کشته شدن ۱۲ نفر در درگیری مسلحانه باغملک خوزستان / بازداشت ۲۷ تن از عوامل حادثه روستای باغملک

0

خداکرم رحیمی بهمنیاری رئیس دادگستری شهرستان باغملک با تأیید خبر کشته شدن ۱۲ نفر از طرفین درگیری مسلحانه روستای پتک شهرستان باغملک در استان خوزستان گفت: عصر روز بیست و سوم شهریورماه سال جاری دو طایفه محمدی و محمد موسایی در روستای پتک شهرستان باغملک با یکدیگر درگیر شدند که دراین درگیری ۱۲ نفر کشته شدند. وی ادامه داد: با توجه به شدت درگیری و کشته شدن تعدادی از اهالی روستا، دستور بازداشت همه عوامل این درگیری صادر شد.

رحیمی افزود: متهمان این درگیری که به دلیل اختلاف ملکی با هم درگیر شدند در بیش از ۹ روستای باغملک و دو روستای رامهرمز ساکن هستند که پس از صدور دستور قضایی برای ورود به خانه آنان و هماهنگی با دادستان و نیروی انتظامی این دو شهرستان، مأموران اقدام به ورود به خانه و دستگیری عوامل اصلی قتل ها و سایر متهمان کردند.

وی گفت: متأسفانه درمیان کشته شدگان، کودک، نوجوان و پیرمرد نیز به چشم می‌خورد ضمن این که این درگیری تعداد زیادی مجروح نیز به دنبال داشت که در حال مداوا هستند. رئیس دادگستری شهرستان باغملک افزود: شورای تأمین شهرستان به صورت فوق‌العاده تشکیل و تصمیماتی در این خصوص گرفته شده است. رحیمی گفت: این دو طایفه پیش از این نیز با هم درگیری هایی داشتند که در آن درگیری نیز قتل هایی رخ داده بود.

روستای «پتک جلالی» ازتوابع بخش میداوود شهرستان باغملک درشمال خوزستان و در ۱۵۰ کیلومتری شرق اهواز قرار دارد. در این روستا ۲۵۰ خانوار با جمعیت دو هزار نفر ساکن هستند که شغل اغلب آنان کشاورزی و دامپروری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ