مهناز افشار: پدرم عرق می خورد و مادرم نماز می خواند +فیلم

11

مهناز افشار بعد از خروج از ایران و شرکت در مسابقه ماهواره ای پرشین گات تلنت چند روز پیش در یک پست اینستاگرام اعلام کرد که از این مسابقه جدا شده و دیگر نمی تواند به علت شیوع بیماری کرونا با این مسابقه همکاری کند ،مهناز افشار به عنوان داور در این مسابقه حضور داشت.

همسر مهناز افشار مهناز افشار کجاست مهناز افشار در خارج مادر مهناز افشار فیلم لو رفته مهناز افشار عکس جدید مهناز افشار دیدن لایو در اینستاگرام جدید خانواده مهناز افشار پدر مهناز افشار بی حجابی مهناز افشار اینستاگرام مهناز افشار استوری لایو اینستاگرام

دیشب در یک لایو اینستاگرامی مهناز افشار به سوالات هوادارانش پاسخ داد و در مورد اعتقادات پدر و مادرش گفت مادرم نماز می خواند و پدرم عرق میخورده !

همچنین مهناز افشار در ادامه لایو اینستاگرامی خود با صحبت های جنجالی در مورد مساله حجاب باعث ایجاد حواشی بسیاری در فضای مجازی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 11 )
  1. روژان می گوید

    عزیزم خیلی دوسش دارم امیدوارم موفق تر بشه و به این مملکت خراب شده که همه با هم دشمنن و همش میخوان همو به هر نحوی بزنن هم بر نگرده

    1. سارینا می گوید

      عزیزم یکم درست حرف زدن هم یاد بگیرید بد نیست مملکت رو یکی مث شنا خراب شده میکنه که فک میکنید مرغ همسایه غازه هیچ چیز دلیل نمیشه که شما به کشور توهین کنید مملکت وجودی شما خراب شدست نه ایران کاش شما و نسلتونم تشریفتون رو ببرید شما خودتون یکی از دشمنا هستین

      1. مجید امیدواری می گوید

        حرف شما کاملا درسته

      2. Pooneh می گوید

        اولا اینجا کسی حق توهین نداره تو که ادعا میکنی خوبی پس حرف دهن تو بفهم دوما هر کسی حق نظر داره راجب کشورش، نسلش،هنرمنداش شما نظر خودتو بده نه اینکه کسی نظر میده نظر خاله زنکی بدی اتفاقا امثال شماها گند زدیم به جامعه سرت تو کار خودت باشه.

    2. مهناز می گوید

      باهات کاملا موافقم، جالب اینجاست هر کسی ک با تفکر اشتباه اکثریت جامعه مخالفه،، بهش میگن مخالفی از ایران برو

  2. منصور می گوید

    حضرت باقر (ع) :از امام (ع) پرسیده شد بزرگترین گناه کبیره کدام است فرمود شرابخواری زیرا شراب مادر تمام گناهان است و کسی که شراب خورد باک ندارد که با مادر و خواهر و دختر خود زنا کند و نماز واجب خود را ترک می کند و در هر معصیتی بی باک است زیرا مست و لایعقل گشته است.

    وسائل الشیعه جلد ۱۷ صفحه ۲۵۰

    مردی از امام صادق (ع) پرسید آیا نوشیدن شراب بدتر است یا نماز نخواندن ؟ امام (ع) فرمود : شرابخواری از بی نمازی بدتر است می دانی چرا ؟ آن مرد گفت : نه فرمود : او حالتی پیدا می کند که نه خدای بزرگ و عزیز را می شناسد نه آفریننده خود را می شناسد. بحارالانوار جلد ۷۹ صفحه ۱۳۳

  3. اسما می گوید

    ما سالهاست حسابمون از این جماعت جدا کردیم چون سکولار نیستیم

  4. معتقد به قانون با ارزش حجاب می گوید

    معتقد به قانون حجاب هستم چون بودنش بهتر از نبودنش است. اگه نبود قانون با ارزش حجاب بعضی ها دوتیکه می پوشیدن الان حداقل یه چیزی روی دست وسر هست

  5. ژیلا می گوید

    حجاب دستور صریح خداوند در قرآن کریم هست… چارچوب داشتن ومقید به دستورات الهی بودن اسمش زورگویی نیست…. لابد مثل چارپایان برهنه باشی تو جامعه اسمش تمدن وروشنفکریه….

  6. مورچه سلیمان می گوید

    همه جای دنیا اطاعت از قانون لازمه و هر کی قانون شکنی کنی خائن و محکومه. حالا اگر قانونی اشتباه یا بی مبنا بود باید اصلاح بشه نه اینکه از اون سرپیچی بشه.

    حجاب یک قانونه هم در ایران( با مبانی اسلامی) هم در بیشتر نقاط دنیا(با چارچوب و مبانی خودشان) و اینکه عده ای برای هواسرانی و منفعت طلبی خودشان با اون ستیز می کنند مربوط به خراب بودن اونهاست نه مشکل قانون. کمااینکه در خانه پدری خانم افشار که سراسر احترام بوده مشکل از نماز خوان بودن مادر ایشان نبوده، پدرشون لاابالی و شرابخوار بوده. احترام سر جای خود ولی انکار و لاابالی گری پدر ایشان بدتر از خود قانون شکنیه. همین طور که احترام به شخصیت و هنر خانم افشار سر جای خود ولی انکار خائن و قانون شکن بودن ایشان هم بدتر از آدم کشیه!

  7. زهرا می گوید

    من یک زنم ودرایران زندگی میکنم،حجابم انقدرنیست که باچادرباشم،اما لباس زننده نمی پوشم،سعی میکنم طوری لباس بپوشم که خلاف قانون کشورم نباشه،وموواندام خودراازنامحرم بپوشانم ، درعوض خودم هم احساس خوبی داشته باشم،وافتخارمیکنم به کشورم وزنان پاک ایرانم….