بیوگرافی “حنانه احدى” بازیگر نقش “شادی” سریال هفت سنگ + عکس

7

حنانه احدی بازیگر نوجوان تلویزیون که در حال حاضر مشاهده بازی وی در سریال هفت سنگ که در این شب ها از شبکه سه سیما پخش میگردد میباشیم متولد ۲۷ مهرماه سال ۱۳۷۸ ( ۱۵ سال ) می باشد.

خانواده حنانه احدی بیوگرافی حنانه احدی بازیگران هفت سنگ
حنانه احدی
بازیگر نقش شادی در سریال هفت سنگ

 خانواده حنانه احدی بیوگرافی حنانه احدی بازیگران هفت سنگ

حنانه احدی بازیگر نقش شادی در سریال هفت سنگ

خانواده حنانه احدی بیوگرافی حنانه احدی بازیگران هفت سنگ

حنانه احدی بازیگر نقش شادی در سریال هفت سنگ

خانواده حنانه احدی بیوگرافی حنانه احدی بازیگران هفت سنگ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. yasin-sport می گوید

    اه اه اه اه اه اه حالم بهم خورد.

    1. ما اعراب جاهلی و غرب زده نیستیم . می گوید

      عرب در دوران جاهلیت وعده ها و وعید (تهدید) هاى خداوندى را مورد اهمیت قرار نمى دادند و آنها را تکذیب مى نمودند. «یظنون بالله غیر الحق ظن الجاهلیه؛ آنان گمان ناحق درباره خدا (و وعده ها و وعیدهاى او) که همان گمان جاهلیت است دارند.» (آل عمران/ ۱۵۴)
      ۲- در دوران جاهلیت حکم بر مبناى هوى رائج بوده است. «و ان احکم بینهم بمآ انزل الله و لا تتبع اهوآئهم و احذرهم ان یفتنوک عن بعض مآ انزل الله الیک، فان تولوا فاعلم انما یرید الله ان یصیبهم ببعض ذنوبهم و ان کثیرا من الناس لفاسقون* افحکم الجاهلیه یبغون و من احسن من الله حکما لقوم یوقنون؛ و اینکه میان آنان مطابق آنچه که خدا نازل نموده است،حکم کن و از هوى هاى آنان پیروى منما و بر حذر باش از اینکه تو را از بعضى حقایق فرستاده شده از طرف خداوندى به سوى تو منحرف نمایند. اگر آنان از تو روى گرداندند، بدان که خداوند می خواهد آنان را به مجازات بعضى از گناهانشان گرفتار بسازد و قطعا عده کثیرى از مردم فاسقند. آیا آنان حکم جاهلیت را می خواهند و کیست بهتر از خداوند در حکم فرمودن براى کسانى که یقین آورده اند.» (مائده/ ۴۹- ۵۰)
      ۳-بى پروائى زنان در ظهور در میان مردم از مختصات جاهلیت بوده است. «و قرن فى بیوتکن و لا تبرجن تبرج الجاهلیه الاولى؛ اى زنان پیغمبر در خانه هاى خود مستقر باشید و مانند ظهور در دوران جاهلیت اولى در میان مردم ظاهر نشوید.» (احزاب/ ۳۳) مقصود از جاهلیت اولى، دوران تاریک جاهلیت پیش از بعثت پیامبر اکرم (ص) می باشد. در حقیقت مقصود از «اولى» گذشته و قدیم است. البته اقوال دیگر نیز در تفسیر «اولى» وجود دارد که به قول مرحوم علامه طباطبائى مستند به دلیل نمى باشند.

  2. ترانه می گوید

    رو اعصاب جلف

  3. لنا می گوید

    همون قضیه قبل عمل بعد عمله؟؟؟اصن ادم تشخیص نمیدتشون.

  4. آگرین می گوید

    قیافه شو که خودش انتخاب نکرده ……. شما که ایرادشو میگیرید میتونین یه انسان مثل این بسازید؟؟؟؟

  5. mehdi می گوید

    چقدر خوشگله قربونش برم

  6. وطن پرست می گوید

    جناب((آگرین)) که نظر میدید ما هم میدونیم قیافشو خودش انتخاب نکرده ولی دلیل نمیشه چون فک کرده یه کم قشنگه((که نیست))مرتبا عکس از خودش بگیره و بذاره تو اینترنت مگه شکیرا خودش قیافشو انتخاب کرده
    وجناب((مهدی))چقدر تو دختر ندیده ای ک به این میگی قشنگ هر کی موافقه لایکو بزنه