مصاحبه با گلاره عباسی / برای ازدواج صبر می کنم + عکس

10

گلاره عباسی می‌گوید: اکثر نقش هایی که در تلویزیون بازی کردم به نوعی مثبت بوده اما نقش بیتا در سریال «مدینه» با نقش هایی که تاکنون بازی کردم، متفاوت بود.

همسر گلاره عباسی همسر بازیگران شوهر گلاره عباسی بیوگرافی گلاره عباسی بیوگرافی بازیگران

گلاره عباسی در سریال مدینه سیروس مقدم یک نقش متفاوت را تجربه کرد، نقشی که بسیار به چشم آمد. بیتا یک نقش خاکستری با رگه های منفی بود و همین موضوع باعث شد که گلاره چالش جدیدی را پشت سر بگذارد و از قالب نقش های کلیشه ای مثبت بیرون بیاید. او انصافا از این چالش نمره قبولی گرفت. به بهانه حضور او در این سریال گفتگوی متفاوتی را با او انجام دادیم که خواندش خالی از لطف نیست.

مردم دوباره به سوی سنت ها برمی گردند!!

دوست داشتم یک نقش خاکستری بازی کنم

اکثر نقش هایی که در تلویزیون بازی کردم به نوعی مثبت بوده اما نقش بیتا در سریال «مدینه» با نقش هایی که تاکنون بازی کردم، متفاوت است چرا که نقشم در این اثر تا حد زیادی خاکستری بود و همین موضوع باعث می شد که برای بازی در این نقش هیجان بیشتری داشته باشم، چرا که چالش بزرگی پیش روی من برای ایفای آن قرار داشت…

همسر گلاره عباسی همسر بازیگران شوهر گلاره عباسی بیوگرافی گلاره عباسی بیوگرافی بازیگران

معمولا وقتی بازیگری در یک نقش خوب بدرخشد، حال چه آن نقش مثبت و چه منفی باشد، خیلی کم پیش می آید که کارگردان ریسک کند و نقش دیگری را به او بدهد اما خوشبختانه این اتفاق در مورد من افتاد، به همین خاطر دوست داشتم که به بهترین شکل از آن استفاده کنم.

قصه خوب من را ترغیب کرد

جدا از اینکه کار کردن با سیروس مقدم برای من همیشه ارزشمند بود اما از اینکه می دانستم که فیلمنامه این کار را سعید نعمت الله نوشته حسابی دلگرم بودم. او یک نویسنده تواناست و به خوبی می داند که چطور مخاطبان را با دیالوگ های اثرگذار و سوژه های نابش به وجد بیاورد، از اینکه تجربه یک کار شیرین دیگر را بعد از سریال شیدایی با نعمت الله داشتم بسیار خوشحالم.

همسر گلاره عباسی همسر بازیگران شوهر گلاره عباسی بیوگرافی گلاره عباسی بیوگرافی بازیگران
زنان تحصیلکرده موفق تر هستند

ما باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که زنان ما شرایط پیشرفت داشته باشند. شک نداشته باشید که یک زن تحصیلکرده و در آینده مادر تحصیلکرده که آشنا به حقوق خودش در اجتماع است و به بسیاری از خواسته هایش دست پیدا کرده می تواند فرزندان بهتر و آگاه تری را تربیت کند که البته این موضوع باعث می شود ما نسل پویاتری را در آینده داشته باشیم.

در تلویزیون ما کم پیش می آید که محوریت یک قصه با زن باشد و همه اتفاقات حول او بگردد اما در مدینه این اتفاق افتاد. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر است که نویسنده و کارگردان این کار دغدغه کار در فضای زنانه را دارند.

گاهی اوقات برخی از من می پرسند اگر همسر آینده ات با شغلت مخالف باشد چه تصمیمی می گیری؟ این سوال برای من از اساس ایراد دارد، چرا که من در انتخاب همسرم هیچگاه به سراغ کسی نمی روم که بخواهد مخالف شغلم باشد و جهان بینی اش به شکلی باشد که بخواهد برای آینده حرفه ای من، به این شکل تصمیم گیری کند، چرا که او قطعا من را با این شرایطی که در آن قرار گرفتم پذیرفته و دوست دارد همسر آینده اش فردی شاداب و پر انرژی باشد، در حالی که حذف بازیگری از زندگی من قطعا باعث بروز افسردگی در من می شود. فراموش نکنید قطعا زنی که از خودش راضی است به مراتب بهتر از زنی است که با فوبیا و استرس زندگی می کند و زندگی اش پر از آرزوهای از دست رفته است و این زن می تواند همسر و مادر خوبی باشد.

همسر گلاره عباسی همسر بازیگران شوهر گلاره عباسی بیوگرافی گلاره عباسی بیوگرافی بازیگران

«مدینه» یک قصه زنانه است

در تلویزیون ما کم پیش می آید که محوریت یک قصه با زن باشد و همه اتفاقات حول او بگردد اما در مدینه این اتفاق افتاد. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر است که نویسنده و کارگردان این کار دغدغه کار در فضای زنانه را دارند. از اینکه در قصه ای بازی کردم که قهرمان اصلی آن زن است، خیلی خوشحالم چرا که زنان، جمعیت زیادی از کشور ما را تشکیل می دهند و از اینکه قصه خودشان را با یک درام پرکشش و جذاب ببینند، لذت می برند.

ریتم تند زندگی و بازگشت به گذشته

به تازگی زندگی اغلب مردم، ریتم تندی پیدا کرده است. گاهی آنقدر کمبود وقت داریم که فکرمان حتی به سنت ها هم نیست اما من معتقدم این ریتم تند و این زندگی ماشینی با ذات بشر در تضاد بوده و خواه ناخواه مردم دوباره به سمت سنت ها سوق پیدا می کنند.

این تغییر آغاز شده و هم اکنون نیز شاهد این امر هستیم که عده ای از فست فودها خسته شده و به سمت غذاهای خانگی و ارگانیک روی آورده اند. حتی مشاهده می کنیم عده ای از شهرهای شلوغ فراری شده اند. اینها بازگشت به گذشته است دیگر…

همسر گلاره عباسی همسر بازیگران شوهر گلاره عباسی بیوگرافی گلاره عباسی بیوگرافی بازیگران

تلخ ترین اتفاق زندگی ام

متاسفانه در سال ۹۲ دختر خاله عزیزم نازی را از دست دادم، من به نازی علاقه خاصی داشتم و به شدت به یکدیگر وابستگی داشتیم و از دست رفتن او باعث شد که به شدت منقلب شوم.

حذف بازیگری از زندگی من قطعا باعث بروز افسردگی در من می شود. فراموش نکنید قطعا زنی که از خودش راضی است به مراتب بهتر از زنی است که با فوبیا و استرس زندگی می کند و زندگی اش پر از آرزوهای از دست رفته است و این زن می تواند همسر و مادر خوبی باشد.

زمانی که خبر درگذشت نازی نازنین را به من دادند، سر فیلمبرداری فیلم «شیار ۱۲۳» بودم و صرفا توانستم در مراسم خاکسپاری اش شرکت کنم که این موضوع برای من بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده بود؛ در هر حال این روزهای سخت را در فیلمبرداری گذراندم و بیشتر روز را یا جلوی دوربین بودم یا اینکه از شدت ناراحتی، فقط می خوابیدم.

آنهایی که ازدواج می کنند شجاع هستند

به نظرم ازدواج یک نیاز است که باید به درستی و در زمان خودش اتفاق بیفتد و این زمان در مورد انسان ها و افراد مختلف متفاوت است. راستش را بخواهید به نظر من کسانی که ازدواج می کنند و اتفاقا ازدواج های درستی هم انجام می دهند، افراد شجاع تری و به نوعی در زندگی شان از روحیه مشارکت زیادی برخوردار هستند.

در مورد خودم باید بگویم به نوعی ازدواج را پای قسمت می گذارم و منتظر فرصتی هستم تا همه اتفاق ها در آن به درستی رخ دهد و بدون شتاب زدگی باشد. از طرفی در حال بالا بردن روحیه مشارکتم هستم و فکر می کنم تا آن زمان هم باید کمی بیشتر صبر کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. سهیل می گوید

    صبر زیادم کنی چشم وا میکنی می بینی شدی مهناز افشار ها . اونوقت باید جزو شروط ازدواجت طلاق همسر اول شوهرت باشه

    1. ایمان می گوید

      حالا برو در خونتو وا کن ببین اصلاَ کسی پشت در هست که میخوای هی صبر کنی واسه پذیرفتنش
      اعتماد به نفس این جوجه بازیگرا ما رو کشته
      کو شوهر

    2. ثنا می گوید

      میشه دست از سر افشار و ازدواجش بردارید
      بسه بابااااااا
      انصافم چیز خوبیه
      حسادت و زبون تندم بد چیزیه

  2. فاطمه می گوید

    اسمش خیلی خوشکله

  3. آرش می گوید

    به نظر من خانم عباسی بازیگر قابلی هستن و آرزو میکنم یه زوج و شریک آینده مناسب با درک متقابل گیرشون بیاد.

  4. سینا می گوید

    خوب کاره ازدواج نمی کنی فعلا که مجردی بهتره

  5. زهره می گوید

    بباااااااااااااااااااااششششششششششششششش تا صبح دولتت بدمد

    1. فتانه می گوید

      حسود خوب دلش میخاد صبرکنه

  6. فرشته می گوید

    ای بابا چرا انقدر توهین میکنید به بازیگران؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. نرگس می گوید

    با این حجابی که شما بازیگران سینما دارید مواظب باشید هم عاقبت گلشیفته فراهانی ، مینا لاکانی و صدف طاهریان و … نشید چون این حضرات هم با همچون حجابی ظاهر میشدن .