عکس های جدید “جواد عزتی و همسرش” از بازیگران سریال “دردسرهای عظیم”

12

به گفته مهام، در این سریال بازیگرانی چون مهدی هاشمی، جواد عزتی، پرستوگلستانی، امیر غفارمنش، مهران رجبی، مریم سعادت، زهره صبور‌فکور، الناز حبیبی، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی و اشکان اشتیاق به هنرنمایی می‌پردازند.

همسر مه لقا باقری همسر جواد عزتی بیوگرافی مه لقا باقری بیوگرافی جواد عزتی بیوگرافی برزو نیک نژادجواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

نام سریال «دردسرهای عظیم » و کسی که پشت مانیتور کارگردانی نشسته، برزو نیک‌نژاد است کسی که بیشتر نام او را به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز دیده‌ایم و اخیرا نویسندگی هم چاشنی کارش شده است.

برزو نیک‌نژاد با چهره‌ای جدی اما لحنی طنز درباره اولین تجربه کارگردانی تلویزیونی‌اش می‌گوید: حکایت من حکایت آدم‌هایی است که وقتی کسی می‌خواهد نفرینشان کند، می‌گوید ان‌شاء‌الله سریال بسازی!

همسر مه لقا باقری همسر جواد عزتی بیوگرافی مه لقا باقری بیوگرافی جواد عزتی بیوگرافی برزو نیک نژاد

کارگردان «دردسرهای عظیم» می‌افزاید: قصه ما، قصه یک‌ عده آدم‌ دوست‌داشتنی است که از جنس خود مردم هستند، آنها توی خانه‌ای دور هم زندگی می‌کنند که ناخواسته اتفاقاتی برایشان می‌افتد و با توجه به روند قصه که ملودرامی خانوادگی است، ترجیح می‌دهم بگویم سریال دردسرهای عظیم کاری اجتماعی است و ما سعی کرده‌ایم این قصه را بانمک تعریف کنیم. به هر حال این سریال را علیرضا کاظمی‌پور نوشته که نویسنده‌ای نام‌آشناست و مخاطب تلویزیون با کارهای او آشناست و ارتباط برقرار کرده است و من نیز سعی می‌کنم، خودم را به خواسته‌های او نزدیک کنم که موقع نگارش فیلمنامه در نگاه کاظمی‌پور بوده است، حالا احیانا اگر سکانسی را جابه‌جا کردم به این علت بوده که این تعریف به زبان خود من هم نزدیک بشود، زیرا تا خودم با سکانسی ارتباط برقرار نکنم نمی‌توانم انتظار داشته باشم مخاطب با آن ارتباط برقرار کند.

مهران مهام از تهیه‌کنندگان باسابقه تلویزیون است که همه با آثار او آشنا هستند، تهیه‌کننده‌ای که سال‌هاست با همکاری ایرج محمدی دومین زوج تهیه‌کنندگان تلویزیونی را پس از زنده‌یاد مسعود رسام و بیژن بیرنگ تشکیل داده و آثار پرمخاطبی را نیزروانه آنتن تلویزیون کرده‌اند.

او در باره روند تولید سریال «دردسرهای عظیم» می‌گوید: این سریال در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه‌سه ساخته می‌شود و با این‌که فقط فیلمنامه پنج قسمت آماده بود، از ۲۷ اردیبهشت کار کلید خورد ابتدا قرار بود این سریال ماه رمضان پخش شود؛ اما برای این‌که درگیر کار عجله‌ای نشویم و به کار لطمه‌ای وارد نشود ترجیح دادیم از پخش آن در این ماه منصرف شویم و برای گروه فرصتی ایجاد کنیم که کاری باکیفیت را روانه آنتن کنیم.

به گفته مهام، در این سریال بازیگرانی چون مهدی هاشمی، جواد عزتی، پرستوگلستانی، امیر غفارمنش، مهران رجبی، مریم سعادت، زهره صبور‌فکور، الناز حبیبی، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی و اشکان اشتیاق به هنرنمایی می‌پردازند.

همسر مه لقا باقری همسر جواد عزتی بیوگرافی مه لقا باقری بیوگرافی جواد عزتی بیوگرافی برزو نیک نژاد

جواد عزتی: فضای دردسرهای عظیم بیشتر عاشقانه است تا کمدی

جواد عزتی که حدود یک سال و نیم از تلویزیون دور بوده و آخرین‌بار او را در سریال «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی دیدیم، درباره حضورش در سریال «دردسرهای عظیم» می‌گوید: پس از یک سال و نیم موقعش بود که در کاری حضور داشته باشم و حس کردم دفتر مهران مهام و ایرج محمدی و کارگردانی چون برزو نیک‌نژاد بهترین گزینه برای اعتماد کردن هستند.

وی می‌افزاید: در این سریال نقش پسری تنها را بازی می‌کنم که خانواده‌اش در شهرستان هستند. او فارغ‌التحصیل سینماست و جویای کار که اتفاقاتی، او را از زندگی قبلی‌اش دور می‌کند.

عزتی با اشاره به این‌که قطعا آرامشی که در گروه وجود دارد کمک مثبتی به پخش سریال می‌کند، می‌گوید: نوع نگاه و دکوپاژ برزو نیک‌نژاد را خیلی دوست دارم و این‌که او بازیگر نیست، ولی بازیگر را درک می‌کند برایم جالب بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 12 )
  1. qwq می گوید

    بازیگران جماعت چون بیتر دختر میبینن برای انتخاب همسر با مشکل برخورد میکنن بعد اینکه ازدواج میکنن عشقشونو مقایسه میکنن با دیگر بازیگرا واسه همین با مشکل بر خورد میکنند اما بعضیا شون واقعن عالن کورو کر نمیشن زندگیشون روالشو ادامه میدن….

  2. غزاله می گوید

    خیلی همسرت زشته

    1. حجت الله می گوید

      علف باید به دهن بزی شیرین بید!!!
      من از طرف ایشون از شما معذرت خواهی میکنم

  3. مینا می گوید

    آدم زشت کسیه که دیگران و زشت میبینه. از صمیم قلب امیدوارم زندگی خوبی داشته باشند این زوج هنرمند و با استعداد. در ضمن من مه لقا رو میشناسم خیلی ماهه .امیدوارم آقای عزتی با وجود سوپراستار شدنشون تو این روزا شکر این همه نعمت یکجا و به جا بیارن….زن خوب. شغل خوب….ایشالا خدا بیشترش کنه چند تا فرشته هم به جمعشون اضافه بشن.
    راستی ممنونم از بازی خوب آقای عزتی در نقش لطیف. واقعا موندیم لطیف تموم شه چیکار کنیم!ای بابا ای بابا…ناراحت شدی؟!:-)

  4. زهرا می گوید

    من که خیلی ناراحت شدم تمام شد: ((

  5. zahra می گوید

    خیلی خوب بازی کر دین تو دردسر های عظیم گل کاشتین ولی همسرتون خیلی خیلی بی حجابه به شما نمیخوره

  6. یگانه می گوید

    از زنش خیلی خوشم نیومد چون …. و با جواد عزتی هم خیلی جور در نمیاد…
    ولی به ما چه انشاالله خوشبخت باشن

    1. مونا می گوید

      قرار نیست شما بگین جور در میان یا نه… مهم دله که جور در اومده…همه ظاهر بین و خود پسند هستیم والسلام

  7. فهیمه می گوید

    اتفاقا همسرش قشنگه.من ک خوشم مییاد ازش خیلیم ب هم مییان

  8. Saeed.Feron می گوید

    جواد عزتی خیلی بانمک و جذابه یه فامیل داریم دقیقا شبیه ایشون خیلی بازی هاشو دوس دارم …… اون خانومایی که ادعا میکنن قیافه دارن به شماره ام تک بزنن تا بهشون ثابت کنم من که مرد هستم از این جور دخترا زیباتر و جذابترم

  9. علی می گوید

    باید باتن شون خوب باشد

    1. ریحانه می گوید

      سوادتم که نم کشیده باطن درسته