ماجرای سیلی زدن “محمد رضا شریفی نیا” برگوش یک دختر بازیگر + عکس

19

هرچند رسانه ملی از نشان دادن تصاویر خانم‌های به اصطلاح هنرمند ابا می‌کند اما کافی است به گزارش‌های تصویری در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی سری بزنیم تا گوشه‌ای از این هنرنمایی‌های غیرمتعارف را ببینیم.

به گزارش ساتین : از این حرف و حدیث‌های همیشگی که بگذریم، می‌خواهیم به یک نقطه تقریباً مثبت در حاشیه جشنواره اشاره‌ای کنیم، غنیمتی که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت و آن هم پوشش نسبتا مناسب بازیگر نام‌آشنای سینمای کشور مریلا زارعی درنشست خبری «چ» بود.

لباس مریلا زارعی لباس بازیگران حجاب بازیگران پوشش مریلا زارعی پوشش بازیگران بازیگران بی حجاب آرایش بازیگران

پوشش این بازیگر زن در مقایسه با سایر زنان سینمایی و تلویزیونی حاضر در جشنواره تا اندازه‌ای این امید را در دل روشن می‌کرد که هنوز هم می‌توان در بین این اهالی، انسان متعهدی را هم پیدا کرد. انتظار می‌رفت تا رسانه‌های ارزشی از این اتفاق پسندیده استفاده ببرند و با بزرگ‌نمایی آن الگوسازی داشته باشند اما متأسفانه تب داغ جشنواره فیلم فجر و عجله برای حضور درنشست‌های پی‌درپی سینمایی، ‌آنها را از این مسئله غافل کرد، درحالی‌که درچنین مواقعی است که باید زیرکانه سره از ناسره را شناساند و الگوسازی کرد.

به یاد دارم سال گذشته درجشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان دخترک بازیگری پوشش خوبی نداشت و رفتار مناسبی هم انجام نمی‌داد. همین باعث شد که شریفی‌نیا در حضور حاضرین سالن، سیلی محکمی به گوش او بزند و توبیخش کند. دخترک بازیگر خجالت کشید و خود را جمع وجور کرد و‌ ای کاش همیشه چنین مراقبانی از بین خود اهالی تلویزیون وسینما وجود داشتند تا بازیگران ناپخته وجویای نام، که فضای جشنواره‌های ملی و بین‌المللی همچون فیلم فجر را با سالن مد و مزون اشتباه گرفته‌اند را توبیخ کنند، زیرا این افراد درمی‌یابند چنین رفتارها و پوشش‌های مقبول جامعه نیست و البته رسانه‌ها هم چنین افرادی را پررنگ نمی‌کنند زیرا برای مردم مسائل دیگری مهم است، چنانکه استقبال از جشنواره فیلم عمار این مسئله را اثبات کرد.

لباس مریلا زارعی لباس بازیگران حجاب بازیگران پوشش مریلا زارعی پوشش بازیگران بازیگران بی حجاب آرایش بازیگران

مریلا زارعی بازیگر توانایی است که تاکنون بازی‌های خوبی داشته و انصافاً حجاب و رفتار نسبتاً سنجیده او در نشست خبری«چ» نشان از پختگی شخصیت و حرفه او داشت چیزی که این روزها به‌خصوص در تب و تاب جشنواره فیلم فجر، به ندرت درمیان بازیگران شاهد آن هستیم. به‌طورحتم اگر رسانه‌های ارزشی ما در این مواقع از چنین افرادی تجلیل کنند ضمن اینکه باعث تشویق شدن و تقویت او در این مسیر می‌شوند؛ به‌گونه‌ای غیرمستقیم بازیگران هنجارشکن را هم طرد خواهند کرد.

جای بسی تأسف است که در جشنواره فجر که به مناسبت سالروز انقلاب اسلامی شکل گرفته است مجبوریم از یک نفر به دلیل حجاب نسبتاً متعارفش در این جشن دولتی تقدیر کنیم؛‌ درحالی که این جشنواره با پسوند فجر باید به پایگاهی هنری و فرهنگی برای صدور انقلاب اسلامی به جهان و جهانیان تبدیل می‌شد، ولی امروز به درد دل فرهنگ‌دوستان و هنرمندان متعهد کشور تبدیل شده است کار ما رسانه‌ای‌ها هم بیشتر آن شده است تا تشبهات این جشنواره و شرکت‌کنندگانش به غیرمسلمانان را مدام گوشزد کنیم؛

البته در این مسیر مدیریت مدیرانی که به‌جای تفکر اسلامی از افراط و تفریط استفاده کرده بودند نیز کم بی‌تاثیر نیست، زیرا شنیدن حقیقت اسلام برای هر فردی در هر جایگاهی که باشد تاثیرات مثبتی را در پی دارد؛ این‌که امروز شاهدیم جشنواره فجر از اهداف و آرمان‌های انقلابی فاصله گرفته و به زور در دایره شرعیات خود را جای می‌دهد بیانگر ضعف دستگاه‌های تبلیغی و مبلغین است، حال چه این مبلغ حوزوی باشد و چه یک مدیر دولتی. جای سؤال دارد که چرا در طول این سال‌های پس از انقلاب، ارگان‌های ارشادی و فرهنگی ما نتوانستند حتی یک بازیگر چادری و محجبه تربیت کنند که با افتخار درجشنواره بین‌المللی فجر حضور یابد و حتی خارج از سیکل جشنواره و در زندگی معمول خود حجاب برتر داشته باشد‌!

روزنامه جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 19 )
  1. نیما می گوید

    شریفی نیا بره دخترای زشت خودشو جمع کنه بقیه پیش کش

    1. sahar می گوید

      افرین

  2. کیوان می گوید

    خب اقای شریفی نیا اول جلو دختر خودتو بگیر گند کارای … شریفی نیا همه جارو گرفته !!!!!!

  3. زهره می گوید

    دختر خودش چیه؟؟؟ مر… اول خودشو درست کنه بعد دخترای مردم رو. … انقد عقده داره که با عکس زن لخت عکس می گیره!!!!!!!

  4. افرا می گوید

    منظورتون از رفتار نسبتاً سنجیده!!!!!!!!!!!!! چیه ؟ یعنی رفتارش خیلی خوب نبود؟! دیگه باید چکار میکرد؟!!!!!!!!!

  5. sahar می گوید

    واقعا حق با شماست

  6. سید علی می گوید

    اگر یه نوجوان نیاز به تذکر داره باید در خفا باشه نه که آبرو و شخصیت یه بچه رو توی سالن بین حضار ببریم اونم کسی مثل شریفی نیا که همه هروز از دسته گلهایی که آب داده میشنویم والا این آقا اول عکسهای خودشو ماست مالی کنه ارشاد گناه کاران پیش کش آدمی که معلوم نیست چقدر سلامت اخلاقی داره مصلح اجتماعی شده

  7. پریسا می گوید

    به به!عجب کار خوبی کرد!!!!مرد. .لط میکنه دستشو رو دختر نامحرم بلند کنه و این که وای به غیرت مردمی که تو سالن بودن که بلند نشدن شریفی نیا رو لهش کنن

  8. ناشناس می گوید

    …ه …. لابد دختره باهاش …. نیومد زدش

  9. یه بنده خدا می گوید

    سلام دوستان من با نظر شما موافقم من بچه اسلامشهرم نمیدونم چی بگم ولی خود محمدرضا شریفی نیا ……….. اگه تو محله ما این کارو میکرد براش گرون تموم میشد و واقعا متاسفم برای بازیگران بی غیرتمون من پای حرفم هستم از کسی هم جز خدا نمیترسم …….

  10. یه بنده خدا می گوید

    واقعا آدم تاسف میخوره هه ……

  11. سحر می گوید

    لطفا همدیگرراقضاوت نکنیم اونم مشکلات خودش داره آخه بیرون بازیگرا دل میبره ازجلو زحله پس خودتون ناراحت نکنید دا هل هنر باهم یک جوری کنار میان

  12. شیما می گوید

    آقای شریفی نیا زورش به دختر شهرستانی رسیده! حجاب دختر خودش هم همچین مناسب نیست… به چه حقی به خودش اجازه داده مثل …. ها برخورد کنه؟ ….، حرکت آقای شریفی نیا رو تحسین میکنن؟!!!!! واقعا که!
    آقای شریفی نیا خیلی خیلی بیجا کرد که به خودش اجازه داد شخصیت یک جوون رو اینجوری جلوی جمع بکوبه حتی اگه رفتار اون خانوم مناسب نباشه.. آقای شریفی نیا! اول دو کشیده آبدار به خودت و خانوده ات بزن بعد به دخترای مردم!!

  13. کسرا می گوید

    شریفی نیا اولا بره دخترهای زشت خودشو ارشاد و تربیت کنه مخصوصا اون ملیکا بدقیافه چاق رو ثانیا گند هایی رو که خودش زده جمع کنه ثالثا سینمای ایران رو که پر از پارتی بازی و فساد و مافیا کرده درست کنه رابعا نابازیگرهای مانکن نمایی رو که با…آورده تلوزیون و سینما جمع کنه که اینقدر جلف بازی در نیارن و جای بازیگرهای با استعداد رو نگیرن بعدا بره مردم رو ارشاد کنه …به خدا نشون داد شخصیت واقعیش هم مثل شخصیتی هست که تو فیلم اخراجی ها بازی کرده یک جانماز آبکش تمام عیار

  14. امیر می گوید

    از مطلبتون تا حدودی خوشم اومد مخصوصا در مورد حجاب و رفتار بازیگران کشور . و حجاب مخصوص آقایان و خانم ها هم هست . در ضمن این رو اینجا میگم که از طریق این رسانه منتشر بشه اگر واقعا هیچ اقدام عملی نشود در مورد بازیگران و در مورد حجاب در مملکت اسلامی مخصوصا در این برهه ی زمانی خاص که هم توافق هسته ای انجام شده و هم پرونده ی حقوق بشر جریان سازی دارد میشود مطمئن باشید که با فشارهایی که به مملکت ایران وارد میشود باید منتظر تجزیه باشیم . اونوقت اگر خیلیها میخواهند بروند مسافرت شمال یا تبریز یا کیش باید پاسپورت بگیرند و بروند .

  15. محمد می گوید

    خوبه به دخترای خودش گیر نمیده

  16. @R@H می گوید

    بره اون دختراشو جمع کنه
    براش متاسفم

    1. رها می گوید

      چه ربطی داره چه کار به دختراش دارین

  17. رها می گوید

    کارشون خوب نبوده بعضی از ادما هم جو گیر میشن تیپای داغون میزن البته ادمای تازه به دوران رسیده و بی اصالت