محمدرضا شریفی نیا در دورهمی از علت شایعه ازدواج دوم با رز رضوی گفت

5

ماجرای صیغه موقت محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه!

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۲۲ آذرماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت . فصل سوم برنامه دورهمی بالاخره بعد از حرف های ضد و نقیضی که درباره ساخت آن وجود داشت ، شب گذشته روی آنتن رفت.

مهران مدیری برنامه را با موضوع شایعه روی آنتن برد و در ابتدای برنامه درباره دکور و شایعات زیادی که پیرامون ساخت دورهمی وجود داشت صحبت کرد و از محمدرضا شریفی نیا به عنوان مهمان برنامه برای حضور در استودیوی دورهمی دعوت کرد.

محمدرضا شریفی نیا بازیگر پیشکسوت کشورمان بعد از حضور در برنامه از ماجرای شروع بازیگری اش گفت و ادامه داد:من در دوران تحصیل کارهای تئاتری انجام میدادم و زمانی که هنوز دیپلم نگرفته بودم به عنوان معلم در مدرسه تدریس میکردم . من کارم را از پشت صحنه شروع کردم و در یکسال همه کارهای پشت صحنه سنتوری و اخراجی ها را انجام میدادم و این دو فیلم بسیار موفق بود و این روزها دوباره پروژه ای با استاد مهرجویی و ده نمکی دارم.

ماجرای نقش های مرد دو زنه محمدرضا شریفی نیا چیست

مهران مدیری در بخشی از این گفتگو از مهمان برنامه پرسید چرا اینقدر نقش مرد دو زنه را بازی میکنی ؟ خودت به این نقش علاقه داری؟ محمدرضا شریفی نیا گفت:بله من خودم این نقش را دوست دارم ، چند وقت پیش نقش یک مرد دو زنه به من پیشنهاد شد ولی به دلیل مشکلات فیلمنامه ای نپذیرفتم ولی این را هم گفتم هرکس غیر از من این نقش را بازی کند این فیلم نمیفروشد و واقعا هم نفروخت و با خنده گفت :اصلا به کسی جز من ۲ تا زن میدهند؟

محمدرضا شریفی نیا در برنامه دورهمی

محمدرضا شریفی نیا ادامه داد :هرگز نقش مرد دوزنه در زندگی من واقعیت نداشته است و من تنها به این دلیل که این نقش برای مردم جذاب است و این یک هشدار اساسی است برای جامعه و تا زمانی که این مشکل در جامعه وجود دارد من این نقش را بازی میکنم و تازمانی بازی میکنم که دیگر معضل مرد دوزنه وجود نداشته باشد.

بازیگر اخراجی ها ادامه داد:این روزها فیلمنامه ای دارم که نقش مردی را دارم که ۴ زن دارد و برای من این نقش ها بسیار جذاب است.

شایعه ازدواج محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی

مهران مدیری از بازیگر آس و پاس خواست درباره ماجرای ازدواجش با رز رضوی توضیح بدهد که محمدرضا شریفی نیا گفت:

سال ها پیش همراه با تعدادی از هنرمندان به قصد اعمال حج با هزینه شخصی خودمان راهی سفر مکه شدیم. در آنجا متوجه شدیم برای ورود می بایست خانم هایی که زیر ۴۰ سال هستند هر نفر یک محرم همراه خود داشته باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم کسانی که محرم نداشتن به صورت صیغه موقت به محرمیت هم در بیایند. ملیکا شریفی نیا به دلیل اینکه من همراهش بودم احتیاجی به این کار نداشت چون من محرمش بودم. اما هر یک از هنرمندان به صورت اتفاقی و اسمی با هنرمند دیگری صیغه موقت شدند.

عمو پورنگ با الهام حمیدی ، حسام نواب صفوی با فریبا کوثری و رز رضوی هم که در این سفر همراه ما بود و دوست ملیکا دخترم بود به صورت اسمی برای زمان کوتاهی به صیغه من در آمد. و اسم خانم رز رضوی در کنار من آمده بود و شیطنت یک روزنامه در تهران بود که با تیتری نوشت : ماه عسل محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه… اما من و خانم رضوی بارها و بارها این موضوع را تکذیب کرده ایم.

همسر محمدرضا شریفی نیا همسر رز رضوی همسر دوم محمدرضا شریفی نیا لو رفته محمدرضا شریفی نیا طلاق محمدرضا شریفی نیا بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا بیوگرافی رز رضوی ازدواج محمدرضا شریفی نیا ازدواج رز رضوی

محمدرضا شریفی نیا در برنامه دورهمی

محمدرضا شریفی نیا درباره انتخاب بازیگران و معرفی آنها به سینما گفت:من بازیگران زیادی را به سینما معرفی کردم و واقعا ستاره شدند. من ویشکا آسایش را درحالی که تازه دیپلم گرفته بود به فیلم امام علی (ع) معرفی کردم و درحال خانم آسایش یکی از بهترین هاست و مهران مدیری از ویشکا آسایش دعوت کرد که مهمان دورهمی شود.

سخت ترین نقش محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا درباره سخت ترین نقشی که تابحال بازی کرده است گفت :نقش ولید در سریال امام علی (ع) یکی از سخت ترین نقش های من بود چرا که من نمیتوانستم نقش یک فرد مست را بازی کنم ،اما زمانی که من از سختی این نقش گفتم خیلی ها به من گفتند که چهره تو گویای چیزهای دیگر است اما باید همینجا عرض کنم که من تابحال لب به سیگار نزده ام ، مشروب نخورده ام و هیچ کار خلافی انجام نداده ام.

درپایان اولین برنامه از سری جدید دورهمی محمدرضا شریفی نیا یک خودنویس که از دکتر بهشتی هدیه گرفته بود را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. محسن محمدی می گوید

    جالب بود مرسی از شما.

  2. ناشناس می گوید

    صیغه موقت بدلیل عدم مجوز برای رفتن به مکه !! چه ماهرانه توجیه میکنه !!

    برو بابا .

    ملت رو سه نقطه فرض کرده .

  3. ف می گوید

    چقدرم شما بازیگرا محرم نا محرم حالیتونه !

    1. ... می گوید

      هزار تا لایک

  4. javan می گوید

    این اوسکلا کین دیگه با این بشکه ازدواج میکنن .مرد باید استیل داشته باشه