آیا شجاع خلیل زاده در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند؟

0

شجاع خلیل زاده روز ۱۴ مهر اقدام به فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس در سازمان لیگ کرد و کمیته نقل و انتقالات  هم گزارش این فسخ یک طرفه را به دبیرکل فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت و البته باشگاه پرسپولیس ارائه کرد لازم به ذکر است که بعد از انتشار خبر تمایل شجاع خلیل زاده به فسخ قراردادش با پرسپولیس و انتقال به باشگاه الریان، مدیران باشگاه با این بازیکن به توافق رسیدند تا یک فصل دیگر در تیم بماند.

پس از این اتفاقات شایعه شد خلیل زاده به دلیل فسخ قراردادش نمی تواند پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان همراهی کند.

پس از این اقدام پرسپولیسی ها با ارسال مدارک و مستندات پرداختی ها به کمیته وضعیت مدعی شدند او به دلیل اینکه در دو ماه اخیر مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرده اجازه فسخ یک طرفه قرارداد را نداشته است.

بعد از این ماجرای فسخ با توجه به مذاکرات انجام شده بین خلیل زاده و مدیران پرسپولیس به نظر می رسد باقی ماندن وی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی برای فصل آینده قطعی شده و مهدی رسول پناه هم بارها تاکید کرده مدافع میانی پرسپولیس در این تیم می ماند.

با این وجود شائبه ای مطرح شده که با توجه فسخ یک طرفه قرارداد خلیل زاده با پرسپولیس این بازیکن در صورت ادامه حضور در تیم، حق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را ندارد زیرا کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد شجاع را به AFC ارسال کرده و از آنجاییکه پرسپولیس نمی تواند برای فینال لیگ قهرمانان بازیکن جدیدی را در فهرست خود رجیستر کند، خلیل زاده هم با عقد قرارداد جدید نمی تواند برای این تیم در فینال بازی کند.

تا این لحظه تنها فسخ قرارداد خلیل زاده و مستندات باشگاه پرسپولیس به کمیته وضعیت ارسال شده و تاکنون اعضای این کمیته پرونده را بررسی نکرده اند که بخواهند گزارش این موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه بدهند و ضمن اینکه AFC هم تاکنون درخواستی برای ارائه گزارش فسخ قرارداد مدافع پرسپولیس به کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است.

از طرفی با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده خلیل زاده در کمیته وضعیت آغاز نشده مشخص نیست آیا این فسخ دلیل موجهی داشته است یا خیر و البته اگر قرارداد جدیدی منعقد شود، شاید این موضوع در حکم تمدید قرارداد تلقی شود.

با این وجود امروز رضا یلوه معاون باشگاه پرسپولیس هم مدعی شد که شجاع قراردادش را فسخ نکرد و تنها اقدام به فسخ کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ