الهام چرخنده از یک شبه چرخیدن و انتشار عکس های خصوصی اش می گوید + عکس

15

عکس های شخصی که در شبکه های اجتماعی و از رسانه های خارجی منتشر می شود عکس های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس ها دست پیدا کرده باشند.

 همسر الهام چرخنده طلاق الهام چرخنده بیوگرافی الهام چرخنده بیوگرافی احمد سالک اینستاگرام الهام چرخنده ازدواج الهام چرخنده

الهام چرخنده و همسر سابقش فرشید نوابی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جلسه قدردانی از الهام چرخنده به پاس ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در میان جوانان، به همت فراکسیون زنان، کمیسیون فرهنگی و اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون فرهنگی با حضور اعضای این کمیسیون، فراکسیون زنان مجلس و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ابتدای این جلسه با بیان اینکه امروز نسل جوان تشنه معارف دینی است،‌ گفت: وقتی جوانان حقیقت کلام را از زبان شما بشنوند اثر بیشتری خواهد داشت و مورد استقبال قرار خواهد گرفت تا اینکه ما بخواهیم آن را بیان کنیم چرا که حالت تعصبی بودن به خود می گیرد.
همسر الهام چرخنده طلاق الهام چرخنده بیوگرافی الهام چرخنده بیوگرافی احمد سالک اینستاگرام الهام چرخنده ازدواج الهام چرخنده
نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه تأکید کرد: از این رو لازم است شما با غواصی در عرصه دین سعی کنید مسائل دینی که مطرح می کنید با استناد به روایات و آیات باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه دشمن نسل جوان را هدف قرار داده است،‌ عنوان کرد: نسلی که با آن روبرو هستیم تشنه است و بهتر است بدون ابهام به سوالات آنها پاسخ داده شود.
بیژن نوباوه،‌ نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در ادامه این نشست یادآور شد: کسانی که رسالت های دینی را تبلیغ می کنند از کسی نمی ترسند لذا مشکلاتی که برای شما پیش می آید یک امتحان الهی است.
نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر بر همین اساس تصریح کرد: لطف خداوند بوده است که راه را به سوی شما باز کرد لذا هر کس در برابر این حرکت شما واکنش ناخوشایندی نشان دهد اجر شما زیاد می شود و ما نیز از شما و در اصل از ارزش های شما حمایت می کنیم.
چرخنده: چگونه یک شبه چرخیده ام

الهام چرخنده،‌ بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: باید ببینیم از نظر ارزش گذاری و زهرایی بودن کجا هستیم و به این جمله حضرت آقا توجه کنیم که می فرمایند “فرهنگ عین هوای کشور است”.

همسر الهام چرخنده طلاق الهام چرخنده بیوگرافی الهام چرخنده بیوگرافی احمد سالک اینستاگرام الهام چرخنده ازدواج الهام چرخنده
وی افزود: بسیاری از افراد از من می پرسند چگونه یک شبه چرخیده ام (چنانچه فامیلی بنده هم به گونه ای است که به آنها اجازه طبع شاعری می دهد) در پاسخ به این افراد گفته و می گویم من ۱۲ سال است که به حجاب چادر معتقد بوده ام و خانواده ای دارم که اغلب در رشته الهیات تحصیل کرده اند،‌ تنها امروز ظاهرم با چادر شبیه درونم شده است.
بازیگر سینما و تلویزیون بر همین اساس تصریح کرد: من طی این مدت از رکن تقوا یعنی حجاب دور بوده ام اما این بار با علم به عرصه آمده ام.
وی در ادامه با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.
چرخنده ادامه داد: اکنون می بینیم که چگونه بعضی افراد بازیچه دنیای لائیک می شوند و با انکار هویت خود به صورتی ناشایست در عرصه های اجتماعی حضور پیدا می کنند و باعث الگوگیری جوانان ما می شوند لذا اکنون رسالت مهمی بر دوش من قرار گرفته است.
این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: زمانی که به خارج از کشور سفر کردم برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشتم در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بودم که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند این در حالی است که ما تصور می کنیم در خارج از کشور آرامش بسیاری وجود دارد در حالی که در واقعیت آنها از زن با عفت و مرد با غیرت ایرانی هراس دارند.
وی در ادامه با بیان اینکه از من می پرسند چرا چادری شده ام در حالی که باید از دیگران پرسید چرا بی حجاب شده اند،‌ گفت: یک کلام حضرت آقا باعث شد انرژی زیادی به من برای ادامه راهم منتقل شود و آن این بود که “زهرایی یعنی ایستادگی یک نفر در برابر همه و در یک کلام صراحت و شجاعت تو را ستایش کرده و برایت دعا می کنم” همین جمله باعث می شود که من با دستان خالی و بدون هچی و فقط با اتکا به ذکر “یا زهرا” با افتخار باعث شوم ۳ هزار و ۹۰۰ نفرم مزین به پوشش چادر شوند.
چرخنده در ادامه به طرح های خود در زمینه تبلیغ حجاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد قصد دارم مجوز بگیرم تا بتوانم سازمان فرهنگی و هنری تأسیس کنم تا کارآموخته های عرصه سینما و فرهنگ در آن فعالیت داشته باشند،‌ تا کنون نیز به شهرهای زیادی سفر داشته ام و همواره مورد استقبال مردم و حمایت بسیج قرار گرفته ام.
این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه مشکل اساسی خود را در این راه “شک و شوک” مردم عنوان و تصریح کرد: بعضی افراد به تغییر من شک دارند و برخی دیگر در شوک هستند اما من می گویم که هم اکنون با دو پسرم زندگی می کنم و عکس های شخصی که در شبکه های اجتماعی و از رسانه های خارجی منتشر می شود عکس های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.
سالک: از چرخنده حمایت می کنیم

احمد سالک در ادامه صحبت های چرخنده اظهار کرد: هم اکنون نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی در جمع ما حضور دارند لذا می گویم شما تنها نیستید و ما از شما حمایت خواهیم کرد.

فاطمه رهبر،‌ رئیس فراکسیون زنان مجلس در ادامه خطاب به چرخنده گفت: راه به ظاهر سخت و به باطن آسانی پیش رو دارید و امیدواریم خداوند اجر آن را به شما بدهد ضمن اینکه ما نیز پیگیر کار شما خواهیم بود.
نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم در ادامه از سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری درخواست حمایت از الهام چرخنده را کرد چرا که کار وی صرفا تبلیغاتی نبوده و یک کار عمیق به شمار می رود.
احمد امیرآبادی فراهانی،‌ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سخت بودن فعالیت در فضای سینمای کشور اقدام به طرح پیشنهاداتی کرد و افزود: خوب است که ایشان اقدام به تشکیل یک نهاد مردم نهاد کنند و به این واسطه از وزارت ورزش و جوانان حمایت بگیرند از طرفی برای تأسیس یک مؤسسه فرهنگی باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی کمک کند همچنین شهرداری تهران نیز می تواند برای ادامه فعالیت ها به خانم چرخنده کمک کند.
نیره اخوان بیطرف،‌ عضو فراکسیون زنان مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه بزرگ ترین اتفاق در زندگی هر شخص این است که سیئات گذشته اش به حسنات تبدیل شود،‌ گفت: اکنون در زندگی آن ۳ هزار و ۹۰۰ نفری که پوشش چادر را برای حجاب خود برگزیده اند تغییرات اساسی ایجاد شه است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: در خصوص عکس های شخصی منتشر شده از ایشان نیز می توان از طریق دادستان کل کشور پیگیری و افراد خاطی را مجازات کرد.
لزوم تشکیل کمیته ای جهت هموار کردن مسیر الهام چرخنده در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در کمیسیون فرهنگی
فاطمه آلیا،‌ دیگر عضو فراکسیون زنان مجلس نیز در ادامه با به جشنواره های مختلفی که به صورت مداوم برگزار می شود اشاره و بیان کرد: با وجود برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه های مختلف تا کنون نتیجه چندانی نگرفته ایم اما اکنون با فراهم آمدن چنین شرایطی می توان به عنوان یک ظرفیت از آن استفاده کرد لذا الان زمان امتحان ما فرا رسیده است که چگونه از این موقعیت استفاده کنیم.
نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیشنهاد کرد کمیته حمایت از راهی که الهام چرخنده می رود در کمیسیون فرهنگی تشکیل شود تا ایشان بتواند بهتر و با کیفیت تر در راهی که پیش گرفته است قدم بردارد.
در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از الهام چرخنده‌، بازیگر سینما و تلویزیون به پاس تلاش های وی جهت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در بین جوانان قدردانی و تشکر به عمل آمد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 15 )
  1. یلدا می گوید

    اگه واقعا تغییر کردی چرا عکسهای قبلیتو میذاری ؟میدونی که همه اینها فقط یه بازیه بنابراین یکی به نعل ویکی هم به میخ میزنی .خودتی.

  2. علی می گوید

    واقعا براتون متاسفم
    آدم ها همیشه میتونن مسیر زندگی خودشونو تغییر بدن.
    انتشار دوباره این عکس ها زیبنده ی شما نبود

  3. مژگان می گوید

    والا تا قبل از اینکه این چادری بشه اصلا نمیشناختمش.به خودش مربوطه که چه راهی رو انتخاب کرده واسه زندگیش ولی من به شخصه فکر میکنم یه آدم فرصت طلب دروغگواه.

  4. maryam می گوید

    من ازش متنفرم دروغگوی چاپلوس نون به نرخ روز خور

  5. حسین می گوید

    سلام
    انتشار تصاویر بدون حجاب بانوان محجبه حرام است.
    تعریف حجاب در این مسئله نیز میزان رعایت فعلی شخص است.
    کسی که با مقنعه حجاب بگیرد ولی در گذشته بدون مقنعه بوده باشد، تصویر بدون مقنعه او بدون حجاب تلقی میشود.
    لطفا دقت بفرمائید.
    با تشکر و احترام

  6. زهره می گوید

    نان به نرخ روز خور
    فقط همین عقیده رو راجع به این خانم دارم

  7. بهزاد می گوید

    چقدر … ؟؟ واقعا که بازیگری!!کار زشتیه که مردم رو احمق فرض کنی!! چون خودتی!!

  8. ناشناس می گوید

    واقعا براتون مناسفم که انقدر بد بین هستین / شماها مسلمانید یا اسم مسلمانی و رو خودتون گذاشتین /چرا بدون اینکه مطمئن باشین بقیه رو قضاوت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اهای با شماهام که خودتونو بخواب زدید و ندونسته ایشونو قضاوت میکنید تک تکتون باید اون دنیا به ایشون جواب بدید ..
    واقعا نکه !!

  9. حانیه می گوید

    یعنی اگه کسی ازگذشته خودش پشیمون بشه وبخوادعوض بشه بایداینقدرتوهین بهش کرد!!!!شمانعوذباله خداییدوعالم غیب که اینجورقضاوت میکنید!!!!…….

  10. سینا می گوید

    هر کی هر جور دوست داره می تونه زندگی کنه به کسی چه

  11. محمد می گوید

    تقوا و بىتقوایى هردو هزینه داره ایشون داره هزینه تقواشو میپردازه و شماها که ماتریس جسارتین روزی هزینه بی تقواییتون رو پرداخت خواهیدکرد(هژبری)

  12. فاطی می گوید

    واقعا که براتون متاسفم
    خیلی زود قضاوت میکنین
    شما از قیامتتون نمیترسین

  13. فرشته می گوید

    واقعابرای بعضی ازمردم نفهم متاسفم این بنده خداکه خودش عکساشوپخش نکرده ،میگه درشبکه های خارجی پخش شده.چرابعضیاراحت به بنده های معصوم توهین میکنن اگه نان به نرخ روزخوربودکه توفیلم بالیوودی که دستمزدمیلیاردی داشت شرکت میکرد…یه ذره فکر کنید بعد نظربدید

  14. رسول می گوید

    خدااین خواهربزرگوارروحفظ کنه وثابت قدم رونگه داره به نظربنده ایشون مسیرغلط گذشته رو پشیمون واقعیه وخیلی خوب داره جبران وراه سعادت روپیداکرده بنازم وغبطه میخورم به این عزم واراده پولدین ایشون خداعاقبت همه ما روختم به خیرکنه وازسرتقسیر اونایی که اندکی سطحی قضاوت میکنن بگذره من ا… توفیق

  15. فاطمه ج می گوید

    خانم چرخنده ازصمیم قلب دوستتان داریم وسرافرازی وموفقیت شماومادروخانواده گرامیتان روازخدای منان خواهانیم ✋✋✌