لیندا کیانی از عکس جنجالی و ازدواجش می گوید + عکس

8

لیندا کیانی بازیگر سریال سالهای ابری ، در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است و ازدواج نکرده است. او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده‌است.

همسر لیندا کیانی همسر ایمان حضرتی بیوگرافی لیندا کیانی اینستاگرام لیندا کیانی ازدواج لیندا کیانی

لیندا کیانی فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد. و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش “مهتاب”، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

معمولا در ایران سری سازی زیاد تجربه خوبی از آب درنمی آید و همچنان قسمت اول فیلم ها و وسریال های دنباله دار جذابتر از باقی قسمت هاست اما درباره «پایتخت ۲» عکس این اتفاق افتاد و قسمت دوم پرطرفدار و جذابتر از آب درآمد. فکر می کنی مهمترین دلیل این اتفاق چیست؟

– وقتی آقای مقدم تصمیم بگیرد که کاری را برای دومین بار شروع کند حتما به نتایج جدی رسیده که می خواهد این کار را عملی کند، چون اینقدر تجربه در چنته اش هست که بی گدار به آب نزند؛ همینطور محسن تنابنده و دیگر باتجربه های گروه تولید. وقتی من به این گروه وارد می شوم هم نتیجه اعتمادی است که به همه این آدم های حرفه ای دارم. درست می گویی، من این را می دانم که این اتفاق ریسک است و تا الان هر کسی که این کار را انجام داده نتیجه خوبی نداشته اما آقای مقدم اینقدر حرفه ای است که به کاری که انجام می دهد اطمینان کامل دارد.

همسر لیندا کیانی همسر ایمان حضرتی بیوگرافی لیندا کیانی اینستاگرام لیندا کیانی ازدواج لیندا کیانی

چقدر با من موافق هستی که تغییر مدام لوکیشن در قسمت دوم و از این شهر به آن شهر رفتن عامل جذابیت این سریال شده است؟

– این تغییر لوکیشن ها خیلی کمک می کند اما به نظرم اینقدر داستان جذابیت داشت که حتی اگر این سفرها هم اتفاق نمی افتاد باز هم مخاطب سریال را دنبال می کرد. شما نگاه کنید می بینید که «پایتخت ۱» هم مورد توجه واقع شد با اینکه فقط در تهران بود اما موافقم لوکیشن حتما موثر است.

شنیده ایم که سیروس مقدم از آن دسته کارگردانان سختگیر است. با توجه به اینکه این چهارمین همکاری تو با این کارگردان است کمی درباره او برایمان بگو.

– آقای مقدم آدم سختگیری از آن لحاظ که سختگیری هایش آزاردهنده باشد نیست؛ اما همیشه روز اول سنگش را با بازیگر وامی کند و من بازیگر می فهمم که باید چه کاری انجام بدهم. او اصولا جوری با بازیگر برخورد می کند که من به خودم اجازه کم کاری و خطا کردن نمی دهم. آقای مقدم اینقدر سر هر سکانسی انرژی دارد که اگر از بیرون نگاه کنی با دیدن انرژی سیروس مقدم تصور می کنی که اولین سکانس کار است. اصلا نمی توانی بگوییب که خسته ای یا حوصله نداری! بگذار اینطور بگویم که ایشان اصلا بداخلاق نیستند و همیشه لبخند به لب دارد اما به شدت منظم است.

همسر لیندا کیانی همسر ایمان حضرتی بیوگرافی لیندا کیانی اینستاگرام لیندا کیانی ازدواج لیندا کیانی

محسن تنابنده دست راست سیروس مقدم در «پایتخت ۲» بود. با او قبلا همکاری نداشتی؟

– نه؛ این اولین همکاری من با محسن تنابنده بود چون ایشان بازیگردان بودند من و بقیه تیم هر جوری که ایشان می خواستند باید بازی می کردیم.

تنابنده از آن دست هنرمندانی است که به شدت پر از ایده و خلاقیت است. قبول داری؟

– خیلی. محسن تنابنده برای هر دیالوگ و سکانس ایده های جالبی داشت. من همیشه قبل از هر سکانس یک سری ایده جهت بازی جلوی دوربین برای خودم دارم اما در طول فیلمبرداری «پایتخت ۲» می دیدم که محسن تنابنده نگاه و ایده هایش با همه ما فرق دارد و نگاهش واقعا متفاوت است و افکاری به ذهنش می رسد که در حالت عادی به ذهن هر کسی نمی رسد.

 همسر لیندا کیانی همسر ایمان حضرتی بیوگرافی لیندا کیانی اینستاگرام لیندا کیانی ازدواج لیندا کیانی

چرا اینقدر در سینما کم فروغی و در تلویزیون پرفروغ؟

– سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی آید؟

همسر لیندا کیانی همسر ایمان حضرتی بیوگرافی لیندا کیانی اینستاگرام لیندا کیانی ازدواج لیندا کیانیماجرای آن عکسی که از تو در اینترنت پخش شده و همه می گویند همسرت است، چیست؟

– من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، همین.

اغلب سکانس های حضورت در این سریال با آن دوقلوها بود. کار کردن با بچه خیلی سخت است؛ نه؟

– کار کردن با بچه که واقعا سخت است اما این دوتا اینقدر دوست داشتنی هستند که دلم برایشان تنگ شده است. از وقتی فیلمبرداری تمامشده روزی نیست که من به عکس هایم با این دوتا نگاه نکنم و یادشان نباشم. اینقدر جفتشان باهوش بودند که گاهی واقعا دلم برای آن شیطونی های شیرین شان هم تنگ می شود.

در قسمت اول «پایتخت» حضور نداشتی و به همین خاطر دوست دارم بدانم که کدام یک از کاراکترهای قسمت اول را بیشتر از همه دوست داشتی؟

– من آن سال عیدت نتوانستم ببینم اما بعد از آن دی وی دی اش را گرفتم و ۳-۲ بار هم دیدم و خیلی دوستش داشتم. همه آدم های این خانواده را دوست دارم؛ از نقی تا ارسطو تا باباپنجعلی و مهربانی های هما.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. سينا می گوید

    خدارو شکر که ازدواج نکردی. من عاشقتم خانوم لیندا کیانی عزیز و خیلی دوستت دارم

    1. سارا می گوید

      وا یعنی چی خدا شکر…ان شالله زودتر ازدواج کنه حیف نیست دختر به این ماهی تنها باشه

  2. سیده سمیه حسینی کندوانی می گوید

    واقعا خیلی با شخصیته دوسش دارم

  3. ايمان می گوید

    هم چهره قشنگی داره و هم لحن صداش خیلی قشنگه

  4. ساناز می گوید

    لیندا کیانی بازیگری رو خوب بلده و کاملا میشه نقشش رو باور کرد.

  5. نگار می گوید

    بیشتر سینمایی بازی کن چون موهاتو که کامل می پوشونی قشنگ نمی شی اصلا!!

  6. هادی قنبری می گوید

    این دیوونه به خاطر پرنسشش کاملا دیوونه شده.ولی نمی دونه کجا و چطور باید پرنسس زندگیش رو ببیندویکی به دادش برسه.

  7. هادی قنبری می گوید

    به نظر شما کجا این احمق باید به دیدن پرنسس بیاد.آدرس و زمان بدید.لطفا.