آنچه از زندگی خصوصی الهام حمیدی نمی دانید +عکس خانواده

72

الهام حمیدی Elham Hamidi از زندگی شخصی و دغدغه هایش می‌گوید .

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی
 عکس های جدید الهام حمیدی در اینستاگرام

پدر و مادرم عاشقانه زندگی کردند
الهام حمیدی:
سال ۱۳۵۶ به دنیا آمدم. دو برادر کوچکتر از خودم دارم، لیسانس حسابداری دارم و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده‌ام، از سال ۷۸ کار هنری را آغاز کردم. پدرم بازنشسته و مادرم خانه‌دار است. من در خانواده‌ای رشد یافتم که مهر و محبت در آن موج می‌زد. روابط پدر و مادرم، خیلی دوستانه بود و آنها عاشقانه زندگی کردند و همیشه به ما آرامش انتقال دادند. خانواده‌ای که همیشه نظم در آن حرف اول را می‌زد… به هر حال باید توجه کنیم که در اکثر خانواده‌های ایرانی، وابستگی شدیدی بین اعضای آن است و همین مسئله باعث تفاوت خانواده‌های ایرانی نسبت به خانواده‌های غربی می‌شود. حس مهربانی، دوست داشتن و احترام به بزرگترها که برای خیلی از ایرانی‌ها عرف است.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدیinstagram elham hamidi

به مرحله سوم نرسیدم
الهام حمیدی:
هنوز به دوران سوم بازیگری‌ام نرسیدم. در دوره اول بازیگری به خاطر اینکه می‌خواستم حضورم را تثبیت کنم، سعی می‌کردم تجربه کسب کنم و در فیلم‌های تلویزیونی، سریال و سینما و در هر ژانری بازی کنم، اما خوشبختانه از همان ابتدا نقش‌های اصلی به من پیشنهاد شد. بعد از سریال «مسافری از هند»، الهام حمیدی تثبیت شدو من مرحله دوم بازیگری خود را آغاز کردم. همان طور که می‌دانید «مسافری از هند» بسیار پر بیننده و به طبع، بازی من هم دیده شد. پس از این سریال در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» ایفای نقش کردم که هم در جشنواره فجر و هم در جشن خانه‌سینما کاندیدای جایزه شدم و فضای بسیار خوبی بود که خودم را نشان دهم و البته جایزه جشن را گرفتم. در این مرحله معمولا سعی می‌‌کنم که در پذیرش پیشنهادها کمی بیشتر دقت کنم…

رقـابـت
الهام حمیدی:
حس رقابت در هر کاری و هر شغلی وجود دارد، اما من چنین خصلتی نداشتم و در مقابل من هم کسی از بازیگران چنین برخوردی نداشت که برای مثال زیر پایم را خالی کند. زمانی هم که با بزرگان سینمای ایران همبازی بودم، آنان هم چنین برخوردی با من داشتند، مثل سریال «زیر تیغ»، من ۷ ماه در آن مجموعه، نقش دختر پرستویی و معتمد آریا را بازی کردم و خیلی با آنان خو گرفتم… فضای دوستانه زیر تیغ، به شکلی بود که زمان پایان فیلمبرداری همه ناراحت بودند.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

 درباره سریال یوسف(ع)
الهام حمیدی:اولین بار که وارد دکور عظیم سریال شدم، خیلی برایم خوشایند و جذاب بود! دکور سریال بسیار عظیم بود، همین طور نوع پوشش و گریم… چون من وسط کار به پروژه پیوستم از همان زمان برایم مشخص بود که این سریال برای بیننده هم جذاب خواهم بود.

آن فضاهای بسته‌ای که شما در سریال دیده‌اید، مثل کاخ، معبد و منزل زلیخا و… در یک سوله بود در فرهنگسرای خاوران. که قسمت قسمت آن را ساخته بودند، در واقع همه قسمت‌های داخلی این سریال در آنجا تصویربرداری شد، اما خانه یوسف(ع) در همان شهرکی بود که بخش اصلی آن شهر را شما در سریال دیدید.

البته دکور شهر اصلی و آن ساختمان‌های عظیم از بتن ساخته شده بود که پشت آن چیزی نبود. یعنی در را باز می‌کردید، فضای خاصی نبود و این از هنر تصویربرداری مرحوم رسول احدی بود که به واقع زیبا تصویربرداری می‌کرد، روحش شاد.

 داستان حضرت یوسف(ع) را همه می‌دانستند، اما ریز داستان را خیلی‌ها نمی‌دانستند. آن روزی که به من پیشنهاد بازی در سریال را دادند و گفتند که نقش همسر حضرت یوسف(ع) را بازی می‌کنی، خودم نمی‌دانستم که حضرت یوسف زنی دیگر، غیر از زلیخا دارد!

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدیالهام حمیدی با پدر ، مادر و برادرش کنار هفت سین

 در یک سریال تاریخی دیگر هم به نام مختارنامه بازی کردم که تصویربرداری آن تمام شد. در سریال تاریخی شهریار هم بازی کردم.

«آسنات» زنی بود که ارتباط قوی با خدا داشت و زمانی که زلیخا همسر یوسف(ع) شد، گفت که اگر خواست خدا باشد، من اطاعت می‌کنم. به همین خاطر در داستان نباید نقش یک زن حسود را بازی می‌کردم.

گریم خانم کتایون ریاحی سه ساعت طول می‌کشید. من خودم هر روز ساعت ۴ صبح بیدار می‌شدم و گریم من هم یک ساعت طول می‌کشید این برای ما مشکل بود. در این سریال دوست داشتم، همین نقش را بازی کنم.

مصطفی زمانی بازیگر بسیار باهوش و بااستعدادی است، دیالوگ‌ها را به خوبی حفظ می‌کرد و این برای من جالب بود.

جا دارد از آقای سلحشور و همه عوامل تشکر کنم که این سریال چنین بازتابی پیدا کرده به خصوص برای نوشتن این مجموعه خیلی زحمت کشیدند.

عکس‌العمل مردم
الهام حمیدی: من از عکس‌العمل مردم همیشه لذت می‌برم. مردم به بازیگران توجه زیادی نشان می‌دهند و این، از لطف‌شان است. البته بعضی مواقع هم هست که مثلا در رستوران نشسته‌ای و در حال غذا خوردن هستی و می‌بینی همه به شما توجه می‌کنند، شاید آن لحظه کمی اذیت شوی، اما این، از توجه و لطف مردم است که همیشه از ما حمایت می‌کنند و با محبت رفتار می‌کنند. همین رفتارهای مردم مشخص می‌کند که آنان مرا به عنوان یک بازیگر پذیرفته‌اند که اگر غیر از این باشد و شما رفتار خودخواهانه‌ای از خودتان نشان بدهید، به طور اطمینان مردم شما را پس می‌زنند.

سینمای تجاری
الهام حمیدی:
دوست داشتم بازی در سینمای تجاری را تجربه کنم که فکر کنم در «دلداده» این اتفاق افتاد، اما دوست دارم در فیلم‌های تجاری هم بازی کنم. با این حال دلم می‌خواهد بدون حاشیه باشم.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

راحت زندگی می‌کنم
الهام حمیدی:
من با نقش‌هایم خیلی راحت زندگی می‌کنم، یعنی سعی می‌کنم، تکنیک کاری‌ام طوری باشد که مردم باور کنند. هیچ وقت سعی نکردم بازی کنم، بلکه با آن زندگی می‌‌کنم. اگر قرار است گریه کنم، واقعا باید گریه کنم یا خنده… برای مثال در سریال «زیر تیغ»، بیننده به واقع نقش مرا حس کرد. از خودم تعریف نمی‌کنم، اما خودتان دیدید که در زیر تیغ چگونه نقش را باور کردم، یا در سریال یوسف پیامبر(ع). نقش «آسنات» ویژگی خاصی ندارد، اما سعی کردم دیالوگ‌هایم را به نوعی دیگر بیان کنم یا نوع برخوردم با «زلیخا». می‌خواهم بگویم در آن شرایط خودم را جای «آسنات» گذاشتم تا بیننده این نقش را باور کند.

محیـــا
الهام حمیدی:
فیلم «محیا» که در جشنواره اکران شد، رسانه‌ها خیلی به آن پرداختند و خوب هم دیده شد. من برای آن نقش خیلی زحمت کشیدم، اما نمی‌دانم چرا دیده نشد و من جزو کاندیداها نبودم؟! افرادی که در آن فضا (غسالخانه) کار می‌کنند، همه‌شان وجه اشتراکی دارند و آن هم آن بغض فروخورده‌شان است. وقتی که با این افراد صحبت می‌کنی، خیلی از آنها از این موضوع رنج می‌برند که جامعه آنان را به خوبی نمی‌پذیرد و این باعث آزار روحشان می‌شود، من سعی کردم این بغض را نشان بدهم و برای اینکه به این نقش نزدیک شوم، خیلی زحمت کشیدم، اما دیده نشد! زمانی که کاندیداها را اعلام کردند من ناراحت شدم. هنوز هم به محیا فکر می‌کنم که چرا حتی جزو کاندیداها انتخاب نشدم و به طور کلی توقعم زیاد بود.

ستاره‌سـازی
الهام حمیدی:
به نظر من خانم نیکی کریمی و آقایان رضا گلزار و رادان جزو سوپراستارهای انگشت‌شمار سینمای ایران هستند. اما آنچه که می‌خواهم بگویم، این است که ما در ایران ستاره‌سازی را نمی‌دانیم! در واقع روش ستاره‌سازی‌مان اشتباه است، وگرنه بازیگران زیادی داریم که مستعد سوپراستار شدن هستند، اما فضا و عرصه را برایشان باز نمی‌کنیم یا نمی‌گذاریم که به این مرحله برسند. اگر عرصه را تنگ نکنند و سینما را به یک سری از بازیگران خاص محدود نکنند، شاید ستاره‌های بیشتری در هنر ایران ظهور کنند و دیده شوند… اما این روزها به یک شکلی همه چیز ثابت شده است.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

ارتباط با مطبوعات
الهام حمیدی:
رابطه‌ام با مطبوعات بد نیست، اما بعضی‌ها ما را درک نمی‌کنند. برای مثال من حالا با شما گفتگو کرده‌ام، چند روز دیگر تماس می‌گیرند و تقاضای یک گفتگو دارند، من دیگر حرف تازه‌ای ندارم بزنم. پس باید مدتی زمان بگذرد. اما نباید از نقش حمایتی مطبوعات به راحتی بگذریم، چون سینما و تلویزیون و مطبوعات مانند یک چرخه هستند که باید به هم مرتبط باشند، سعی می‌کنم با یک سری از نشریات خاص گفتگو کنم. اگر احساس کنم که حرف جدیدی برای گفتن دارم، حتما گفتگو می‌کنم. گرچه باید عنوان کنم یک سری از نشریات هستند با نام‌های مختلف که بیشتر به مسائل ناچیز و کم‌اهمیت می‌پردازند و این روحیه شما را آزار می‌دهد.

لابـه‌لای کـلام
الهام حمیدی: گذشته‌ها که گذشته، امامهم این است که تو در آینده، شرایط گذشته را حفظ کنی و حتی بهتر شوی.

معمولا در فیلم‌های جدی بازی کردم، اما دوست داشتم ژانر طنز را هم تجربه کنم و به همین خاطر در فیلم سینمایی دلداده بازی کردم، تازه در آن فیلم هم نقش جدی داشتم!

ترجیح می‌دهم، در یک سریال تلویزیونی بازی کنم تا اینکه در کارهای سطح پایین سینمایی بازی کنم.

 منتقدان این نکته را مطرح می‌کنند که چرا تنها در نقش‌های مثبت بازی می‌کنم، اما من معتقدم که بازیگر بنا بر روحیات خود، نقش‌هایش را انتخاب می‌کند، مثلا من نقش‌های صددرصد منفی و منفور را دوست ندارم.

من بیشتر نقش‌های خاکستری را دوست دارم، از طرفی نقش مطلق مثبت را هم دوست ندارم، با اینکه نظر منتقدان را قبول ندارم، اما به نظرشان احترام می‌گذارم.

نقاشی را به شکل حرفه‌ای دنبال نمی‌کنم، اما خیلی خوب نقاشی می‌کشم. چرا که دوست دارم به جز شغل اولم که بازیگری است، حرفه دیگری هم داشته باشم، در واقع یک دل مشغولی دیگر داشته باشم.

به بازی گوهر خیراندیش و فاطمه معتمدآریا علاقه فراوانی دارم، در دوران نوجوانی عاشق بازی او بودم و فیلم هنرپیشه با بازی او را چند بار دیدم.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

بازی در کنار بازیگران دیده شده و مطرح در بین مردم به شما کمی استرس وارد می‌کند. درست مثل بازی در زیر تیغ، اما اگر از این فرصت، خوب استفاده کنید، تجارب بسیار خوبی از این بزرگان به دست خواهید آورد.

هر بازیگر دوست دارد که همیشه نقش‌های خوبی ایفا کند، امیدوارم در سال ۸۸ هم نقش‌های پیشنهادی باعث رشد در کار هنری‌ام شود.

بازی با کارگردانان زن را بیشتر دوست دارم، مثل خانم میلانی که یک سکانس کوتاه در فیلم وی بازی کردم و البته بگویم بازی در بچه‌های ابدی خانم پوران درخشنده…

خیلی از منتقدان هم به من لطف داشتند و من به راحتی با آن کنار آمدم. شما هم همیشه نباید انتظار داشته باشید که از شما تعریف و تمجید کنند، اما بعضی مواقع می‌بینید که انتقادات به حق نیست و شما ناراحت می‌شوید.

تاکنون به دنبال مدیر برنامه و مشاور نبودم، اما فکر می‌کنم خیلی خوب است که این موضوع باب شود، چون به واقع بعضی زمان‌ها شما احتیاج به یک مشاور خوب دارید تا درست تصمیم بگیرید.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

پدرش در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.

از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.

–  ازدواج کرده است اما همسرش در زمینه هنری فعالیت نمیکند.

تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است.

یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» آقای رامین لباسچی انتخاب شد.

مردم او را با «مسافری از هند» میشناسند. او در این سریال نقش پروانه را بازی میکرد.

بسیار کدبانو و خانه دار است. آشپزیاش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

گریم او برای خیلی دور خیلی نزدیک آنقدر خوب انجام شده بود که یکی از همکارانش در نگاه اول او را نشناخته بود و فکر میکرد او از بازیگران بومی است.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

بازی در مسافری از هند، در عین حالی که تجربیات فراوانی به همراه داشت از لحاظ روحی تاثیر عمیقی روی او گذاشت به طوری که تا مدتها حس افراد شکست خورده را داشت.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزتا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

عاشق صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است. او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است.

در فیلم سرگیجه هم با کوروش تهامی همبازی بود. علاوه بر تهامی بازیگرانی چون مهدی سلوکی و کامبیز دیرباز هم بازی میکردند.

اصلا به فوتبال علاقه ای ندارد، طرفدار هیچ کدام از تیمهای کشور نیست اما بازیهای تیم ملی را دنبال میکند.

همسر بازیگران همسر الهام حمیدی عکس زیبا الهام حمیدی شوهر الهام حمیدی بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی ازدواج الهام حمیدی

از بین کارگردانان، کارهای مجید مجیدی را خیلی دوست دارد. تماشای بچه های آسمان او را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

تماشای فیلم بچه های آسمان آنقدر روی او تاثیرگذار بود که هنگام خروج از سینما دلش میخواسته کفشهایش را در آورد و به افراد نیازمند ببخشد.

به نظر او خداوند از طریق نشانه ها با انسان حرف میزند اما روزمرگی و غرق شدن در خواسته های مادی زنگاری است که مانع ازدیدن خداوند میشود.

در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 72 )
  1. سارا می گوید

    خیلی خوشگل وجیگره

    1. دختر فهمیده و باعفت اصیل ایرانی می گوید

      زنان و دختران صدفها و گنج های گرانبهایی هستند که مردان برای دست یافتن به آنها باید آسمان را به زمین آورند و بیستون ها را خرد کنند تا به آنها برسند. خواهر گلم تو اوج ناز و زیبایی و دلرابی هستی و هر کسی لیاقت ناز کشیدنت را ندارد و تو صدف گرانبهایی هستی که خداوند ادامه نسل بشر را در دامان تو نهاده است پس بدان حجاب محدودیت تو نیست. حجاب عزت توست و قطع کردن دستان نامرد و ناپاکیست که به سوی تو دراز میشود. بذار پوششت مردان را مجبور کند تا برای بدست اوردنت خود را به آب و آتش بزنند نه اینکه تو خود را به آب و آتش بزنی تا مرد، این موجود هوس ران رو بدست اوری و نگه داری. خواهرم تو منبع نازی و مرد منبع نیاز پس بگذار نیاز به دنبال تو بیاید نه ناز. اگه تو با این پوششت رفتی یعنی نشان میدهی که من نیاز دارم یکی موهای زیبایم رو ببینه. نیاز دارم یکی اندام قشنگمو ببینه اونوقت مرد میشه منبع ناز و تو هر روز برای از دست ندادنش باید ناز این موجود بی مصرف( البته بعضیاشون) رو بکشی. امروز تو در شهر دلبری کردی و قاب جوانی را ربودی یقینا فردای کسی قاب شوهر شما رو می رباید . این قانون دنیاست.
      در ضمن اقا پسرای که اینجا از روی هوا و هوس واسه خواهرای من نقشه می کشید و به نام ازادی و دین تشویقش می کنی به حجاب نداشتن بدونید دختران این سرزمین عاقل تر از این حرفا هستند که گول شهوت پراستی بخورند که اگه پاش بیوفته از ناموس خودشونم نمیگذرند. پس خواهشن اندازه غیرتتون حرف بزنید حتی اگر نمیخواید دین داشته باشید.
      خانم حمیدی عزیز حیف نیست چهره ی معصومی که خدا به شما داده و این عنایتی که خدا به شما داده تا فیلم های تاریخی امامان را در نقش های مثبت ایفا کنید با چهره ای در خیابان ظاهر شوید که هم دل خدا هم امام زمان و هم اهل بیت را بشکنید و دشمنان فرهنگی ایران و شیطان را خشنود کنید . از شما میخواهم به کتابهای زیاد حجاب رجوع کنید و مطالعه کنید و جنگ های نرم در ماهواره سری بزنید .. دوستدار شما هم وطن

      1. جواد الهی می گوید

        یک خورده تربیت صحبت کردن داشته باشی و جنس خودت رو درست معرفی کنی و اهانت نکنی خیلی خوبه.خوبه که یک عده ای از جنس خود شما(مونث) دختر های مثلا … دروغی میان با پسر های … در شهر گنبد کاووس بگو بخند و …. می زنند!میتونین غیرت زنان شیعه رو داشته باشین!؟پس داشته باشین
        پس ببین,فکر کن و بعد صحبت کن.درضمن دختر های شیعه با دین و ایمان که الگویشان حضرت زهرا (س) هست همچنان هستند

    2. بدحجابی حق الناس و حق الله است ، حیوان نباشیم . می گوید

      یه خانم بد حجاب به چهار گروه لطمه میزند :
      یک : در خیابان جوان عفیف نمیخواهد به چهره این خانم نگاه کند، بنابراین به خودش فشار می آورد و سرش را پایین می اندازد . پس این فرد اذیت می شود و حقش ضایع می شود زیرا میتوانست راحت در خیابان راه برود مثل وقتی که آلودگی هوا وجود دارد مجبور است که ماسک بزند.
      دو : به جوان بی بند بار هم ظلم می شود ، زیرا این جوان وقتی خانم را در خیابان میبیند ، ازدواجش عقب می افتد. چون مجانی دارد نیازش را برطرف میکند ، فرد باید نیازش را با ازدواج تامین کند نه با هرزگی و چشم چرانی.
      سه : چنین خانمهایی به ما می گویند که چرا ازدواج هایمان عقب افتاده است ؟ متاعی که باید گران بفروشند دارند مفت در خیابان حراج میکنند یعنی دارند به خودشون ظلم میکنند.
      چهار : به متاهل ها هم ظلم می شود زیرا آقایان متاهل چشمشان به این خانم می افتد ، وقتی به خانه می روند و شروع به بهانه گیری میکند و زندگی ها بهم میریزد.
      وخیلی موارد دیگه مثل پایمال کردن خون شهدا – دل خون کردن مومنان و ترویج بی عفتی و بی حیایی و کمرنگ کردن ایمان مردم و عقب ماندگی روند تحصیلی و کاری و پیشرفت و بالا رفتن سن ازدواج و غیــــــــــره.

      « پس بی حجابی حق الناس است. »
      و خداوند هرگـــــــز از حق الناس نمیگذرد .
      بدحجابان مضر جامعه هستند …

      1. امیر می گوید

        برو اقا جمع کن با این حجاب حجاب گفتنت افکار امسال شما ها بود که جامعه رو به …… کشید

      2. علی می گوید

        اگرزمانی تونستی به مملکتت خدمتی بکنی که اقتصادروبه راه بشه تزبده.اقایاخانوم بدحجابی

      3. مهدی می گوید

        بارکاالله

      4. غزل می گوید

        پستهای دختر فهمیده و با عفت اصیل ایرانی/ بدحجابی حق الله است و حق الناس….
        با سلام .ضمن تشکر از نظرات زیبا و عالی تون. براوا
        خواننده ی پست خ ۴۰ محجبه

      5. رضا می گوید

        پس به اونی هم که دوست داره بی حجاب بیاد بیرون ظلم میشه مملکت که فقط واسه شما چادری ها نیست بفهم نفهم

  2. سامان می گوید

    مصنوعی .. چند بار تاحالا شوهر کرده، …

    1. باکلاس می گوید

      دخترم!

      ای عاشق مدهای رنگارنگ !

      ای فریفته لباسهای روشن وتنگ

      که از دنیا به شوق آمده ای

      هیچ اندیشیده ای که این شوق ،

      حزن آخرت را به همراه دارد ؟

      به شبی بیندیش که

      از پس آن فردایی نباشد و

      به خانه ای بیندیش که

      از آن تنگ تر وتاریک تر نباشد

      ای که به بازی لباس پرداخته و

      به جامه شهرت دلباخته ای !

      از آن بترس که

      این بازیها در گناه مشهورت سازد

      ومهر سیاه معصیت برنامه اعمالت زند

      1. امیر می گوید

        این متنی که گذاشتید چه ربطی به خانوم حمیدی داره… کجایی؟؟؟؟؟؟؟ خدا قوت

    2. بهراد می گوید

      شما که مدرک نداری حرف نزن

  3. نیلو می گوید

    ببخشید میشه خواهش کنم کمتر شایعه پراکنی کنید من کار ندارم همسر آقای صادقی هستن یا نه ولی اون دوتا کودک نازنین آویسا خانم و آقا برسام خواهرزاده های آقای گلزار هستن

  4. هانیه صالحی می گوید

    خانم حمیدی بازی شما درتمامی فیلمها قشنگ وبه خصوصه

    1. مهدی می گوید

      دقیقا همه نقشی به ایشون میاد

  5. مهدی می گوید

    با سلام . چهره خانوم حمیدی به ادم ارامش میده با ظاهر ساده و بدون ارایش واقعا خوشگل تر به چشم میاد.ممنون

  6. یکی می گوید

    عجب نمک نشناسی هستی خانم حمیدی!!توکدوم فیلم سینمایی به اندازه محیااومدی بالا؟توکدوم سریال به اندازه شوق پروازمحبوب شدی؟باکی بازی کردی که جلوش حسی خوبی داشتی وبه خاطرش بهترین بازیگردهه ۸۰-۹۰شدی؟بارادان یاگلزار؟؟نمیگم خودتون زحمت نکشیدین اتفاقاشمایکی ازبهترینهای ماهستین.ولی به نظرخیلی ها ومن شهاب حسینی خیلی محبوب ترازگلزارورادانه.شماتوهمکاریهاتون باایشون واقعابه چشم میومدین.اصلاتوقع نداشتم.!!ناراحتم کردین

    1. نرگس می گوید

      این که باشهاب حسینی فوق العادس ومکمل بسیارخوبین -البته شهاب حسینی باهمه عالی بازی میکنه-درست گفتین ولی یکم کوبوندی این بیچاره رو!!

    2. سمیرا می گوید

      بهترین بازیگر وسوپراستار شهاب حسینی هستن

    3. بهراد می گوید

      بهترین بازیگر زن دهه هشتاد ترانه علیدوستی بوده حالا نود رو نمیدونم

  7. گندم می گوید

    زشششششششششششششششت

    1. اسي می گوید

      حسووووووووووووووود!

    2. دانیال می گوید

      گندم حسودی میکنی خانم حمیدی خوشتیپ هستن

    3. حمید می گوید

      الهام با ادب ترین بازیگر زنه یه نصیحت اینطوری کامنت نذارید

    4. آرش می گوید

      لاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

  8. مجید می گوید

    خانم حمیدی من دوست دارم شخصیتتون رو همونجوری که تو سریالها که به مخاطبا نشون میدید تو خارج از فیلما هم همون شکل و قیافه و…داشته باشید تا هروز محبوب و عزیزتر بمونید.

  9. جوادبلبل می گوید

    بی نهایت بازی ایشون رو دوست دارم….مخصوصا از وقتی فهمیدم به صدای اقای صادقی علاقه دارن بیشتر جذبش شدم….فقط نگفتین چندتا فرزند دارن ایشون….خیلی برام جالبه بدونم

  10. میثم می گوید

    الهام جان سلام عاشقتم فقط بدجورارایش میکنی ساده باشی محبوب تری

  11. علی می گوید

    کارشون عااالیه

  12. اکبر از بستان اباد می گوید

    خانم حمیدی توی تمام فیلمها شخصیت خوبی دارند امیدوارم بیرون از فیلمها هم مثل فیلمهاش باشخصیت باشن تا همیشه توی دل مردم بمونن.

  13. مریم گلی می گوید

    سلام خانم حمیدی
    یه بار اومدی مشهدفروشگاهی که قبلا توش حسابداری کار میکردم واسه بچه هایی که تالاسمی داشتند تریموس و چیزای دیگه بخری ولی من نشناختمتون یعنی بعدا همکارم گفت
    دیدم چهرتون اشناست ولی باخودم گفتم خانم حمیدی کی اینجاها میاد اصلا
    بهرحال ارادتمندیم
    همییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

  14. رضا می گوید

    خانم حمیدی با تمام احترامی که برایتان قایلم میگویم که:کاش جای یکی از همین طرفدارهایتان بودید و خودتان را از دور میدیدید.میدیدید که روز به روز بر تعفن درونتان افزوده میشود .واین آخرها دیگر رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون که جلوی دوربین +tvتیوی پلاست شبیه دیو شدید و جالب این جاست که مرثی تر از همیشه هستید……دیگر بهتان نمیخورد جلوی دوربین بگید ارزوی بزرگم رفتن به خانه خداست
    باور کنید که زیبایی شما فقط و فقط در هماهنگی درون وبیرونتان بود .

    1. حميده می گوید

      تعفن؟ دیو؟!!!! این دیگه چه جور ادبیاتیه؟! اونم برای یه بازیگر باوقار و متین!!! ظاهر هر کسی به خودش مربوطه. شاید ظاهر شما در نظر خودتون خوب و در نظر بقیه بد باشه،مهم خودتون هستید و گرنه شما هرگز قادر نخواهید بود سلیقه ی همه ی آدمها رو تأمین کنید. اونوقت تصور کنید کسی بیاد و با این الفاظ رکیک شما رو قضاوت کنه!!! خانم حمیدی از نظر من بسیار دلنشین هستند.

    2. علی می گوید

      چندچندی عمو؟؟

    3. شیرین می گوید

      چه تحلیل قشنگی داشتید درود بر شما با این نگاه اگاهانه ای که دارید.

  15. احمد می گوید

    آخ گفتی رضا جان.واقعا این دیو همون پری سالهای قبل نیست….

  16. ناشناس می گوید

    بازیش قشنگ نیست .با کلی آرایش هم نمیشه ….

  17. غلامحسین می گوید

    دوستت دارم خیلی

  18. دانیال می گوید

    سلام خانم حمیدی من ۱۴سالمه وخیلی از شما خوشم میاد وتمام عکس های که توی هر وبلاکی که گذاشتن را دارام ودوست دارم یه بار شمارا از نزدیک ببینم انشالله موفق وپیروز باشید

  19. گندم می گوید

    زشت

    1. قفور می گوید

      چقدررررررررررر تو عصبی و حسودی گندم

    2. بهراد می گوید

      آره اصن تو خوبی گندم خانوم

  20. آندره می گوید

    خانم حمیدی من از هموطنان مسیحی شما هستم خیلی به کار شما علاقه دارم امیدوارم همیشه موفق باشید

  21. علی می گوید

    الهام حمیدی بگو ک تو مجردی.

  22. پرپر می گوید

    صدا و چهره ی خانوم حمیدی ارامش بخشه وخیلی مودب هستن موفق باشن

  23. Aasi می گوید

    عجب چیز پسندی بابا این دیگه کیه؟

  24. bahari می گوید

    خانم حمیدی خیلی خوشگلن بازیشونم عالیههه

  25. sadaf می گوید

    لااااااایک ……

  26. مهدی عابدیان زیدی،۲۷ساله از فرودگاه ساری می گوید

    خانمان ،لاله اسکندری،بهنوش بختیاری،الناز شاکر دوست،الهام حمیدی چهار ستار ه بازیگران آسمان هستند،

    1. بهراد می گوید

      بازی لاله اسکندری رو ندیدم
      از بازی بهنوش بختیاری و الناز شاکر دوست بدم میاد
      الهام حمیدی بد نیست بخوام نمره بدم۱۷

  27. مهدی عابدیان زیدی۱۳۶۷فرودگاه دشت ناز(ساری)مجرد می گوید

    دوست داشتم با بازیگری ازدواج کنم زندگی اش خراب شده بود،چون خاطر م جمع بود.تا آخر عمرش بامن زندگی میکند،من حاضرم با کسی ازدواج کنم که ازش خوشم می آید،

  28. Reza می گوید

    In Iran the difference between a woman and a man is a Lipstick !

  29. رضا می گوید

    با درود…دوست دارم اگر راهی باشد با این خانم آشنا شوم چطوری امکان دارد ؟..رضا

  30. رویا می گوید

    ازش خوشم نمیاد نچسبه خیلیم لوسه بازیگر فقط طناز طباطبایی
    اصلنم بهش نمیخورد تو سوق پرواز با شهاب حسینی همبازی باشه

  31. سارا می گوید

    بازیش خوبه فقط بعد از مسافری از هند تو یه مسابقه با اجرای ایرج نوذری با شوهرش اومده بود که از هم تعریف میکردن نمیدونم چرا میگه ازدواج نکردم خوب بگو جداشدم گناه نکردی که طلاق دیگه عادیه

    1. بهراد می گوید

      واقعا طلاق گرفته؟

    2. Azar می گوید

      سلام.ساراجون دقیقا منم اون برنامه رو دیدم ویادم هسنگت.نمیدونم الان چرا انکار میکنن

  32. امیر می گوید

    سلام ..وااااااقعا بازگیر بسیار توانایی هستند و من عاشق بازیگیری ایشون هستم

  33. مرضيه می گوید

    خانم حمیدی من زشتم حسابداریه شخصیتمم مثل شما ارومه واسه همین خیلی دوستتون دارم.

  34. زینب می گوید

    باسلام
    من هم با سارا جون موافقم ایشون اون سال اومده بودن با همسرشون اما الان میگه من مجردم
    خانم حمیدی شما بسیار محبوب و دوست داشتنی هستید، خیلی از بازیگرای دیگه هم طلاق گرفتن و الان این موضوع بین همکاراتون خیلی شیک شده چرا انکار میکنید؟ بسیار متاسفم خیلی ناراحت کننده هست.

  35. بهار می گوید

    من خودم چادری ام مذهبی هستم ولی نه خشک..پوشش هرکسی هم به خودش ربط داره هر جور که دوس دارن میتونن باشن حالا چون من حجابم خوبه و خودم رعایت میکنم که نباید همه مثه من باشن و به زور ادم رو مجبور به کاری کنیم خیلی از دوستای من بد حجاب هستن ولی هیچوقت درباره اینکه شما چرا حجاب ندارید و….حرف نزدم چون یک چیز شخصیه اگه داشته باشن چیز خوبیه ولی وقتی ندارن ما چرا دخالت کنیم بزاریم مردم با اعتقاد و باور های خودشون زندگی کنن واینقدر قضاوت نکنیم

  36. سحر می گوید

    معرکه ای بهار…….

  37. علی می گوید

    خانم حمیدی موفق باشی

    1. علیرضالایقی گرجان.اردبیل می گوید

      من ازبچگی عاشق نام زیبای الهام بوده و هستم چون اسم دختر منم الهامه واحترام خاصی به سرکارخانم الهام حمیدی دارم علی الخصوص بخاطرایفای نقش زیبای همسرشهید بابایی افتخارمجموعه پرسنل ارتش قهرمان

  38. علیرضالایقی گرجان.اردبیل می گوید

    ازصمیم قلب آرزودارم سرکارخانم الهام حمیدی حتما به اتفاق خانواده محترم میهمان خانواده حقیرباشندبرای ایشان و مجموعه عزیزانی که درعرصه سینماوتئاترزحمت میکشند آرزوی سلامت دارم.

  39. فرزاد می گوید

    الهام خیلی چهره جذاب و معصوم و دوسداشتنی داره اخلاقش هم عالی حالا اگه هم ازدواج کرده و جداشده خلاف که نکرده اینهمه بازیگرها کارهای عجیب و قریب میکنن این بنده خدا کاری نکرده که…………..

  40. م ف می گوید

    ﻋﮑﺲ ﺷﺸﻢ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻢ ﺍﻟﻬﺎﻡ ﺣﻤﯿﺪﯼ ﻭ ﯾﮏ ﺟﻮﺍﻥ ﻋﯿﻨﮐﯽ . ﺍﯾﺸﻮﻥ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﺎﻧﻢ ﺣﻤﯿﺪﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ …. ﺍﻫﻞ ﻣﺎﺭﺍﻻﻥ ﺗﺒﺮﯾﺰﻩ ﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﺎ ﻫﻨﺮﭘﯿﺸﻪ ﻫﺎ ﻭ ﮔﻮﻧﺪﻩ … ﺩﺍﺭﻩ

  41. امیر می گوید

    سلام… شخصیت هرکسی به خودش مربوطه… اینکه کسی آرایش میکنه به فرهنگ خانوادش مربوط میشه نه به آدم های دور و برش…

  42. مجید می گوید

    این چه حرفیه

  43. حسین می گوید

    یٰا أَیُّهَا اَلنَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوٰاجِکَ وَ بَنٰاتِکَ وَ نِسٰاءِ اَلْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذٰلِکَ أَدْنىٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلاٰ یُؤْذَیْنَ وَ کٰانَ اَللّٰهُ غَفُوراً رَحِیماً ﴿الأحزاب‏، ۵۹﴾
    ای پیامبر! به همسرانت و دخترانت و همسران کسانی که مؤمن هستند بگو: چادرهایشان را بر خود فرو پوشند [تا بدن و آرایش و زیورهایشان در برابر دید نامحرمان قرار نگیرد.] این [پوشش] به اینکه [به عفت و پاکدامنی] شناخته شوند نزدیک تر است، و در نتیجه [از سوی اهل فسق و فجور] مورد آزار قرار نخواهند گرفت؛ و خدا همواره بسیار آمرزنده و مهربان است.

    وَ قُلْ لِلْمُؤْمِنٰاتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصٰارِهِنَّ وَ یَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَ لاٰ یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاّٰ مٰا ظَهَرَ مِنْهٰا وَ لْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلىٰ جُیُوبِهِنَّ وَ لاٰ یُبْدِینَ زِینَتَهُنَّ إِلاّٰ لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبٰائِهِنَّ أَوْ آبٰاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنٰائِهِنَّ أَوْ أَبْنٰاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوٰانِهِنَّ أَوْ بَنِی إِخْوٰانِهِنَّ أَوْ بَنِی أَخَوٰاتِهِنَّ أَوْ نِسٰائِهِنَّ أَوْ مٰا مَلَکَتْ أَیْمٰانُهُنَّ أَوِ اَلتّٰابِعِینَ غَیْرِ أُولِی اَلْإِرْبَهِ مِنَ اَلرِّجٰالِ أَوِ اَلطِّفْلِ اَلَّذِینَ لَمْ یَظْهَرُوا عَلىٰ عَوْرٰاتِ اَلنِّسٰاءِ وَ لاٰ یَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِیُعْلَمَ مٰا یُخْفِینَ مِنْ زِینَتِهِنَّ وَ تُوبُوا إِلَى اَللّٰهِ جَمِیعاً أَیُّهَا اَلْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ ﴿النور، ۳۱﴾
    و به زنان باایمان بگو: چشمان خود را از آنچه حرام است فرو بندند، و شرمگاه خود را حفظ کنند، و زینت خود را [مانند لباس های زیبا، گوشواره و گردن بند] مگر مقداری که [طبیعتاً مانند انگشتر و حنا و سرمه، بر دست و صورت] پیداست [در برابر کسی] آشکار نکنند، و [برای پوشاندن گردن و سینه] مقنعه های خود را به روی گریبان هایشان بیندازند، و زینت خود را آشکار نکنند مگر برای شوهرانشان، یا پدرانشان، یا پدران شوهرانشان، یا پسرانشان، یا پسران شوهرانشان، یا برادرانشان، یا پسران برادرانشان، یا پسران خواهرانشان، یا زنان [هم کیش خود] شان، یا بردگان زر خریدشان، یا خدمتکارانشان از مردانی که ساده لوح و کم عقل اند و نیاز شهوانی حس نمی کنند، یا کودکانی که [به سنّ تمیز دادن خوب و بد نسبت به امیال جنسی] نرسیده اند. و زنان نباید پاهایشان را [هنگام راه رفتن آن گونه] به زمین بزنند تا آنچه از زینت هایشان پنهان می دارند [به وسیله نامحرمان] شناخته شود. و [شما] ای مؤمنان! همگی به سوی خدا بازگردید تا رستگار شوید.

  44. مریم می گوید

    چه فرقی بابازیگرای دیگه داره همشون بدحجابند