فرهاد و شهرزاد پسر و دختر مهران مدیری +عکس و بیوگرافی

153

مهران مدیری و همسرش و فرزندانش مهران مدیری مجری دورهمی Mehran Modiri (قد :۱۸۰) در ۱۸ فروردین سال ۱۳۴۶ در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب متولد شده است.

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

فرهاد و شهرزاد دو فرزند مهران مدیری هستند که شباهت عجیبی به خودش دارند .

در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.

آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

مهران مدیری Mehran Modiri کارگردان، بازیگر،خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه، بازیگردان و تهیه کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من و شوخی کردم را نام برد.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ در ایران نامید.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند. یک روز یکی از دوستان برادرش به شوخی از او می پرسد آیا این کتاب را خوانده ای، این اسمش چیست؟ مدیری بلافاصله می گوید: فلسفه هگل، و تعجب می کند که مهران چطور اسم چنین کتابی را توانسته است ادا کند. مدیری در ادامه به او می گوید اینکه چیزی نیست تازه من می دانم که چه چیزی توی آن نوشته شده و شروع می کند به صورت طوطی وار چیزهایی که در ذهنش مانده بود را برایش تعریف کردن.

او در ریاضیات همیشه خنگ بود. مدیری هنوز که هنوز است علت ریاضیات در جهان را نمی داند. یعنی به نظرش بیهوده ترین و پوچ ترین درس است و هیچ وقت نمره ای بالا در این درس نگرفت! در درس هایی هم که به ریاضی مربوط است مثل جبر، فیزیک و غیره، هیچ وقت موفق نبود. مدیری از ریاضی متنفر بود. به عقیده او ریاضی فقط در حد جمع و تفریق مفید فایده است.

تحصیلات و دکترای افتخاری

مهران مدیری تحصیلات آکادمیک خود را در رشته تئاتر به دلیل حضور در جبهه های جنگ، ناتمام گذاشت اما عشق او به هنرهای نمایشی بار دیگر او را به عرصه نمایش در تئاتر و رادیو کشانید.

دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت‌های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد. مراسم اهدای دکترا به مدیری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) در دانشگاه لیبرتی واقع در لس‌آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم، دکتر رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مهران مدیری رساند.

آغاز بازیگری و کارگردانی مجموعه‌های طنز مهران مدیری

پرواز ۵۷

پرواز ۵۷ مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود.

پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست. بازیگرانی مانند نصرالله رادش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شدند.

ساعت خوش

پس از ساخت و پخش مجموعه پرواز ۵۷، مهران مدیری ساخت سریالی دیگر را به نام ساعت خوش، با بازیگرانی نه چندان مطرح آغاز کرد که در سال‌های ۱۳۷۲ و ۷۳ به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد. این مجموعه شامل قطعات طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود. به هر رویه این مجموعه آغازگر حرکت جدید و معرفی بازیگران جدیدی در عرصه طنز شد.

تبدیل شدن بازیگران جوان ساعت خوش به ستاره‌های تلویزیون، چندان در آن برهه زمانی خوشایند مدیران تلویزیون نبود. ساعت خوش در اوج، یک مرتبه به پایان رسید. این تصمیم اتفاقی برای خود بازیگران هم عجیب بود.

رفتن از تلویزیون و ورود به شبکه نمایش خانگی

پس از پخش سریال مرد دوهزارچهره در سال ۱۳۸۸، تصمیم مهران مدیری بر ساخت و پخش سریال جدیدی به نام قهوه تلخ برای صدا و سیما بود اما به دلایل نامعلوم با موافقت مسئولان صدا و سیما همراه نشد، از دلایل عدم موافقت به مسائل مالی، محتوا و داستان سریال اشاره شده است.  سرانجام در شهریور ۱۳۸۹ این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال به موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.  آغاز داستان این سریال در مورد نیما زند کریمی، استاد دانشگاه در رشته تاریخ، شخصی که که در زندگی خود با مشکلات مالی مواجه شده است، می‌باشد. وی پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که در ایران به تحصیلات مرتبط به تاریخ اهمیتی داده نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد به طور کلی تاریخ را کنار بگذارد و سعی می‌کند همهٔ کتاب‌هایی که در این زمینه دارد را به کتابخانه اهدا کند. در همین حین با دختری آشنا می‌شود که به تاریخ علاقه‌مند است و به پیشنهاد آن دختر به کاخی می‌رود، در آنجا قهوه‌ای می‌نوشد که او را به گذشته می‌برد.

بمب خنده

در نیمه دی ماه ۱۳۸۹ فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید برنامه‌های ماهواره‌ای در فضای وب، و همچنین به‌صورت لوح فشرده منتشر شد که به سرعت به یکی از پربازدیدترین لینک‌ها در محیط وب فارسی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد، اما کسی نمی‌دانست متعلق به کدامیک از آثار مدیری است.

ویلای من

در سال ۱۳۹۱ مهران مدیری ساخت مجموعه‌ای جدید را برای پخش در شبکه نمایش خانگی با نام ویلای من شروع کرد. تیم بازیگران و سازندگان این مجموعه اشتراک زیادی با قهوه تلخ داشت. تولید این مجموعه با سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» از ۲۰ آبان ماه در منطقه ازگل کلید خورد. داستان ویلای من دربارهٔ پیرمردی متمول و بیمار است که تا به حال ازدواج نکرده و هیچ فرزندی ندارد. وکیل درستکار او برای انجام روال قانونی انحصار وراثت با انتشار آگهی در روزنامه از کسانی که او را می‌شناسند می‌خواهد خود را معرفی کنند.  همانند قهوهٔ تلخ، ویلای من هم از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شد و به تعدادی از خریداران نسخهٔ اصلی این مجموعه، به قید قرعه جوایزی، از جمله سه ویلا در شمال ایران، اهدا شد. این مجموعه در جذب مخاطبان نتوانست به موفقیت قهوه تلخ دست پیدا کند.

شوخی کردم… !

در دی ماه سال ۱۳۹۲ مهران مدیری ساخت مجموعه جدیدش را با نام شوخی کردم…! آغاز کرد. این سریال برخلاف سریال‌های قبلی از داستان آیتمی سرچشمه می‌گرفت و هر قسمت موضوع خاصی داشت و به یکی از معضلات جامعه چنگ می‌زد.  این سریال با طیف وسیعی از بازیگران طنز همراه بود(۶۷ بازیگر). در حالی مهران مدیری در این سریال مجری گری کرد که از آخرین تجربه او در این زمینه در مجموعه طنز ۸۰، دوازده سال گذشته بود. مهران مدیری در سال ۱۳۸۷ در برنامه مثلث شیشه‌ای زمانی که مجری برنامه، رضا رشیدپور، از وی پرسید که دوست دارد چه کاری بسازد که تا حالا نساخته در پاسخ گفت دوست دارم در آینده کاری بسازم که هم طنز باشد و هم معضلات جامعه را بیان کند حالا به نظر می‌رسد شوخی کردم همان کاری باشد که مدیری در سال ۸۷ حرفش را می‌زد.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri
خودرو و ماشین مهران مدیری

بازگشت به تلویزیون

در آخرین لحظات سال ۹۲ در شبکه ۳سیما در برنامه ۳ ستاره که مهران مدیری نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال‌های برره و مرد هزار چهره شده بود در این برنامه حاضر شد و بعد از ۶ سال دوری از تلویزیون دوباره به جعبه جادویی برگشت و دو جایزه دریافت کرد. مهران مدیری در این برنامه گفت در اوایل سال ۹۳ به تلویزیون برمی‌گردد به سه دلیل:

  1. من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.
  2. شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب ۷۰ میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب ۳ میلیونی که این منو آزار داده تو این سال‌ها.
  3. برای این که احساس می‌کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می‌آد و فکر می‌کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.

در حاشیه

مجموعه تلویزیونی در حاشیه با نام سابق «اتاق عمل» ساخت آن به کارگردانی و بازیگری، طراحی صحنه و لباس مهران مدیری از مهر ۱۳۹۳ آغاز شد.  از ابتدا با حاشیه‌هایی (مخالفت گسترده از سوی نهادهای حامی پزشکان) در ساخت همراه بود و مدتی هم ضبط و تصویربرداری آن متوقف شد که بدنبال این حاشیه‌ها با تغییراتی در متن فیلمنامه از شش فروردین ۹۴ شروع شده است. این مجموعه تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و اولین سریال او پس از بازگشت به تلویزیون است.

>عطسه

سال ۱۳۹۴ مهران مدیری خبر از سریالی با نام «عطسه» داد. گفته می‌شد سریال «عطسه» شامل آیتم‌های مختلف طنز می‌باشد که دارای موضوعات اجتماعی است و دارای ۱۰ قسمت می‌باشد که در بازهٔ زمانیِ مشخص (۲ هفته یکبار) از هفتهٔ اول تیرماه۹۴، وارد شبکه نمایش خانگی شد.

دورهمی

مجموعه دورهمی با نام اولیه زعفرون در نوروز ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این مجموعه به سرعت توانست مخاطبان را به خود جذب کند تا جایی که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند به زودی جای خندوانه رامبد جوان را خواهد گرفت.

تئاتر

نام سمت کارگردان سال
خرگوش بازیگر حمید عالمی ۱۳۵۳
شوخی بازیگر صدرا رسولی ۱۳۵۶
تلگراف بازیگر مهدی شریفی ۱۳۵۸
پلنگ نادان بازیگر بهروز سلیمی ۱۳۶۲
یک طنز و یک غم آوا بازیگر بهروز سلیمی ۱۳۶۴
ساعت عمو اسکندر آهنگساز حسن شکلاتی ۱۳۶۶
آرسنال بازیگر محسن حاجی یوسفی ۱۳۶۷
پانسیون بازیگر محسن حاجی یوسفی ۱۳۶۸
سیمرغ بازیگر دکتر قطب الدین صادقی ۱۳۷۰
هملت بازیگر دکتر قطب الدین صادقی ۱۳۶۹
کیسه بوکس بازیگر مؤذنی ۱۳۷۱

رادیو

  • گوینده «داستان شب»
  • بازیگر داستانهای شب رادیو
  • دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی، ۱۳۷۰
  • دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور، ۱۳۷۰
  • واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر، ۱۳۷۱
  • موشها و آدمها به کارگردانی محمد عمرانی، ۱۳۷۱
  • گوینده برنامه جلوه‌های پایداری

سریال ها و نمایش های تلویزیونی مهران مدیری

نام سمت کارگردان سال نقش
سریال مشت‌های کوچک بازیگر اسماعیل نوری ۱۳۷۱
سریال حکایت‌ها بازیگر مجتبی یاسینی ۱۳۷۱
سریال پندها و اندرزها بازیگر مجتبی یاسینی ۱۳۷۱
سریال نوروز ۷۲ بازیگر داریوش کاردان ۱۳۷۲
سریال باغ گیلاس بازیگر مجید بهشتی ۱۳۷۲
سریال پرواز ۵۷ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۲
سریال ساعت خوش بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۳
سریال سال خوش بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۴
سریال نوروز ۷۶ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۶
سریال جُنگ ۷۷ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۷
سریال ببخشید شما مجری/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۸
سریال پلاک ۱۴ بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۸
سریال ۹۰ شب بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۷۹
سریال طنز ۸۰ مجری/تهیه کننده/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۰
سریال دردسر والدین بازیگر مسعود نوابی ۱۳۸۰
سریال پاورچین بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۱ فرهاد برره
سریال نقطه‌چین بازیگر/طراح صحنه و لباس/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۲–۱۳۸۳ اردلان پشندی
سریال جایزه بزرگ بازیگر/کارگردان مهران مدیری نوروز ۱۳۸۴ بیژن جمالی
سریال شب‌های برره بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری نیمه دوم ۱۳۸۴ شیرفرهاد پایین برره
سریال باغ مظفر بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری پاییز ۱۳۸۵ مظفر مظفر زرگنده
سریال مرد هزارچهره بازیگر/کارگردان/مجری طرح مهران مدیری نوروز ۱۳۸۷ مسعود شصتچی
سریال مرد دوهزارچهره بازیگر/کارگردان مهران مدیری نوروز ۱۳۸۸ مسعود شصتچی
سریال در حاشیه بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/طراح مهران مدیری ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ دکتر سهراب کاشف
دورهمی کارگردان/مجری/خواننده  مهران مدیری ۱۳۹۵ مهران مدیری

شبکه نمایش خانگی

نام سمت کارگردان سال ساخت
سریال گنج مظفر بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۵
بمب خنده (بصورت غیررسمی) بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۷
سریال قهوه تلخ بازیگر/خواننده/کارگردان مهران مدیری ۱۳۸۸–۱۳۹۱
سریال قلب یخی (فصل سوم) بازیگر سامان مقدم ۱۳۹۱
سریال ویلای من بازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/تهیه کننده مهران مدیری ۱۳۹۱
سریال شوخی کردم…! بازیگر/کارگردان/مجری/طراح صحنه و لباس/تهیه کننده مهران مدیری ۱۳۹۲
سریال عطسه بازیگر/کارگردان مهران مدیری ۱۳۹۴

سینما

نام سمت کارگردان سال
دیگه چه خبر!؟ دستیار طراح صحنه تهمینه میلانی ۱۳۷۲
دیدار بازیگر محمدرضا هنرمند ۱۳۷۳
توکیو بدون توقف بازیگر/بازیگردان سعید عالم‌زاده ۱۳۸۱
همیشه پای یک زن در میان است بازیگر کمال تبریزی ۱۳۸۶
دایره زنگی بازیگر پریسا بخت‌آور ۱۳۸۶
تهران ۱۵۰۰ صدا پیشه بهرام عظیمی ۱۳۹۰
پل چوبی بازیگر مهدی کرم پور ۱۳۹۰

مستند

ساکن صحرای سکوت (زندگینامه خسرو شکیبایی) – کارگردان: الهام قره‌خانی – مهرتاش مهدوی (۱۳۸۷–۱۳۹۰)

من ناصر حجازی هستم… (زندگینامه ناصر حجازی) – تهیه کننده: امیر رفیعی (۱۳۹۴)

آهنگ های موسیقی مهران مدیری

عنوان توضیحات سال
کاست برای کودکان بازیگر، کارگردان بهروز غریب پور ۱۳۷۲
کاست “دلتنگی ها” دکلمه اشعار هاتف علیمردانی ۱۳۷۸
آلبوم «از روی سادگی» موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری ۱۳۷۹
خوانندگی تیتراژ فیلم هم‌نفس موسیقی فردین خلعتبری ۱۳۸۲
خوانندگی تیتراژ سریال مهر و ماه موسیقی فردین خلعتبری ۱۳۸۳
خوانندگی تیتراژ سریال شب‌های برره موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۸۴
خوانندگی تیتراژ سریال باغ مظفر موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۸۵
خوانندگی تک آهنگ در آلبوم “دارکوب “ موسیقی گروه دارکوب ۱۳۸۹
خوانندگی تیتراژ سریال قهوه تلخ موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۸۹
خوانندگی تیتراژ سری جدید سریال قهوه تلخ موسیقی بهرام دهقانیار ۱۳۹۱
خوانندگی تیتراژ سریال دورهمی شعر از حافظ و موسیقی مهیار علیزاده ۱۳۹۴
خوانندگی تیتراژ سریال زعفرانی شعر از مولانا و موسیقی مهیار علیزاده ۱۳۹۴

جوایز و افتخارات مهران مدیری

  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است – ۱۳۸۶
  • تندیس حافظ – ۱۳۸۶
  • تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون برای مجموعه‌های مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ – ۱۳۹۰
  • تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی برای برنامه دورهمی-۱۳۹۵

دکترای افتخاری

دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت‌های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد. مراسم اهدای دکترا به مدیری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) در دانشگاه لیبرتی واقع در لس‌آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم، دکتر رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مهران مدیری رساند.

همسر مهران مدیری همسر فرهاد مدیری دختر مهران مدیری خودرو و ماشین مهران مدیری خانواده مهران مدیری پسر مهران مدیری بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی فرهاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری اینستاگرام مهران مدیری اینستاگرام شهرزاد مدیری Mehran Modiri

برادر ناتنی

امید سلطانی در شبکه‌ای ماهواره‌ای اعلام کرد «مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم». اما مهران مدیری این موضوع را تکذیب کرد.

آسیب دیدن انگشت دست

مهران مدیری در جریان نقش‌آفرینی در سریال قلب یخی (فصل سوم) دچار حادثه شد و انگشت کوچک دست راستش آسیب دید و جراحی شد. به همین دلیل مهران مدیری در سریال ویلای من با دستکش بازیگری کرده است.

اخطار صدا وسیما

رضا پورحسین (قائم مقام معاون سیما) در پاسخ به این سؤال که انتقادهایی نسبت به برنامه دورهمی به ویژه درخصوص رفتار مجری این برنامه انعکاس داشته است گفت: قبول دارم که در برنامه بعضاً سوالاتی مطرح شده که با فرهنگ ایرانی – اسلامی همخوانی ندارد!! و نیز با رفتار تنبیه آمیز مجری شأن میهمانان برنامه نادیده گرفته شده است؛ این موارد که به ما انعکاس داده شده است و بررسی کردیم بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شده است تا نسبت به موارد اخلاقی و رعایت سبک زندگی ایرانی اسلامی دقت بیشتری شود.

دستمزد مهران مدیری

«حمید رحیمی نادی» که به همراه «هاشم رضایت» تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «دورهمی» را برعهده دارد در پاسخ به این سوال که مطرح شده مهران مدیری برای حضور در این سریال تقاضای ۶ میلیارد تومان دستمزد داشته و در نهایت با مبلغ ۳ میلیارد با شما به توافق رسیده است،‌ گفت: این مطلب از اساس کذب است و چنین چیزی صحت ندارد.

خداحافظی با سریال سازی

او در تیرماه ۱۳۹۵ دربرنامه هفت گفت :«حوصله ندارم. خیلی وقت است که حالم خوب نیست. یک نوع دگردیسی نیاز است برای ترک تلویزیون و سینمای خانگی به سمت سینما می روم و سالانه یک یا دو سینمایی خواهم ساخت. برای اینکه از این شکل کار خسته و اشباع شده ام. اصلا دیگر دوست ندارم و ارضایم نمی کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 153 )
  1. ✘MOHℨEN⁴⁰⁴✘ می گوید

    جواد رضویان و مهران مدیری رو عشقه

  2. نسیم می گوید

    ببخشید.عکس دوم خانواده ی مهران مدیری هستن؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین.مرسی?

  3. نازنین می گوید

    عکس دوم کیه؟

  4. محسن می گوید

    عکسی که از مهران مدیری و ماشینش گذاشتید واقعی نیست و مربوط به فصل سوم سریال قلب یخیه

  5. آرش می گوید

    مدیری جان تو هرجا و هرجور که کار کنی خوبه چون آدم کار بلدی هستی…

  6. محمد می گوید

    اصلیت فیجان محل یهودی نشین اراک

  7. نرگس می گوید

    خیلی دوست دارم بدونم همسراقای مدیری کیه?هرکی میدونه بگه
    فریبا متخصص نیست
    ولی عجب همسر باحیایی وبا عفتی حتی اسمشم نیس چه برسه ب عکس

  8. محمد رضا می گوید

    باسلام و تشکر از زحمات شما در خصوص این سایت . و با تشکر صمیمانه از آقای مدیری که همیشه با کارهاشون تنوع و شادی رو برامون به ارمغان آوردن . میخواستم بدونم چطوری میتونم با استاد مدیری ارتباط برقرار کنم . در صورت امکان آدرس ایمیل استاد به ایمیلم ارسال بشه ممنون میشم با تشکر

  9. علی می گوید

    استاد آقای مهران مدیری عشق همیشه سلامت باشید خواننده مهدی احمدوند به برنامه دورهمی دعوت کنید ممنونم

  10. خانم ایکس می گوید

    مهران مدیری دردانه طنز ایرانه خواهشا کم حسادت کنین
    مهران جونم میمیرم برات
    عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممم
    مههههههههههههههههههههههههههههههههههههرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
    جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننمممممممممم
    الهی هرجا که هستی سالم و سلامت و باشی
    انشالا هیچ وقت تو زندگیم غمتو نبینم
    ودر آخر میگم خوش به حال زنت کاش من جای اون بودم

  11. ظهور می گوید

    با سلام تشکر از وبسایت خوبتون
    مهران مدیری یگانه مرد جاودان سینمای طنز ایرانه که هیچوقت از یادها پاک نمیشه.شایعات مربوط به ایشون هم هیچ صحتی ندارن.
    اگه میشه بیوگرافی همسر و فرزندانشونم بزارید تشکر

  12. زهرا می گوید

    اقا جون اون عکس ماشینی که گذاشتی عکس مهران مدیری توی فیلم قلب یخی عکس واقعی نیست که

  13. مسعود می گوید

    سلام واقعا ایول داری آقا مهران خیلی رک حرفاتو میزنی از هیچکسی هم ترسی نداری کاش من ی کاره ای بودم نمیزاشتم کسی تو بهت بگه… و بخوان محدودت کنن کاش…

  14. ریحانه می گوید

    پپپفففف بابا آخه شما هایی که از مهران بدتون میاد واس چی میاین تو این پیج؟؟؟ خود آزاری دارین؟
    نه جدن فازتون چیه

    1. عسگري می گوید

      اولا پیف پیف نکن بوگند از خودته دوما نمیدونستی بچه هرکسی چه دکتر باشه چه بازیگر منتقد داره انتقاد میکنن
      تو بشین درستو بخون فردا نمرت کم نشه،نیفتی لازم نیست برامن پیف پیف کنی

  15. فاطمه می گوید

    ایشون واقعا هنر مند وتوانا هستن وباعث افتخار که ما در کشورمون همچین بازیگر توانایی داریم

  16. شیرین m می گوید

    lمن خودم به شخصه کارای آقای مهران مدیریو دوس دارم… ولی احساس میکنم جدیدا در کار طنز موفق نیستن…البته نظر شخصبه…سریاله درحاشیه ۱ و ۲ زیاد جالب نبودن،اگر در کل بگم نگاه نکردم…سریالا و فیلم های سینمایی که قبلا بازی میکردید خنده دار تر و زیباتر بود….آرزوی بهتر برای شما…

  17. بابک می گوید

    مهران مدیری بزرگترین با استعدادترین خلاقترین با مزه ترین وکلا سلطان طنزه ایرانه ….سریال شبهای بربره واقعا شاهکاره. حتی بعد از گذشت سالها وقتی نگاه میکنی خوب جذاب خنده داره عالیه وهمینطور بقیه کاراشون و مخصوصا کار جدیدشون هیولا شاهکاره….ممنون از زحماتشون

  18. سیمین می گوید

    خودرو و ماشین!!! مهران مدیری خخخخ

  19. مامان امیرحسین صدیقی می گوید

    آقای مدیری و سایر عزیزانی که در این عرصه فعالیت می کنند و محبوب هستند، کسانی اند که تمام توان خودشون رو برای بهتر انجام دادن کارشون بکار می‌گیرند و متمرکز میشن روی کارشون.. این اتفاق می تونه در همه مشاغل بیفته و محبوبیت ایجاد کنه.. ولو دربین اطرافیان و خانواده و دوستان..