
    آی ام بیوتیفول
    خدای جذابیت که میگن شومایی

    1. سوسك می گوید

      أصن حالم دگرگون شد
      اه اه??

  5. Nastaran می گوید

    سلام خانم ترانه علیدوستی من شمارا خیلی خیلی دوست دارم از نظر من شما بهترین بازیکن زن هستید
    با این فیلمی که بازی کرده اید مشخص شد شما فردی احساساتی خوش اخلاق وبا نمک هستید فیلم شهرزاد اینقدر قشنگه که فکر کنم بهترین فیلم جهان باشه و اینکه من قسمت چهارم و پنجم وششم و بیست و سه و بیست هفت شهرزاد بسیار بسیار گریه کرده ام زیرا که فیلم شهرزاد فیلم احساساتی است و آدم هر چقدر آن را ببیند سیر نخواهد شد واقعا که بازیگر زن اول هستید??

  6. زهرا می گوید

    این طرز برخورد درست نیست .ایشون (سامان) هم به عنوان یک انسان نظرشون گفتن. بهتره اول به همدیگه نگاه انسانی داشته باشیم بعد به جنسیتشون.

    1. مبینا می گوید

      زهرا خانم خوب طرف سامان رو میگیری از تو بعیده واقعا که بلد نیستی حرف نزن?????????. این یه نصیحت دوستانه بود بهت بر نخوره !!!!!!!!!!!!!!

      1. یاس می گوید

        گل گفتی زهرا خانم ?
        مبینا خانم به نظرم ی کم ی باید به شما نصیحت دوستانه بکنه که سر به را بشین و به عقاید مردم کاری نداشته باشین.

  7. یک شهروند می گوید

    خداوند همه ما ها رو به راه راست هدایت کند

    1. سوسك می گوید

      الهی ااااااامیییییییییین

  8. آزاد می گوید

    کسی که بازیگر میشه باید بدونه که آدمهای زیادی عاشق اون میشن وتو خیالشون کارهایی میکنن و دیگه خالص متعلق به زن و شوهرش نیست حالا بگو نه.حقیقت همینه.

  9. Paya می گوید

    سلامـــ
    ما ایرانیا نمیتونیم بدون بحث و موردی با هم کنار بیایم…خوب آصا سامان نظر دادند و درسته الفاظی ک به کار بردند صحیح نبود،ولی برخورد دیگر دوستان هم تندروی بود

  10. الهام می گوید

    حالم از پوشش بازیگران زن و بی غیرتی بازیگران مردمون به هم میخوره. با یه سریال که توش چادر میپوشن و نقش مذهبی دارن معروف میشن بعد دیگه نمیشه جمشون کرد.

  11. یه ادم می گوید

    وقتی یه نفر قبول کرده که بشه بازیگر باید انتظار هر برخوردی رو از طرف مردم داشته باشه الانم تو طفدارای خانم علیدوستی هم خانم هست هم اقا فرقی نمیکنه کی چه نظری میده اینجا هم نه برید پیجش تو اینستا همش پسرا هستن که قربون صدقش میرن خب ایشون بازیگره برای یه بازیگر اینچیزا عادیه چون طرفداراش براش فرقی نداره خانم هستند یا اقا مثلا چه فرقی داره الان من یه خانم هستم همین حرفایی که این اقا بالا تو کامنتا نوشتن رو بنویسم یه کم روشن فکر باشید نه یه روشن فکری که بی بند و باری به راه بیاه

  12. راضیه می گوید

    ترانه جان ایشالله که موفق و موید باشی اسپند برا خودتون و خونوادتون دود کنید

  13. سارا می گوید

    چی شوهرش بی غیرته

    1. ??? می گوید

      ???????????????????

  14. حمید می گوید

    والا اگه شوهرش بدش بیاد که کسی از زنش نعریف کنه نمیزاره با ابن وضع حجاب باشه.

  15. محسن می گوید

    واقعا غیرتا مردا کجا رفته.اسم خودشونم میزارن مرد.مردی که غیرت نداشته باشه باید بره بمیره.

  16. محیا می گوید

    اگه ترانه جون حجاب داشته باشه خیلی خوشگل تر میشه ه ه ه ه ه ه ه ه واقعاهمسرش غیرت نداره

  17. زهره می گوید

    باسلام اقاسامان واقعا برات متاسفم و هم چنین برای همسر ترانه علیدوستی ولی خودش خوشگله

  18. حیاط پور می گوید

    سلام خدمت همه دوستان گلم نظرات را خواندم تقریبا با همه نظرات موافقم در پایان شعار کاندید ریاست جمهوری را یاداور میشوم فردای بهتر برای ایران اسلامی

    1. زهره می گوید

      اینکه باهمه نظرات موافقی درست ولی اینکه توی این پبج که اصلا ربطی نداره به سیاست میای شعار رییس جمهور رو میگی واقعا مسخره است خخخخخخ شرم کن

  19. روح ا... می گوید

    واقعا عای بود تشکر میکنم از خانم علیدوستی ممنون از این بازی خوبتون

  20. سوسك می گوید

    خخخخخ با این نظراتون
    دهنتون سرویس??

  21. ..... می گوید

    سلام
    چرا همیشه باید برای یه بازیگر اینقدر قربون صدقه رفت مگه چیکارمیکنن تاحالا شده اینطوری برای کسای دیگه که کارشون زندگی ما رو سرو سامان میده اینجوری تعریف کنیم مثل دکتر و یا کارگرایی که زحمت میکشن من از هیچ بازیگری خوشم نمیاد

  22. پرهام می گوید

    من نمیدونم با این لباس مسخرش و اوج بی حجابی تازه مینویسن خانمی با وقار و متانت…چقدر مسخره ک دارن جا میندازن وقار و متانت اینه….

  23. حمیدرضا می گوید

    خداحفظشون کنه

  24. خانم م می گوید

    بهتره همدیگر رو قضاوت نکنیم و کاری به نحوه پوشش همدیگه نداشته باشیم.مثل سایر کشورها که از هر دینی با هر پوششی کنار هم زندگی میکنن.و اما به نظر خود من، وقتی یه نفر در اوج بی حجابی، متحول میشه از نظرش بیرون گذاشتن مو و گردن،نپوشیدن جوراب و لاک قرمز تو هر جایی،واقعا براش مسخره میاد. وقتی با حجابی هیشکی باهات کار نداره،متلکم نمیشنوی.بهتره رو زیبایی درونمون کار کنیم.

  25. Ati می گوید

    خانم علیدوستی بسیار بازیگر خوبی هستن و من ایشون رو خیلی دوست دارم ولی متوجه نمیشم زندگی ایشون و حجابشون به کدوم شماها ربط داره لطفا به جای این نظرات چرت و بیهوده نظرات خوب و مرتبطی بدید

  26. NaFaS می گوید

    من یکی ک عاااااااااااااااشق ترانه جونم….ب امید دیدن بیشترت تو سینما?????????

  27. NaFaS می گوید

    حسوداشم احتمالا دارن میترکن….وگرنه ترانه بازیگری واقعا حرفه ایه….کاملا هم فیلم شهرزادش رو قشنگ بازی کرده و حساش خوب بوده..چون زندگی منم دقیقا عین شهرزاد بوده….پس خواهشا ایراد رو بازیگر مشهور ماها نزارین چون درکمال سادگی زیباست.طرز پوششون هم ب فرهنگشون ربطه

  28. denise می گوید

    ترانه جون خیلی خیلی دوستت دارم خیلی خوشگلی عزیزم.

  29. ??? می گوید

    من عاشق خانم ترانه علیدوستی هستم خیلی دوستشون دارم عاشق فیلم هاشون هستم مخصوصا شهرزاد خیلی ماهر هستن❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  30. فرناز می گوید

    سلام.خانم ترانه علیدوستی هم خیلی خوشگلن وهم خوب بازی می کنن

  31. ااااااااا می گوید

    ترانه جان شما. یکی از بهترین. بازی گر های سینمای ایران هستید ومن عاشق شما هستم وکسی حق نداره درباره شما چیزی به گه خواهشن جواب مرا. بدید من بخاطر دیدن شما. می خواهم بازی گر بشم

  32. مریم می گوید

    من ترانه علیدوستی رو دوست دارم…چون همه بهم میگن شبیه منه…?ولی جداازهمه اینامن عاشق فیلم شهرزادش هستم.خانم مهربون وخوش قلبی به نظرمیاد.خیلی هم خوب وطبیعی فیلم بازی میکنه

  33. نرگس می گوید

    خانم ترانه علیدوستی شما یک بازیگر فوق العاده هستید که الحق در فیلم شهرزاد خوش درخشیدید ولی در این مسیر بس سخت و طاقت فرسا با این مردم کوته بین و حسود که این روزها در ایران کم هم نیستند و نمونه ی آن در این کامنتها کاملا دیده می شود باید کفش آهنین بپوشید و خود و همسرتان را در معرض حواشی و تاثیر آن بر زندگیتان قرار ندهید زندگی زیبای کاری و خصوصی را کملا جدا کنید و همین طور استوار و هنرمندانه جلو بروید آرزوی من برای شما و تمام هنرمندان زن ایرانی موفقیت و درخشیدن در تمام محافل هنری است

  34. Haniyeh می گوید

    سلام من نظرات رو خوندم.لطفا توی زندگی دیگران دخالت نکنید.حجاب.نوع پوشش.خصوصیات اخلاقی دیگران نه به من نه به شما هیچ ربطی نداره.
    بازی خانوم ترانه علیدوستی هم خیلی زیبا بود.و قشنگ ایفا کردن.من خیلی خوشم اومد.

  35. حامد می گوید

    سلام واقعا در مقابل حرفهای آدمهای کوته فکر چه دختر و چه پسر مخصوصا اون دسته از دخترهای حسود که دم از غیرت میزنند جز تاسف ،و سر افکندگی برای جامعه به اصطلاح با فرهنگ ایرانی چیز دیگری نمیتوان بر زبان آورد ، طرز پوشش و آراستگی هر انسانی به خودش ربط داره و این موضوع کاملا شخصیه و به من وشما هیچ دخلی نداره، خانم علیدوستی یکی از برترین سوپراستارهای زنه، این بازیگر نه تنها باعث سربلندی سینمای ایرانه بلکه باعث سربلندی و غررور تک تک ایرانیها هم هستند. پس قدر این دست بازیگران جوان که تعدادشون زیاد هم نیست رو بدونید دوستان و آبروی ایران و ایرانی رو حفظ کنید ،به امید درخشندگی هر چه بیشتر بازیگران این چنینی …

  36. ایرانی می گوید

    جناب بلند فکر مثل روشنفکرنماها حرف های قلمبه و سلمبه می زنی
    کجای قانون ایران نوشته شده طرز پوشش و آراستگی هر کس به خودش مربوطه ؟
    ترانه علیدوستی کدام سربلندی و غرور را برای شما به ارمغان آورده است؟

    بازیگری شغله ، می فهمی شغل
    بازیگرا هرچقدر در شبکه های اجتماعی دارای پوشش برهنه تر و مسخره بازی بیشتر و حرف های عجیب و غریب و هنجار شکن بیشتر و … در نتیجه فالوور بیشتر و پیشنهاد بازیگری بیشتر و کاسبی پر درآمد تر

    عقل هم خوب چیزیه

  37. عطیه می گوید

    سلام خانم علیدوستی من بازیه شما رو خیلییییییی دوست دارم و همیشه پیگیرشم
    و میخواستم بگم که شما خیلی خوشگل و جذابید????

  38. مهسا می گوید

    سلام . ترانه مثل همیشه عالیییییه