محمد جواد شریف زاده کیست +سوابق و تحصیلات

0

محمد جواد شریف زاده کیست و اصالتا اهل کجاست

معاون امور بانکی و بیمه وشرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب شد ، حسینی بالاخره با تکذیب های فراوان رفت.

بیوگرافی و زندگینامه محمد جواد شریف زاده

محمد جواد شریف زاده Mohammad Javad Sharifzadeh مدرک دکتری خود را در رشته علوم اقتصادی با گرایش اقتصاد پولی و اقتصاد بخش عمومی از دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران اخذ کرده است.

محمد جواد شریف زاده  ، متولد ۱۳۴۱ ، دکترای اقتصاد و استادیار و معاون آموزشی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد  دانشگاه امام صادق علیه السلام است.

وی در سال های گذشته در سمت های مختلفی از جمله مشاور و معاون توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ستاد اجرایی فرمان امام، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مشاور عالی صندوق ضمانت سپرده های بانک مرکزی فعالیت داشته و بیش از یک دهه عضویت در هیات مدیره، هیات نظارت و کمیته حسابرسی چندین شرکت و هلدینگ مالی داخلی و خارجی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

محمد جواد شریف زاده هم اکنون دانشیار دانشگاه و مشاور معاون اقتصادی رییس جمهور در امور ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران قوا) است.

تحصیلات و مدرک تحصیلی محمد جواد شریف زاده

شریف زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، دکترای علوم اقتصادی دانشگاه تهران با گرایش اقتصاد بخش عمومی و اقتصاد پولی در سال ۱۳۸۹ و عضو هیئت علمی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) می‌باشد. علایق تحقیقاتی ایشان؛ اقتصاد بخش عمومی، حقوق و اقتصاد، نظام‌های اقتصادی (با تأکید بر نظام اقتصادی اسلام)، تاریخ اندیشه و عملکرد اقتصادی در تمدن اسلامی است. کتاب تحقیقی «حقوق و اقتصاد در اسلام: مقدمه‌ای بر تحلیل اقتصادی نهادهای حقوقی اسلامی با تأکید بر تاریخ صدر اسلام»، انتشارات دانشگاه امام صادق (ع)، ۱۳۹۱ از تالیفات ایشان می‌باشد، شریف زاده همچنین مجری طرح پژوهشی «مقدمه‌ای بر ظرفیت‌های پژوهش در حقوق و اقتصاد»، به سفارش دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، ۱۳۸۹ بوده است.

مدیران و مسئولان ایران آینده شغلی دانشگاه امام صادق

محمدجواد شریف زاده عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق اظهار داشت: اگر شما سازمان امور مالیاتی را هم تعطیل کنید تقریباً هشتاد یا نود درصد درآمد مالیاتی دولت محقق خواهد شد چون مربوط به مالیات حقوق و دستمزد و مودیان بزرگ و… است که پیچیدگی خاصی ندارد و این همه خدم و حشم مالیاتی نمی‌خواهد. حقیقتا انگیزه‌ای برای جلوگیری از فرار مالیاتی وجود ندارد، ضمن اینکه کار ساده ای نیست. آن هایی که فرار مالیاتی می کنند هم افراد باهوشی هستند و لابی دارند و پیگیری می کنند و آدم می خرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ