فرشید نوابی اظهارات همسر سابقش “الهام چرخنده” را تکذیب کرد + عکس

23

حضانت تنها پسر من ارسطو، مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می کند و گه گاه به مدت ۲۴ ساعت فرزندم را ملاقات می کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.

همسر فرشید نوابی همسر الهام چرخنده لو رفته الهام چرخنده طلاق الهام چرخنده خانواده الهام چرخنده پیمان شعبانی کیست بیوگرافی فرشید نوابی بیوگرافی الهام چرخنده الهام چرخنده الان کجاست

فرشید نوابی، همسر سابق الهام چرخنده بخشی از صحبت‌های این بازیگر سینما و تلویزیون را تکذیب کرد.

فرشید نوابی درباره جلسه روز یکشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس با «الهام چرخنده» نامه‌ای را نوشت که به شرح زیر است:

در رابطه با مطلبی که یکشنبه در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بنا به اظهارات همسر سابقم بیان گردیده علی رغم عدم تمایل به هیچ توضیحی در مورد ایشان تا کنون چون شائبه اتهامی به بنده وارد شده ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق تنها فرزندم بر خود لازم می دانم.

۱- در ارتباط با عکسهای منتشره از ایشان و اتهام خریدن بنده توسط رسانه های بیگانه امیدوارم منظورشان همسر اولشان بوده باشد و اگر هم منظور بنده بوده صراحتا بفرمایند تا توضیحات لازم به محضر مردم شریف ایران داده شود. و البته حق پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ میدانم.

همسر فرشید نوابی همسر الهام چرخنده لو رفته الهام چرخنده طلاق الهام چرخنده خانواده الهام چرخنده پیمان شعبانی کیست بیوگرافی فرشید نوابی بیوگرافی الهام چرخنده الهام چرخنده الان کجاست

۲- حضانت تنها پسر من ارسطو، مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می کند و گه گاه به مدت ۲۴ ساعت فرزندم را ملاقات می کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.

۳- فقط خواستم از سازندگان برج میلاد به خاطر سرعت عملشان در ساخت این پروژه عظیم تشکر کنم که در طول یکسال و نیم که ما در کشور مالزی از سال ۸۸ تا ۹۰ زندگی می کردیم این برج مرتفع را ساخته اند. و همینطور سینمای بالیوود که علی رغم این که هرگز سفری به هند نداشتیم از وجود ایشان در پروژه های خود محروم شدند. و خداوند اگاه به سر خفیه است.

گفتنی است الهام چرخنده در جلسه‌‌ای که روز یکشنبه در “کمیسیون فرهنگی” مجلس شورای اسلامی و به منظور “تقدیر” از او برگزار شد، با بیان این ادعا که تا کنون ۳۹۰۰ نفر را چادری کرده، همسر سابقش را به انتشار عکس‌های شخصی‌اش متهم کرد و خطاب به حاضران در جلسه گفت: «هم‌اکنون با دو پسرم زندگی می‌کنم و عکس‌های شخصی که در شبکه‌های اجتماعی و از رسانه‌های خارجی منتشر می‌شود عکس‌های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس‌ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.»

همسر فرشید نوابی همسر الهام چرخنده لو رفته الهام چرخنده طلاق الهام چرخنده خانواده الهام چرخنده پیمان شعبانی کیست بیوگرافی فرشید نوابی بیوگرافی الهام چرخنده الهام چرخنده الان کجاست
وی ادامه داد: زمانی که به خارج از کشور سفر کرد برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشت در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بوده که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند.چرخنده با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.

فرشید نوابی همسر دوم الهام چرخنده بود.

پیمان شعبانی همسر اول الهام چرخنده بود.

جام جم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 23 )
  1. زهرا می گوید

    عجب زندگی نابسامانی داره خانم چرخنده!
    با این نوع زندگی شخصی چطور ممکنه زندگی اجتماعی خوبی داشت؟
    همین حالا مخالفان اولاند از حرف های همسر سابقش بر علیهش استفاده می کنن،تمام دنیا زندگی خصوصی افراد مطرح با زندگی اجتماعیشون برخورد داره!
    منطقی بنظر می رسه که خانم چرخنده به افسردگی حاد دچار ده باشه و دوگانگی شخصیت پیدا کرده باشه!
    این طوری کاملا این چرخش ها و تغییر مسیر ها هم منطقی توجیه می شه!
    ما چادر یها به اندازه کافی تیکه و حرف می شنویم،به اندازه کافی تو صدا و سیما و فیلما توهین می شنویم(مثل وقتی که تمام گدا ها چادری ان،خانم دکترا و وکلا مانتویی…)دیگه به خانم چرخنده و شوهران سابقشون نیازی نداریم!

  2. ♥فاطمه♥ می گوید

    احسنت ب خانم چرخنده
    بااین کارت حال کردم
    ولی کاش علت این تحول درزندگیتونو میگفتین شاید منم چادری میشدم

  3. سارا نیکی می گوید

    حالا چی شده که ایشون چادری شدند ؟؟!!!!!
    شاید نذر بهبودی پس از بیماری اش بوده
    شاید سیاست شرکت در انتخاباتی مثل شورای شهر باشه وگرنه چطور میشه ادم یکباره افکارش ۱۸۰ درجه عوض بشه موضوع مشکوکه.

    1. Zahra می گوید

      واقعابرات واسه ی این طرزفکرت متاسفم.بهت پیشنهادمیکنم طرزفکرت رواصلاح کنی.چرامنتظریت یه اتفاقی بیفته تاموضوع روسیاسیش کنین؟
      نه آقاجان.من خودم توی شهرقم زندگی میکنم.ماه رمضون شبکه ی قم قبل ازاذان مغرب وعشابرنامه ای به اسم شهریاکریم میذاره.واقعاهم برنامه ی زیبایی هستش.مثل برنامه ی ماه عسل هستش ولی اثرمعنویش کمی بالاتره وبه نظرمن این برنامه واقعانظرکرده ی اهل بیت وحضرت معصومه هستش.درروزعیدفطربودانگارکه برخی ازبازیگران روهم دعوت میکنن واین خانم رونیزدعوت کردن اون روز.توی برنامه تعدادی خیرمیارندوبه مهمانانی که درطی ماه مبارک رمضان آورده اندو تنگدست هستن واحتیاج مالی دارن چه مردم توخونه وچه خیرانی که اونجاهستنددراون روزکمک میکنن.انقدراثرمعنوی این برنامه بالاهست که واقعاانسان رومتاثرمیکنه وبه گریه میندازه.حتی ورزشکاری روداشتیم که تنها مدال طلایش راکه سال هابرایش زحمت کشیده بودوپرچم یاابوالفضلی راکه ازکربلاخریده بودتاهنگامی که مدال طلارابه دست آوردبه تمام مردم جهان نشان دهدراهم آنجاآورده بودتاخیرین محترمه آنراخریداری کنن وپولش رابه همان نیازمندان آبرودارتقدیم کندکه خوشبختانه پرچم ومدال بامبلغ بالایی خریداری شدوبه همان ورزشکارکه الان اسمش درخاطرم نیست بازگردانده شدودرآنجاخانم چرخنده تحت تاثیرقرارگرفت وقسم خوردکه دیگرتاتوی خاک نیزچادرش راازسرش برندارد.این خانم نظرکرده ی کریمه ی اهل بیت خانم حضرت معصومه(س)وخداوندهستش،وواقعاجای افتخارداره که این خانم توانسته این میزان خانم راچادری ومومن کند.شمانیزلطفابه جای اینکه بنشینیدواینگونه راجب ایشون نظربدیدوافکارمردم رونسبت بهشون بدکنید،لطفابریدوراجب سرگذشتشون تحقیق کنیدوباآگاهی کامل راجب ایشون نظربدیدوبهشون اینگونه تهمت وافترانزدنیدوباروح وروانشون بازی نکنید.این روتنها بااین خانم محترم نبودم باهمه ی شمابودم.اگردوست داشتین فک میکنم اون برنامه توی اینترنت موجودباشه میتونیددانلودوتماشاکنید.

  4. یکی می گوید

    افرین به خانم چرخنده ایشون معنی اصلی حجاب که ارامش هست درک کردن حجاب ینی ارامش یعنی نزریکی به خدا منبع ارامش

  5. سیما می گوید

    خانم چرخنده کارش خوب بوده و قابل تقدیر ، ولی نیاز نبود این همه تبلیغات کنه !!!!

  6. زهرا می گوید

    حجاب یک وظیفه است یک نیاز هست و هیچ کس به خاطر انجام دادن وظایفش این قدر خود نمایی نمیکنه و فیگور نمیگیره و ادا در نمیاره حجاب یک زن مسلمان از وجودش جدا نیست و انقدر براش عادی هست که نخواهد با اون خودشو نشون بده بعضی بازیگر ها برای مطرح شدن لخت میشن و بعضی ها هم این روش رو انتخاب میکنند

    1. ☆فاطمه☆ می گوید

      این حرفت خیلی بی انصافیه
      تواسلام ترویج کارهای پسندیده از وظایف یه مسلمونه،این خانمم میخوادراه درستی رو که قدم توش گذاشته رو ب بقیه هم نشون بده.

  7. سیمین می گوید

    حالا عجله نکنین تا ببینیم این راه درست که میگین تا کی دوام بیاره.

    1. Zahra می گوید

      اگرشماراجب ایشون اینگونه نظرندیدوبااحساساتشون بازی نکنیدانشاالله که تاابد.

  8. سیمین می گوید

    خدا خیرش بده که بازی تو فیلم هندی رو رد کرده وگرنه آیشواریا رای بیکار میشد.

    1. خخخخخخ می گوید

      توعکستو به ما نشون بده تا ببینیم تو خارجه چطور لباس میپوشی؟؟؟

  9. بانو می گوید

    ملاک حال فعلی افراد است .بیایید توبه ایشان را باور کنیم.ان شاء الله عاقبت بخیر شوند

  10. سینا می گوید

    ما انسان ها وقتی که ازدواج می کنیم هی به هم میگیم دوست دارم ……….. ولی وقتی طلاق میگیریم سایه همدیگه را با تیر می زنیم

  11. افسانه می گوید

    امیدواریم که حجابش واقعی باشه و حقه ای توش نباشه

    1. Zahra می گوید

      انشالله که نیست.

  12. محمد اعمی می گوید

    …. واقعاً خبر قحطه؟ کی اینا رو معروف کرده؟؟؟

  13. ی می گوید

    حجاب، ندای فطرت انسان ها است. به نظرم اینکه کسی به فطرتش برگرده عجیب نیست؛ بلکه عجیب کسانی هستند که حقیقت الهی وجودشان را انکار میکنند.

    1. Zahra می گوید

      واقعاگل گفتی.

  14. ... می گوید

    الان مدال طلاتو گرفتی که چادری شدی همه جا خودتو تو بوق کردی؟! چادری شدی برای خدای خودت یا اینکه مسئولین زیر پر و بالت رو بگیرن و تحسینت کنن؟! همون اسلام گفته پایه های خانوادت هم حفظ کن. در ضمن توی قرآن جلباب به معنی پارچه ای که بر و دوش تا پایین رو بپوشونه. اگه حجاب خوب و غیر چادر داشتی بافقط توی بوق نمی کردی خودتو. خوش باش

  15. مریم می گوید

    دستت در نکنه ولی خدا وکیلی از این به بعد به کسی گیر ندی
    بگی غیر چادری ها … هستن چون … وقتی چادر میپوشه یه حسی بهش دست میده که انگار همه بدهکارش هستن نه ما همه بنده الله هستیم

  16. پرهام می گوید

    دم این خواهرعزیزگرم

  17. فاطمه می گوید

    سلام .خواستم بگم عاقبت به خیری خیلی مهمه به قول زهراخانوم دست ایشون روحضرت معصومه (س)گرفته .من افتخاراین رودارم خادم مسجدمقدس جمکران هستم دراعتکاف من شیف نداشتم ولی یکی ازهمکارانم زمان شیفتش بود،همکارم گفت خانوم چرخنده هم دراعتکاف مسجد مقدس جمکران حضور داشتند،میخام به کسانی که به ایشون تهمت ریا وخودنمایی رومیزنن بگم دراعتکاف که دوربین های صداوسیما نبودندکه ایشان ریاکنند یک اعتکاف ساده ومعمولی بود.خداوکیلی ازبین این همه چهره ی معروف چند نفرراشما معتکف وتواب دیدید؟خیلی بده به یک خانم که چادریادگارخانوم فاطمه ی زهراست راسرکرده نسبت های ناروا داده میشه .حالااگرفرض کنید واقعاهم ازسرریاو…بوده که نبوده کسی حق نداره آبروی یک مسلمونوببره