رضا شفیعی جم و ماجرای تلخ طلاق دادن همسرش + عکس خواهر و برادرش

55

رضا شفیعی‌جم با ذکر نکاتی از زندگی خصوصی‌اش به صراحت اعلام کرد که برای پرداخت مهریه همسر سابقش مجبور شده خانه‌اش را بفروشد.

همسر رضا شفیعی جم همسر دوم محمدرضا شریفی نیا دانلود شام ایرانی بیوگرافی رضا شفیعی جم

رضا شفیعی‌جم در سال ۱۳۵۰ از پدری تهرانی و مادری کرمانشاهی  در تهران متولد شد او بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

فعالیت در تئاتر از سال ۱۳۶۴. فعالیت در تلویزیون از سال ۱۳۷۰. با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز خوش درخشید. مشهورترین و به یادماندنی‌ترین نقش او «بامشاد» در مجموعه نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری است. شروع فعالیت سینمایی در فیلم دو همسفر (اصغر هاشمی) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۱.

 

رضا شفیعی‌جم در تازه‌ترین فیلم از سری «شام ایرانی» با ذکر نکاتی از زندگی خصوصی‌اش به صراحت اعلام کرد که برای پرداخت مهریه همسر سابقش مجبور شده خانه‌اش را بفروشد.

 همسر رضا شفیعی جم همسر دوم محمدرضا شریفی نیا دانلود شام ایرانی بیوگرافی رضا شفیعی جم

در اولین قسمت از فصل تازه «شام ایرانی»، شفیعی‌جم میزبان محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند و محمدرضا شریفی‌نیا است.

شفیعی‌جم در بخشی از این فیلم با بیان اینکه دوست ندارد به دروغ درباره زندگی مشترکش حرف بزند، گفت: پول زحمت ۲۰ ساله‌ام را برای ۶ ماه زندگی از دست دادم!

وی ادامه داد: جدایی من و همسرم خورد به ماجرای افزایش ناگهانی قیمت طلا و مرتب قیمت طلا بالا رفت و من نیز مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه‌ام را بفروشم.

همسر رضا شفیعی جم همسر دوم محمدرضا شریفی نیا دانلود شام ایرانی بیوگرافی رضا شفیعی جم

شفیعی‌جم افزود: البته این را هم بگویم که خانواده ما تقریبا از طیف خانواده‌های سنتی است یعنی خانواده‌ای که طلاق واقعا در آن کم بود اما به هر حال این اتفاق افتاد.

این بازیگر طنز با مخاطب قرار دادن جوان‌ها گفت: اینکه ۴۰۰ سکه یا ۵۰۰ سکه مهریه تعیین می‌کنید بدون اینکه فکر کنید به روزی که باید آن را به همسرتان پرداخت کنید، زیاد کار درستی نیست.

یک نکته جالب دیگر در «شام ایرانی»، صحبت‌هایی بود که محمدرضا شریفی‌نیا درباره شایعاتی که پیرامون ازدواج دوم وی وجود دارد مطرح کرد. شریفی‌نیا با بیان اینکه چون زیاد نقش مردان دوزنه را بازی کرده مخاطبان فکر می‌کنند وی در زندگی واقعی‌ش هم دوزنه است، گفت: من یک بار بیشتر ازدواج نکردم که آن هم بعد از سال‌ها به اتمام رسید.

همسر رضا شفیعی جم همسر دوم محمدرضا شریفی نیا دانلود شام ایرانی بیوگرافی رضا شفیعی جم

وی خاطرنشان کرد: با تمام حرف و حدیث‌هایی که وجود دارد تا زمانی که مردان دوزنه از چندهمسری دست برندارند، چنین نقش‌هایی را ایفا خواهم کرد!

همسر رضا شفیعی جم همسر دوم محمدرضا شریفی نیا دانلود شام ایرانی بیوگرافی رضا شفیعی جم

بر اساس این گزارش، سری تازه «شام ایرانی» به کارگردانی محمد شایسته تولید شده است و بناست بعد از پخش کامل از شبکه خانگی در شبکه نسیم روی آنتن برود.

[jwplayer mediaid=”78624″]

دانلود ویدیو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 55 )
  1. شاهین می گوید

    مهریه حق مسلم زن هست و باید ایشون می پرداختن این که گلایه نداره

    1. مصطفی می گوید

      اره تو این اوضاع اقتصادی کشور ما که نه کار هست نه درآمد از کیسه خلیفه میبخشی ۱۱۴ سکه میشه ۱۴۰ ملیون همین حرفها میزنید کسی ازدواج نمیکنه

  2. طرفدار رضا شفیعی جم/ عزیزم/انیسه می گوید

    شفیعی جم عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی امیدوارم همیشه بخندی وشادی باشی قربونت برم

  3. ناشناس می گوید

    وقتی مهریه رو حق مسلم زن می دونید به این هم فکر کنید که دختر ی که اینهمه سال تو خونه باباش با فقر و بدبختی زندکی کرده و بی عرضه گی و بی خاصیتی خودش رو توی زندگی پشت مهریه پنهان میکنه.تمام جوانهای ایرانی باید با ایجاد صفحات اجتماعی قرارمهمی ررو مبنی بربسیار پایین گرفتن مهریه بگذارند تا زنهای بی خاصیت و فرصت طب نتونند با مهریه شون کاسبی راه بندازند و زندگی دیگران رو به هم بریزند…..اونوقت برند و محیط جامعه رو به کثافت بکشند….پسرها باید انقدر به مهریه های بالا تن در ندهند تا دخترها تا ۴۵ سالگی بدون شوهر بمونند و بپوسند…

    1. نرگس می گوید

      اینقدریکطرفانه قضاوت نکنیدمسلمامردهاهم قصدسواستفاده کردن ازدخترها رادارندپس همیشه پیشگیری بهترازدرمان است.

  4. مجید می گوید

    ناشناس عزیز این چه استدلالی است که شما آورده اید؟این چه نسبت ها یی است که به بانوان می دهید.بی عرضگی – فقرو بدبختی درخانه پدر- فرصت طلبی و… یادتان باشد روز خواستگاری این مردان هستند که چشم به پاسخ دختران می دوزند.

  5. فاطمه می گوید

    چقد بی ادب.این چ طرزصحبت کردنه خجالت بکش.اگه همین مادخترا نبودیم میفهمیدید زندگیتون چقد بیمعنا بود.معلوم نیست کی قالت گذاشته ک اینقد دلت پره..ولی اینوبدون ک همه مثل هم نبستن واین پسران ک التماس میکنن روزاول…بعدم مهریه حق زنه حالا توخونه باباش هرچیم ک نداشته باشه……ایشششششش بی چشم و رو…

    1. اصغر می گوید

      خاک تو سرت کنن فاطمه خانوم اگه شما دخترا نبودید مسلما زندگی خیلی قشنگ تر بود

      1. پروین می گوید

        خاک تو سر خودت کنن بی شعور فکرش کن اگه مادرت تورو به دنیا نمی آورد پس تو الان بودی که بگی زن نباشه دنیا بهتره؟؟؟

      2. ترنم می گوید

        خاک تو سر توی نفهم کنن.اگه زنها نباشن که امثال توی احمق تو بوی گند و کثافت خودتون خفه میشین بدبخت دوزاری.

    2. علیرضا می گوید

      نمیخوام توهین کنم به زنان ولی ۲۰ سال زحمت پا یه برگ کاغذ رفت شما زنان یادتان باشد خدا هست و زندگی بدون خانم آره سخته ولی خانم نه بیشعود

      1. محدثه می گوید

        خاک تو سرت علیرضا ما زنان مهریه رو حق خود میدانیم چندشم میشه ازت

  6. کیوان می گوید

    به هرحال هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه,زمانی که کلت داغه بایدبه فکرباشی وگرنه چیزی که زیاده دختر

    1. لیل می گوید

      اگه ما دخترا نبودیم دنیارو بوی گند جوراب پسرا ور میداشت.. چون اون وقت هیچ انگیزه ای واسه شستن جوراباشون نداشتن. خخخخخ

      1. امیر می گوید

        اونوقت شما رو می اوردیم خونه بعنوان کلفت و جورابهامونو می شستین .

      2. علی می گوید

        برای همین کار ساخته شدین خخخخ

  7. بی نام می گوید

    ایشون اگه نمی تونست مهریه رو بده مجبور نبود بده ولی در کل ۶ ماه زندگی و بعدش طلاق باید بررسی دقیق بشه

  8. دختری از کاشانه می گوید

    اصن زندگی مردم به ما چه شاید تفاهم نداشتن..

  9. Morabi می گوید

    مهریه بالا چیز مزخرفیه و شخص ناشناس حرفشون کاملا منطقیه حداقل مهریه یه دختر بیکاره بی خاصیت مهرش باید با مهریه خانوم دکتر تفاوت داشته باشه یا نه؟!

    1. ترنم می گوید

      کسی مجبورتون نکرده برید خواستگاری.بشینین ور دل مامان جونتون واستون قصه بگه.

      1. حمید می گوید

        شما دخترهافقط واس مهریه ازدواج میکنید بایدریدتوهمچین زندگی ای

    2. یک دختر می گوید

      نخیر اقا اون نفقس ک متفاوت مهریه چیز دیگه ایه و اصلش برای چیز دیگه ایه…بعدم دختر بی خاصیت؟؟؟؟اگه بی خاصیت پس چرا میرید خواستگاریش؟?

  10. اسعدی می گوید

    نمی دانم چرا از هم جدا شدن..اما باید بیشتر همدیگر را درک می کردن..وازدواج یعنی سازش..امیدوارم که اقای شفیعی جم موفق باشد

  11. ملیکا می گوید

    اصلا چرا در مورد چیزی که نمیدونیم قضاوت نادرست بکنیم

    1. حامد می گوید

      ملیکا چند سالت هست؟ تجربه زندگی مشترک رو داری؟؟

  12. رزا می گوید

    اونا طلاق گرفتن شما تو سرو کله هم بزنید خخ

  13. میرزاییان می گوید

    از این ماجرا اطلاع نداشتم
    خیلی برای رضا و همسرش متاثر شدم

  14. نفس می گوید

    ناشناس خفه شو

  15. شیری می گوید

    نه دخترا خیلی تحفه هستند نه پسرا گل سر سبد….اما باور کنین خیلی خانواده ها به بیارگی افتادن برای مهریه های واقعا ناحق…یه کم انصاف بد نیست ماهمه انسانیم چطوره که یکی باید له بشه و بره زندون یکی پولهای …. بگیره و باهاش عقده هاشو برطرف کنه ….این ازدواج کجاش حقه

  16. مجید می گوید

    متاسفانه ۹۵ درصد دخترای ایرانی کمبودهای خونه پدر رو میخان تو خونه شوهر جبران کنن.چشم و هم چشمی،تقاضاهای بی جا و بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی شوهر.ازین گذشته متاسفانه دخترا اصلا این قضیه رو فراموش کردن که چطور باید با شوهر حرف بزنن و چطور حرمت نگه دارن.خیلی جواب حاضر و حق به جانب.متاسفانه تعداد دخترای خوب و با اخلاق و مودب و زندگی جمع کن خیلی کمه.واسه همین دیگه هیچ دم به تله نمیده.

    1. یک دختر می گوید

      بر اساس کدوم امار داری اینو میگی؟؟با ی نگاه سطحی حتی تو خانواده خودمونم میتونیم بفهمیم دخترا تو خونه پدرشون زندگی خیلی بهتری دارن تا همسرشون.مرد وقتی میبینه توانایی مالیشو نداره و از اون مهم تر اخلاق برای نگهداشتن زنشو نداره نباید بره جلو

  17. عباس می گوید

    برای رضا جان عزیز ارزوی موفقیت دارم امیدوارم همیشه شاد باشه و مارو هم شاد کنه

  18. علی می گوید

    ناشناس ساکت شو.

  19. سمیرا می گوید

    شماها که انقدر خانمهارو بابت گرفتن حق و حقوقشون سرزتش میکنین چه دارا و چه نذار.طناب مگه انداختن گردنتون برید خواستگاریشون؟
    من خودم هم ازدواج کردم و دوسال بعد طلاق گرفتم. خداروصد هزار مرتبه شکر پدرم هم وضع مالیش خوب بود ولی هرچی رعایت شوهر سابقم رو کردم برام شد وظیفه . حتی به جای سرویس طلا .بدل خریدم گفتم رعایت همسرم رو بکنم. از محبت و رسیدگی بهش کم نگذاشتم خدامیدونه. ولی آنقدر بهم خیانت کرد و من بخشیدمش که دست آخر خدا انگار دیگه نبخشیدش و خود همسرم گفت میخوام طلاقت بدم البته بعد یکسال هم گندش درومد که یه خانمی زیر پاش نشسته بوده که زن تو طلاق بده. بعدم همه دار و نداره شوهر سابق من و کشید بالا و در رفت
    حالا ما خانمها نباید دنبال مهریه مون بریم؟زن نیستین که بفهمین پشتوانه یعنی چی؟ پس وقتی که با خانمها بدرفتاری میکنین. قدرشناس نیستین حقتونه .. بدتون هم نیاد لطفا
    البته من که یکسال بعد ازدواج مجدد کردم و بازم به لطف خدا خوشبختم
    ولی این شما مردها هستین که با این کارها و خیانت ها هم آبروتون می ره.هم داراییتون و مهمتر از همه زن و زندگیتون . حق الناس اون زنی که بدبخت هم کردین به گردنتونه ….

    1. امیر می گوید

      برای رضای عزیز آرزوی زندگی بهتر چه بهتر بود طبق واژه فمنیست که اشاره به برابری حقوق مرد و زن را دارد در مورد مهریه هم زن و مرد از حقوق برابر برخوردار بودن یعنی در هنگام درخواست طلاق هر کدام از زوجین که مقصر برهم زدن زندگی بودن باید به طرف مقابل خسارت بابت تباه کردن زندگی او می داد

  20. شاهین می گوید

    واقعا چی میشد مردها هم مهریه داشتن…نه اخه واقعا چرا…اونوقت خانومها هم میفهمیدن مهریه بالا یعنی چی!!

  21. آوا می گوید

    ???????
    عالیه
    این ایرونیا سر هرچیزی دعوا میکنن?????

  22. حسین می گوید

    سلام بر همگی هم انهایی که نظر دادن و کسای که فقط نظراتو میخونن میخوام بهتون بگم اول از هرچیزی اصلا قضاوت کردن کار درستی نیست دقیقا کسای که اینکارو می کنن خودشون از اینکه قضاوت بشن بدشون میاد و بعد نکته دیگر همه ما فقط میتونیم واسه دیگران تصمیم بگیریم ولی توکار خودمون موندیم و دوستان به جای این همه قضاوت و توهین به شان زن و مرد بهتر نیست به فکر زندگی خودمون و راهکاری بهتر باشیم.
    باتشکر

  23. داماد نگون بخت علیرضا افتخاری می گوید

    ای قربون دهنت.مهریه رو نمیتونن وردارن چون ….بابا مهریه باید مثل اروپا هرچه با هم بعد ازدواج زیاد کردن تقسیم بر ۲ بشه.تو ایران ……. دختره میگه من جوونیمو گذاشتم دختریمو تقدیم تو کردم پس چش مرد کور بره خود فروشی کنه مهریه بده….جالبه زندگو قیافه و سن من چقدر شبیه رضا هستش.اصلا همزادیم

  24. وحید می گوید

    شما فکر نکنید این شفیعی جم همیشه ظاهر وباطنش همینه چند سال پیش بد جنسی ازش دیدم که به شخصیت واقعیش پی بردم زنش هم بعد شش ماه فهمبده کیه بی خیالش شده.

  25. محمد می گوید

    ازدواج باید با شناخت و تحقیق انجام بشه مهریه هم باید به مقداری باشه که طرف توان پرداخت داشته باشه و مقدارش منطقی باشه نه خیلی زیاد ونه خیلی کم متعادل

  26. ملينا می گوید

    ای بابا ازدواج خووبه مهریه ام حق مسلمه زنه،من که با ازدواج به آرامش رسیدم عاشق شوهرمم هستم تازه یه سکه هم نمیخوام ازش خودش باشه کنارم هیچی نمیخوام،وقتی سنتی ازدواج میکنن بدون شناخت هم بدون تفاهمم همین مییشه حالا منو عشقم ۴ سال دوس بودیم خودمونو به درو دیوار زدیم و رسیدیم به هم به خدااا مهریه یه قرونشم مهم نبود واسم من خودم ١١۴تا گذاشتم

  27. یک دختر می گوید

    چرا همش میگید زنا سو استفاده میکنن؟؟ی بار از این دید نگاه کنید ک اگه مهریه نبود و از اونجایی ک طلاق حق مرد توی ایران و پشتوانه هم زن نداشت و با توجه ب هرزگی و تنوع طلبی مردا خیلی راحت پشت هم زن میگرفتنو اون یکیو طلاق میدادن

  28. صادقى می گوید

    ازدواج معامله نیست و مهریه چیز مسخره ایه ولى چون رسمه ١ سکه اش قابل قبوله بیشتر از اون کلاهبردایه زن هم میتونه تو زندگى پا به پاى مرد کار کنه درسته تا وقتى زن تو خونته باید خرجشو بدى ولى به هر دلیلى بخواد جدا زندگى کنه دیگه خودش باید زحمت بکشه اگه این رسم مسخره برداشته بشه ازدواج ها با عشق همراه میشه نه پول،البته ایرانیا متاسفانه عادت دارن به پول مفت ولى مقصر فرهنگ غلط و نادرسته که شب خواستگارى انقدر فشار رو پسره که اصلا مغزش کار نمیکنه و در اخر دخترى که چشم و دل سیر باشه اصالت داشته باشه اصلا براش مهم نیست همسر من اصلا مهریه نمیخواست خودم بخاطر ٧ ابان ٧تا سکه مهر کردم امیدوارم در اینده هدف از ازدواج عشق باشه نه پول

  29. رضا می گوید

    خدا را شکر تو کشوری داریم زندگی میکنیم که حق طلاق با آقایونه. وگرنه…

  30. Ali می گوید

    زن من یه بی تربیت به تمام معنا هست واسه گرفتن مهریه با باباش دست به یکی کردن ملکی که مال مادرم بود ولی سند به نام من بود رو توقیف کردن آخرش مجبور شدم خونه ای که پیش خرید کرده بودم رو با ۱/۴ ملک مادرم رو بزنم به نامش تا برگرده تازه اینا هیچ پاک آبروم رو جلو کل فامیل برد بعضی وقتا دلم میخواد بکشمش ولی فعلا مجبورم تحملش کنم کثافت رو

  31. علی می گوید

    lمن اقای رضا خیلی دوست دارم بازیگر خیلی خوبی ولی نمیدونم چرا اقا مدیری دیگه با اقا رضا کارنمیکن

  32. آقا رضا شفیعی جم من شما خیلی دوست دارم شما یکی از بهترین بازیگران طنز هستی موفق باشی

  33. امید می گوید

    زن من که در آستانه طلاقه ۱۱۴سکه..
    ازدواجم فامیلی بوده..
    دلیل طلاقشم میگع تفاهم ندارین .
    چیزیم ازمن نخواسته …

  34. Esan می گوید

    احتمالا قثدش تیغیدن این بنده خدا بوده که تونسته هم ظاهرا

  35. سید جعفر می گوید

    بیچاره بدبخت ، گول ظاهر این زنان را نخور
    اگر زن را هرشب از … دارنزنی ، پالان میدوزد و روی گرده ات میگذارد و با بچه هایش تا قیامت سوارت میشوند

  36. ناشناس می گوید

    واقعا من یکی از طرفدارها آقای شفعی جم هستم و برایشان آروزی مو فقیت می کنم

    1. ناشناس می گوید

      بهنظر من اگه همون اول مهریه سنگین تعیین نکنند قطعا دچار مشکل نخواهند شد

  37. ناشناس می گوید

    واقعا یکی از بهترین بازیگرایی ایران است

  38. رضا می گوید

    باید قانون مهریه بالای۱۰۰تا رو جرم اعلام کنه