پول بدهید تا با محمدرضا گلزار و “الناز شاکردوست” افطاری بخورید + هزینه

21

یک شرکت در پیامک های تبلیغاتی اعلام کرده است که می تواند میهمانی های افطار مردم را با حضور هنرمندان برگزار کند. مشابه همان اتفاقی که قبلا در عروسی ها می افتاد.

همسر محمدرضا گلزار همسر الهام حمیدی شماره الناز شاکردوست الناز شاکردوست آدرس محمدرضا گلزار آدرس الناز شاکردوست

یک مهمانی مجلل برای افطار دارید؟ دوستان و فک و فامیل را در سالنی کنار هم جمع کرده اید و می خواهید برایشان سنگ تمام بگذارید؟ دیگر هیچ راهی برای جلب رضایت آنها نیست؟ ظاهرا جای نگرانی نیست؛ فقط کافی است تا سر کیسه را شل کنید و از بین هنرمندان صدا و سیما یکی از آنها را در مهمانی خودتان داشته باشید. ستار هایی که بارها و بارها چهره های آنها را در تلویزیون و سینما دیده اید تنها با هزینه شما به مهمانی هایتان می آیند. همین حالا تلفن را بردارید تا برای هر روزی که می خواهید الناز شاکردوست،امین حیایی و گلزار را پای سفره افطارتان بنشانید. البته اینها ادعای یک شرکت کارگزار در این زمینه است.

ماجرا از چه قرار است؟

پیامکی متفاوت با همه پیامک های تبلیغاتی. پیامکی که برای یک لحظه آدم را به فکر فرو می برد. “مراسم افطاری های خود را با حضور هنرمندان جذاب تر برگزار کنید” این متن پیامکی است که توسط یک شرکت تبلیغاتی برای شماره های تلفن همراه فرستاده می شود. واقعا چه بلایی سر هنرمندان کشور آمده که آنها حاضرند برای دو ساعت حضور در افطاری های ماه مبارک رمضان از نام خودشان استفاده کنند و به خاطر این کار پول دریافت کنند و … آیا درآمدهای آنها واقعا مکفی نیست که از طریق واسطه ها حاضرند در مهمانی های ماه مبارک رمضان حضور داشته باشند؟

البته در سال های گذشته هم این رویه وجود داشته و طبیعی است که آنها برای حضور در جشن هایی که برگزار می شود رقمی را دریافت کنند اما برای ماه رمضان امسال سیستم تغییر کرده است و واسطه ها از طریق ارسال پیامک شرایطی را فراهم کرده اند که شما می توانید هنرمندان محبوب خود را انتخاب کنید و بستگی به بودجه ای که قرار است وسط بگذارید آنها را به مهمانی تان بیاورید.

از الناز شاکردوست تا طنازی های ماهی صفت

با شماره ای که زیر پیامک تبلیغاتی درج شده بود تماس گرفتیم. آقایی پاسخگو بود و مانند پیام ضبط شده همه چیز را توضیح می داد. از او سوال کردیم چه هنرمندانی می توانند به مهمانی های ما بیایند؟ که او این جواب را تحویل داد: «ما چون کارهای سینمایی هم انجام می دهیم آشنایی زیادی با بازیگران داریم.در فهرست بازیگران خانم الناز شاکردوست، الهام حمیدی، نسرین مقانلو، تینا آخوندتبار، بهنوش بختیاری، پریناز ایزدتبار، بهاره رهنما و… قرار دارند. از بین آقایان هم محمدرضا گلزار، امین حیایی، حسام نواب صفوی، سام درخشانی، کامبیز دیرباز و… هنرمندانی هستند که می توانند در مراسم های شما حضور داشته باشند. مجریان برنامه را هم می توانید از بین محمود شهریاری، علی ضیا، محمدرضا سنیانی و بهمن هاشمی انتخاب کنید. ما طنازهایی هم داریم که می توانند مهمانان شما را سرگرم کنند. البته این آیتم در شب های قدر موجود نیست. سامان گوران و حمید ماهی صفت از طنازهایی هستند که بتوانند شب خوبی را برای مهمانان شما رقم بزنند.»

همسر محمدرضا گلزار همسر الهام حمیدی شماره الناز شاکردوست الناز شاکردوست آدرس محمدرضا گلزار آدرس الناز شاکردوست

منوی باز و قرارداد ۱۸ میلیونی با گلزار

بستگی به معروف بودن و شهرت بازیگر مورد نظر دارد. پایه از ۶۰۰ هزار تومان است و به ۱۸ میلیون تومان هم می رسد. مدیر شرکتی که این کارها را انجام می دهد می گوید: «بستگی دارد به محبوبیت هنرپیشه ای که انتخاب می کنید. همچنین اگر آخر هفته و ایام تعطیل باشد این نرخ بالاتر هم می رود. پایه قیمت های ما از شبی ۶۰۰ هزار تومان است. مثلا علیرضا برجی خواننده تیتراژ “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” با این دستمزد در افطاری شما می خواند.بهنام صفوی اگر اجرای زنده بگذارد بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان می گیرد.یک سری از خواننده ها حاضرند پلی بک بخوانند اما یک سری ها هم مثل شهرام شکوهی زیر بار نمی روند و می خواهند اجرای زنده داشته باشند.شما به این آیتم ها باید فیلمبرداری از مجلس،اجاره سالن و عکس را هم اضافه کنید.»

مدیر این شرکت ادامه می دهد: «قیمت ها متغیر است.همانطور که گفتم از ۶۰۰ هزار تومان شروع می شود و به ۱۸ میلیون تومان می رسد.این رقم را محمد رضا گلزار می گیرد.به هر حال مردم دوست دارند و بعضی از چهره ها در بین مردم محبوب تر هستند.»

صفر تا صد ۱۰۰ کار با منوی پیشنهادی سرآشپز!

شما یک کار دیگر هم می توانید انجام بدهید.رقمی را که می خواهید هزینه کنید به شرکت مورد نظر بگویید تا منوی پیشنهادی شان را به شما بدهند. مثلا شما می خواهید ۴۰ میلیون تومان هزینه کنید، مهمانی را شب جمعه بگیرید و سالن و فیلمبردار هم می خواهید. آنها به شما می گویند که با توجه به تعداد مهمان هایی که دارید مثلا خانم شاکردوست را دعوت کنید، مجری محمد شهریاری باشد و ماهی صفت هم طنازی کند. البته همه این ها برای مثال است و قطعا آپشن های متعدد دیگری هم در منوی پیشنهادی شرکت مذکور وجود خواهد داشت که شما را برای گرفتن یک جشن خوب با حضور سوپر استارهای سینما ترغیب کند.

نکته جالب اینکه قبلا هم گزارش هایی از چنین اتفاقی برای عروسی ها و میهمانی ها هم منتشر شده بود. (خبرآنلاین)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 21 )
  1. ناشناس می گوید

    این سینما دیگه شورشو درآورده

  2. بهار می گوید

    کامنتم ربطی به موضوع نداره ولی موقعیت مناسبیه که بگم عکس ۳ نفره اول جالبه …۳ شخصیت منفور کنار هم….

    1. ناشناس می گوید

      چرا منفور ؟؟ لطفا توهین نکنید.

    2. مرتضی می گوید

      حسووووووووود

    3. برنگ شفق می گوید

      درود بر شما??

      جای آن است که خون موج زند در دل لعل
      زین تغابن که خزف می شکند بازارش?

    4. نادر می گوید

      دمت گرم سه تا آدم بیسواد که فقط یک قرون قیافه دارند

  3. زهره می گوید

    واااااااااییییییییی خوشحالم یه جایی هست که من نظرمو نسبت به این بگم الناز شاکر دوست ازت متتتتتتتتتتتتننننننننننففففففففففرررررممم خیلی ازتتتتتتتت متتتتتتتتتتننننننننففففففففرم همه ی بازیگرا رو دوس دارم ولی از تو متنفرم از بس مغرور و بی ظرفیتی بچه ننه ی تازه به دوران رسیده

    1. مرتضی می گوید

      خانوما اکثراً حسودی میکنن

  4. زینب می گوید

    متاسفم برای همه ی … که خوابن یا خودشونم به… و جلودار هیچ چیزی نیستن،متاسفم که در کشور اسلامی سینمای ما و سران فرهنگی ما تبدیل شدن به عده ای زن بی حجاب و عده ای مرد که هر روز شاهد انتشار رسوایی های ظاهری و اخلاقیشون در فضاهای مجازی و … هستیم .آرایش،نیمه عریانی،تجمل گرایی،رفتارهای سبک،خیانت ،طلاق و … حداقل اخباری هست که هرروز از این جمعیت به گوشمون میرسه و ماشالا روز به روز در فضاهای مجازی به حضورشون دامن هم میزنند.با این وضعیت هیچ جای تعجبی نیست که خرید محصولات آرایشی در کشور ما رقمی ده برابر خرید کتاب داره.متاسفم متاسفم متاسففففففففففففففففففففففففففففم برای همه ی …. که جلودار این وضعیت نیستن و همه ی مردمی که بدون لحظه ای تعقل کورکورانه فقط دنباله رو این وضعیت هستن. …. رو تعطیل کنید که حداقل اسم از ممیزی رد شدن روی این فیلم های بی محتوا و غرب زده و پوچ با این بازیگران عزیز نباشه

    1. مرتضی می گوید

      آفرین، آفرین ، همیشه متاسف باش

  5. زینب می گوید

    این رو هم بگم که حتما بین این قشر هم افراد سالم و خوبی هستند اما با جو مسمومی که بین اکـریت این قشر هست خیلی از کسایی که دوست دار این هنر هستند جرات ورود به این محیط رو ندارن

  6. سحر راد می گوید

    چه خبره هجده میلیون بدم به ایناا :-D-: V

  7. مهدی قاسمی می گوید

    سلام
    بعد الان من ۱۰ میلیون بدم شاکردوست و تنها دعوت کنم خونم بعدش ۲تایی افطار میکنیم؟
    اونم … ….. تا باهم خیلی خونگرمانه افطار کنیم؟

  8. ali می گوید

    من حاضرم یه پولی هم بدم که قیافه نحس این دلقک ها رو هیچ وقت نبینم.

  9. یلدا می گوید

    مگه اینا کی هستن جزدوتا دلقک.من مجانى هم با اینا غذا نمی خورم.

  10. مردم می گوید

    اونم با کی…..
    الناز شاکردوست و گلزار
    تحفه ی نطنزن انگار
    خودشونم بازیگگگگگگر میدونن
    آرایش و اندام بی ریختشونو نمایش مردم میدن نه هنر بازیگری
    قربون هرچی بازیگر خارجیه برن

  11. ... می گوید

    مگه این بازیگرا کند که این قدر خودشونو میگیرن

  12. ... می گوید

    بروبابا اینقدر پول بدم که یا این افطار کنم می خوام صد سال سیاه با اینا افطار نکنم

  13. بهرام می گوید

    این بازیگرنماها به لطف همین مردمی به شهرت رسیدن که اکثراً از قشر کم درآمد جامعه هستن … ولی این نوع هزینه‌ها رو افراد ثروتمند فقط قادر به پرداختش هستن و البته احمق .

  14. نصیر.. می گوید

    سلام.متاسفم برای چنین بازیگرانی که ابروی سینما را برده اند.برای بیکاران تحصیلکرده دهه شصتی چه برنامه ای دارید چرا فقط به فکر پر کردن جیب خود هستید،یک قسمت از دستهای پشت پرده گرانی دلار و همه چیز بی تدبیر بودن خود اقای روحانی هست،حدود شش سال هست با برجام سر ملت شیره مالیدند و اقتصاد کشور را فلج کردند و اکنون اکثر کالاهای اساسی مصرفی مردم و خودرو را در عرض یکسال پنج برابر گران نمودند،برجامی که فقط به نفع عده ای مسئول بود تا برای خود و خانواده شان امتیازاتی هم چون گرین کارت و…بگیرند.محسن.فوق لیسانس.عضو خانواده ایثارگر.دهه شصتی.بیکار.بدون درامد.اللهم عجل لولیک الفرج

  15. امیر می گوید

    سلام
    اخه خدایی کدوم دیوونه روانی میاد پول بده تا اینا رو ببینه
    والا هر کی این کارو بکنه خنگ عالمه
    پول بی زبونو بدی تا قیافه اینا رو ببینی اصلا میخوام صد سال سیاه نبینم والا ببین چقدر خودپسند شدن که پولن میگرن والا دیکاپریو هم اینکار را رو نمیکنه.
    خدایا فقط شفا