عده ای بازیگر زن و مرد برای خوشگذرانی به برزیل رفته اند + عکس

11

محسن تنابنده ، کامران تفتی ، محراب قاسم خانی ، فاطمه گودرزی ،  نرگس محمدی ، لیندا کیانی ، سام درخشانی ، حسام نواب صفوی ، سیاوش خیرابی ، پژمان جمشیدی ، سید جواد هاشمی ، امیر حسین صدیق ، رضا یزدانی ، محمد رضا شریفی نیاو…

یار دوازدهم نرگس محمدی در برزیل نرگس محمدی لیندا کیانی در برزیل بازیگران در خارج بازیگران در برزیل

«یار دوازدهم» عنوان طرحی است که قرار بود جمعی از هنرمندان و ورزشکاران با بودجه ای ۴ میلیارد تومانی برای تشویق تیم ملی در جام جهانی و تهیه مستند راهی برزیل شوند. سید جواد هاشمی به عنوان تهیه کننده و محمد حسین لطیفی به عنوان کارگردان این پروژه را همراهی می کردند اما از همان ابتدا با حرف و حدیث های بسیاری که بر سر این پروژه وجود داشت تغییرات بسیاری در آن ایجاد شد.

از جمله اینکه لطیفی از همراهی گروه انصراف داد و سید جواد هاشمی با هزینه شخصی جمعی از هنرمندان را با خود به برزیل برد. از شماره ابتدایی مسابقه ای هم که هاشمی و طالبی قول آن را داده بودند که به شبکه نمایش خانگی بیاید و قرار بود مجری احتمالی اش محمدرضا گلزار باشد هم خبری نشد.

یار دوازدهم نرگس محمدی در برزیل نرگس محمدی لیندا کیانی در برزیل بازیگران در خارج بازیگران در برزیل

هومن طالبی پس از انتشار خبر انصرافش از این پروژه گفت: سید جواد هاشمی به عنوان تهیه کننده، به صورت صوری با ما قرارداد بست و تا مجوز فیلمبرداری برای ۶ مستند و یک مسابقه ۵۲ قسمتی را از وزارت ارشاد برای ما دریافت کنند. قراردادی رسمی هم با ما امضا کردند که در آن تمام حق و حقوق مستندها را به ما واگذار کردند.

او ادامه داد: هاشمی بعد از این کار خود را با هنرمندان همراه کرد و در انتهای کار زمانی که دوستان قرار بود به جام جهانی اعزام شوند با اعلام انصراف من، خودش همراه آژانس «تعطیلات رویایی» هنرمندان را به جام جهانی برد. در حالی که ورزشکاران و جانبازانی هم که قرار بود در این کاروان همراه هنرمندان باشند، برده نشدند. ما تا روز چهارشنبه با آقای هاشمی در تماس بودیم و مشکلی وجود نداشت اما یک بامداد پنجشنبه با همه بازیگران تماس می گیرند که برای دریافت مدارک خود به آژانس مراجعه کنید.

طالبی درباره انصراف جمع زیادی از هنرمندان از این پروژه توضیح داد: محمدرضا گلزار و محمد حسین لطیفی و تعدادی از هنرمندان از این پروژه به دلیل همین موضوع کناره گیری کردند اما تعدادی از هنرمندان هماهنگ با سید جواد هاشمی با هزینه شخصی وی عازم برزیل شدند. آقای هاشمی قرار است هزینه های سفر هنرمندان را خود پرداخت کند و چکی به آژانس تعطیلات رویایی داده تا منزل خود را بفروشد و هزینه را پرداخت کند.

یار دوازدهم نرگس محمدی در برزیل نرگس محمدی لیندا کیانی در برزیل بازیگران در خارج بازیگران در برزیل

او با بیان اینکه سردار عزیز محمدی هم به این اتفاقات معترض است، تصریح کرد: ایشان الان در کنار من هستند و به این اتفاقات اعتراض دارند. ما به زودی شکواییه خود را به مجمع صنفی تهیه کنندگان، حراست صدا و سیما، حراست ارشاد و سازمان میراث فرهنگی می دهیم چرا که حق و حقوق این پروژه طبق قرارداد تا ابد در اختیار ما است و آقای هاشمی حقی در این باره ندارد و مبلغ ۴۰ میلیون تومان از قرارداد ۲۹۰ میلیونی خود را هم دریافت کرده است.

یار دوازدهم نرگس محمدی در برزیل نرگس محمدی لیندا کیانی در برزیل بازیگران در خارج بازیگران در برزیل

سرمایه گذار اولیه «یار دوازدهم» افزود: سام درخشانی و کامران تفتی شب اعزام با من تماس گرفتند که با ما تماس گرفته شده چه کنیم؟ من هم گفتم شما از سفر لذت ببرید ما که نمی توانیم مقابل سفر شما به برزیل بایستیم و در واقع ما اجازه پخش فیلم را نخواهیم داد، چون این حق در اختیار ما است. من برای چند مراسمی که پیش از رفتن هنرمندان برگزار شد و مبلغی که به برخی هنرمندان از جمله محمدحسین لطیفی، سید جواد هاشمی و … پرداخت کردم بالای یک میلیارد تومان از دست دادم. مستند ما بلاتکلیف خواهد ماند چون باید با حضور پیشکسوتان داوری و ورزشی ساخته می شد نه اینکه عده ای هنرمند برای خوشگذرانی به برزیل بروند.

رضا یزدانی، حسام نواب‌صفوی، پژمان جمشیدی، سیاوش خیرابی، فاطمه گودرزی، مهراب قاسم‌خانی، سید جواد هاشمی، محسن تنابنده، لیندا کیانی، نرگس محمدی، کامران تفتی، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی‌نیا، یوسف طاهریان، سحر زکریا، بابک اردلان و مهدی پاکدل هنرمندانی هستند که برای حمایت از تیم ملی به برزیل سفر کرده‌اند.

تماس با سید جواد هاشمی برای درج توضیحات وی بی نتیجه ماند. (پیام نو)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 11 )
  1. anna می گوید

    یک مشت علاف که اسمشونو گذاشتند بازیگر خوبه خودشنو جا کردن استفاده می کنند از امکانات بازیگر شدن خدایا خودت انتقام ما را بگیر که .. این نرگس محمدی بازیگره اخه ؟ این که بازی بلد نیست یا این محراب قاسمخانی که بازیگر نیست با این شلوارک مسخره اش عجب این سید جواد هاشمی ارزشی هست ! چرا هیچی نمی گه به این بازیگرای خوشگذران با این لباسا قیافه ها
    کاش ما هم بازیگر زرنگ بودیم

  2. سارا می گوید

    خوب با پول بیت الما ل حا ل می کنید . بازیگران عزیز

  3. محمد می گوید

    از یک موشت بازیگر تازه به دوران رسیده و دوزاری بیش تر از این توقع نمی رود.

  4. رضا می گوید

    والله گویا ما شنیدیم از طرف شهرداری وحمی مالیشون شهرداری بوده ولی یه مشت بازیگره درجه ۲ و۳ رو بردن اونجا ..سئوال ؟چرا خانم کریمی ضیغمی گلزارو ومعروفا همه انصراف دادن تا اون جواد هاشمی اخه سیاوش حیرابی بازیگره ؟؟خودتون قضاوت کنید؟؟

  5. ندا می گوید

    بابا چرابه این بدبختها گیرمیدین؟اینا بعععدسالی پاشدن رفتن برزیل دورهم خوش باشن.اونجا که دیگه ایران نیست دوست داشتن اونجوری باشن.

  6. كامران می گوید

    آقاى هاشمى با سرمایه خودش خونواده خودشو میبرد برزیل، یه مشت آدم بى بندوبار رو برده دور هم خوشگذرونى اسمشو گذاشته کار فرهنگى، باید حداقل پیشکسوتهاى ورزشى میرفتن که حداقل سرشون به تنشون میارزید.

  7. امیر می گوید

    هر چی زیراب زنی تو بازیگراس کار شریفی نیاست ، این … رفته برزیل چی رو عوض کنه .

  8. یلدا می گوید

    مشت نشانه خروار.همشون ..سدن بی …

  9. بدبخت خان می گوید

    حالا بماند پارتی های مختلتشون

  10. بی نام می گوید

    با سلام فقط متاسفم با این وضع ظاهری که دارند آبروی جمهوری اسلامی را دارند می برند زمان آن رسیده باید به بی حجابی به ظاهر هنرمندان رسیدگی شود بسیج امام زمان عج

  11. گل محمدی می گوید

    غصه میخورم بحال بدبخت بیچاره ها که هشتشون گرو نهشونه