آزاده نامداری و حسنی ، طلاق جنجالی دو مجری مشهور تلویزیون + عکس

4

آزاده نامداری” بالأخره ماجرای طلاق از “فرزاد حسنی” را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد.

همسر فرزاد حسنی همسر آزاده نامداری طلاق فرزاد حسنی طلاق بازیگران طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری
از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال ۹۲،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.

اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند. اجرایی که اصلاً نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پر حاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.

همسر فرزاد حسنی همسر آزاده نامداری طلاق فرزاد حسنی طلاق بازیگران طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری

خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت ها بود شنیده بودیم، ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آن ها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم. تا امروز که آزاده نامداری در گفتگوی خود را با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد…
همسر فرزاد حسنی همسر آزاده نامداری طلاق فرزاد حسنی طلاق بازیگران طلاق آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری در این گفتگو گفت:‌ آزاده نامداری قطعاً زندگیش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می خواهم بگویم که این اتفاق می تواند در زندگی هر کسی بیافتد…

گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.

افکار نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. فاطمه می گوید

    دوتا آدمی که هردو انقدر زبون دارن نباید با هم ازدواج کنن . بنظر من

  2. سلدا می گوید

    کسی که حریف زبون شون نمیشه ! زبان سرخ سر سبز دهد به باد

  3. مریم می گوید

    هر کی باشه نمیتونه حسنی رو تحمل کنه بابا.برا یک ساعت میاد تو تلوزیون غیرقابل تحمله.ازاده نامداری خودشو حروووووووووم کرد.

  4. ابوعلی می گوید

    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد. این دو نفر حداقل به احترام عاقد سید حسن خمینی صبر می کردند تا اینقدر ضایع نشود بنده خدا.
    برادر ضرغامی و دوستانش آیا وقت آسیب شناسی نرسیده؟! تا دیر نشده شما را به خدا بجنبید.