دستگیری زن جوان با دو شوهر

0

زن جوان که با شناسنامه جعلی دوباره ازدواج کرده بود با شکایت همسر اولش دستگیر شد.

به گزارش «ایران»، همسر اول این مرد به پلیس گفت: دو سال قبل زنم ناگهان خانه را ترک کرد و ناپدید شد همه جا دنبالش گشتم اما خبری از او نبود تا اینکه یک روز اتفاقی او را همراه یک مرد و بچه‌ای در آغوش دیدم. همسرم در کمال ناباوری گفت که ازدواج کرده و صاحب فرزند شده است.

این در حالی بود که من هنوز او را طلاق نداده ام.با شکایت شوهر این زن صبح دیروز زن جوان به همراه شوهر دوم وفرزند یکساله‌اش پای میز محاکمه در شعبه پنجم دادگاه کیفری به ریاست قاضی بابایی ایستادند. در آغاز جلسه مرد جوان خواستار اشد مجازات برای همسرش شد.

زن جوان هم به‌عنوان متهم در جایگاه قرار گرفت وگفت: همسر اولم معتاد بود، او من را رها کرد و رفت. مدتی بعد با مردی آشنا شدم، وقتی او از من درخواست ازدواج کرد به او گفتم شوهر دارم اما او شناسنامه‌ام را گرفت و برد و با یک شناسنامه دیگر که مهر طلاق در آن خورده بود برگشت و گفت حالا تو طلاق غیابی گرفتی و این هم مهر طلاق در شناسنامه…. سپس با او ازدواج کردم و زندگیمان را شروع کردیم، دو سال بعد بود که اتفاقی همسر سابقم مرا به همراه فرزندم دید. پس از پایان اظهارات زن جوان، شوهر این زن هم به دفاع از خودش پرداخت واتهامش را پذیرفت که شناسنامه زن جوان را جعل کرده و او را فریب داده است و از قضات خواستار عفو و بخشش شد. در پایان هیأت قضایی برای صدور حکم مجازات زن و شوهر دومش وارد شور شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ