واکنش جنجالی خواننده معروف به ممنوع التصویری اش !+عکس

0

خواننده محبوب ایرانی واکنش جالبی را نسبت به انتشار خبر ممنوع التصویر شدنش از خود بروز داده و در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک پستی را مربوط به همین اتفاق به اشتراک گذاشته و توجه همگان را به خود جلب کرده است.
رضا صادقی در مصاحبه اش گفت: “من هم این خبر را از شما می‌شنوم و دلیلش را نمی دانم.” وی با توضیح اینکه از این خبر زیاد شوکه و ناراحت نیست با آرامش افزود: “رسانه تصویری و صدا و سیما باید رسانه ای مردمی باشد. وقتی یک نفر ممنوع التصویر می‌شود یعنی یکی از کاراکترهای مردم محسوب نمی شود و این می‌شود توهین و از این دست توهین‌‌ها زیاد دیدیم.”

همسر رضا صادقی ممنوع التصویری رضا صادقی دختر رضا صادقی دانلود آلبوم جدید رضا صادقی بیوگرافی رضا صادقی آهنگ جدید رضا صادقی آلبوم رضا صادقی

وی در خصوص احترام به قشر هنرمند خاطرنشان کرد: در این سرزمین یا باید دچار بیماری شویم یا اینکه در سانحه ای بمیریم تا اینکه اسم استاد را روی ما بگذارند وگرنه در غیر این صورت نه توجه و نه احترامی می‌بینیم. چرا باید از این خبر شوکه شوم؟ یک زمانی در این سرزمین موسیقی حرام بود و بعد مکروه شد. الان هم بین مکروه و حرام مانده ایم. اگر هم در ما خوانندگان به جایی رسیده ایم، نعمت جواب سلام هایی است که مردم به ما می‌دهند. البته در این میان کسانی هستند که فکر می‌کنند از دماغ فیل افتاده اند ولی ما اینطور نیستیم. گاهی دوست داشتم که ای کاش جای نگهبان ساختمان مان بودم و آرامش داشتم. صدا و سیما گاهی به ما لطف داشته و مصاحبه تصویری از ما پخش کرده است.

همسر رضا صادقی ممنوع التصویری رضا صادقی دختر رضا صادقی دانلود آلبوم جدید رضا صادقی بیوگرافی رضا صادقی آهنگ جدید رضا صادقی آلبوم رضا صادقی

صادقی ادامه داد: “دوست عزیزی که این بخشنامه را امضا کرده، فکر نکند که کار شق القمری انجام داده است. ما که بازیگر و هنرمند تصویری نیستیم. صدای خودمان را داریم و به مردم هم ما را به واسطه صدای مان می‌شناسند.

چند وقت پیش مرا برای یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند ولی به خاطر تداخل یک برنامه رادیویی نتوانستم در آنجا حضور پیدا کنم. ولی دست شان درد نکند و من از آنها صمیمانه تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. در بین برنامه خوب تلویزیون ما برنامه بد بودیم و ما را حذف کردند! تصویر برای ما یعنی اینکه “من دوستت دارم» یا «من طرفدارت هستم» این یعنی یک دنیا برای من. بقیه اش اصلا مرا شوکه نمی کند.” اشتراک گذاری این خبر در شبکه اجتماعی فیس بوک توانست خود شخص رضا صادقی منجرب طرفداری زیاد از این خبر شده به طوری که این پست وی توانسته است در مدت سه ساعت هفده هزارو چهارصد و بیست و چهار لایک (محبوبیت) را از آن خود کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ