مصاحبه با شقایق فراهانی بازیگر سریال “انقلاب زیبا” + عکس پسرش

0

 

شقایق فراهانی با اشاره به سریال «قورباغه و قناری» ساخته مهدی فخیم‌زاده گفت: این اثر با موضوع مبارزه با مواد مخدر ساخته می‌شود و کار نسبتا مفرحی است که طنز موقعیت دارد.

 

همسر شقایق فراهانی طلاق شقایق فراهانی شوهر شقایق فراهانی بیوگرافی شقایق فراهانیفرهاد نجفی و شقایق فراهانی

 

شقایق فراهانی  (۴۲ ساله) فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا، و خواهر گلشیفته فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی در طول مدت بازیگری‌اش پرکار بوده‌است و منتقدین بازی وی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند. این بازیگر نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند. او از کودکی در کنار پدر و مادرش در تئاتر بازی می‌کرد. او با حضو در فیلم لیلا به سینما آمد. در بزرگسالی با بازی در فیلم پروانه در سطح بین‌المللی توانست موفق شود.

بازیگران سریال “قورباغه و قناری” : مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، رامین راستاد، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، مهدی محمودی نژاد، حمید قلی خانی و حکیمه وثاقتی هستند.عوامل این سریال عبارتند از:کارگردان: مهدی فخیم زاده، تهیه کننده:جبیب الله کاسه ساز، مجری طرح ومدیر تولید:محسن کاسه ساز،نویسنده:حسین تراب نژاد،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:حسین فلاح،عکاس:نادر فوقانی،مدیر تصویر برداری:امیر کریمی، صدابردار:آرش برومند،طراح صحنه و لباس:بابک پناهی،طراح گریم:مهدیه اعرابی، دستیاران کارگردان:محمد غفاری،سیاوش عرفانی،منشی صحنه:مهران خواجه حق وردی

 

همسر شقایق فراهانی طلاق شقایق فراهانی شوهر شقایق فراهانی بیوگرافی شقایق فراهانی

وی درباره نقش خود در این سریال توضیح داد: دو تن از شخصیت‌های «قورباغه و قناری» را آقای فخیم‌زاده بازی می‌کند و من نیز همسر یکی از این شخصیت‌ها هستم. یکی از این شخصیت‌ها یک سرهنگ است و خانواده او طبقه اجتماعی و فرهنگ مرتبط با این خانواده را دارد و خانواده دیگر به لحاظ اجتماعی و طبقاتی تفاوت‌هایی دارد که باید در کار دید. من در این سریال نقش زنی به نام سهیلا را دارم که یک زن سنتی و اصیل است که عاشق همسر و خانواده‌اش است.

همسر شقایق فراهانی طلاق شقایق فراهانی شوهر شقایق فراهانی بیوگرافی شقایق فراهانیسام پسر شقایق فراهانی

بازیگر مجموعه «مادرانه» با اشاره به علاقه خود به بازی در آثار فخیم‌زاده بیان کرد: این اولین همکاری من و آقای فخیم‌زاده است. من همیشه آرزو داشتم که با وی کار کنم و این تجربه را در کارنامه کاری‌ام ثبت کنم. از زمانیکه وی «میراث من جنون» را می‌ساخت و حتی کارهای بعدی‌اش من این آرزو را داشتم و حتی خاطرم هست زمانیکه فیلم «همسر» فیلمبرداری می‌شد سر صحنه این فیلم می‌رفتم و با نوعی عطش ساعت‌ها صحنه‌ها را نگاه می‌کردم و جالب است که بعد از این همه سال که از ساخت «همسر» می‌گذرد آقای فخیم‌زاده هنوز این ماجرا در ذهنش بود و چندی پیش این را به من یادآوری کرد.

همسر شقایق فراهانی طلاق شقایق فراهانی شوهر شقایق فراهانی بیوگرافی شقایق فراهانی

بازیگر «ماتادور» در پاسخ به پرسشی درباره انتقادها به بعضی آثار پلیسی که از قابلیت‌های لازم برخوردار نیستند، عنوان کرد: جذابیت آثار پلیسی به مسئولان تلویزیون برمی‌گردد. وقتی دست نویسنده‌ها بسته است و قوانین و سانسورهای زیادی گذاشته شده است نمی‌توان انتظار داشت که همه آثاری که نوشته می‌شوند موفق باشند.

وی همچنین درباره حضور خود در سریال «انقلاب زیبا» بیان کرد: من سری اول «قلب یخی» را دیدم که حامد عنقا نویسندگی آن را بر عهده داشت در اینجا هم وقتی فهمیدم که وی نویسنده است و همچنین به خاطر آشنایی که با آقای بهرنگ توفیقی کارگردان اثر داشتم علاقمند شدم که در این کار بازی کنم. خدا را شکر می‌کنم که این کار مورد استقبال قرار گرفته است.

همسر شقایق فراهانی طلاق شقایق فراهانی شوهر شقایق فراهانی بیوگرافی شقایق فراهانی

فراهانی در پایان با اشاره به فیلم «سایه روشن» ساخته فرزاد موتمن خاطرنشان کرد: امسال چند کار سینمایی دارم اما به شخصه توصیه می‌کنم «سایه روشن» به دلیل اینکه جزو فیلم‌های خاص است مورد حمایت ویژه‌ای قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ