بازیگر زن سینما و مدل معروف ایرانی : قصد ازدواج ندارم + عکس

45

 شاید به آنا نعمتی نیاید، اما او کاملا ذوب در زندگی خانوادگی است و دوست دارد، تمام وقتش را صرف بودن در کنار خانوادهاش کند، او زمانی که تنها ۲۳ سال داشت مادر شد.

همسر بازیگران همسر ابوالفضل پورعرب همسر آنا نعمتی مصاحبه بازیگران رایکا پورعرب دختر آنا نعمتی بیوگرافی آنا نعمتی

من در سن و سال بسیار کمی در ۲۳ سالگی مادر شدم، اما نه تنها از این موضوع ناراحت نیستم، بلکه حسابی هیجان زده‌ام، رایکا نعمت بسیار بزرگی بود که خداوند به من داد.بعضی‌ها به من می‌گویند چرا بعد از چند سال ازدواج نکردی ؟در حال حاضر، فرزندی در زندگی من وجود دارد که شاید من را به سمت تشکیل یک زندگی جدید سوق ندهد

 

 آنا نعمتی مادر شدنش را شیرین‌ترین موضوع زندگی‌اش می‌داند و می‌گوید ای کاش زودتر از این‌ها مادر می‌شد. او رابطه خود با دخترش، رایکا، را بیشتر از اینکه یک رابطه، مادر و دختری بداند، رابطه‌ای خواهرانه می‌داند باقی حرف‌ها را در باره زندگی خصوصی آنا نعمتی از زبان خودش بخوانید.

افسردگی سوغات زمانه است

متاسفانه افسردگی و اضطراب در جامعه خیلی شایع است و بی‌انگیزگی بیداد می‌کند. حس می‌کنم آدم‌ها شکننده‌تر از قبل شده‌اند و، با اینکه سطح رفاه و امکانات بهتر از قبل شده و، با اینکه سطح رفاه و امکانات بهتر از قبل شده، پابه‌پای آن، افسردگی هم زیاد شده است. انگار افسردگی سوغات زمانه است؛ سوغات تکنولوژی و رفاه و دنیای ماشینی، یا مدرن شدن جامعه و صنعتی شدن، بسیاری از روابط خوب و سالم از بین رفته و تمام این‌ها در زندگی ایمن و سلامت موثر بوده است. نبود امکانات هم باعث بروز بسیاری از مشکلات، از قبیل مشکلات روحی و روانی، می‌شود فشارهای دیگر زندگی هم که بماند. وقتی این مشکلات روحی و روانی را می‌بینم، غصه‌دار می‌شوم و واقعا بیشتر برای خود این افراد ناراحت می‌شوم تا برای خودم. من دوست دارم آن‌ها هم از زندگی لذت ببرند و شیرینی آن را احساس کنند. هر چند هر کاری کنی و هر قدر بخواهی آرامشی به دست بیاوری، باز هم این انرژی‌های منفی و این عصبی بودن‌ها در روحیه تاثیر می‌گذارد و ما را عصبی می‌کند.

همسر بازیگران همسر ابوالفضل پورعرب همسر آنا نعمتی مصاحبه بازیگران رایکا پورعرب دختر آنا نعمتی بیوگرافی آنا نعمتی

با گریه کردن، خودم را آرام می‌کنم

معمولا سعی می‌کنم. تنها باشم و در یک جای ساکت بنشینم تا اعصابم آرام شود. شاید اگر از کسی که دوستش دارم عصبانی شوم، عصبانتیم به این راحتی به آرامش تبدیل نشود و ممکن است در این شرایط گریه کنم تا آرام شوم. گاهی هم واکنش‌های من، با توجه به علت عصبانیت، متفاوت است.

کودکی من چطور گذشت

من در خانواده‌‌ای فرهنگی بزرگ شدم. پدر و مادرم هر دو فرهنگی هستند. مادربزرگم نیز در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کردند. در دوران کودکی‌ام، با وجود اینکه حسابی اهل شیطنت بودم، به واسطه پدرم، از فضای ورزش و نقاشی و خطاطی دور نبودم. در آن دوران، چندان به بازیگری فکر نمی‌کردم و بیشتر به موسیقی علاقه‌مند بودم و به موسیقی‌های گوناگون، به خصوص موسیقی‌های شرقی، گوش می‌دادم.
چطور بازیگر شدم

تا زمان کنکور هم‌ چندان به بازیگری فکر نمی‌کردم؛ اما در انتخاب پنجمم، یعنی‌ هنرهای دراماتیک، قبول شدم قبولی‌ام در آنجا جرقه‌ای برای ورودم به عالم بازیگری بود. البته چون شهرستان بود، نرفتم و در تهران به کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان رفتم. به صورت حرفه‌ای، با فیلم «هیوا»، ساخته مرحوم ملاقلی‌پور، به سینما معرفی شدم. در واقع، ورودم به عرصه بازیگری با فیلم «هیوا» بود. خوشبختانه اولین کارم با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شد و همین موضوع من را برای ادامه کار دلگرم کرد.

همسر بازیگران همسر ابوالفضل پورعرب همسر آنا نعمتی مصاحبه بازیگران رایکا پورعرب دختر آنا نعمتی بیوگرافی آنا نعمتی

روزهای ازدواج و بیکاری من

سریال «مسافر» را بعد از سه فیلم سینمایی اولم، «هیوا»، «دلباخته» و «زندانی ۷۰۷» کار کردم. بعد از «زندانی ۷۰۷»، ازدواج کردم و بلافاصله سریال مسافر را بازی کردم و دیگر کار نکردم. زمانی که کار نمی‌کردم، این سریال پخش شد و با استقبال ۹۸ درصدی بیننده‌ها مواجه شد، طوری که رسانه‌ها می‌گفتند پنجشنبه‌ها، زمان پخش این سریال، ترافیک خیابان‌ها کم می‌شود، به دلیل به دنیا آمدن دخترم، رایکا و زندگی خانوادگی، می‌خواستم خودم بالای سر رایکا باشم تا او بزرگ‌تر شود و به نقطه‌ای برسد که از عهده بعضی کارهایش برآید. خیلی‌ها ادعا کردند که آناهیتا نعمتی بعد از ازدواجش هنرپیشه شد، ولی اصلا این گونه نبود. من کار می‌کردم و پیشنهادهای خوبی داشتم و حتی فرصت همکاری با چند کارگردان مشهور ر اهم از دست دادم. دقیقا زمانی که ازدواج کردم، دیگر کار نکردم.

امروز، روز شماست

اینکه از صبح با خودت فکر کنی کاش امروز روز خوبی باشد، باعث می‌شود آن روز تلاش کنی آن را به دست آوری به نظر من، اگر به این موضوع فکر کنی که باید تلاش کنی تا چیزی را که برای من بهترین است و باعث خوشحالی‌ام می‌شود به دست بیاورم و برنامه آن را در طول روز بچینی، جذاب‌تر است تا اینکه به این فکر کنی که اگر الان حالم بد شود، گریه می‌‌کنم یا می‌نشینم و توی سرم می‌زنم و خانواده و بچه‌ام را هم درگیر این ماجرا می‌کنم! فکر می‌کنم اگر آرام باشی و برای خودت برنامه‌ریزی کنی، شاید بتوانی راحت‌تر با آن کنار بیایی.

قصد ازدواج ندارم

بعضی‌ها به من می‌گویند چرا بعد از چند سال ازدواج نکردی، راستش را بخواهید، تاکنون خیلی به این موضوع فکر نکرده‌ام و  فعلا هم شرایط این گونه ایجاب کرده است. در حال حاضر، فرزندی در زندگی من وجود دارد که شاید من را به سمت تشکیل یک زندگی جدید سوق ندهد. من این حرف را به جوان‌هایی می‌زنم که  فکر می‌کنند زندگی یک جای دیگر است و باید جای دیگر دنبال آن بگردند، اما آخر آخرش احتیاج به یک همدم دارند.

دوست دارم با خانواده‌ام زندگی کنم

من چندان آدم تنها زنگی کردن نیستم؛ به همین خاطر، بعد از جدایی از همسرم، تصمیم گرفتم با خانواده‌ام زندگی کنم. غیر از اینکه خانواده‌ام همیشه با من هستند، دوستانم نیز همیشه در کنارم هستند که آنها هم، بعد از مدتی، جزو خانواده من می‌شوند. همان‌طور که من بچه پدر و مادر هستم، بعضی وقت‌ها می‌بینم که رایکا هم دختر آن‌هاست و اگر من خواهر و برادری دارم که در کنار هم زندگی می‌کنیم، احساس می‌کنم خواهر و برادر رایکا هم هستند. فکر می‌کنم در حال حاضر بزرگ‌ترین غصه من این است که مبادا روزی از خانواده‌ام و زندگی در کنار آنها دور شوم.

کاش در هجده‌سالگی مادر می‌شدم

من در سن و سال بسیار کمی مادر شدم، اما نه تنها از این موضوع ناراحت نیستم، بلکه حسابی هیجان زده‌ام، رایکا نعمت بسیار بزرگی بود که خداوند به من داد. خیلی خوشحالم که در سن کم او را به دنیا آوردم؛ چون الان خیلی با هم دوست هستیم، همیشه به خودم می‌گویم ای کاش در هجده سالگی به دنیا می‌آوردمش تا الان بزرگ‌تر بود و عمق رفاقتمان بیشتر از این‌ها می‌شد رایکا انگیزه زندگی، کار کردن، موفقیت، پیشرفت و ساختن من است.

همسر بازیگران همسر ابوالفضل پورعرب همسر آنا نعمتی مصاحبه بازیگران رایکا پورعرب دختر آنا نعمتی بیوگرافی آنا نعمتی

دخترم مثل خواهرم است

به خاطر اختلاف سنی کم و بین من و رایکا رابطه‌مان مادر و دختر نیست. البته یک جاهایی بالاخره من مادر هستم! چون بچه باید احساس کند یک بزرگ‌تر دارد و کنترل می‌شود رایکا الان مثل خواهر کوچک من می‌ماند با این تفاوت که شاید نفوذ و تاثیرش بر من بیشتر باشد. خیلی وقت‌ها رایکا به من «مامان» نمی‌گوید و اسمم را صدا می‌کند، خیلی با هم دوست هستیم و با همدیگر به ورزش می‌رویم، رایکا یک جورهایی مثل خودم است چیزهایی را که در زندگی می‌بیند خیلی خوب درک می‌‌کند و با آن‌ها کنار می‌آید سعی می‌کند خیلی از غصه‌ها را کنار بگذارد و بگوید این‌ها چیزهای مهمی نیستند و موضوعات مهم‌تری هم در زندگی وجود دارند شاید شرایطی که داشتیم او را کمی پخته‌تر از سن و سالش کرده باشد.

عاشق ورزش هستم

من از دوران کودکی عاشق ورزش بودم؛ به همین خاطر، در حیاط و کوچه مرتب در حال ورزش و شیطنت بودم. عاشق دوچرخه‌سواری و والیبال و حتی فوتبال بودم! الان سعی می‌کنم رایکا را نیز همین گونه تربیت می‌کنم. از کودکی، دوست داشتم ورزش‌های گوناگون را در حد بلد بودند یاد بگیرم. بعد از فیلم «هدف اصلی»، رفتم کیک بوکسینگ کار کردم!

رایکا بزرگ‌ترین منتقد من است

شاید باور کردنش برایتان سخت باشد، اما رایکا بزرگ‌ترین منتقد من است، خیلی وقت‌ها من را نقد می‌‌کند و می‌گوید تو نباید در فلان اثر بازی می‌کردی، بعضی وقت‌ها هم من را تشویق می‌کند و می‌گوید چقدر خوب که فلان کار را بازی کردی. دختر بسیار باهوشی است. یکی از دلایلی که بعضی از فیلم‌ها را بازی نکردم، رایکا بود.

مادر شدن به معنای خانه‌نشینی نیست

نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند که وقتی یک زن مادر می‌شود باید یک شکل دیگر شود. باید پیر و داغون شود و گوشه خانه بنشیند و فقط بشورد و بپزد! این مادر بودن و خانه‌داری در زندگی من وجود دارد، اما الان که ۳۷ ساله هستم، فکر نمی‌کنم باید خودم را ول کنم. اصولا یکی از نکات مهم برای بدن را، که تغذیه سالم است، بسیار مد نظر قرار می‌دهم. این مراقبت را از پوستم هم دارم و زیر نظر متخصص از آن مراقبت می‌کنم همه به من می‌گویند که تو نمی‌‌خواهی پیر شوی؟ من هم به آنها می‌گویم نه، حواسم به خودم هست و اجازه نمی‌دهم پیری به سمتم بیاید.

آناهیتا نعمتی (متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق ابوالفضل پورعرب است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 45 )
  1. نازی می گوید

    به غیر از دماغش هیچ خوشگلی تو صورتش نداره . اما این که میخاد مادر خوبی برا بچش باشه عالیه خوب انشاالله که باشه

    1. سارا می گوید

      مماغشم عملیه . دست دکترشو درد نکنه خخخ

      1. نیلوفر می گوید

        لطفا با ادب باشید

    2. محسن می گوید

      رایکا هم شد اسم خانم نعمتی بی فرهنگ . والا عقده خفتون نکنه . عقده های پوچ . واقعا فریب خوردن شما را در برابر تهاجمات فرهنگی بهتون تسلیت میگم این نشون دهنده ی لینه که زررررررنگ نبودید . از اسمشون بگیر تا حجابشون نشانه ی غرب زدگی و فریب خوردگی . …..

      1. نیلوفر می گوید

        لطفا با ادب باشید

      2. افسانه می گوید

        آقای به ظاهر با فرهنگ رایکا اسم ایرانی هست و به اسم پسر محبوب میشه در زبان محلی مازندرانی (همون ریکا). اینکه خانوم نعمتی بدون اطلاع اسم پسرونه رو دخترش گذاشته باید بریم از خودشون بپرسیم ولی اینکه شما بی اطلاع دارید نظر میدید یعنی برید سوادتونو زیاد کنید آقای دکتر

    3. نادر می گوید

      استقبال مردم ترکیه و بالاخص شیعیان از مساجد چگونه است؟ آیا مردم ترکیه به مساجد رفت و آمد می کنند؟

      ـ استقبال مردم ترکیه از مسجد مخصوصا در رمضان و محرم خیلی خوب است. در رمضان و محرم در ترکیه رسم بر این است که نمازخوان و غیرنمازخوان و دیندار و غیر دیندار به مسجد می آیند به صورتی که مسجد پر می شود. ما در مسجد خود در مناسبت ها؛ در عاشورا، اربعین، ولادت حضرت علی(ع)، عیدغدیر خم، ولادت امام زمان(عج)، وفات ابوطالب، مبعث پیامبر(ص) و در کل در ولادت ها و شهادت های ائمه(ع) مراسم و برنامه هایی داریم و استقبال خوبی می شود.

      در مسجد ابوطالب سه شنبه ها مراسم دعا داریم. پنج شنبه ها دعای کمیل برگزار می کنیم در پنج شنبه ها بعد از نماز، قرآن می خوانیم. در روزهای جمعه تفسیر قرآن داریم. در روزهای چهارشنبه برای خانم ها کلاس برگزار می کنیم. موسسه ای تاسیس کرده ایم که در آن فعالیت می کنیم و در این موسسه درس تفسیر، احکام و عقاید تدریس می کنیم.

    4. کمال می گوید

      خیلیم خوشگله ، نازی خانم یعنی تو خوشگلتری؟ عکس تو بده ببینیم چی هستی که این خوشکل نیست؟؟
      راستی خوشکلی و زشتیش به تو چه.پیف پیفنده

  2. پیام می گوید

    مُدل ؟!؟!
    کجای این کشور به شغل مدلینگ اشتغال دارند ایشون؟ چرا دوست دارید رویا پردازی کنید و قهرمان بسازید؟ اینجا ایرانه و ما هم مسلمونیم و افتخارمون اسلامه نه شبیه غرب شدن.

  3. شیلا می گوید

    مهناز افشار که سوپراستار سینما است شوهر تا ۳۷ سالگیش گیرش نیومد و ترشید و مجبور شد با مرد متاهل رفاقت کنه و زندگیشو سست کنه و خودشو علی رغم مخالفت خانواده مرده آویزونش کنه . این خانوم نعمتی که سابقه یه ازدواج و یه فرزند رو هم داره دیگه

    1. مریم می گوید

      خیلی عقده ای هستی بابا

  4. نیما می گوید

    توهمات ملت ایران: فلانی مدله. مدله کدوم برند هستن؟ ورساچی؟ گوچی؟ لویی وواتون؟

  5. شیلا می گوید

    مریم خودت عقده ای هستی . راسشو گفتم خوب

  6. سامی می گوید

    ازدواج قصد نمیخواد خواستگار خوب میخواد

    1. پری می گوید

      شاید از نظر شما اینطور باشه ولی در واقعیت اینطور نیست یه موقع خواستگار خوبم هست ولی از نظر روحی آدم احساس میکنه اگه وارد زندگی بشه زندگیش به بن بست میکشه و بخاطر همین منصرف میشه ازدواج فقط خواستگار نمیخواد دل جواب بله دادنم میخواد که گاهی آدم نداره

  7. مهسا می گوید

    مدل لباس های پری خانومه شما نمیشناسین همسایمونه خخخخ

  8. بردیا می گوید

    خطاب به آقای پیام که افتخارش اسلامه:

    فعلا که میبینی همه مردم دنبال ماهواره و فیسبوک و بی حجابی و … هستند. این یعنی مردم علاقه مند به غرب هستند، نه به ….

    1. حسام می گوید

      خطاب به بردیا………. الان تو عاشورای حسینی ببین همه اونا که تو خونه هاشون ماهواره هست و فیسبوک هست چه طور برای امام حسین سینه می زنند .. اینجا ایرانه و عشق به امامان و دین در خون و پوست ملت ایران هست . اگرم بی حجابی هست واسه اون خانوم هاست که دوست دارن صیغه بشن یا بازیچه شدن رو می پسندند و یا مسلمان نیستن ویا……………… اره جانم ما ملت ایران تا زنده ایم و نفس می کشیم برای حسین علیه السلام و دینمون سینه چاک میکنیم

      1. رهام می گوید

        موافقم به شدت

    2. ارزو می گوید

      مردم اشتباه میکنند

    3. علیزاد می گوید

      جناب آغای حسام
      کسانی که با اسلام مشکل دارند با ازدواج موقت هم مشکل دارند. دوست‌پسر داشتن رو خوب ولی صیغه(مبالغه یا ۱۴گانه یا…) را بد میدانند.
      صیغه را معتقدین و تسلیم‌شدگان کامل به اوامر الهی قبول دارند نه هرکسی که با عقل و فکر خود و البته تلقین دیگران مدعی دین شده.
      عقلا ازدواج موقت را برده نشدن زن می دانند. نفروختن عمر مرد و زن به یکدیگر. ازدواج آزمایشی که در ادیان و مذاهب دیگر هم وجود دارد (که بعد از قرن‌ها به درستی‌اش رسیده‌اند).

    4. ستایش می گوید

      گل گفتی حسام..موافقم

    5. مریم می گوید

      فیسبوک،ماهواره؟مگه بااینهام میشه کاربدی کرد؟فیسبوک بده؟؟ملت مادچارافراط وتفریط شده به هرچیزی یه چیزی میچسبونن انقدحواسشون به اینه که چی بده نمیرن بگردن چی خوبه.

    6. لنا می گوید

      خطاب به بردیا:خواهی نشوی رسوا درمحضر خدا،همرنگ حقیقت شو نه همرنگ جماعت.آقای دنبال ماهواره…
      چیزی که ما داریم ازش فرار میکنیم غرب تازه داره بهش میرسه میفهمی ینی چی؟؟؟؟اونا دارن به درودیوار میزنن واسه یذره آرامش روحی..ارامشی که ازخداساطع میشه واخر هم بهش میرسن
      وای به حال ما که میدونیم اینچیزا رو وخدارو گم کردیم تو این برهوت.

  9. کامران می گوید

    بابا این زنای بازیگر شوهر میخان فقط برا اینکه خرجشونو بده و الا همه کاراشونو تو فیلما میکنند خلاصه مادر خرج میخوان .خلاصه اونقده بازیگرای زن فاسد شدن که دیگه تو شغل خودشون کسی نمیره سراغشون

  10. ایرانی می گوید

    بابا بس کنید تو روخدا خجالت بکشید
    هرچی جای خود
    انا نعمتی خوش چهره ست
    کم غیبت کنید حالا مدلینگ هست یا نه به ماچه
    خانومای عزیز کم عقده ای بازی درارین لطفا
    شیلا عقده ای واسه یه دقیقته توبه کن تو این شبای عزیز
    انسانیتو یاد بگیریم اطفا

  11. مهسا می گوید

    خانم شیلا وقتی شما که مثلا خانمی اینجوری به همجنس ها ی خودت توهین میکنی (تا ۳۷ سالگی شوهر گیرش نیومد و ترشید)دیگه چه انتظاری میشه از آقایون مخصوصا بی فرهنگهاشون داشت؟واقعا خجالت نمیکشی از این طرز صحبت کردن؟؟مثلا اونهایی که ازدواج کردن همشون خیلی موفقند؟مهم اینه که آدم درست و به جا و با شخص مناسب خودش ازدواج کنه.نه اینکه به قول شما از ترس ترشیدن با هر کسی که سرراهش قرار میگیره ازدواج کنه.کاری که اکثر خانمها انجام میدن.من اصلا مهناز افشارو دوست ندارم.اینم میدونم زندگی که رو ویرانه های یک زندگی دیگه بنا بشه زندگی نمیشه.البته اگه واقعا اینطور بوده باشه.اما خیلی زشته که آدم اینجوری فکر کنه و صحبت کنه.امثال شماها هستید که به مردها کلی اعتماد به نفس کاذب میدین.یک درصد هم به این فکر کنید که خانمی که سنش رفته بالا خیلیها رو لایق همسری خودش ندونسته.ولی در جامعه ی ما که اکثر خانمها قدر خودشونو نمیدونن چنین طرز فکر زشتی جا افتاده.

  12. ایسودا می گوید

    من با نظر خانم شیلا موافقم البته یکم تند بود ولی الحق راست گفت و همیشه حرف راست تلخه . البته ازدواجی که با روابط دختری با مرد متاهل شکل بگیره در تمام دنیا زشت هستش و کار خانم مهناز افشار غیر اخلاقی بوده . اما چرا اینطوری به قضیه نگاه نمی کنین که این خانم بازیگر سوپر استار یه کشور با این طرز ازدواجش چقده ممکن در اذهان جوانان تاثیر مخرب بزاره . وقتی دختری با مرد متاهل شروط ازدواج میزاره و پدر شوهرش هم در رسانه ها علنا مخالفتش رو با این ازدواج مطرح میکنه . این سوال مطرح میشه که این دختر برای هم جنس خودش ارزشی قایل نبوده که با شوهرش روابط داشته و برای خانواده شوهرش هم همینطور . به هر جهت امیدوارم دختران جامعه ما این گونه بازیگر ان را الگوی اخلاقی و زندگی خودشون قرار ندن .

  13. نیلوفرقم می گوید

    الانه که خانم مهسا این خانوم افشار با مرد متاهل ریخته رو هم. اگر دختر خوبی بود وقتی مرد متاهل بهش چراغ سبز نشون میداد براش شرط طلاق زن اولش رونمی ذاشت . این طور دخترا مثل خانوم مهناز افشار لایق همون کلمه ترشیده هستن که شیلا خانوم فرمودند . اتفاقا اگه مردا بفهمن که فقط دخترای معلوم الحال ترشیده حاظرن زن دوم بشن بهتره یا یه دختر با اصالت و همه چی تموم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  14. شهرزاد می گوید

    لایک نیلوفر قم

  15. فرزین می گوید

    کو شوهر پولدار؟ خخخخخخخ کمیاب شده. مهناز افشارم باشی باید چشمت دنبال شوهر یکی دیگه باشه تا زنشو طلاق بده.

  16. زهرا می گوید

    توروخدا نگاه کن بحثو به کجاها کشوندن من جای شما متاسفم

  17. آزاده می گوید

    میگم حالا تورو خدا بیا شوهر کن ایندفعه رو.

  18. سارا بهبهانی می گوید

    بنده اما میگم خانم افشار هیچوفت نمیان با کسی ازدواج کنن ک زن داشته باشه بعد اون زندگی اون اقاوخانمشم اینقد سست نبود ک بخاطر کسی تموم شه بلکه حتما اقا از خانمشون کامل جداشدن ولی جراید ما اینجوربه همه نشون میدن درحالیکه مطمئنم اینجوریا نیست،، خانم افشار خاستگار ولو پولدارشم کم نیس براشون،،

  19. hk می گوید

    تسلیت میگم انشا الله غم اخرت باشه ، بادخترت خوش باش شوهر کردن که عیب نیست توهنوز جوونی ازدواج کن تا بتونی زندگیتو دوباره شروع کنی……………….

  20. hk می گوید

    امیدوارم آناجون به نصیحت های من گوش کنی تا دوباره زندگیتو بسازی گلمم……………….

  21. علیزاد می گوید

    خانواده فرهنگی باشند ، دختر میشه ولنگار. اگه خانواده بی‌فرهنگ باشند دختر چی میشه؟؟؟

    1. سارا می گوید

      اگر بی فرهنگ باشن یکی مث شماها میشن که طرز حرف زدنشون اینطوریه
      واقعا متاسفم که بویی از مسلمانی نبردین
      ابروی مومن ریختن گناه این حرف خداست نااااااااز مسلمانا:
      کسی از زنان بدگویی زن دیگری را نکند شاید که او از آنها بهتر باشد
      و کسی از مردان بدگویی مردی را نکنند شاید او از آنها بهتر باشد_
      منکه متاسفم براتون
      خانم انا نعمتی با شوق و ذوق زندگیش گفته برا ما آرزوی لذت بردن از زندگی رو داره بعد ما چی تحویلش میدیم!!
      همیشه زندگی خودتون رو قضاوت کنید مطمئنم وقت برای نامسلمان کردن بقیه پیدا نمیکنید
      اگر اون خانم این حرفا رو بخونه دلش بشکنه بنظر خودتون کارای خوبتون بازم می‌مونه یا به یک ثانیه دود میشه!!؟
      شماها خدایین نعوذ الله که مهر بد بودن رو کارای بقیه میزنین! همرو غرب زده خودتون رو شرقی میدونین!!؟
      بس کنید که واسه هر کی نظر میذارین همین بد گویی و زشت حرف زدن بوده همش

  22. هستی می گوید

    سن ۲۳ برای مادرشدن همچین هم زود نیست که هی میگه من ودخترم خواهریم .مادر من متول ۵۰ است ودر ۱۵ سالگی خواهرم رودنیا اورده که الانه انم مادر یک پسر ۹ ساله است وهرکس مادرم رو میبینه باور نمیکنه که ایشون در ۴۳ سالگی مادربزرگ شده مادرم خانم بسیار زیبا یی است وهیج جراحی زیبا یی هم انجام نداده .بقول عمه ام زیبایی افراد باید طبیعی باشه.

    1. پاپی می گوید

      مادر شما قربانی ازدواج زودرس شده !

  23. ساناز می گوید

    خانم افشار ۳۸ سالش بوده دیگه نمیتونسته منتظر خواستگار بنشینه چون چند سال دیگه یای.. میشده برا همین تا یه مرد متاهل رو دید که بهش نظر داره خودشم براش دلبری کرد و حالا جای زنش نشسته تو خونه اش
    سریع هم حامله شده چون خونواده شوهر علنا در رسانه ها عدم رضایتشون رو اعلام کردن فیلم صحبت های پدرشوهرش در مخالفت با این ازدواج تو نت هست
    به هر حال سن دختر که بره بالا شوهر کردنش سخت میشه

    شنیدم که بچه اش دختره / از قدیم گفتن ….

  24. حامد می گوید

    بجه اش کپی ابوالفضل پورعرب شوهر سابقشه….
    اصلا شبیه مادرش نیست……

  25. به تو چه می گوید

    اخه اقای محسن به شما چه ربطیییییییییییییییییییی داره اسم بچش چییییییییییییییه که این طوری بهش میگی بی فرهنگ . شما لول برو اون فرهنگ جنگلیتو درست کن بعدا به اسم این و اون گیر بده صرفا جهت اطلاع………….

  26. یاسر می گوید

    سلام خدمت انا خانم، بنده اماده ی ازدواجم، ادرس بده خدمت برسیم

  27. نیلوفر می گوید

    چرا همش توهین می کنید. خانم نعمتی چقدر خوبه که شما مادر شدنو دوست دارید. موفق باشید