قصاب گربه ها دستگیر شد!

0
یک قاتل سریالی که به «قصاب گربه‌ها» معروف شده اخیراً سر یا دم حیوانات را از بدنشان جدا می‌کند و به گفته کارشناسان آنها را به عنوان غنیمت نگهداری می‌کند.

 

 قاتلی سریالی ساکن لندن که قربانیان خود را از میان حیوانات خانگی و به طور خاص از میان گربه‌ها انتخاب می‌کند در اقدامی جدید به جدا کردن بخش‌هایی از بدن قربانیان خود روی آورده است.

این قاتل سریالی که به «قصاب گربه‌ها» معروف شده اخیراً سر یا دم حیوانات را از بدنشان جدا می‌کند و به گفته کارشناسان آنها را به عنوان غنیمت نگهداری می‌کند. نگرانی‌ها از این‌که این قاتل سریالی به کشتار خود ادامه دهد رو به افزایش است.

این قاتل سادیستی که تاکنون ۵۰ حیوان را که اکثر آنها گربه بوده‌اند سلاخی کرده از سه سال گذشته کار خود را آغاز کرده و حوزه فعالیت وی جنوب لندن است. در موارد اخیر حیوانات کشته شده در حالی پیدا شده‌اند که بخشی از بدن آنها (سر یا دم) از بدنشان جدا شده بود و بدنشان در مکانی که اغلب از خانه‌ صاحبانشان دور هم نبوده رها شده بود.

دکتر «آدام لاینس» در این رابطه گفته است: برخی تشابهات بین این قتل‌ها با قاتلان زنجیره‌ای که انسان‌ها را هدف قرار می‌دهند وجود دارد و آن نگه داشتن برخی از قسمت‌های بدن قربانی یا اشیایی که به آنها مربوط می‌شود، وجود دارد.

این استاد دانشگاه بیرمنگام انگلیس با اشاره به این موضوع که قاتلان زنجیره‌ای معمولاً اشیای قربانیان را به غیمت نزد خودشان نگه می‌دارند، گفت: نگه داشتن بخشی از بدن این حیوانات از سوی این قاتل یا قاتلان می‌تواند به این دلیل باشد که احتمالاً او می‌خواهد صحنه جنایت را برای خودش زنده نگه دارد و مجدداً بازسازی کند.

‌گروه حمایت حقوق حیوانات (PETA) برای کسی که اطلاعاتی که منجر به دستگیری و محکومیت این قاتل یا قاتلان سریالی شود ۵ هزار یورو (معادل ۷۲۰۰دلار) جایزه تعیین کرده است. اگرچه کمپینی با ۵۰ هزار امضا برای پیدا کردن این قاتل سریالی ایجاد شده اما تاکنون هیچ نشانه‌ای از قاتل یا قاتلان وجود ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ